Aihe: Isovanhempiesi suhtautuminen raskaaseen musiikkiin
1 2 3 4
Terry Pantheras
29.09.2005 20:31:48
Menimme kerran mummolaan kun olin jotain 16. Mentiin suoraan ruokapöytään eteisestä ja mummon ja ukin ilmeet oli aika näkemisen arvoiset ja epätietoisen mykistyneet kun näkivät juuri hankitun Slayerin Root of All Evil-paidan, jossa on edessä hemmetin iso kirkkaan vihreä virnistävä pirun naama. Äiti yritti jotain selittää, että ei se ole sitä miltä se näyttää, tai että ei sitä kannata ottaa tosissaan. Itse olin että mitäs tässä nyt on niin ihmeellistä... Lihapullat oli hyviä niinkuin aina.
"If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance
Dj P.
29.09.2005 21:11:45
Minä minun isovanhemmista tiedä. Molemmilla mummoilla niin huono kuulo ettei ne mitään kuule. Molemmat vaarit kuusi jalkaa mullan alla, joten niillekään on turha mitään soittaa.

Kaverin mummo (sellainen 70+) sen sijaan tykkää Bodomista. "Ihan hyvää musiikkia, mutta miksi tuo laulaja ääntelee noin hassusti?"
En minä. Tai siis. Mitä?
Kalle.S
30.09.2005 13:38:55
Eivät ole mielipidettään sanonu ainakaan suoraan, pappa on kuullu Nothing else mattersin ja tykkäs, mummun mielestä mun Master of Puppets paita on hieno. Eivät kuitenkaan kuuntele iskelmää raskaampaa. Isän puolelta mummo tykkää vanhasta rokista, ja ku oli kuva metallicasta vuoelta -88, se luuli niitä Beatleseiks.
Kreivi_Krappula
04.11.2005 21:31:35
Hoidan vokaalit yhdessä örinä-biisissä ja soitin sen mummoleni niin hän vain totesi "sitten kun teillä on keikka oon muute eturivissä". Siinä muute pojanpoika vähän ihmetteli.
Niinhän se on!
Jetku
04.11.2005 22:17:09
Live in Wanhainkoti tour?
rakula
04.11.2005 22:43:11
haha, mun pappa sanoi mun megadeth peace sells paidasta: "Ihan komee paita, mut tuo luuranko on ruma kundi."
Eat my ass and balls
Henkka Hevimies
05.11.2005 11:22:30
haha, mun pappa sanoi mun megadeth peace sells paidasta: "Ihan komee paita, mut tuo luuranko on ruma kundi."

Minun mummi taas luuli CC paidassasi komeilevia suolia joksikin ruuaksi.
"Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa"
Kreivi_Krappula
05.11.2005 14:37:33
Live in Wanhainkoti tour?

Ehkäpä vielä joskus.
Niinhän se on!
rakula
05.11.2005 23:04:46
Minun mummi taas luuli CC paidassasi komeilevia suolia joksikin ruuaksi.

Olen kai liian väsynyt ymmärtääkseni tätä kommenttia...
Eat my ass and balls
Henkka Hevimies
05.11.2005 23:20:11
Olen kai liian väsynyt ymmärtääkseni tätä kommenttia...

Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
"Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa"
Rumpali Rölli
06.11.2005 00:45:06
"Mua vähän pelottaa nuo hirvitykset noissa sun paidoissa"
Laphin jänkhillä ne keithääpi pontikkata, ja istuvat shammaleilla ja naaravat parthansa!
Jerlys
12.11.2005 09:48:59
"Mua vähän pelottaa nuo hirvitykset noissa sun paidoissa"

Söpöä :----DD
Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku`
author
12.11.2005 15:35:14
Joskus soitin isovanhemmille jonkun riffin särön kanssa ja molemmat olivat sen jälkeen silmät pyöreinä ja suut ammollaan.

Mamma:"On se... hienoa kun on tämmönen harrastus."
pehko
12.11.2005 18:36:23

isovanhemmat ei oo sanonu mitään, kun en oo niille soittanu musaa, mutta kun tätini mies kuunteli Strapping Young Ladin SHitstormia, ni tokaisi siihen että "Eihän kukaan huuda noin, ellei sille ole tungettu palava sukkapuikko perseeseen"...sitten tätini sanoi samaa musiikkia kuunellessaan, että "Onpas tässä aika rummut. Onko nää varmaan koneella tehty", johon vastasin, että "Eiku se on semmonen vitun läski tyyppi, joka siinä soittaa"...oli vähän ihmeissään...
"We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005
hullu_ukko
13.11.2005 01:13:41
Kuuntelin tapani mukaan Panteraa täysillä ja mummo tuli siihen ovelle seisoskelemaan justiin ku kuuntelin suht. rauhallisen suicide note part 1:n loppua
sano vielä että on oikein kaunis kappale. Sitten suicide note part 1 päättyi ja alkoi suicide note part 2 joka on tietenki huutoa alusta loppuun. mummo häipy siitä ovelta aika nopeesti.:D

tästä voin päätellä että mummoni ei ole raskaan musiikin ystävä:D
Tara
14.11.2005 10:45:55
Kerran olin viikonloppuna kotona ja kuuntelin jtn, en muista mitä mutta heviä se oli. Mummo tuli kylään ja onnessaan ovellani huusi "AH IHANAA VIHDOINKIN OLET OPPINUT IMUROIMAAN HUONEESI!". Kun hän tajusi että kuuntelen musiikkia enkä imuroi, hänen naama valahti happamaksi ja se vain totesi "Heviä perkele..". Repesin, aika kovis mummo mulla. :D

Mutta öö. Ei mummo sinänsä hevistä tykkää. Jos satun olemaan kotona viikonloppuna ja mummo on kylässä, kyllä se käy joskus mähisemässä että pistähän sitä musiikkia hiljemmalle. Mutta ei se varsinaisesti heviä vihaa, mitä nyt sen ensireaktio kun näki aikoinaan ketjuni ja muut, tuijotti pitkään ja totesi "Jumalan siunausta sullekin vaan..". Ei mummo uskovainen ole mutta kyllä se aika höpsö on. Just kovis mummo, tykkään.
Ajatus hyvä kuin ruostenaula.
Icebound
14.11.2005 11:06:00
Kerran oltiin serkun ja papan kanssa autoilemassa Lappiin ja radiosta tuli joku Ozzy Osbournen biisi. Pappa siihen tokaisi "Taitaakin olla vähän parempi laulaja". Muistaakseni biisi oli tosin kevyemmästä päästä, mutta kommentti oli silti pienoinen yllätys.

Tämä siis isän puolelta.. äidin puolelta mummo taas tykkää kuunnella "rautalankaa", liekö nyt niin kovin raskasta, mutta onhan sekin jo jotain!
RAP = Retards Attempting Poetry
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)