Aihe: Dream Theater
1 2 3 4 5 6196 197 198 199 200
Randomizer
14.09.2011 18:06:33
Creltar: On the Backs of Angelsin musiikkivideo:

http://new.music.yahoo.com/videos/--221576286

Kerranki laittanu koko biisin eikä mitään kökköä radio edittiä.
Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää...
bedlam
14.09.2011 18:15:05 (muokattu 14.09.2011 18:17:17)

Boltsa: Onkos muilla Levykauppa X:stä tilanneilla levyt tulleet? Omaani ei ole näkynyt.

Tuli tänään tuo digipack. Syme osaa kyl tehdä aina superkomeita sisäsivuja, vaikka etukannet ei aina oliskaan ihan täysosumia. Vähän harmi, ettei dvd:llä ole yhtään mitään muuta tuon rumpalidokkarin lisäksi.
http://www.petrified-eye.net
VIPMetal
14.09.2011 18:36:55 (muokattu 14.09.2011 18:38:43)

Boltsa: Onkos muilla Levykauppa X:stä tilanneilla levyt tulleet? Omaani ei ole näkynyt.

Tänne tuli CD+DVD.

Kerran kuunnellut hätäsesti läpi, mutta hyvä levy on. Rajuja progekohtia löytyy, mutta myös hienoja pianomeininkejä. Pitää kuunnella lisää...
Kirja, kitara ja mies.
Rakoni
14.09.2011 19:11:26
Ensimmäisen kuuntelukerran perusteella paras levy miltään bändiltä lähes kymmeneen vuoteen. Ilmiömäinen paketti. Katsotaan vielä, miten käy kun levy saa vähän ikää ja kuuntelukertoja lisää.
Randomizer
14.09.2011 19:27:30
Meikäläisen ATK ei suostu pyörittään tuota DVD:tä vaan valittaa jotai copy protect paskaa. :(
Norppa78
14.09.2011 19:45:21
jee, DT threadi on löytänyt uuden kodin.

Levystä sen verran että tää vaan paranee joka kuuntelulla!
DT:n kohdalla taitaa olla aika yleistä että kestää aikansa että biisit uppoavat tajuntaan :)
Tuomoo
14.09.2011 20:56:12
Edelleenkään tämä albumi ei mulle ole auennut, ja kolmas kuuntelukerta on menossa. On The Backs of Angelsin oon kuunnellut monta kertaa läpi, eikä se oo ikinä kuulostanut hyvältä. Kuitenkin, kun nyt CD:ltä kuuntelee, niin onhan tämäkin melko mahtava kappale. Olen kohtalaisen uusi DT:n kuuntelija, enkä ole kuunnellut läheskään jokaista albumia läpi, lukuunottamatta kahta viimeisintä ja ensimmäistä. Jotenkin sanoisin, että biisien taso tässä on paljon parempaa kuitenkin mitä yleensä 2000-luvulla tehdyissä biiseissä.

En noita edellisten sivujen linkkejä jaksanut availla hitaalla mutta kankealla nettiyhteydellä, mutta jotenkin näistä rummuista puuttuu sellainen "tunne" - en sitten tiedä miten sitä paremmin kuvailisi. Portnoyn soitto tuntui lähtevän koko sydämestä, mutta nämä tämän albumin rummut ovat mielestäni vähän kuin lässähtänyt pannukakku. En toki ole rumpali, mutta näin minun mielestäni. Manginia ei ole merkitty yhdenkään biisin krediitteihin, että kaitpa sitten rummut on pitkälti tehty Petruccin tahtipuikon mukaan. Mene ja tiedä.
1. Arnold
bedlam
14.09.2011 21:00:57

Tuomoo: Olen kohtalaisen uusi DT:n kuuntelija, enkä ole kuunnellut läheskään jokaista albumia läpi, lukuunottamatta kahta viimeisintä ja ensimmäistä.

No Images&Words haltuun seuraavaksi.
Narcosynthesis
14.09.2011 21:09:50

bedlam: No Images&Words haltuun seuraavaksi.

Ja Awake niin ikään!
Vaikea on vauvankakkaa mieltää kermatoffeeksi, vaikka pehmeää, kellertävää ja lämmintä sekin on.
Rakoni
14.09.2011 21:15:55 (muokattu 14.09.2011 21:18:28)
Tuomoo: Olen kohtalaisen uusi DT:n kuuntelija, enkä ole kuunnellut läheskään jokaista albumia läpi, lukuunottamatta kahta viimeisintä ja ensimmäistä.

Juu ainakin silloin kun itse tutustuin DT:n musiikkiin ensimmäisiä kertoja, niin kesti aika pitkään ennen kuin aloin edes pitää bändistä. Awaken "tajuamiseen" meni vuoden verran. Siksi lähes huolestuttaa se, että tämä uusi lätty kuulostaa heti niin hemmetin hyvältä :P

E: Rumpalointi jää kyllä DT:n klassikkolevyjen taakse, mutta pariin edelliseen verratessa ei voi sanoa, että häviäisi ollenkaan.
Randomizer
14.09.2011 21:17:34
Rakoni: Juu ainakin silloin kun itse tutustuin DT:n musiikkiin ensimmäisiä kertoja, niin kesti aika pitkään ennen kuin aloin edes pitää bändistä. Awaken "tajuamiseen" meni vuoden verran. Siksi lähes huolestuttaa se, että tämä uusi lätty kuulostaa heti niin hemmetin hyvältä :P

Sama itellä. DT oli vuosikausia ihan "ok" bändi jota tuli kuunneltua sillon tällöin, mutta vasta vuosien satunnainen kuuntelu avasi ovet.
Tuomoo
14.09.2011 21:45:30
bedlam: No Images&Words haltuun seuraavaksi.

Ilmaisin itseni jotenkin epäselvästi, tarkoitin, että olen kaksi viimeisintä ja kaksi ensimmäistä kuunnellut läpeensä useaan otteeseen. Images & Words on ehdottomasti tulevaisuudessa ostettavien levyjen listalla toisena heti Iron Maidenin nimikkoalbumin jälkeen, sitäkään en omista, vaikka kaikki muut hyllystä löytyväktin.
1. Arnold
Geffen
14.09.2011 21:49:30 (muokattu 14.09.2011 22:08:03)

Uus video: http://new.music.yahoo.com/videos/--221576286 on ainaki parempi, kun edellisen lätyn videot yhteensä.
To those who understand, I extend my hand To the doubtful I demand, take me as I am Not under your command, I know where I stand I won't change to fit your plan, Take me as I am
bedlam
14.09.2011 21:54:21 (muokattu 14.09.2011 21:56:02)

Rakoni: Juu ainakin silloin kun itse tutustuin DT:n musiikkiin ensimmäisiä kertoja, niin kesti aika pitkään ennen kuin aloin edes pitää bändistä.

Mulle pamahti kyllä ihan täysillä kun Klasu soitti Metropolis pt 1:n Metalliliitossa. En tajunnut biisistä mitään, mutta tiesin heti että tää iskee kohta tajuntaan. Se suurin innostus kyllä sitten laskikin aika äkkiä.

Geffen: Uus video: http://new.music.yahoo.com/videos/--221576286

Muutama viesti taaksepäin...
Continuub
14.09.2011 21:59:39
bedlam: Mulle pamahti kyllä ihan täysillä kun Klasu soitti Metropolis pt 1:n Metalliliitossa. En tajunnut biisistä mitään, mutta tiesin heti että tää iskee kohta tajuntaan. Se suurin innostus kyllä sitten laskikin aika äkkiä.

Ittellä kanssa iski heti ekoilla kuuntelukerroilla. johtuneeko siitä että silloin vertailukohtina hyvälle musiikille oli Beethoven, Mozart (klasaripianisti kun olen) sekä Metallica... köh... sittempä aloin kuuntelemaan progeam ja lukemaan mnettiä, jolloin te kyyniset paskanjauhajat saitte minut vakuutettua siitä ettei DT olekaan se paras bändi mitä maa päällään kantaa. kiitokset siitä :D
sakked
14.09.2011 22:22:59 (muokattu 14.09.2011 22:23:22)
Kertokaas mulle, että olenko ainut täällä jota häiritsee LaBrien huono ääni? Ysärillä sillä oli vielä ihan kuunneltava ääni.
"When you're pushed, killin's as easy as breathing." -John Rambo
Dominaattori
14.09.2011 22:25:22
sakked: Kertokaas mulle, että olenko ainut täällä jota häiritsee LaBrien huono ääni? Ysärillä sillä oli vielä ihan kuunneltava ääni.

Et ole ainut ja nyt liikutaan vaarallisillä vesillä. Tuossa kommentissa on ainekset paskamyrskyyn :D
Örp
bedlam
14.09.2011 22:28:22 (muokattu 14.09.2011 22:32:47)

sakked: Kertokaas mulle, että olenko ainut täällä jota häiritsee LaBrien huono ääni? Ysärillä sillä oli vielä ihan kuunneltava ääni.

Huonoimmillaan LaBrien ääni minusta oli Awakella. Tai laulutyyli ehkä pikemminkin.
sakked
14.09.2011 22:34:52 (muokattu 14.09.2011 22:41:43)
bedlam: Ei sen ääni musta huonompaan suuntaan ole mennyt. Karseimmillaan LaBrie oli Awakella.

Ehkä studio äänityksissä ei kuule sitä nii hyvin ku varmaa autotunella vähä hionneet... Mut ite ainaki huomaan live versioissa (vaikkei siltikään vedä hyvin ysärilläkään)

btw... Petruccin sounditkin on menny huonompaan suuntaan ku meni vaihtaa Ibanezista Music Maniin tosin tuskin se siitä johtuu.
"When you're pushed, killin's as easy as breathing." -John Rambo
Kärpäsruoska
14.09.2011 22:41:55

Häiritsi joskus vuosia sitten, mutta jossain vaiheessa totuin siihen ja nykyään olen sitä mieltä että LaBriellä on ihana ääni. Siihen ei ole tullut kiinnitettyä huomiota, onko se ajan myötä muuttunut jotenkin, studiolevyillä siis.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)