ötzi 07.08.2006 21:46:12 | |
---|
mennään keikoille ja kuunnellaan parempia bändejä. ei slayeristä parempaa ole Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna |
Räkkipeli 07.08.2006 21:47:22 | |
---|
Hyi vittu miten laiskasti Araya vetää vokaalit Edit: siis tolla videolla Käy vähän masentaa. Vittu jos se on tollasta siel jäähallisaki ni mä kyl lähen menee sielt.=) Dicsiplen keskellä piti jopa huilata. Onhan Tomilla tota ikääkin jo sen verran että alkaa se pikkuhiljaa näkyä. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
south_of_heaven 07.08.2006 23:02:31 | |
---|
ei slayeristä parempaa ole olet väärässä. Slayerillä on prosentuaalisesti enemmän paskoja levyjä kuin joillain muilla artisteilla. itki south_of_heaven |
Seppo_Howitzer 07.08.2006 23:05:27 | |
---|
olet väärässä. Slayerillä on prosentuaalisesti enemmän paskoja levyjä kuin joillain muilla artisteilla. Vähentääkö tuo muka sitten vanhojen levyjen arvoa? Itse en ainakaan kuuntele enkä edes omista Slayerin paskoja levyjä. |
south_of_heaven 07.08.2006 23:18:31 | |
---|
Vähentääkö tuo muka sitten vanhojen levyjen arvoa? Itse en ainakaan kuuntele enkä edes omista Slayerin paskoja levyjä. Ei todellakaan vähennä, mutta minusta näin ollen ei voi sanoa, että slayer olisi 'paras' itki south_of_heaven |
Ben_D 07.08.2006 23:24:29 | |
---|
Ei todellakaan vähennä, mutta minusta näin ollen ei voi sanoa, että slayer olisi 'paras' Meidän isä on parempi kun teidän isä. Koska meidän isä on paras...voi kiesus mitä läppää. http://www.fiercemetal.org |
Guitaristi 07.08.2006 23:39:46 | |
---|
Ei todellakaan vähennä, mutta minusta näin ollen ei voi sanoa, että slayer olisi 'paras' Eiköhän nyt jätetä tämä asia sikseen ja muisteta, että hyvä musiikki on edelleenkin mielipideasia. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
ötzi 08.08.2006 00:59:59 (muokattu 08.08.2006 01:08:12) | |
---|
Eiköhän nyt jätetä tämä asia sikseen ja muisteta, että hyvä musiikki on edelleenkin mielipideasia. niin, ja muistetaan että mielipideasioistakin voi kiistellä. asiasta kolmanteen. sanokaapa montako naispuolesta slayerfania tiedätte/tunnette? siis sellaista joka oikeasti tykkää ja fanittaa slayeriä eikä semmonen -no onhan tämä ihan hyvää. minä en ainakaan tunne ensimmäistäkään. Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna |
south_of_heaven 08.08.2006 01:11:08 | |
---|
asiasta kolmanteen. sanokaapa montako naispuolesta slayerfania tiedätte/tunnette? siis sellaista joka oikeasti tykkää ja fanittaa slayeriä eikä semmonen -no onhan tämä ihan hyvää. minä en ainakaan tunne ensimmäistäkään. On niitä muutamiakin näkyny... suunnilleen yhtä paljon kuin esim. naispuolisia metallica-faneja. itki south_of_heaven |
Wk 08.08.2006 01:15:40 | |
---|
Tutustuin tässä vasta hiljattain tähän bändiin hieman enemmän, aikaisemmin se oli vain nimi jota kuuli ja näki eri puolella metallimediaa. Nyt olen kuullut kahta levyä, tätä uusinta ja Reign In Bloodia, sen perusteella sanon että hyvä yleismeinininki, laulu ei ole taidetta mutta siinä on fiilistä, soolot välillä rasittavia, Kummeli-pojat vetää tommosia sooloja jossain sketsissä. Että semmosia fiiliksiä Slayeristä tällä hetkellä :) http://www.mikseri.net/users/108413.php |
samuxul 08.08.2006 01:28:37 | |
---|
Hyi vittu miten laiskasti Araya vetää vokaalit Edit: siis tolla videolla Ei varmaan saa samallaista fiilistä tollasessa studiokuvauksessa, missä ei oo edes mitää yleisöä. rässiä |
Rotgut 08.08.2006 09:56:46 | |
---|
Hoho, vittu tää uus levy on kova. Eilen ostin joten lopullista arvioo vaikee sanoo mut näin nopsalta tuntumalta menee heti TOP3:n Reign in Bloodin ja Divine Interventionin kanssa. Supremist, Cult, Flesh Storm ja Jihad täyttä rautaa. |
Lapis 08.08.2006 09:58:53 | |
---|
Tutustuin tässä vasta hiljattain tähän bändiin hieman enemmän, aikaisemmin se oli vain nimi jota kuuli ja näki eri puolella metallimediaa. Nyt olen kuullut kahta levyä, tätä uusinta ja Reign In Bloodia, sen perusteella sanon että hyvä yleismeinininki, laulu ei ole taidetta mutta siinä on fiilistä, soolot välillä rasittavia, Kummeli-pojat vetää tommosia sooloja jossain sketsissä. Että semmosia fiiliksiä Slayeristä tällä hetkellä :) Arayan laulu on aina ollut suurta taidetta ja soolot on Slayersooloja. Niitä ei muut vetele! Jos Kerry ja Jeff vetäisivät melodisen Thin Lizzy -stemmasoolon olisivat kaikki monttu auki ymmällään. Hyvä näin! |
Sahtimies666 08.08.2006 11:33:29 (muokattu 08.08.2006 11:34:04) | |
---|
Ei varmaan saa samallaista fiilistä tollasessa studiokuvauksessa, missä ei oo edes mitää yleisöä. Jätkä on laulanu yli 20 vuotta, luulis onnistuvan. Paskat vokaalit oli miten oli. edit: eipä siellä studiossa yleensäkään hirveemmin yleisöä oo ku levyä äänitetään. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Lebowski 08.08.2006 13:25:14 (muokattu 08.08.2006 13:25:53) | |
---|
Helevatan kova levyhän tämä on. Syvältä luotaavaa arviota ei Slayer kaipaakkaan. Tuttua matskua koko rahalla. Mitään välityön makua tässä ei sen sijaan ole kuin joissain edellisissä julkaisuissa. Ehottomasti Slayerin kovinta kärkeä. Tosissaan ovat poijjjjaat vääntäneet nupit kaakossa. Sen voin sanoa, että Lombardon rumputyöskentely on jälleen huimaa kuunneltavaa. Ja sanoitukset iskee uuden sukupolven angstimetallirunoilijoille luut kurkkuun :D Odottamisen arvoinen vanhan kokoonpanon paluu! "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Backlet 08.08.2006 14:30:09 | |
---|
On hieman rasittavaa lukea näitä kehuja täältä kun täältä peräkylästä saa sen levyn vasta torstaina. Vielä kaksi päivää odottelua. AARRGGH!! Nuclear Waste. |
carnation 08.08.2006 14:32:42 (muokattu 08.08.2006 14:33:59) | |
---|
Ja sanoitukset iskee uuden sukupolven angstimetallirunoilijoille luut kurkkuun :D "Religion is rape Religion's obscene Religion's a whore" Minusta nuo herättävät lähinnä hilpeyttä. Onhan se toki hyvä että vanhat äijät jaksavat vihata... Niin ja se "I've made my choice / Six six six." Hui! |
Perro Stupido 08.08.2006 15:41:49 | |
---|
niin, ja muistetaan että mielipideasioistakin voi kiistellä. asiasta kolmanteen. sanokaapa montako naispuolesta slayerfania tiedätte/tunnette? siis sellaista joka oikeasti tykkää ja fanittaa slayeriä eikä semmonen -no onhan tämä ihan hyvää. minä en ainakaan tunne ensimmäistäkään. Minun eukko. 010011000100111101001100 |
Lebowski 08.08.2006 16:16:18 | |
---|
Minusta nuo herättävät lähinnä hilpeyttä. heh. voipahan tuo luun kurkkuun tökätä hilipeästikkin. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
dictatorsh*t 08.08.2006 16:25:59 | |
---|
"Religion is rape Religion's obscene Religion's a whore" Minusta nuo herättävät lähinnä hilpeyttä. Onhan se toki hyvä että vanhat äijät jaksavat vihata... Niin ja se "I've made my choice / Six six six." Hui! Cultin sanoitukset ovat kyllä naurettavat ja sitä on tässäkin ketjussa pohdittu. Saisi KK jättää uskontovihajuttunsa taka-alalle noissa sanoituksissa jos tuota tasoa ovat. |