VeeKoo 19.03.2009 00:56:56 | |
---|
Deinonychius: Chains Of Rule demo oli (on) kyllä helvetin kova kiekko, että jos siitä parantaa ni pakko olla erinomaista... Heh, kiitos! Täytyykin hillitä hehkutusta, ettei tule pettymyksiä. Paska demo on tulossa! Eihän sitä tiedä miten yleisö tähän uuteen materiaaliin suhtautuu, vaikka bändin jäsenet ovatkin kovin täpinöissään. Kuhan vain studiossa menisi kaikki nappiin! "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
maelstorm 19.03.2009 14:48:41 | |
---|
Henkka370: No jos kaikki bändit tekisi niinkuin ohjeistettu ei siitä vittujakaan tulisi. Parempi nuo keikat on tässä olla, niin porukka ne joita bändi kiinnostaa myös sen noteeraa. Ei meikä koskaan jaksa selata keikat & tapahtumat osiota. eikö se nimenomaan mene niin, että jos kaikki toimisivat niinkuin nämä kebab-miehet, ei mistään voisi tällä palstalla keskustella, koska se olisi täynnä pikkubändien keikkailmoituksia ja muuta pippelin esittelyä. Siivet. |
Salaliitto 19.03.2009 15:33:02 | |
---|
Älyttömän hyvää kamaa! Oon monet saman alan aloittelevat ja tuntemattomat bändit kiertäny kaukaa tältä maalta, tätä en kierrä! |
JamesHetfield 27.03.2009 20:45:59 (muokattu 27.03.2009 20:52:22) | |
---|
http://www.myspace.com/damagingfallout |
VeeKoo 27.03.2009 20:49:39 | |
---|
JamesHetfield: http://www.myspace.com/damagingfallout siitä sitten pari maistiaista tulevalta lätyltä... Uudet biisit ovat siis "Unfound" ja "Two words of Denial". Enjoy ja saa kommentoida / arvostellakin!:) On ne kaikki siel.. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Räkkipeli 27.03.2009 22:24:38 | |
---|
No totatota..annan suoran mielipiteeni ja näköjään saan kunnian olla ensimmäinen. Mun mielestä jätkät kyllä osaatte soittaa, siitä ei ole epäilystäkään. Toki tänäpäivänähän tekniikka korvaa ihmistä sen verran että mistään äänityksestä kukaan ei voi sanoa osaako joku soittaa vai ei, mutta tässä tapauksessa uskon että siellä teidän studiolla on oikeasti soiteltu eikä pelattu palapeliä protoolsin kanssa. Mun mieleen toi musiikki ei ole alkuunkaan. Varsinkin laulaja, vaikka asenteella veti, oli niin jotenki "jenkki", että ei iskenyt kyllä ollenkaan. Hirveä vauhti oli koko ajan biiseissä läsnä, ja siitä sinänsä plussa jos se on se teidän "juttu". Riffeistä ja rytmityksistä ei jäänyt mitään mieleen, sovituksista ehkä vähän yllättäen LOG-vaikute kuului läpi. Tiedä sitten onko tarkoituksellista vai ei. Kitarasooloista aina plussaa! Hauskaa settiä siellä. Mutta kokonaisuudessa musiikista ei jäänyt juuri muuta mieleen kuin hirveä vauhti ja pieni riffien sekamelska. Jos kuulisin tätä kamaa ihan tietämättään kenen kamaa on, voisin veikata että tää on taas sellanen jenkkibändi, joita on muitakin aika samanlaisia. There's my opinion. Mutta onneeksi me ollaan erilaisia kaikki. Ja toivottavasti saatte hyvin keikkaa, nimittäin moinen EP on kuitenkin aina saavutus, johon ei kaikki edes pysty. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Anttibiotius 28.03.2009 02:12:58 | |
---|
Räkkipeli: mutta tässä tapauksessa uskon että siellä teidän studiolla on oikeasti soiteltu eikä pelattu palapeliä protoolsin kanssa. . väärin, palapeliä nuendon kanssa |
Punisher 28.03.2009 02:17:48 | |
---|
Turpaan tuli ja aika vitun kovaa. Keikalle tänne pohjanmaalle niin saan antaa teille kaikille saman turpasaunan nyrkeillä! Myöhempi analyysi tulee perästä, nämä ensireaktiot. PS. Antti ja Timo on ihQja "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Matjardo 28.03.2009 11:02:01 | |
---|
On kyllä niin vitun ärjyä runtua, että meinasin ihan paskoa housuuni. Hyvä pojat! Mitä frozen tourin keikkojen perusteella osasin odottaa, niin täyttyi kyllä kaikki odotukset ja ylikin. Toimii. Tämän syvempää analyysia en vielä osaa antaa. Two beers or not two beers? |
Tohtori Tonus 28.03.2009 13:00:45 (muokattu 28.03.2009 13:01:22) | |
---|
Tappoa, tappoa. Miehekästä ryminää. Kieroja riffejä. Tykkään. Vokalistille vielä vitummoista erityisplussaa, hienoa kehitystä on tapahtunut sitten edellisen julkaisun. Mutta näin parin kuuntelun jälkeen kappalemateriaali ei vaikuttanut ihan niin tarttuvalta kuin Chains of Rulen biisit, joissa oli jokaisessa jokin purkan lailla tarttuva melodisempi osuus tai joku. Enkä nyt tarkoita mitään väkisin ängettyjä kiiltokuvapoikakertsejä, vaan sellaisia tyylikkäitä ja biisiin oikeasti sopivia ja sitä palvelevia. Saisitte antaa mulle ton kitarasaundin :D Pitti pystyyn! |
Deino 28.03.2009 13:30:56 | |
---|
Mutta näin parin kuuntelun jälkeen kappalemateriaali ei vaikuttanut ihan niin tarttuvalta kuin Chains of Rulen biisit, joissa oli jokaisessa jokin purkan lailla tarttuva melodisempi osuus tai joku. Enkä nyt tarkoita mitään väkisin ängettyjä kiiltokuvapoikakertsejä, vaan sellaisia tyylikkäitä ja biisiin oikeasti sopivia ja sitä palvelevia. Joo sama homma... |
ODE 28.03.2009 14:16:43 | |
---|
milläs vehkeellä nuo kitarat on äänitetty? aika tappavalta kuulostaa |
Anttibiotius 28.03.2009 15:40:00 | |
---|
ODE: milläs vehkeellä nuo kitarat on äänitetty? aika tappavalta kuulostaa Tää nyt on aika turha kommentti kun en varmaksi tiedä kun en ole niin perillä noista kitarakamoista, mutta nupit taisivat olla MESA BOOGIE DUAL RECTIFIER ja Engl Powerball. kitaristimme voi varmaan tämän vahvistaa tai kumota. Mikityksestä minulla ei sitten ole kyllä hajuakaan. |
VeeKoo 28.03.2009 16:19:14 | |
---|
Mutta näin parin kuuntelun jälkeen kappalemateriaali ei vaikuttanut ihan niin tarttuvalta kuin Chains of Rulen biisit, joissa oli jokaisessa jokin purkan lailla tarttuva melodisempi osuus tai joku. Enkä nyt tarkoita mitään väkisin ängettyjä kiiltokuvapoikakertsejä, vaan sellaisia tyylikkäitä ja biisiin oikeasti sopivia ja sitä palvelevia.
Tuohon en voi sanoa muuta kun että lisää kuuntelua, josko siitä alkais kolahtamaan..? Omasta mielestäni uudet biisit on huomattavasti timmimpiä ko vanhan demon. Esimerkiksi kappaleessa chain of rule ei näin vuosi levytyksen jälkeen tunnu olevan mitään erityisen hyvää. Livebiisinä erinomainen tosin. Ei kai tässä, jokainen tykätköön mistä tykkää. Itse kuitenkin olen tyytyväinen tähän levyyn enkä lähtisi "chains of rulea" enään paljoa mainostamaan.
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Anttibiotius 28.03.2009 16:21:05 | |
---|
Anttibiotius: Tää nyt on aika turha kommentti kun en varmaksi tiedä kun en ole niin perillä noista kitarakamoista, mutta nupit taisivat olla MESA BOOGIE DUAL RECTIFIER ja Engl Powerball. kitaristimme voi varmaan tämän vahvistaa tai kumota. Mikityksestä minulla ei sitten ole kyllä hajuakaan. Tarkistin siis vielä. Eli nupit on Mesa Boogie Single Rectifier Solo Head Ja sitten se Engl Powerball |
RekoS 29.03.2009 14:00:51 | |
---|
Saundit on tosiaan kohillaan. Kuuntelua nää vissiin vaatii jonkin verran, ei oikein auennut ainakaan vielä. |
Juzzil 31.05.2009 14:57:29 | |
---|
nostellaans vähän...uudet promokuvat on julkastu ja ne löytyy muun muassa täältä--> http://www.myspace.com/damagingfallout lättyä koitetaan tässä jossain vaiheessa laittaa kansiin ja nettisivujakin pitäis ruveta väsäilemään pikkuhiljaa! heittäkää kommenttia kuvista:) Teknistä ja melodista death/thrashiä kovalla kädellä!
Imperiumin kuukauden demo!
www.myspace.com/damagingfallout |
thaav 02.06.2009 23:01:59 | |
---|
Kuuntelinpa huvikseni. Eipä ollut mitään uutta auringon alla, mutta hyvä jos ite tykkäätte tällästä vääntää, onhan tuolle laaja yleisö. Alkaa vaan olla noi death/trash/coret senverta luita myöten kaluttu alue kun noita tätä samanlaista kamaa jenkkibändejäkin on miljoonia. Mutta onhan rock'n'rollkin vanha juttu, ja vielä toimii. Ja pääasia, että itse nauttii siitä, mitä tekee. Muhun ei juuri uponnut, mutta se nyt ei ole mikään menetys teidän musiikille ;) "Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan |
Juzzil 20.06.2009 19:37:22 | |
---|
thaav: Kuuntelinpa huvikseni. Eipä ollut mitään uutta auringon alla, mutta hyvä jos ite tykkäätte tällästä vääntää, onhan tuolle laaja yleisö. Alkaa vaan olla noi death/trash/coret senverta luita myöten kaluttu alue kun noita tätä samanlaista kamaa jenkkibändejäkin on miljoonia. Mutta onhan rock'n'rollkin vanha juttu, ja vielä toimii. Ja pääasia, että itse nauttii siitä, mitä tekee. Muhun ei juuri uponnut, mutta se nyt ei ole mikään menetys teidän musiikille ;) IMO kaikki musiikkityylit/genret rupee olemaan aika luita myöten kaluttua kauraa, eikä tässä oikeen muuta voi tehdä kuin muokata omasta musiikistaan sellaista, mikä on oma näkemys aiheesta ja tehdä siitä millaista ite diggailee. Ei tässä paljoo enää mitään täysin uutta voi keksiä, mutta mielestäni sen ei pitäisi olla syy tekemättä sellaista musiikkia mistä itse nauttii...Koko ajan yritetään saada jotain pientä uutta näkökulmaa omaan musiikkiin ja olla matkimatta omia esikuvia, mutta kuten jokainen musiikintekijä tänä päivänä tietää, niin alkaa olemaan aika vaikeaa/mahdotonta hommaa tehdä jotain täysin uutta ja mullistavaa...Ei pidä ressata liikaa tällasesta aiheesta:) Teknistä ja melodista death/thrashiä kovalla kädellä!
Imperiumin kuukauden demo!
www.myspace.com/damagingfallout |
thaav 20.06.2009 21:42:51 | |
---|
Joo, ei siinä mitään, aika nero saa olla jos jotain täysin uudenlaista musiikkia vielä nykyään olisi keksiäkseen. Lähinnä tarkoitin tuossa sitä, että viime vuosien ajan metalcoresta ja deathcoresta ym. on ollut aivan järjettömän valtava ylitarjonta, eli jos tällä hetkellä haluaisi jotenkin harmaasta massavaltamerestä erottua, niin jotain uutta voisi tähänkin musiikkiin tuoda. Ei muuta. Söin eilen kebabia. "Mun mielestä on ihan ilmiselvää, että pyllyltä haiseva juusto on pyllyjuusto" - Näin lausui jäsen thaav unissaan |