hulukko 20.10.2005 22:24:09 | |
---|
nyt jos ottaisin kuulemistani kappaleista parhaan niin beoynd the dark sun pääsisi kullalle upposi syvälle sieluun heti ensikuulemalla |
Lord of the strings 29.10.2005 19:52:03 | |
---|
Levy on ihan hyvä. Ei mikään maailmoja mullistava mielestäni, vaikkakin Sadness & Hate on erinomainen kipale. Sounditkin ylempää keskitasoa. Proge ei ole musiikkityyli. Proge on elämäntapa. |
luopio 29.10.2005 19:57:17 | |
---|
Ei hahto oo kovis! Hahto on lepposa hauska asiansa osaava mies... Ja jumala! Minkä uskonnon? Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Coldman 29.10.2005 20:38:00 | |
---|
Hahto on aika psykon näköinen nois Imperiumin kuvis..heh.. mutta ihan kelpo musaa soittavat. You get your Balls to the wall man ! Balls To The Wall ! - Accept - Balls To The Wall |
sharoles 20.02.2006 22:31:17 | |
---|
REPikääs fanit siitä että mie ja mun kaveri ollaan tavattu Jari, Teemu ja Hahto henkilökohtaisesti(toisen kerran näin hahton musamaailmassa, ostamassa rumpumattoa) ja Mulla on seinällä Jarin, Teemun ja 4 jukkiksen plekua ja hahton kapula nimmarilla varustettuna. Muahahahahahah!!!! |
Closure 20.02.2006 23:41:12 | |
---|
REPikääs fanit siitä että mie ja mun kaveri ollaan tavattu Jari, Teemu ja Hahto henkilökohtaisesti(toisen kerran näin hahton musamaailmassa, ostamassa rumpumattoa) ja Mulla on seinällä Jarin, Teemun ja 4 jukkiksen plekua ja hahton kapula nimmarilla varustettuna. Muahahahahahah!!!! Kiinnostaa? " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
strophe 21.02.2006 01:55:04 | |
---|
Kiinnostaa? Valtavasti. Kerro lisää. Helppoa kuin lapsen lyöminen! |
saastara 21.02.2006 13:11:44 | |
---|
REPikääs fanit siitä että mie ja mun kaveri ollaan tavattu Jari, Teemu ja Hahto henkilökohtaisesti(toisen kerran näin hahton musamaailmassa, ostamassa rumpumattoa) ja Mulla on seinällä Jarin, Teemun ja 4 jukkiksen plekua ja hahton kapula nimmarilla varustettuna. Muahahahahahah!!!! Itse käyn samaa koulua Teemun kanssa ja monesti on tullut soittelua seurattua.. Nyt henkilöpalvonta kuriin ja takaisin aiheeseen. Sinun postimerkkisi palavat. |
sus 22.02.2006 12:34:54 | |
---|
Tää on kyllä hyvä bändi. mitä nyt oon kuullu biisejä. levyä en omista. Beyond the dark sun kuulosti minun korvaani hyvältä! Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Snowblind 22.02.2006 16:57:45 | |
---|
REPikääs fanit siitä että mie ja mun kaveri ollaan tavattu Jari, Teemu ja Hahto henkilökohtaisesti(toisen kerran näin hahton musamaailmassa, ostamassa rumpumattoa) ja Mulla on seinällä Jarin, Teemun ja 4 jukkiksen plekua ja hahton kapula nimmarilla varustettuna. Muahahahahahah!!!! Saanko koskettaa sua? I'm not insane, I'm just smarter than you. |
JamesHetfield 23.02.2006 10:39:07 | |
---|
Sanoisin että kannattaa oikeasti kuunnella Wintersunia pikkusen enemmän kuin kerran-pari, ennen kuin päättää tykkääkö siitä vai ei. Ensivaikutelma oli se, että onpas kaoottista paskaa, en kyllä jaksa kuunnella, melodiatkaan eivät tartu ja soolot ovat hyvin soitettua kakkaa. Pari kertaa levyn ympäri pyöräytettyäni se alkoi kuitenkin aueta ja kuulostaa varsin mallikelpoiselta meiningiltä. Nykyään kuuntelen levyä useinkin ja yhä se paranee lisäkuunteluilla. juuri näin. "funk you motherfunkers!" -Jussi P. |
J.Newkid 23.02.2006 15:23:33 | |
---|
Itse käyn samaa koulua Teemun kanssa ja monesti on tullut soittelua seurattua.. Nyt henkilöpalvonta kuriin ja takaisin aiheeseen. Mitennii? Teemu oo käynykkään koulussa kuukausiin !! Allekirjoittanut |
saastara 25.02.2006 14:06:11 | |
---|
Mitennii? Teemu oo käynykkään koulussa kuukausiin !! Tuo on kyllä totta. Ei häntä liian usein siellä nykyisin näy.. Mg-tunneille tuntuu kyllä jostakin syystä aina kerkeävän. Sinun postimerkkisi palavat. |
Anttichrist 01.03.2006 09:21:16 | |
---|
Aivan Perkeleen kova. Jotenkin menee jo niin sairaaksi Jartsan ja Kaitsun tilu/blast-tykitys, että jaksaa vieläkin hymyilyttää (positiivisesti). Beyond the Dark Sunin alkuriffi on muuten taas näköjään niitä, jotka on pakko soittaa aina viimeistään 5min siitä kun olen kitaran käteen ottanut, ainoa miinus että piisi on hieman liian lyhyt. Muuten levyltä ei hirveästi huonoja puolia löydy, jos ei nyt sanoituksia ja ääntämystä, joka pistää välillä korvaan ja pahasti, noteeraa. Ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista levyistä, joita olen kuullut viimeiseen vuoteen. |
Hnry 04.03.2006 01:44:55 | |
---|
Tietääkös kukaan koska uuden levyn olis tarkotus ilmestyä? Lainaus Wintersunin sivuilta: We have booked studios to record the second Wintersun album. The recordings will start in May 2006 at Sonic Pump Studios with Nino Laurenne. The mixing will happen in the beginning of July. There´s still work that needs to be done with the songs, but I´m sure we´ll get there. I believe that this will be a very strong album and I´m very excited about it! The working title for the album is "Time". |
Hevimetal 06.03.2006 15:29:38 | |
---|
Loistava bändi ja taitavat soittajat. En malta odottaa että niiden uusi levy ilmestyy. Painting Flowers White Never Suited My Palette |
Anttichrist 07.03.2006 09:03:49 | |
---|
Asiaa! Innolla odotan uutta levyä. |
Jesmies 08.03.2006 01:08:42 | |
---|
Ehdottomasti suomen kovinta metalliantia :) 3v
Eko S-300
Peavey Rage 158. |
luopio 08.03.2006 11:56:32 | |
---|
Nyt on tasokkaita kommentteja, niin ku tää munki. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Väinämöinen 04.05.2006 21:30:50 | |
---|
Nostoa..katselin bändin sivuilta, että ko. orkesteri on alkanut työstää seuraavaa pitkäsoittoaan. Pitkiä ralleja ilmeisesti luvassa, mutta noita biisien nimiä käy oikein miettiminen. Time, Fire? Tuntuvat jotenkin ylimalkaisen laajoilta nimiltä, mutta toisaalta juuri sitähän tämä bändi on. Jos vaikka kuuntelen levyn sen ilmestyttyä ja analysoin sitten spesifisemmin. Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |