Valokaari 15.02.2006 16:18:48 | |
---|
Ilmeisesti tapahtuma järjestetään tänä vuonna Eteläpuistossa Ratinan sijaan, Oikeasti? Viime vuonna mun kämpältä oli sinne n. 10-15 minuutin kävelymatka, nyt aika supistuu johonkin vajaaseen viiteen minuuttiin. Oletuksena että maleksii hissuksiin kaljapullo kourassa paikalle. Nyt se on vissiin pakko lähteä paikalle. Niin, South Park on siellä joen/salmen/vesistöalueen toisella puolella. Mutta saanko udella että miksi kyselette Eteläpuiston sijaintia, aiemmassa viestissähän kirjoititte että ainoat syyt tuonne menemiseen ovat todennäköisesti kotimaiset bändit, jotka näkee kaikkialla muualla paljon paremmassa seurassa. Kurakaarta. Rok rok. |
Akiman 15.02.2006 16:34:43 | |
---|
Mutta saanko udella että miksi kyselette Eteläpuiston sijaintia... Kai sitä nyt saa kotimaisien festarien käytännön järjestelyistä haluta olla perässä ihan muutenkin, vaikka yleistiedon tai lähipiirin takia, vaikkei tuonne olisikaan menossa? Kuuluu muutenkin ikään kuin oman hommani perusasioihin ja ilman sitäkin haluan kyllä olla perillä tällaisista asioista, vaikka en pää kolmantena jalkana olisi paikalle juoksemassakaan. Ihme niuhotusta, jälleen kerran. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: DEATHSTARS, IN FLAMES ja AMORPHIS :: |
Valokaari 15.02.2006 16:41:44 | |
---|
Ihme niuhotusta, jälleen kerran. Olen samaa mieltä. Rok rok. |
Heissi 15.02.2006 17:23:08 | |
---|
Ei taida kovin montaa lavaa tonne Eteläpuistoon mahtua. Hyvä jos se yksi edes. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
-Mickill- 15.02.2006 18:27:29 | |
---|
Ui juma, TS, W.A.S.P. ja Iggy Pop. Taitaa olla tampereelle lähtö edessä. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
...And Justice For All 15.02.2006 19:03:58 (muokattu 15.02.2006 21:10:22) | |
---|
Poistettu. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
luopio 15.02.2006 19:50:32 | |
---|
Sori, mutta mua ei jaksa kiinnostaa mitä paskaa m.netin kaikkitietävät heavysankarit selittävät, tykkään siitä musasta mistä tykkään ja toki kerron mielipiteeni myös ääneen. =) oot hassu Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
...And Justice For All 15.02.2006 19:58:37 (muokattu 15.02.2006 21:10:10) | |
---|
Poistettu. Napoleon roikottaa figuuria bussin ikkunasta, saa pihvistä naamaansa, heittää jonkun vaalipinssin ja juoksee pakoon! |
Iscariah 15.02.2006 20:33:25 | |
---|
Mä en tiedä mikä sun käsityksesi kikkelihevistä on mutta mun mielestä Twisted Sisterista ja WASPista ei enempää kikkeliheviin voi mennä. joo kuunteleppa uudestaan vaikka w.a.s.p.:ia ja tule sen jälkeen pätemään. mene stratovarusta tai helloweenia kuuntelemaan niin sitten tiedät mitä tämä käyttämäsi 'kikkelihevi' on.naurettava käsite muutenkin |
...And Justice For All 15.02.2006 21:05:10 (muokattu 15.02.2006 21:10:00) | |
---|
kimmokel 15.02.2006 23:45:53 (muokattu 15.02.2006 23:46:02) | |
---|
W.A.S.P. olis mukava nähdä nyt kun siihen tulee mahdollisuus eikä kyllä Twisted Sisterikään aivan huonolta kuulosta. Saa nähdä kuinka on menoja mutta pitää tonne kyllä ainaki yrittää päästä paikanpäälle. |
Resonance 16.02.2006 00:12:43 (muokattu 16.02.2006 00:12:58) | |
---|
No eihän tuo kikkelihevi termi nyt ihan kohalleen osunu, mutta siitä voidaan olla yhtä mieltä että Twisted on hieman gay menoa. Olen kuullut että LE sarja on yhtä kun paskan kanssa :D -Seth- |
aarghto 16.02.2006 00:40:12 | |
---|
Ka(l)sariheviä päteminen ja ruikutus. mind the gap. |
Ben_D 16.02.2006 10:40:11 | |
---|
Kuulemma Venom tulee Tuskaan joten eiköhän Sauna Open Air ole meikäläisen kohdalta loppuunkäsitelty. Odotellaan, mitä Provinssin esiintyjälistaa.. |
Helvetinpartaterä 16.02.2006 11:05:41 | |
---|
Kaipa noita voisi vilkaista, jos vaan saa oikein herkullisen kännin alle. Onneksi siinä tylsien bändien aikana pääsi viime vuonna rannekkeella pois alueelta, ostamaan alkosta namia narikkaan venaamaan. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Tympee Huttunen 16.02.2006 12:11:50 | |
---|
Kuulemma Venom tulee Tuskaan joten eiköhän Sauna Open Air ole meikäläisen kohdalta loppuunkäsitelty. Odotellaan, mitä Provinssin esiintyjälistaa.. Ei ole enää huhua. Venom tulee Tuskaan Celtic Frostin ja Opethin seuraksi. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
Iscariah 16.02.2006 13:05:16 | |
---|
Poistettu. luuseri |
Resonance 16.02.2006 13:37:04 | |
---|
Poistettu. luuseri LoL pojat Olen kuullut että LE sarja on yhtä kun paskan kanssa :D -Seth- |
Akiman 16.02.2006 13:42:17 | |
---|
Kuulemma Venom tulee Tuskaan joten eiköhän Sauna Open Air ole meikäläisen kohdalta loppuunkäsitelty. Odotellaan, mitä Provinssin esiintyjälistaa.. Eikös Provinssi ole taas lähtenyt tälle mukavalle KoRn, Deftones, HIM, Bullet For My Valentine, Within Temptation etc. linjalle, joten saa nyt nähdä, onko siellä luvassa edes mitään vähänkään mielenkiintoisempaa. Nyt alkaa jo muistella kovasti vuotta 2004, kun alueella jytisivät Exodus, Testament, Meshuggah, The Dillinger Escape Plan ja niin edelleen, eihän tuota noiden nyt julkistettujen rinnalla meidää todeksi uskoakaan. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: DEATHSTARS, IN FLAMES ja AMORPHIS :: |
Ben_D 16.02.2006 13:48:16 | |
---|
Eikös Provinssi ole taas lähtenyt tälle mukavalle KoRn, Deftones, HIM, Bullet For My Valentine, Within Temptation etc. linjalle, joten saa nyt nähdä, onko siellä luvassa edes mitään vähänkään mielenkiintoisempaa. Nyt alkaa jo muistella kovasti vuotta 2004, kun alueella jytisivät Exodus, Testament, Meshuggah, The Dillinger Escape Plan ja niin edelleen, eihän tuota noiden nyt julkistettujen rinnalla meidää todeksi uskoakaan. Se vuosi olikin napakymppi. Provinssi on festarina Tuskan ohella festareiden aatelia. Kaikki toimii. |