Aihe: Millä sitä heviä tehdään?
1 2 3 4
moottorisaha
19.02.2006 15:54:30

Juu turhat säröt pois vaan, kuulostaa soittokin tarkemmalta ja selkeemmältä. Alavireet ei ainakaan tee musiikista "heviä" niinkuin nykyisin monet taitavat ajatella :S

No tietyntyylisiin riffeihin alavire kyllä sopii helvetin hyvin, kun haetaan vähän lisää murinaa. Silloin tosin pitää olla entistä tarkempana EQ-säätöjen kanssa, ettei tule pelkkää humisevaa puuroa.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
saastara
19.02.2006 21:36:05 (muokattu 19.02.2006 21:37:03)
Ihan sama mitä mieltä muut on, kunhan ovat samaa mieltä kuin minä.

Olen saastaran kanssa osittain samaa mieltä tuosta "asenteesta". Minulle hevin asenne ei kuitenkaan tarkoita sitä "vittu mä oon vihane" vaan sitä musiikin kireyttä ja raivokasta fiilistä. Mokoman uusinta kuunnellessa on tämä vmov-tyyli kaukana ja asenne tulee vain yksinkertaisen jytäävästä kitarariffi+rummut-combosta.

Mokoman soittajat omaavatkin juuri sopivan itseironisen asenteen ja ovat sangen lupsakoita jeppejä muutenkin. :)

ja huumorimusiikki on täyttä paskaa

Tuo nyt on täyttä paskaa. Sillä, miksi musiikki on tehty, ei ole mitään vaikutusta sen lopulliseen laatuun. Kun musiikki soi, sen laadun määrittää pelkästään se mitä kuulet. Sillä mitä soittajat ovat ajatelleet musiikkia purkittaessa, ei ole mitään tekemistä sen musiikin kanssa. Kaikki muut tekijät, paitsi se soiva musiikki, ovat ulkomusiikillisia tekijöitä.

Ja musiikin arvioiminen niiden kautta on vain pelleä touhua.

Muun väittäminen on tekopyhää.

Ja sekös se vasta pelleä touhua onkin..
Sinun postimerkkisi palavat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)