Aakoo 03.12.2014 20:40:24 | |
---|
Nyt kun on päästy jäsenten uusiin tuotoksiin, niin Sal Abruscaton a pale Horse named death koukutti lupaavasti 1. Kuuntelun jälkeen. Minusta laulusaundia oli kovasti haettu TON maailmasta, mutta levyltä katkesi lento aika nopeasti. Jotenkin naivi ja yksi ulotteinen kokonaisuus. Ei paska, mutta jotenkin hiipi mieleen, että ei 40+ vuotias äijä voi tuollaista teiniangstia suoltaa teksteissään ... |
reaper666 04.12.2014 10:00:14 | |
---|
Huomaa muuten, että steele ottanut jyrki69:ltä aika paljon vaikutteita. |
Decadetroll 04.12.2014 10:03:21 | |
---|
reaper666: Huomaa muuten, että steele ottanut jyrki69:ltä aika paljon vaikutteita. Näin on. On tainnut Petrus kuunnella myöskin vanhaa himiä. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
J.Nikkanen 04.12.2014 11:25:15 | |
---|
reaper666: ainakin 90% viesteistäni sisältävät huonoa huumoria. Ei, väitän että luku on tasan 100. Mukahauska allekirjoitus. |
Anti-Social 04.12.2014 21:03:58 | |
---|
reaper666: Huomaa muuten, että steele ottanut jyrki69:ltä aika paljon vaikutteita. Kyllä näin on. Sibeliuksen suurimpia vaikuttajia oli kans toi Anna Abreu |
reaper666 04.12.2014 21:31:51 | |
---|
Anti-Social: Kyllä näin on. Sibeliuksen suurimpia vaikuttajia oli kans toi Anna Abreu Tää nyt ei mee läpi hei! |
Decadetroll 04.12.2014 23:10:52 | |
---|
Anti-Social: Kyllä näin on. Sibeliuksen suurimpia vaikuttajia oli kans toi Anna Abreu Taisit sekottaa anna abreun matti nykäseen. On muuten ihan toimiva tuo soul on fire-kirja. Toki siinä on sellasta fanipoikahehkutusta aina välissä, mutta ei läheskään samaan tyyliin kuin jussi macgyverin metallica, slayer jne kirjoissa oli. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Tympee Huttunen 05.12.2014 07:06:14 | |
---|
Decadetroll: Taisit sekottaa anna abreun matti nykäseen. On muuten ihan toimiva tuo soul on fire-kirja. Toki siinä on sellasta fanipoikahehkutusta aina välissä, mutta ei läheskään samaan tyyliin kuin jussi macgyverin metallica, slayer jne kirjoissa oli. Mistä tuon kirjan saa? Postarit tuplaa hinnan, jos kirjoittajalta tilaa. |
Decadetroll 05.12.2014 10:41:44 | |
---|
Lastinen: Mistä tuon kirjan saa? Postarit tuplaa hinnan, jos kirjoittajalta tilaa. Ei mistään muualta ku tuolta fyi-lafkalta. Osta e-kirja, niin ei tule posteja, vaan saat ladattua sen. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
aro 05.12.2014 12:56:23 | |
---|
Huonoin Type O Negative tämä mutta ihan kelpo levy silti. Laitetaas tähän jauhot suuhun 100% oikeassa oleva lista levyistä parhausjärjestyksessä: 1. World Coming Down 2. Slow Deep & Hard 3. The Origin of the Feces 4. October Rust 5. Bloody Kisses 6. Dead Again 7. Life is Killing Me |
Aakoo 05.12.2014 12:58:30 (muokattu 05.12.2014 12:59:25) | |
---|
Decadetroll: Ei mistään muualta ku tuolta fyi-lafkalta. Osta e-kirja, niin ei tule posteja, vaan saat ladattua sen. Muttakun se fyysinen kopio blablablaa :P Mä annoin periksi, 15€ ei nyt ihan kaada mun budjettia. Ei saa paljastaa juonenkäänteitä ja kuka murhasi kennyn.. Joululomalla (jota ei ole), jos ehtisi tuon lukea. Edit: Arolla väärä mielipide |
aro 05.12.2014 13:01:18 | |
---|
Ei ollut mielipide vaan faktaa |
Decadetroll 05.12.2014 13:02:57 (muokattu 05.12.2014 13:03:17) | |
---|
Aakoo: Muttakun se fyysinen kopio blablablaa :P Mä annoin periksi, 15€ ei nyt ihan kaada mun budjettia. Ei saa paljastaa juonenkäänteitä ja kuka murhasi kennyn.. Joululomalla (jota ei ole), jos ehtisi tuon lukea. Edit: Arolla väärä mielipide Juu, itseäkin korpeaa kun ei kehtaa ostaa tuota fyysistä. Liian suuret postikulut. Muuten vois hankkia. Ja Arolla on todellakin väärä mielipide. Oikea faktahan menee näin: 1: world coming down, october rust, bloody kisses, origin of the feces, dead again, slow deep and hard, life is killing me ja kaikki muut julkaisut mitä on tullut. Huonointa tai parasta ei ole, on vain erilaisia levyjä. Mikään noista ei ole samanlainen, jokaisessa on omat juttunsa. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Aakoo 05.12.2014 13:07:15 | |
---|
aro: Ei ollut mielipide vaan faktaa Sun pitää varmaan tarkistaa sun lähteet :D |
aro 05.12.2014 13:11:12 | |
---|
No hei, kaikki yhtä hyviä juuh. Life is Killing Me valitettavasti vaan sisältää aika paljon semmosta tutuista Type O Negative-palikoista turvallisesti kasattua biisimateriaalia. Vähän kun ottais heikoimmat biisit October Rustilta ja vesittäis niitä vielä vähän tylsemmiksi. Vastapainoksi tosta tietenkin sit löytyy joku Anesthesia joka on ihan parhaita Type O-biisejä. |
Tympee Huttunen 05.12.2014 13:11:16 | |
---|
Aakoo: Muttakun se fyysinen kopio blablablaa :P Mun mielestä on paljon mieluisampi lukea ihan kirjaa, kuin selata sitä tabletilla (jota mulla ei edes ole), saati tietokoneen tai kännykän näytöltä. Fyysisellä kopiolla en oikeastaan tee lukemisen jälkeen edes mitään. Jotain olen varmaan pois antanu ja osa jää odottamaan seuraavaa lukukertaa. |
Aakoo 05.12.2014 13:31:34 | |
---|
Lastinen: Mun mielestä on paljon mieluisampi lukea ihan kirjaa, kuin selata sitä tabletilla (jota mulla ei edes ole), saati tietokoneen tai kännykän näytöltä. Fyysisellä kopiolla en oikeastaan tee lukemisen jälkeen edes mitään. Jotain olen varmaan pois antanu ja osa jää odottamaan seuraavaa lukukertaa. Heittoo oli enempi piikkinä tuonne äänitepuolelle.. Kirjoissa allekirjoitan fyysisen kopion paremmuuden, mutta fyysisten levyjan hankkiminen on jäänyt aika vähänlaiseksi iTunesin ja stramauksen myötä.. |
Tympee Huttunen 05.12.2014 14:33:30 | |
---|
Aakoo: Heittoo oli enempi piikkinä tuonne äänitepuolelle.. Kirjoissa allekirjoitan fyysisen kopion paremmuuden, mutta fyysisten levyjan hankkiminen on jäänyt aika vähänlaiseksi iTunesin ja stramauksen myötä.. Kyllä mä levyjä edelleen ostan, niin vinyyliä kuin cd:täkin. Kun tulen himaan, niin ei tartte kuin jakorasian kytkimestä pistää virrat päälle ja musa soi. Mutta tää keskustelu on väärässä paikassa :) |
reaper666 05.12.2014 15:55:45 | |
---|
Mul olis ylimääräisenä cd:nä world coming down, slow hard deep ja october rust. Ostakee vaika parilla tupakkiaskilla pois. |
Decadetroll 05.12.2014 16:05:57 | |
---|
reaper666: Mul olis ylimääräisenä cd:nä world coming down, slow hard deep ja october rust. Ostakee vaika parilla tupakkiaskilla pois. Paljonko haluat world coming downista? Meikän kappale on ilmeisesti lähtenyt joskus jonkun matkaan ja jäänyt sille tielleen, kun ei enää löydy... I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |