aleksi 05.12.2005 21:42:45 | |
---|
Tänään sitten kotiutin Panopticonin tuplavinyylinä. Aivan mahtava levy ja kansitaide näyttää hienommalta isoissa kansissa. Kai ostit sen Tampereen Jukebossista? Olen kuukausitolkulla pystynyt vastustamaan kiusausta. "Open hands to the wind." |
dictatorsh*t 05.12.2005 23:59:12 | |
---|
Kai ostit sen Tampereen Jukebossista? Olen kuukausitolkulla pystynyt vastustamaan kiusausta. Ei kun oli Swampissa 13,90€. CD-versio oli 5€ kalliimpi joten ei ollut vaikea päättää kumpi lähti mukaan. |
aleksi 06.12.2005 00:28:10 (muokattu 06.12.2005 00:28:21) | |
---|
Ei kun oli Swampissa 13,90€. CD-versio oli 5€ kalliimpi joten ei ollut vaikea päättää kumpi lähti mukaan. Ai sitä sai noin halvalla. No oma kiirastuleni jatkuu aina, kun astun jalallani Jukebossiin. "Open hands to the wind." |
dictatorsh*t 06.12.2005 00:39:32 | |
---|
Ai sitä sai noin halvalla. No oma kiirastuleni jatkuu aina, kun astun jalallani Jukebossiin. Ei sitten varmaan auta muuta kuin käydä hakemassa se pois sieltä. ;) |
aleksi 06.12.2005 00:46:41 | |
---|
Ei sitten varmaan auta muuta kuin käydä hakemassa se pois sieltä. ;) Rahat on nyt vähän tiukalla, mutta eiköhän tuo joskus hyllyyn päädy. Vinyyleistä Cult Of Lunan Salvation on kyllä sellainen levy, että jos siihen törmään, niin mukaan lähtee. Keikalla ehtivät harmittavasti myydä viimeisen kappaleen juuri ennen minun vuoroani. "Open hands to the wind." |
dictatorsh*t 17.01.2006 17:02:00 | |
---|
Eilen lähti mukaan myös Oceanic. Ensimmäisen kuuntelun perusteella ei ihan Panopticonin tasalla mun listoilla noussut, pitää kuunnella lisää. Yhtä kaikki, tajuttoman kovia ovat kumpikin levy. The Beginning and the End ja Carry ovat mahtavia. Tykkään. |
Lerneri 17.01.2006 19:26:15 | |
---|
Ehkäpä tämän voi tänne lisätä: Botch bassist Brian Cook posted the following update about the long long long overdue Botch DVD on the band's Myspace: so we did the audio commentary on december 18th. now that we have all the audio and visual pieces completed, all we need to do is have our good friend josh at suspendedinlight.com put all that shit together into one nice little comprehensive dvd format. thanks everyone for being so patient. we're almost there... WARNING: DO NOT LET DR. MARIO TOUCH YOUR GENITALS. HE IS NOT A REAL DOCTOR. |