Aihe: Ozzyn live settilista
1 2 3 4
Sutela
08.06.2007 11:59:53
oli loppuosaltaan suoraan nuotti nuotilta kopioitu Randy Rhoadsin Tribute-levyllä Suicide Solutionin aikana soittamasta soolosta.

Eipä se nyt ihan kokonaan ollut sama, muutama sama likki. Ja mielestäni kyse ei ole kopioinnista vaan kunnianosoituksesta yhdelle kaikkien aikojen lahjakkaimmalle muusikolle ja Wylden soolo oli kyllä muutenkin mahtava. Ja en ymmärrä tätä valitusta Zakkin pinch harmoniccien käytöstä, mielestäni ne ovat yksi hienoimmista asioista miehen soitossa.
KillingMachine
08.06.2007 12:59:18
Ja en ymmärrä tätä valitusta Zakkin pinch harmoniccien käytöstä, mielestäni ne ovat yksi hienoimmista asioista miehen soitossa.

Olen aivan samaa mieltä. Ne on sen tavaramerkki joten miksi luopua siitä?
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
Dunga
08.06.2007 13:07:07 (muokattu 08.06.2007 13:10:20)
Ja en ymmärrä tätä valitusta Zakkin pinch harmoniccien käytöstä, mielestäni ne ovat yksi hienoimmista asioista miehen soitossa.

Mä en taas ymmärrä, miksi toisten mielipiteiden ymmärtäminen on vaikeaa? Menee aika fanipoikatasolle, kun itse vuolaasti kehutaan eikä suvaita muita mielipiteitä.

Itse en noista liiallisista pincheistä myöskään välitä, uudella sinkullakin pistävät aika pahasti korvaan. Mietiskelin tuossa, että mieluusti näkisin Ozzyn vielä jonkun toisen kitaristinkin kanssa.
My name is Lucifer, please take my hand.
Petri-helena
08.06.2007 13:53:50
Meitsi erehtyi arvostelemaan wylden tyylitajua, ni jouduin käyttökieltoon pariks viikoks??? Täällä ei saa sanoa mielipiteitä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)