Bonesaw 24.07.2006 15:51:34 | |
---|
kätevä tuo google.... :) biisi tais olla: Poison The Well - Meeting Again For The First Time? Tähän väliin vaan,että voisi pitää itsestäänselvyytenä,että googlea ei tartte käytellä. Muutenhan tässä ei nyt hirveästi järkeä ole... |
morb 24.07.2006 15:55:42 | |
---|
Tähän väliin vaan,että voisi pitää itsestäänselvyytenä,että googlea ei tartte käytellä. Muutenhan tässä ei nyt hirveästi järkeä ole... Joo tästä menee vähän into sillä konstilla. Ois ollu kiva antaa jonkun muunkin yrittää .. Mutta PTW:tä se oli juu. Onko se nyt sitten "Hammetin" vuoro uudestaan .. Guess what ! I have a fever, and the only prescription for it is MORE COWBELL ! |
lxi 24.07.2006 16:15:39 | |
---|
kätevä tuo google.... :) Voi hyvä ihme. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Kirk_Hammett 24.07.2006 16:21:00 | |
---|
no prkl... ei sitte käytetä sitä googlea :) You know it's sad but true... |
Jake.e 24.07.2006 17:08:08 | |
---|
Hammetin vuoro siis. Jerk. |
Kirk_Hammett 24.07.2006 18:35:54 | |
---|
ai se on silti mun vuoro no tehdään nyt sitten tällänen helppo. kannattaa olla nopea :) Nuku ystäväni niin näet että tuo uni on minun todellisuuteni he pitävät minut lukittuina tähän häkkiin eivätkö he näe että siksi minun aivoni sanovat raivo mielisairaala, anna minun olla mielisairaala, jätä minut yksin rakenna minun pelkoni mitä tuolla on.........
ei jaksanu enempää mutta eiköhän tuosta tunnista :) You know it's sad but true... |
Pelsi 24.07.2006 18:38:42 | |
---|
Jaaha, Metallican Welcome Home (Sanitarium) taitaa olla kyseessä. Mä mustat velhot oon! |
Kirk_Hammett 24.07.2006 18:39:35 | |
---|
Jaaha, Metallican Welcome Home (Sanitarium) taitaa olla kyseessä. jep jep :) You know it's sad but true... |
Pelsi 24.07.2006 18:48:56 | |
---|
Menin läpi laaksojen, keskimaiden pölyn Etsiäkseni kolmatta avainta, joka avaisi portit Olen lähellä alttaria, salaisuutta sisällä Kuten legenda kertoi, rakastettu aurinkoni sytyttää lohikäärmeen silmät Matkalla autuuteen minä kunnioitan miekkaani Palvellakseni oikein ja oikeutta kaikille Viimein tapahtui: Aurinko sytytti niiden silmät Loitsu synnytti kummallisia valon leikkejä Kiitokset kadonneille peileille, löysin kadonneen tieni Yli kivien pääsin paikkaan: Se oli salainen luola Pitkässä, verisessä taistelussa josta profetiat kertoivat Valo tulee vallitsemaan koska viisaus on kultaa Kuninkaan, maan ja vuorten puolesta Laaksojenkin, joissa lohikäärmeet lentävät Voiman ja kunnian puolesta, voittaakseni mustan lordin Tulen etsimään smaradgimiekkaa Mä mustat velhot oon! |
Milkop 24.07.2006 18:50:19 | |
---|
Olisiko Rhapsodyn Emerald Sword? |
Pelsi 24.07.2006 18:51:21 | |
---|
Olisiko Rhapsodyn Emerald Sword? On. Oli pakko laittaa kertsikin, sillä ilman sitä en olisi varmaan itsekään tajunnut. Mutta jatka toki, hyvä mies! Mä mustat velhot oon! |
Milkop 24.07.2006 18:57:05 | |
---|
Läpi vuosien tiedon, mies ratsasti ilkeyden siivillä Läpi valtavan talven, kolme vuotta ilman kesää Valmistautunut pohjoisen taisteluihin Istuin valtaistuimellani ja katselin läpi kylmien revontulten taivaan Tiesin että tämä on maatani, mutta ne jotka käänsivät selkänsä Kohti minun valtaistuintani, saivat vain miekkani selkäänsä! |
Jake.e 24.07.2006 19:08:56 | |
---|
Läpi vuosien tiedon, mies ratsasti ilkeyden siivillä Läpi valtavan talven, kolme vuotta ilman kesää Valmistautunut pohjoisen taisteluihin Istuin valtaistuimellani ja katselin läpi kylmien revontulten taivaan Tiesin että tämä on maatani, mutta ne jotka käänsivät selkänsä Kohti minun valtaistuintani, saivat vain miekkani selkäänsä! Satyricon - Forest Is my Throne! Jerk. |
Milkop 24.07.2006 19:37:30 | |
---|
Satyricon - Forest Is my Throne! Kyllä vain. Seuraavaa kehiin. |
Jake.e 24.07.2006 19:46:03 | |
---|
Koska hän on kyvykäs tekemään sen uudestaan Halventamaan ja tukehduttamaan Saamalla hyödyllisen tukensa Passiivisilta ystäviltään. - - - - - -- - - - - - - - - - Tälläistä tällä kertaa. Jerk. |
Nigel Tufnel 24.07.2006 22:22:00 | |
---|
Koska hän on kyvykäs tekemään sen uudestaan Halventamaan ja tukehduttamaan Saamalla hyödyllisen tukensa Passiivisilta ystäviltään. - - - - - -- - - - - - - - - - Tälläistä tällä kertaa. Soilwork - Light the Torch Whatever happened to all this season's losers of the year? |
Jake.e 25.07.2006 00:09:27 | |
---|
Oikein, laitappa jatkoa Tufnel. Jerk. |
Nigel Tufnel 25.07.2006 11:02:41 | |
---|
Noin mailin päässä täältä On rakkain ystäväni tässä maailmassa Hänen päällään siniset, minulla harmaat Voi luoja, että se tekee kipeää Viime kerran kun kohtasimme Tartuin hänen käteensä ja vannoin Jos joskus nostan miekkani sinua vastaan Luoja iskekööt minut kuoliaaksi Whatever happened to all this season's losers of the year? |
ballfish 25.07.2006 11:32:33 | |
---|
Iced Earth - Hold At All Costs |
Nigel Tufnel 25.07.2006 13:12:16 | |
---|
Iced Earth - Hold At All Costs Jeps. Eiku seuraavaa kehiin. Whatever happened to all this season's losers of the year? |