Aihe: Queensryche
1 2 3 4 5 634 35 36 37 38
arppah8
19.06.2011 11:42:40 (muokattu 19.06.2011 12:48:29)

doktorkoo: tuolta nuo biisit pääsee kuuntelemaan:
http://www.megaupload.com/?d=14NZIAK9

pari ihan kuuneltavaa, mutta eipä kyllä innosta minuakaan ostoksille...

Breakdown roomia (qryche-foorumi) lukemalla olen päässyt ymmärrykseen, että Geoffin vaimo Sharon Tate vetelee nykyään bändin vähän kaikkia naruja, ja siten että oman perheen tulot kasvaa. Siitä siis esim. tämä sävellystyön jakaantuminen?

Sharonit prkl!

E: Nyt on kuunneltu uus plätty puoleenväliin. Tutun mitäänsanomaton linja jatkuu. Bugger. Ei jatkoon eikä levyhyllyyn. Onneksi Saunan keikka sentään oli hyvä.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
hevikivinen
19.06.2011 13:09:52
doktorkoo: Breakdown roomia (qryche-foorumi) lukemalla olen päässyt ymmärrykseen, että Geoffin vaimo Sharon Tate vetelee nykyään bändin vähän kaikkia naruja, ja siten että oman perheen tulot kasvaa. Siitä siis esim. tämä sävellystyön jakaantuminen?

Vaikka Geoffin äänestä tykkäänkin ihan pirusti, minusta muu poppoo tekis viisaasti kun lähtisivät lätkimään, koittaisivat saada Chrisn mukaan ja etsisivät uuden laulajan. Vaikka uudella nimellä sitten, qryche jääköön managerille ja tämän miehelle...

Herranjumala, Sharon Tate! Sama nimi kuin ohjaaja Roman Polanskin murhatulla puolisolla!

Chris De Garmo on muuten nykyisin päätoiminen pilotti. Ei taida miestä enää soittohommat kiinnostaa, kun ajelee työkseen lentsikoilla.
doktorkoo
19.06.2011 14:32:10
hevikivinen: Herranjumala, Sharon Tate! Sama nimi kuin ohjaaja Roman Polanskin murhatulla puolisolla!

Chris De Garmo on muuten nykyisin päätoiminen pilotti. Ei taida miestä enää soittohommat kiinnostaa, kun ajelee työkseen lentsikoilla.

ei pitäis kirjoittaa juttuja muistin varassa...Susan se on, sorry!

Joo, lentäjähän Chris on, mutta onko siksi ettei voi kavereidensa tehdä enää musaa? Tarkoitan siis loppubändiä
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
Quu
21.06.2011 15:53:52

Queensr˙che on itselleni yksi suurista. Ensimmäisen kerran bändiin törmäsin Last Action Herossa, hieno biisi. Sittenpä tuo unohtui pitkäksi aikaa kunnes eräällä kokelmalevyllä oli Mindcrimen nimibiisi. Veli suositti kuuntelemaan ja koukkuunhan mie jäin.

Sen seurauksena hommasin Mindcrimen ja olen edelleenkin ihan koukussa siihen levyyn. Täydellinen paketti.
Aikani sitä pyöriteltyäni aloin kiinnostumaan bändin muistakin tuotoksista ja hommasinkin sitten niitä vanhempia levyjä. Joitain vielä hyllystä puuttuu, mutta eiköhän asia korjaannu. :)

Rage For Order on vielä jäänyt välistä, mutta The Warning, Mindcrime ja Empire on jokainen saanut mut käymään ylikierroksilla, on ne vaan niin hienoja lättyjä.

Ensimmäisen Mindcrimen innoittamana sitten hommasin kakkosenkin, mutta se jätti kyllä kylmäksi. En ole pahemmin sen lätyn pariin palannut. American Soldierilta en ole kuullut muuta kuin sen sinkkubiisin eikä se suorastaan saanut kauppaan ryntäämään... Harmittaa sinänsä kun tosiaan ne alkupään lätyt on niin kovia.

Ainakin nykyisessä valossa keskitän edelleen huomioni niihin vanhoihin levyihin.
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
doktorkoo
21.06.2011 20:53:44
Quu:
Rage For Order on vielä jäänyt välistä, mutta The Warning, Mindcrime ja Empire on jokainen saanut mut käymään ylikierroksilla, on ne vaan niin hienoja lättyjä.

tässä nää parhaat on yhdessä lauseessa. Hommaa vaan se Ragekin vielä, et pety

Keikan innoittamana olen nyt kuunnellut Promised Landia, eikä sekään huono ole. Tuntui vaan niin isolta pettymykseltä Empiren jälkeen. Tribeä on tullut kans kuunneltua, eikä sekään ihan surkea levy ole. Mutta edelleenkin, kaukana noista 4 ekasta :-(
arppah8
21.06.2011 21:17:24 (muokattu 21.06.2011 21:17:45)

doktorkoo: Promised Landia, eikä sekään huono ole. Tuntui vaan niin isolta pettymykseltä Empiren jälkeen.

Sama, introvertti synkistely ei oikein tuntunut silloin luontevalta jatkumolta Empirelle. Pikkuhiljaa sitten alkoi toikin levy aukeamaan ja omalla listalla nousee jopa Empiren ohi kokonaisuutena, tasoihin Mindcrimen ja Ragen kanssa. Noissa viidessä ekassa täyspitkässä on hienoa se, että jokainen levy oli erilainen. Warningilta löytyy eniten täytematskua mutta myös muutama killeri, samoin Empirellä on pari hieman yhdentekevää veisua. Kolmelta muulta ei moisia löydy.
delarco
21.06.2011 22:00:42
arppah8: samoin Empirellä on pari hieman yhdentekevää veisua.
Resistance ja One & Only? ;)
Saunatakki
21.06.2011 22:33:28 (muokattu 21.06.2011 22:33:48)
Promised Land on ollut minulle se vaikein levy ja kestikin useampi vuosi ennen kuin siihen pääsi kunnolla sisälle. Varsinkin nimibiisi tuotti suuria vaikeuksia. Nykyään Dis Con Nec Ted ja My Global Mind ovat ainoat biisit, mitkä eivät hirveästi lämmitä. Muuten albumi on silkkaa priimaa. Operation: Mindcrimen ja Rage for Orderin jälkeen se suurin suosikkini bändiltä.
"Toivottavasti ei ole se sormi mikä siellä heiluu..." - Antero Mertaranta
arppah8
22.06.2011 08:41:00

delarco: Resistance ja One & Only? ;)

No nämäpä juuri :D Hand on heart menee kanssa melkein samalle osastolle, muu matsku onkin sitten priimaa.
doktorkoo
22.06.2011 15:01:41
doktorkoo: tässä samassa jutussa muuten Wilton sanoo:
A: We had a couple of different ideas, and then the lead singer kind of changed the direction.

Nyt Wilton oikoo/on laitettu oikomaan sanomisiaan...

"Wilton Responds to Recent Interviews

In reading the responses to my recent interviews I feel I would like to clear up what I believe to be a misunderstanding of a few statements I have made.

Queensryche has been a band for 30 years and we all have a great working relationship. I wouldnt have it any other way. If I have my way, we will be making records and touring for years to come.

Dedicated to Chaos is the next chapter in the Queensryche world and I stand behind our effort 100%. There were no other songs that were scrapped or other directions turned down. We all got together and made music and Dedicated to Chaos was the result. Its a hard rock collection that I believe really shows the bands diversity while still sticking to our Rock roots.

Thanks for all your support over the years for Queensryche and I hope to see everyone out on the road this summer."

http://www.queensryche.com/2011/06/ … lton-responds-to-recent-interviews/
hevikivinen
22.06.2011 19:19:11
Joo, en usko tuosta sanaakaan. Kuten aiemmin tuli todettua, uudella levyllä ei ole yhtään Wiltonin biisiä. Ei taida olla mies enää ihan bändin ytimessä.
CountX
22.06.2011 19:40:44
hevikivinen: Joo, en usko tuosta sanaakaan. Kuten aiemmin tuli todettua, uudella levyllä ei ole yhtään Wiltonin biisiä. Ei taida olla mies enää ihan bändin ytimessä.

On tainnu Tate pitää Wiltonille pienen kurinpalautuksen.
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
arppah8
22.06.2011 20:37:56

hevikivinen: Joo, en usko tuosta sanaakaan. Kuten aiemmin tuli todettua, uudella levyllä ei ole yhtään Wiltonin biisiä. Ei taida olla mies enää ihan bändin ytimessä.

Tate ja Rockenfieldhän taitavat pitkälti bändiä pyörittää käsittääkseni nyt kun DeGarmo ei enää oo mukana.
pentamo
04.07.2011 09:27:04
Kiltisti olen uutta levyä odotellut. Klippejä vähän kuunnellut.
Tiedossa on ollut jo monta vuotta että Mindcrimeä ei enää ole tulossa....

Tätä levyä on haukuttu aika reippaasti jo ennenkuin kukaan oli kuullut ensimmäistäkään sointua. Senverran mitä olen klipeistä kuullut niin heviä tästä ei nyt nykymittarilla saa enää oikein millään.
Itse olen Queensrychen kanssa vanhentunut jo senverran että kaiken ei tarvitse olla heviä :)
Siksipä tämäkin levy saa mahdollisuuden. Parin vuoden päästä sen tietää jäikö se hyllyyn vai pyöriikö säännöllisesti soittimessa.

http://metalholic.co/cd-review-queensryche-dedicated-to-chaos/
joukov
04.07.2011 10:39:25
pentamo: Kiltisti olen uutta levyä odotellut. Klippejä vähän kuunnellut.
Tiedossa on ollut jo monta vuotta että Mindcrimeä ei enää ole tulossa....

Tätä levyä on haukuttu aika reippaasti jo ennenkuin kukaan oli kuullut ensimmäistäkään sointua. Senverran mitä olen klipeistä kuullut niin heviä tästä ei nyt nykymittarilla saa enää oikein millään.
Itse olen Queensrychen kanssa vanhentunut jo senverran että kaiken ei tarvitse olla heviä :)
Siksipä tämäkin levy saa mahdollisuuden. Parin vuoden päästä sen tietää jäikö se hyllyyn vai pyöriikö säännöllisesti soittimessa.

http://metalholic.co/cd-review-queensryche-dedicated-to-chaos/

Oikea asenne!! Tämä levy taitaa olla pitkälti koottu Rockenfieldin ja Jacksonin ideoista.
Vice President of KISS Army Finland KAF-jäsenkortilla Bar Bäkkärin ja On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com
Artturi
04.07.2011 10:50:11
Tämä uus levy on tuskastuttavan huono :-( Oikeastaan aivan onnettoman kamala. En oikeastaan ikinä sorru haukkumaan omia lapsuuden sankareitani (Saunan liveveto oli oikeasti pirteä ja hyvä), mutta teen poikkeuksen: levy on käsittämättömän löysä, hajuton, mauton, tunnoton ja ennen kaikkea haluton kokonaisuus.
lmu2002
04.07.2011 13:12:22
Itse tykkään kyllä. Eka puolisko ei ensin iskenyt, mutta muutaman kuuntelun jälkeen alkoi aueta. Sama fiilis oli aikoinaan Rage for Orderin kohdalla kun odotti jatkoa Warningille. Tätä tuskaa se Ryche kyllä tuottaa joka levyn kohdalla. Ainoa mikä iski heti oli Warning. Rychen ehdoton valtti on kyllä aina ollut tuo vaihtelu levyjen suhteen. Pitää muistaa, että 50+ vuotiailla ei ole enää pääsyä sellaisiin tunnekuohuihin mitä alle kolmikymppisillä on. Elämä muuttuu tasaisemmaksi eikä kaipausta jonnekin menneeseen kaikilla ole. Kyllä nuo uuden levyn biisit on sävellyksinä vahvoja ja monipuolisia vaikkei niistä elon tuska pursua niin kuin ennen. Levyn soundi on kyllä parasta mitä Ryche on tuottanut tähän mennessä. Ei muuten Wilton ole koskaan mikään Taten aisapari ole ollut, livenä tai studiossa...
pentamo
10.08.2011 10:33:36
Itse olen tykästynyt kovasti tähän uuteen.
Joutui vain itsellekin ensin toteamaan, että Mindcrime on tehty aika kauan sitten eikä uusi Mindcrime ole näköpiirissä. Samalla kun itsestä on tullut vanhempi niin kaiken ei tarvitse olla heviä. Sen kun vielä laittoi päähänsä niin tämähän on mainio levy.

Joku sanoi aiemmin että kun on 20 niin on helppo olla angstia ja periaatteellinen. 50 vuotias setämies on usein jo maltillisempi. Näin lienee Rychenkin kohdalla.
Sacrificed son
01.06.2012 14:22:29
Nyt tapahtuu kaiken näköistä QR-leirissä. Ensin Geoff haukkuu keikalla yleisön maanrakoon, jonka jälkeen ilmoitetaan bändikavereiden perustaneen uuden yhtyeen Todd La Torren kanssa. Geoff puolestaan keskittyy soolouraansa.

Taitaa Rychen taru olla lopussa. Toisaalta hyvä, niin surkuhupaisaa viime vuodet ovat olleet, mutta toisaalta vanhaa rakkautta jää kaipaamaan.

Voi miksi asiat menivätkään niin kuin menivät...
arppah8
01.06.2012 14:26:19

Sacrificed son: Nyt tapahtuu kaiken näköistä QR-leirissä. Ensin Geoff haukkuu keikalla yleisön maanrakoon, jonka jälkeen ilmoitetaan bändikavereiden perustaneen uuden yhtyeen Todd La Torren kanssa. Geoff puolestaan keskittyy soolouraansa.

Taitaa Rychen taru olla lopussa. Toisaalta hyvä, niin surkuhupaisaa viime vuodet ovat olleet, mutta toisaalta vanhaa rakkautta jää kaipaamaan.

Voi miksi asiat menivätkään niin kuin menivät...

Jaa näinkö. Onneksi tuli ehdittyä nähdä tämä yksi itselleni tärkeimmistä bändeistä viime kesän Saunassa ja vielä varsin mainiossa vireessä. Viime aikojen tuotanto ei tosiaan ole hurraahuutoja aiheuttanut joten siinä mielessä ehkä ihan hyvä että tiet eroavat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)