zeus_II 28.01.2013 10:49:50 | |
---|
Kummiseta: Back from the dead, 6 vuotta vanha ketju mutta valiako sen. Mikapa orkesterilla on nykykunto kiinotaisi tietaa kun menemme heita katsomaan ensi sunnuntaina? Uuden vuoden keikka oli ainakin vitun kova. Henkilökohtaisesti vanhempaa matskua voisi soittaa enemmänkin (vain noin puolet Battle Metalilta em. keikalla), mutta fiilis ei ole kadonnut mihinkään, esim. kun Turisas oli DragonForcen lämppärinä (kai 2011), mikä ehkä oli paras keikka ikinä heidän osaltaan. |
Herrah 28.01.2013 11:46:39 | |
---|
zeus_II: Uuden vuoden keikka oli ainakin vitun kova. Henkilökohtaisesti vanhempaa matskua voisi soittaa enemmänkin (vain noin puolet Battle Metalilta em. keikalla), mutta fiilis ei ole kadonnut mihinkään, esim. kun Turisas oli DragonForcen lämppärinä (kai 2011), mikä ehkä oli paras keikka ikinä heidän osaltaan. No toihan on tosi kova jakauma jos puolet Battle Metalilta ja puolet kahdelta uudemmalta. Oon useemman kerran nähny livenä Stand Up and Fightin jälkeen eikä oo kertaakaan noin paljoo tullu debyytiltä matskua. |
reaper666 28.01.2013 13:18:46 | |
---|
en oo bändin mikään fani vaikka levyt löytyykin. mutta livenä huomaa aina kun viikinki-esi-isien veri alkaa virtaamaan suonissa. tosi kovaa settii siis! |
Janus 28.01.2013 14:52:52 | |
---|
Paras suomalainen (englanniksi esiintyvä) yhtye, hands down. |
Luthanasia 28.01.2013 16:32:44 | |
---|
Stand Up and Fight oli lopulta pettymys kutakuinkin täydellisen Varangian Wayn jälkeen. Yritin pitää, mutta kovin on epätasainen kokonaisuus. Plussaa kuitenkin siitä, ettei yritetty tehdä samaa levyä uudestaan. Toivottavasti tulevallakin mennään taas uusiin suuntiin, paremmalla menestyksellä. "Pessimist won't never be disapointed" |
Kummiseta 28.01.2013 19:44:39 | |
---|
Ok eli kovaa kamaa tiedossa, oon viimeksi nahnyt vuonna 2007. Vessoissa oli muun muassa sian verta jolla sai maalata itseaan, toivon etta sita on taas tarjolla. |
Kummiseta 05.02.2013 01:09:05 | |
---|
No niin keikka nahty, tosi hyviahan ne viela oli ja settilista oli straight to the point tykitysta. Yksi asia on pakko mainita, keikka loppu kun seinaan! Ei puhettakaan mistaan encoresta, tyypit lavalta, valot paalle ja laitteet sammuksiin, wtf? Ajattelin etta taa oli joku jarjestajan kaytanto tms. mutta siskoni juuri sanoi etta sama temppu tehtiin Suomesa FME:ssa. Onko tama joku uusi villitys muillakin bandeilla vai hah? Aika kasittamatonta mun mielesta. |
MissSpeed 08.02.2013 21:11:19 | |
---|
Bändiä olen kuunnellut useamman vuoden ja aika kovasti on aina kolissut. :D Harmillisen vähän kyllä esiintyvät missään pohjoisemmassa, mikä harmittaa kovasti. Mieluusti todistaisin lisääkin Turisaksen keikkoja. Kertaalleen olen bändin nähnyt vuoden 2011 pääsiäisenä. Silloin esiintyivät Nosturissa, ja täytyy sanoa, etten ole toista yhtä hikistä keikkaa kokenut! Oli tosi hauskaa, tunnelma ihan katossa. Ja kaikki parhaimmat rallit vedettiin. Myös lämppäri Crimfall oli kerrassaan mahtava. Itse en kyllä muista että ainakaan tuo keikka jossa olin olisi päättynyt kuin seinään. En tiedä oliko se sitten joku spesiaalijuttu vai ei, mutta tuolla kertaa bändi jäi vielä viskomaan jotain bändipaitoja ja rumpukapuloita yleisön sekaan. Satuin itsekin saamaan yhden paidan, oli hyvä mieli. :D |