Aihe: Lamb Of God, metallin uusi suunta?
1 2 3 4 5 640 41 42 43 44
saastara
04.08.2005 12:10:22
Minulle ei ole koskaan tälläinen jenkkien räkämukarankistelumusiikki napannut.

Soittakoot vain, ei se minua suuntaan eikö toiseen llikuta..
Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi.
SS Ameba
04.08.2005 13:00:34
Kova bändi tosissaan on. Kyllä löytyy noita riffejä ihan helvetisti ja on tosi hyviä. Aikamoista kikkailua rummuilla ja kitaralla, ja se toimii mainiosti.
Excuse me while I kill myself.Pastilli? THV-Klubi #16
dictatorsh*t
04.08.2005 13:04:36
Aikamoista kikkailua rummuilla ja kitaralla, ja se toimii mainiosti.

Juu, aika veijari on kyllä rumpuinensa tuo Adlerin Chris.
Hell-o to all of your swinging parts!
Valdemar
04.08.2005 13:50:19
Wall of death!
Vie akka, elä pulloa! #1
Matjardo
04.08.2005 18:36:10
Juu, aika veijari on kyllä rumpuinensa tuo Adlerin Chris.

Totta, itsekkin tykästyin joku puoli-vuosi sitten LoGiin ja nyt on levyt telineessä. Ja tuo Adler, on todellakin melko veijari rummuissa, itse ottanu jo vaikutteita tuosta kaverista.
Two coke or not two coke?
juhist
04.08.2005 20:39:31
Joo, löysin bändin tässä kk sitten.
Äärimmäistä tiukkuutta!
Ziggy Bubba
04.08.2005 20:57:25

Ei ole Lamb of God mua vakuuttanut kyllä tippaakaan, en ymmärrä mistä moinen hype. Bändin soundissa on ne ikävimmät piirteet Panteralta (nakutusbasari, diskantti yleissoundi) ja omaperäisyyttä ei ole nimeksikään. Chimairaakin kehuisin mielummin mullistavaksi..

Ja KsE:n mainitseminen tässä yhteydessä saa karvat nousemaan pystyyn :P
www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet!
dictatorsh*t
04.08.2005 21:13:19
Ja KsE:n mainitseminen tässä yhteydessä saa karvat nousemaan pystyyn

Aivan. Kuitenkin menit sen sanomaan. Onneksi kovin moni muu ei niin ole tehnyt.
Ben_D
04.08.2005 21:16:30

Ei ole Lamb of God mua vakuuttanut kyllä tippaakaan, en ymmärrä mistä moinen hype. Bändin soundissa on ne ikävimmät piirteet Panteralta (nakutusbasari, diskantti yleissoundi) ja omaperäisyyttä ei ole nimeksikään. Chimairaakin kehuisin mielummin mullistavaksi..

Hypetyksestä en tiedä, mutta bändi on loistava.
saastara
04.08.2005 22:21:13
Sen verran vielä otsikkoon vastaten, että jos tällainen mukaraskasjenkkiteini-ilkeilymetalli on metallimusiikin uusi suunta, niin ei kyllä liian hyvältä näytä.

Toisaalta, eihän sillä ole mitään väliä. Voin aina kuunnella vanhoja levyjä.
Kuin aikoinaan, pestään puna puhtahaksi. Kuin hanget maan, pestään musta valkoiseksi.
Ziggy Bubba
04.08.2005 22:32:36

Aivan. Kuitenkin menit sen sanomaan. Onneksi kovin moni muu ei niin ole tehnyt.

Tämä kyseinen vahinko on päässyt jo tapahtumaan tässä keskustelussa moneen kertaan...
Ben_D
04.08.2005 22:38:04

Sen verran vielä otsikkoon vastaten, että jos tällainen mukaraskasjenkkiteini-ilkeilymetalli on metallimusiikin uusi suunta, niin ei kyllä liian hyvältä näytä.

Toisaalta, eihän sillä ole mitään väliä. Voin aina kuunnella vanhoja levyjä.

Kuten sanottu...Lamb Of Godia lukuunottamatta ei ole hyviä levyjä uudemmilta bändeiltä tullut miesmuistiin.
dictatorsh*t
04.08.2005 22:43:43
Tämä kyseinen vahinko on päässyt jo tapahtumaan tässä keskustelussa moneen kertaan...

Totta. Ei se silti sitä tarkota että kyseiset bändit painisivat samassa sarjassa. Mielipideasia, mutta LoG iskee vaan rutosti kovempaa kuin KsE.
Ziggy Bubba
04.08.2005 22:52:35 (muokattu 06.08.2005 11:59:56)

Jos jotain jenkkibändiä väittäisin "metallin uudeksi suunnaksi" olisi se kyllä Mastodon. Niillä äijillä on oma tyyli ja hienoja biisejä.

Jaa, onkos se SOAD sitä metallia? :D
e r s k i
06.08.2005 01:07:27
Tulin ostaneeksi tuon Killadelphia-DVD:n. Aika tiukasti ukot soittaa. Pätevä pläjäys.
Aegis
08.08.2005 11:47:17
Vähän yrityksesi jää tällä bändillä tuo hyvän mätön vääntäminen. Pitäisi tämmöisen musiikin olla vielä ainakin kymmenen kertaa raskaampaa ja hommasta pitäisi oikeasti paistaa läpi sellainen tolkuton uho ja vääntämisen meininki. Sitten alkaisi jo rytistä, mutta tälläinen kilkuttelu ei vielä riitä. Pysyttelen Machine Headin, Panteran ja Meshuggahin levyissä.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
KoRn88.
08.08.2005 15:27:52
Tulin ostaneeksi tuon Killadelphia-DVD:n. Aika tiukasti ukot soittaa. Pätevä pläjäys.

tuo Killadelphia pitäis kyllä itekki hankkia. Pätkiä näin kaverin tykönä ja tosi pätevältä meiningiltä näytti.
metallia Kemistä: UNIC
Explorer
08.08.2005 16:51:54

Kuvanlaatu livepätkissä on vain suoraan sanottuna vitun huono. Ostin samalla kertaa Motörheadin uuden dvd:n ja ero kuvanlaadussa on niin suuri ettei edes naurata. Mutta muuten LoG:n dvd on hyvä, jos unohtaa ne live-soitannat. Ekstroissa Latvalan Roope on vähän päissään...
Interstellar overdrive.
meekz
08.08.2005 18:23:04 (muokattu 08.08.2005 18:23:50)
tykkaan siit viimeisimmäst albumista.

killswitch ei iske, eikä chimaira, ei shadows fall, eikä mikään muu 'uusista' metallibändeistä joita oon kuullu.

Lamb of God, God Forbid, ja Mokoma vakuuttivat

God Forbid ei taas niin paljon ku mokoma ja lamb of god koska mä en diggaa semmosist vokaaleist. mut muutenhan se on helvetin tiukka bändi

edit: ja Mastadon oli aika kova
in Gold Oil Drugs i dont trust
moottorisaha
08.08.2005 19:22:53 (muokattu 08.08.2005 21:05:43)

Ostin äsken tuon As The Palaces Burnin ja todella hyvältä kyllä kuulostaa. Pieni monotonisuus tosin häiritsee, ja laulajan laulutyyli ei ole ihan paras mahdollinen, mutta kokonaisuutena potkii kyllä. Tuo Ashes Of The Wake kuulostaa pätkien perusteella vielä paremmalta, täytynee ostaa kun näkee jossain.

EDIT: Noniin, tilasin waretinpa tuon AOTW:n ja täytyy todeta että ihan saatanan kova levy kyseessä. Pistin saman tien Airon musiikista tilaukseen. Tämän tyyppistä heviä olen etsinyt jo pitkän aikaa. :)
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)