Aihe: Roope Latvala
1 2 3 4
Chieftain
23.02.2007 13:47:29 (muokattu 23.02.2007 13:50:03)

Spell Of Iron on täynnä helmiä, niin biisien kuin soolojenkin osalta!

Komp. Love's Not Made For My Kind on mahtava biisi, tosin muitakin loistavia biisejä löytyy kyseiseltä levyltä. Ehkä kuitenkin itselleni Tarotin SE biisi on Wings Of Darkness tai live- versio biisistä Live Hard Die Hard.

E: "Vähän" offtopicia

Lisätään nyt sitten vielä aiheeseen liittyen että itse pidän Latvalaa kuitenkin Zacharya kovempana kitaristina, molemmat kuitenkin parhaasta päästä.
Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä! -M4ss3 m/ Saatko tuosta crybabystä terävää ääntä vai pehmeää? -M4ss3 m/
Metallica mies
23.02.2007 16:20:37
no nyt jos ikinä on nolo olo :D sehän olikin Tarotin kitaristi se hietala, anteeksi.
kusta kiukaalle!
-Cale
23.02.2007 16:22:39
no nyt jos ikinä on nolo olo :D sehän olikin Tarotin kitaristi se hietala, anteeksi.

Noo... Sattuuhan noita :)
Juhah3
24.02.2007 02:39:18 (muokattu 24.02.2007 02:39:59)

Mielipiteitähän nämä... Toki hänellä joskus menee varsinkin livenä vähän metsään nuo soolo-osuudet, mutta ei se minun silmissäni herran arvoa laske yhtään. Vetääpä ainakin täysiä, viis muusta :)

Mitäs biisejä olet kuunnellut? Itse en tuosta uudemmasta tuotannosta välitä joten en osaa sanoa siihen oikein mitään, mutta näillä 80-luvun levyillä on todella hienoja biisejä, missä mahtavia sooloja. Spell Of Iron on täynnä helmiä, niin biisien kuin soolojenkin osalta!

Joo se unohtuki mainita että livenä kaveri on vielä vähemmän vakuuttava :P Noh, eipä silti, onhan tuo Hietalakin todella hyvä kitaristi. Pidän Latvalaa vaan huomattavasti vakuuttavampana. Niin tosiaan biisien nimistä ei oo mitään käsitystä, mutta ihan tätä viime vuosien matskua kumminki. En oo varmasti kuullut ollenkaan tuota Tarotin 80-luvun kamaa.
sandiego
24.02.2007 15:52:10
Latvalan vahvuus on aina ollu se että vetelee livenä tosi hyvin. 80-luvulla tuli jo todettua miten hyvin mies soittaa livenä soolot ja kompit. Tuo on oikeastaan sellanen todellinen koetinkivi kitaristeille, koska kyllähän studiossa monet saa nyplättyä vaikka ja mitä, mutta livenä se taito vasta testataan.
Juhah3
24.02.2007 22:44:50

Latvalan vahvuus on aina ollu se että vetelee livenä tosi hyvin. 80-luvulla tuli jo todettua miten hyvin mies soittaa livenä soolot ja kompit. Tuo on oikeastaan sellanen todellinen koetinkivi kitaristeille, koska kyllähän studiossa monet saa nyplättyä vaikka ja mitä, mutta livenä se taito vasta testataan.

Komppaan todellakin.
The Ariete
25.02.2007 19:56:54

Latvalaltahan (tai paremminkin Latvaloilta) on ilmestynyt myös soolo/instrumentaali levy Latvala Bros Plays Wooden Eye...itse ostin kyseisen lätyn vuonna kivi Anttilan ale-laarista, maksoin muistaakseni 5mk :)
...nothing more than dying roality.....
Juhah3
25.02.2007 21:09:36

Latvalaltahan (tai paremminkin Latvaloilta) on ilmestynyt myös soolo/instrumentaali levy Latvala Bros Plays Wooden Eye...itse ostin kyseisen lätyn vuonna kivi Anttilan ale-laarista, maksoin muistaakseni 5mk :)

Joo, itseltäkin löytyy tuo vähän tämmöiseltä kröhöm epävirallisemmalta DVDltä. Tämä on kyllä levy jolla Latvalan soitto pääsee todella oikeuksiinsa. Todella mielikuvituksellista ja kieroutunutta soittoa. Levyltä löytyy myös tavallisesti Latvalan soitossa vähemmän kuultua wahin käyttöä. Mahtavan kuulosta! Silkkaa neroutta koko levy, niin se vaan on :D
spadde
03.03.2007 20:47:36
Ja totahan voi kuunnella www.myspace.com/latvalabros
siellä on pari biisiä..
joojuuu 56799778g8u6ten squgi
Jannipaali
03.03.2007 21:01:01
Ei kellään olis ylinmäärästä Latvala Bros:in levyä?
M.A.C.H.O. # 6 "You're a one ugly motherfucker!"
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)