Aihe: Metallica
1 2 3 4 5293 294 295 296 297497 498 499 500 501
Arkka
09.12.2014 23:31:27

mpekkanen: Itseä ei kyllä haittaisi vaikka Metallica menisi proge/jazz osastoon päin.

Luulenpa, että niin Metallica kuin vaikka Rollarit ovat jo niin isoja nimiä, ettei ole mahdollista että Metallica tekisi jatkossa instrumentaali progea tai jazzia (ainakaan kovin montaa levyä), Rollarit black metallia, Iron Maiden hawajimusaa ja vaikkapa Madonna keskittyisi jatkossa countrymusaan. Slayer soittaisi rautalanka surffia ja King Crimson soittaisi enää pelkkää tangoa Suomalaisen tangomarkkinoiden kulloisenkin voittajan taustabändinä :D

Jos joku niin Metallica voiskin tehdä. Lulu.
mpekkanen
09.12.2014 23:41:30
Arkka: Jos joku niin Metallica voiskin tehdä. Lulu.

Minusta on ihan sama mitä musaa mikäkin bändi tekee kunhan tekevät sellaista kamaa josta itse tykkäävät. Se on kuitenkin sellainen fiilis joka välittyy myös kuuntelijoille jos soitetaan intohimoisesti.

Jos fiilis on jostain syystä hukassa niin silloin on aina jotain pielessä. Musiikin tekemisen pitäisi olla hauskaa, mutta kyllähän siitäkin voi hauskuuskin kadota jos maapallo on jo sen seitsemän kertaa kierretty.
Booombox
10.12.2014 00:13:58 (muokattu 10.12.2014 00:16:49)
Röntgen-Jeesus: :DDDDD

Lloyd Grant soitti soolon Hit the lights-biisissä joskus reilu 30 vuotta sitten ja painui takaisin viidakkoon.

Mä tässä just mietein, että tuossa on mies jota kaipaan viidakosta takaisin metallican riveihin.

https://www.youtube.com/watch?v=NkUm4JBAb4E&spfreload=10

Äijjähän tykittelee kovemmin kuin Hammet ja Mustaine ikänä.

E. Ja Ron McGovney ehdottomasti takaisin basson varteen, on tossa jos jonkulaista koheltajaa ollut vuosien mittaan, mutta hänen veroistaan basson taitajaa ei ole bändissä sen koomin nähty.
kupteri
10.12.2014 01:46:54

Booombox: Mä tässä just mietein, että tuossa on mies jota kaipaan viidakosta takaisin metallican riveihin.

Kirk kattoo vierestä että liian vähän wahia...

No joo, eka tilu meni jees, sitten vähän erikoisesti ja varsinainen soolo sitten... No, erilaisesti.

Onhan tuolla monenlaista tuolla Fillmoren seteissä, vierailijoita riittää että piti ittekin kattoa ketä ne oikein on (esim. pipopää Tanner oli oudompi).
J.Nikkanen
10.12.2014 08:54:06
Booombox: E. Ja Ron McGovney ehdottomasti takaisin basson varteen, on tossa jos jonkulaista koheltajaa ollut vuosien mittaan, mutta hänen veroistaan basson taitajaa ei ole bändissä sen koomin nähty.

Hiljaa. Jason pesee ja linkoaa kaikki muut basistit Metallican touhuissa mennen tullen.
Mukahauska allekirjoitus.
LyraB
10.12.2014 08:54:56 (muokattu 10.12.2014 13:48:42)
Booombox: Mä tässä just mietein, että tuossa on mies jota kaipaan viidakosta takaisin metallican riveihin.

E. Ja Ron McGovney ehdottomasti takaisin basson varteen, on tossa jos jonkulaista koheltajaa ollut vuosien mittaan, mutta hänen veroistaan basson taitajaa ei ole bändissä sen koomin nähty.

Musta ois ollu siistiä jos Hammetto ja Rob (edit) ois jättäny lavan näiden vieralubiisien ajaksi.
Megalomania
10.12.2014 10:19:53
McGovneyn, Grantin ja Mustainen pitäis perustaa oma kilpaileva kokoonpano, joka kulkisi myös nimellä Metallica. Ottaisivat rumpaliksi vaikka Lombardon. Sitten seurailtaisiin muutama tuleva vuosi aiheeseen liittyviä oikeudenkäyntejä. Se voisi viedä yleisön huomion Hammettin kiistellystä wahin käytöstä hetkeksi toisaalle.
Delusions of Grandeur
Ruutukunkku
10.12.2014 13:03:24
Noniin, pojat pojat, eiköhän taas palata aiheeseen, eli siihen, että Lars on huono rumpali.

mpekkanen: Tämä tuntuu olevan varmaan ainut bändi ketju, jossa saa ihan avoimesti haukkua kaikkia soittajia kilpaa. Ei tietenkään kaikki, mutta ihmeen moni sitä harrastaa...

Hyvä teksti.
You are number six
reaper666
10.12.2014 17:19:42
Megalomania: McGovneyn, Grantin ja Mustainen pitäis perustaa oma kilpaileva kokoonpano, joka kulkisi myös nimellä Metallica. Ottaisivat rumpaliksi vaikka Lombardon. Sitten seurailtaisiin muutama tuleva vuosi aiheeseen liittyviä oikeudenkäyntejä. Se voisi viedä yleisön huomion Hammettin kiistellystä wahin käytöstä hetkeksi toisaalle.

Tää oliskin kova. Ja vetäisivät daven tekemät 'tallica -biisit. Eli kill 'em all - master of puppets parhaat :)

Mutta silti ihmettelen miten porukka voi noin paljon noita vähemmän tunnettuja ex-jäseniä niin kovin kehua kun aika harvinaista kuulla heidän soittoaan metallican riveissä. Yhden dave-pätkän oon nähny siltä vhs:ltä(cliff 'em all??)
Ruutukunkku
11.12.2014 12:00:05
reaper666: Tää oliskin kova. Ja vetäisivät daven tekemät 'tallica -biisit. Eli kill 'em all - master of puppets parhaat :)

Mutta silti ihmettelen miten porukka voi noin paljon noita vähemmän tunnettuja ex-jäseniä niin kovin kehua kun aika harvinaista kuulla heidän soittoaan metallican riveissä. Yhden dave-pätkän oon nähny siltä vhs:ltä(cliff 'em all??)

Sehän on osa tätä nyky(hipsteri)aikaa, että romantisoidaan menneitä ja fiisiltellään asioilla jotka ovat marginaalissa ja joista suuri yleisö ole välttämättä edes kuullut.

Kyllähän sille on yleensä syynsä, miksi joku on tunnettu musaympyröissä ja toinen ei. Metallican aikajanalla McGovney ja Mustaine saivat kenkää aikalailla samoihin aikoihin. Toisesta tuli legenda toisesta ei.
You are number six
Tympee Huttunen
12.12.2014 07:10:40
Ruutukunkku:Metallican aikajanalla McGovney ja Mustaine saivat kenkää aikalailla samoihin aikoihin. Toisesta tuli legenda toisesta ei.

No, ehkä Dave nousee vielä tuohon kastiin. Liian aikaista sanoa!
Börje
12.12.2014 21:21:00
Lastinen: No, ehkä Dave nousee vielä tuohon kastiin. Liian aikaista sanoa!

BURN BABY BURN!
LyraB
13.12.2014 07:51:19 (muokattu 13.12.2014 07:51:51)
Trujillo kertoo uuden albumin tilanteesta. Itsen luen rivien välistä, että ennen vuotta 2018 on turha odottaa mitään. Ens kesän kiertue on varmaan nimellä "Sick of the studio". Mutta eipä mitään, ottakoon aikansa niin varmaan parempi lätty tulee.

Edit linkki http://www.nme.com/news/metallica/81711
aivokuolio
13.12.2014 14:36:56
Hetfield
13.12.2014 17:39:08

aivokuolio: https://www.dropbox.com/s/c10of9uwq … azix/2013-04-20%2019.54.55.jpg?dl=0

Mikä helevetti tuo on.

Teuffelin Birdfish-malli taitaapi olla.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
fuzz
13.12.2014 20:04:59
aivokuolio: https://www.dropbox.com/s/c10of9uwq … azix/2013-04-20%2019.54.55.jpg?dl=0

Mikä helevetti tuo on.

Pakeneva hiusraja.
elämän tarkoitus on 42
Regalis Apertura
13.12.2014 20:14:30
Taitaa olla musiikin historian rumin kitara?
haunted
13.12.2014 22:03:38
Regalis Apertura: Taitaa olla musiikin historian rumin kitara?

Aika liki. Kyllä noi kaikki reversemallit on aika härskejä kans. Flying Vstä tulee laattaa suuhun aina kun sellasen näkee.
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
Artturi
13.12.2014 23:18:16
Täs ainakin.. hirvee on "luomus"! https://www.youtube.com/watch?v=k_UekYikDXI
Funkånaut
14.12.2014 01:26:21

Regalis Apertura: Taitaa olla musiikin historian rumin kitara?

Nå ei todellakaan ole edes rumin Hammetin käyttämä. Just rohea.
"En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen Elämän tarkoitus
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)