Aihe: ZAKK WYLDE Detained By Police Following Fight
1 2 3 4
SDMF
04.05.2005 09:56:32
No miksi se käyttäytyy kuin pissis?

Mitennii ku joku pissis ? Lukekaa juttu tarkemmi luupäät..
R.I.P Dimebag darrell
Järvihirviö
04.05.2005 10:03:58
Mitennii ku joku pissis ? Lukekaa juttu tarkemmi luupäät..

Jospa sä selittäisit. Haluisin niin kuulla sun suusta sen.
sirdickyj
04.05.2005 10:45:18 (muokattu 04.05.2005 10:49:35)
siitä mitä luulet tietäväs . Lopeta nyt toi lapsellinen jauhaminen ajoissa.

Tämäkö on Wylden opettama käytösmalli? Ja kuka määrittelee, mikä on ajoissa. Minä itse. Et sinä.

Ja mä en luule tietäväni yhtään mitään, vaan ainoastaan puhun niistä mielikuvista jotka herra jutuillaan luo. On kokonaan toinen juttu, onko se hänen todellinen minänsä, mutta sehän ei minua hevonvittua kiinnosta. Kiroilua, patriotismia ja kaljan räkimistä ympäriinsä. Siinä se, mikä on mun mielikuva tuosta äijästä.

Kitara kyllä taittuu mieheltä ja kyllä se sitä oikeen tosissaan rankasee, mutta siinäkin se on huomattavan yliarvostettu, tosin onneksi harva soittaja on itse kiinnostunut jonkun muiden arvostuksesta, kunhan hoitavat vaan hommansa.

Maailma ja nuoriso tarvitseee ihanteita, mun mielestä olis asiallista jos ne ihanteet ei olis öykkäröiviä punaniskoja, joiden ihailu näyttää perustuvan juuri tuon typerän käytöksen ja räkimisen ja kiroilun ihannointiin.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
SuperJeesus
04.05.2005 10:55:23
ei se yritä esittää mitään karskia moottoripyörä miestä ,. eikä oo ikinä yrittänyt.

kukaan täältä ei tunne Zakk Wyldeä PISTE.

------------
Ei liity suoraan aiheeseen, mutta Zakk Wyldesta puhuttaessa on aina hauskoja nämä 15-vuotiaat mopparit, jotka vetää äijästi kaljaa ja on tosi Brewtaleita. Strenght, God ja Determination vitu!
Vähän sama juttu Teräsbetonin kanssa; nyt pitää hengata ilman paitaa ja vannoa Metallitotuuden nimeen.
Fanaattisuus on pahasta.
Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa.
SDMF
04.05.2005 11:13:18
------------
Ei liity suoraan aiheeseen, mutta Zakk Wyldesta puhuttaessa on aina hauskoja nämä 15-vuotiaat mopparit, jotka vetää äijästi kaljaa ja on tosi Brewtaleita. Strenght, God ja Determination vitu!
Vähän sama juttu Teräsbetonin kanssa; nyt pitää hengata ilman paitaa ja vannoa Metallitotuuden nimeen.
Fanaattisuus on pahasta.

Kato ne jotka luulee et se on pelkkää kajlanräkimistä ja uhoomista on väärässä . äijähän on maailman reheellisin , uskollisin ja välittävin mies.. antais paidan selästään kenelle tahanasa millon tahansa ( Durstia lukuunottamatta :)
R.I.P Dimebag darrell
Järvihirviö
04.05.2005 11:15:42 (muokattu 04.05.2005 11:20:00)
Ja koko pohjois-korean kansa rakastaa kim il jungia. Linnut itkevät hänen kuollessaan. Hän oli aina valmis uhrautumaan kansansa puolesta.

edit. Niin että fanaattisuus on pahasta, kuten yllä todettiin.
Leprosy
04.05.2005 12:34:38
Järvihirviö: onko sinulla mitään sanottavaa tähän keskusteluun? Ei minullakaan, joten olen hiljaa (tai siis tästä eteenpäin). Kiitos ja anteeksi.
Järvihirviö
04.05.2005 12:50:27
Kiitos ja anteeksi.

Joo, ei mitään. Hyvinkin asiallinen kysymys. Ja hyvinkin asiallinen vastaus tulee tässä: Mitään oikeaa sanottavaa ei ole. Hauskaa ollut silti, kiitos.
SDMF
04.05.2005 13:04:43
Loppu
R.I.P Dimebag darrell
moottorisaha
04.05.2005 14:27:08

Olen lukenut muiden muusikoiden haastatteluja, ja he ovat kyllä sanoneet että Zakk on oikeasti välittävä sekä mukava jätkä ja hyvä ystävä. Jengi vaan tuntuu ottavan hieman liian tosissaan ja määrittelevän ihmisen jonkun kaljan räkimisen perusteella, mikä nyt on vaan yksinkertaisesti tuollaista show-pelleilyä muiden joukossa. Ainakaan itse en siinä ole koskaan nähnyt mitään näin ihmeellistä, että saisi 4 sivua paskanjauhantaa aikaan. Ihan hauskaa viihdettähän se siinä biisien välissä on.

Mielestäni on loppujenlopuksi jopa hauskaa seurata kun mies on luonut itselleen tuollaisen hieman provosoivan punaniska-imagon, josta ihmiset sitten vetävät herneet nenäänsä. Niinkuin täälläkin. :)
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
SDMF
04.05.2005 14:41:30
Olen lukenut muiden muusikoiden haastatteluja, ja he ovat kyllä sanoneet että Zakk on oikeasti välittävä sekä mukava jätkä ja hyvä ystävä. Jengi vaan tuntuu ottavan hieman liian tosissaan ja määrittelevän ihmisen jonkun kaljan räkimisen perusteella, mikä nyt on vaan yksinkertaisesti tuollaista show-pelleilyä muiden joukossa. Ainakaan itse en siinä ole koskaan nähnyt mitään näin ihmeellistä, että saisi 4 sivua paskanjauhantaa aikaan. Ihan hauskaa viihdettähän se siinä biisien välissä on.

Mielestäni on loppujenlopuksi jopa hauskaa seurata kun mies on luonut itselleen tuollaisen hieman provosoivan punaniska-imagon, josta ihmiset sitten vetävät herneet nenäänsä. Niinkuin täälläkin. :)

oikein , mut 99% näistä paskanjauhajista ei tiedä miehestä tarpeeks eli Minkäs sille voi ;)
R.I.P Dimebag darrell
Kassu
05.05.2005 15:35:22
Ihan naurettavaksi meni tämä. En nyt tiedä enää oikein miten kertoisin mielipiteeni asiasta.

Sellaistahan se on, rankat jätkät tappelevat ja juovat viinaa, itte en kattokaas Zakkia tunne toisinkuin te, niin en arvostele sitä niinko ihmisenä. Muusikkona huippuluokkaa.
Artist
05.05.2005 16:26:59

Ja samaan aikaan ne tuosta punaniska imagosta tykkäävät repivät hernettä nenään, kun joku uskaltaa tuota imagoa arvostella. ;)
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)