Aihe: Slipknot
1 2 3 4 529 30 31 32 3349 50 51 52 53
MV
21.04.2009 21:20:54
Ostin ekan levyn. Tai siis tuon missä on sicit sun muut, ihan saatanan kova. Tauko on tehnyt ihan terää levylle.
Are you madferit?
M4ss3 m/
30.04.2009 16:26:48
Olen kyllä tällä hetkellä todella pettynyt tähän bändiin. Tai ainakin heidän kiertueen biisilistaan. Nyt kun eilen alkoi taas kerran uusi kiertue niin ei tullut kuin yksi uusi biisi ja yksi vanha takaisin mukaan, mutta viime kiertueeseen verrattuna oikeastaan ihan samanlainen. Eli siis melkeinpä pelkät singlet kaikilta levyiltä paitsi ne parhaimmat.
thaav
01.05.2009 09:27:51
Näin jonkun tämän bändin videon. Onko niillä ihan vakituisesti joku helevetin patarumpusetti normirumpujen lisäksi?

Kaikkea ne keksii.
"Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan
Painajaismainen
01.05.2009 10:38:04
thaav: Näin jonkun tämän bändin videon. Onko niillä ihan vakituisesti joku helevetin patarumpusetti normirumpujen lisäksi?

Kaikkea ne keksii.

Taitaa olla kaksi sivuperkussionistia lavalla heilumassa setteineen.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
Exhausted
01.05.2009 12:40:59

Perkussionistit ovat kuuluneet alusta saakka olennaisesti tämän bändin saundiin.
Mohla
06.05.2009 10:48:13

M4ss3 m/: Olen kyllä tällä hetkellä todella pettynyt tähän bändiin. Tai ainakin heidän kiertueen biisilistaan. Nyt kun eilen alkoi taas kerran uusi kiertue niin ei tullut kuin yksi uusi biisi ja yksi vanha takaisin mukaan, mutta viime kiertueeseen verrattuna oikeastaan ihan samanlainen. Eli siis melkeinpä pelkät singlet kaikilta levyiltä paitsi ne parhaimmat.

Johtuisiko siitä, että ton kokoluokan bändin keikoilla jengi haluaa kuulla ne singlet ja parhaimmat biisit. Sitten jos niitä ei soitettas, niin täällä oltais heti nillittämässä "kun eivät soittaneet sitä ja sitä biisiä, vaikka se on sen ja sen levyn paras biisi." Kaikkia on vaikea miellyttää.

Kun nyt miettii jotain vanhempia akteja, niin aika samoja niidenkin settilistat on ollut aika pitkään. Sitten heitetään sekaan muutama uuden levyn biisi vaan. Esim. Ozzy on soittanut Paranoidia joka keikalla tyyliin viimeiset 30 vuotta. Kuitenkin jengi sen haluaa aina kuulla.

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
Simo78
06.05.2009 14:12:24
Räkkipeli: Täytyy sanoa nyt kun kattoi pitkästä aikaa Slipknotin livekuntoa noista pätkistä tuolla juutuubissa niin ei kyllä oo Coreyn äänessä enään sitä samaa rehaa mitä oli Iowan aikaan. Hyvin monotoniseen ja tylsään suuntaan on mennyt. Kuulostaa siltä kuin jätkän stamina oisi yhtäkkiä hävinnyt.

Hartwalilla Iowa aikaan ollu keikka, oli ainakin niin paska keikka ettei tosikaan. Osa syy varmaan hartwalin akustiikan. Ainakin sillä keikalla puhtaat laulut meni persiilleen, ja menihän ne vähän sinnepäin noissa pätkissäkin. Vaikea laji se on kyllä vetää puhtaita ja tollasta megaöykkää.
M4ss3 m/
12.05.2009 19:42:50
Mohla: Johtuisiko siitä, että ton kokoluokan bändin keikoilla jengi haluaa kuulla ne singlet ja parhaimmat biisit. Sitten jos niitä ei soitettas, niin täällä oltais heti nillittämässä "kun eivät soittaneet sitä ja sitä biisiä, vaikka se on sen ja sen levyn paras biisi." Kaikkia on vaikea miellyttää.

Kun nyt miettii jotain vanhempia akteja, niin aika samoja niidenkin settilistat on ollut aika pitkään. Sitten heitetään sekaan muutama uuden levyn biisi vaan. Esim. Ozzy on soittanut Paranoidia joka keikalla tyyliin viimeiset 30 vuotta. Kuitenkin jengi sen haluaa aina kuulla.

Ja helppohan se tässä on sanoa, mutta olisi se nyttenkin ihan sama mitä ne jossain soittaisi kunhan jotain soittavat.
rlode
24.05.2009 20:25:02
Ostin ensin uusimman levyn (All Hope Is Gone) ja nyt ostin juuri hiljattain loput levyt. Keikalle en päässyt, mutta ensi kerralla sitten!
rlode
M4ss3 m/
24.05.2009 23:03:52
Näiltä on sitten tulossa varmaankin vielä tänä vuonna uusi dvd. Kuuleman mukaan olisi jonkinnäköinen 10-vuotis juhlajulkaisu tuosta debyyttialbumista. Mukana myös materiaalia vuosilta 99/00 "joiden olemassa olosta ei edes tiennyt bändin jäsenet itse".
AnalFuckDemon
25.05.2009 07:05:55
Mikä ihmeen hinku näillä on suoltaa ulos DVD-julkaisuja? Tämä tuleva on jo kolmas vai neljäs laatuaan?
Levyistä sen verran, että bändi on koko ajan muuttanut suuntaansa parempaan. Omalla tavallaan Self-Titled on kyllä helkkarin kova mättölevy, mutta jos ihan metallista puhutaan, niin mielestäni uusin on siinä sarjassa kovin.
Eikä tämän bändin DVD-julkaisuissa ole toistaiseksi ainakaan Disasterpiecesiä voittanutta!
So you can lick my sack!
ramionparas
25.05.2009 12:28:51 (muokattu 25.05.2009 12:29:08)

AnalFuckDemon: Mikä ihmeen hinku näillä on suoltaa ulos DVD-julkaisuja? Tämä tuleva on jo kolmas vai neljäs laatuaan?
Levyistä sen verran, että bändi on koko ajan muuttanut suuntaansa parempaan. Omalla tavallaan Self-Titled on kyllä helkkarin kova mättölevy, mutta jos ihan metallista puhutaan, niin mielestäni uusin on siinä sarjassa kovin.
Eikä tämän bändin DVD-julkaisuissa ole toistaiseksi ainakaan Disasterpiecesiä voittanutta!

neljäs dvd on nyt..toivottovasti ei olisi sitä samaa taidepaskaa mitä edellinen..onneksi sillä toisen levyn haastikset+videot pelasti..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Räkkipeli
25.05.2009 13:27:13
Snadia rahastusta tästäkin bändistä tullut.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Ziggy Bubba
25.05.2009 14:02:35 (muokattu 25.05.2009 14:03:04)

Räkkipeli: Snadia rahastusta tästäkin bändistä tullut.

Levy-yhtiö Roadrunnerilla on tapana takoa "kun rauta on kuumaa" - tai ei sen tartte ees olla kuumaa. Lafka julkaisi esimerkiksi Sepulturalta ties kuinka monta eri versiota Roots-lätystä, puhumattakaan näistä teennäisistä "best of" -kokoelmista, mitä RR on julkaissut niiltä pienimmiltäkin bändeiltä.

Ihan luonnolliselta Roadrunnerin menolta tuo kuulostaa...
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
M4ss3 m/
25.05.2009 14:46:43
sikki-six: Levy-yhtiö Roadrunnerilla on tapana takoa "kun rauta on kuumaa" - tai ei sen tartte ees olla kuumaa. Lafka julkaisi esimerkiksi Sepulturalta ties kuinka monta eri versiota Roots-lätystä, puhumattakaan näistä teennäisistä "best of" -kokoelmista, mitä RR on julkaissut niiltä pienimmiltäkin bändeiltä.

Ihan luonnolliselta Roadrunnerin menolta tuo kuulostaa...

Eikä tämäkään bändi kuulemma tienaa levyistä pennin jeniä vaan joutuu sillä keikkaamisella sen elannon hankkimaan. En sitten tiedä onko jokin normikäytäntö bändeillä, mutta aika oudolta se kyllä kuulostaa.
bedlam
25.05.2009 15:26:27 (muokattu 25.05.2009 15:27:27)

M4ss3 m/: Eikä tämäkään bändi kuulemma tienaa levyistä pennin jeniä vaan joutuu sillä keikkaamisella sen elannon hankkimaan. En sitten tiedä onko jokin normikäytäntö...

Se on ihan normijuttu. No siis tuota "pennin jeniä" nyt ei varmasti ihan kirjaimellisesti kannata ottaa, mutta keikkaamisellahan muusikot tienaavat.
MV
25.05.2009 17:14:14
Rahastusta tai ei, itse tykkäisin jos jokainen bändi julkaisisi live-dvd:n uuden levyn jälkeen.
Are you madferit?
Speedball
26.05.2009 11:50:06

MV: Rahastusta tai ei, itse tykkäisin jos jokainen bändi julkaisisi live-dvd:n uuden levyn jälkeen.

sama

e: Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Metal up your ass!!!
Kulkunen
26.05.2009 11:59:09
MV: Rahastusta tai ei, itse tykkäisin jos jokainen bändi julkaisisi live-dvd:n uuden levyn jälkeen.

Mun mielestä se ei olisi yhtään reilua, koska ne on kaikki pakko ostaa ja sitten se olisi levy-yhtiön vika kun mulla ei ois yhtään rahaa enää jäljellä.
The downward spiral never ends.
MV
12.06.2009 22:39:12
Kannattaako ostaa Live 9.0:?
Are you madferit?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)