Aihe: Stone!
1 2 3 4 528 29 30 31 3256 57 58 59 60
WinterMad
19.05.2008 17:56:51
Älä muuta sano. Stonen paras puoli on perkeleen hyvä soundi ja mainiot riffit, mutta Joutsenniemen sieluton ja mauton karjunta pilaa kokonaisuuden.

Harmittaa todella, ettei esim. National Napalm Syndicatea tai Faff-Beytä arvosteta tarpeeksi. Tai Maple Crossia.

Elä unohda Sacred Crucifixia :)
"luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero
suolintu
19.05.2008 18:28:31
Älä muuta sano. Stonen paras puoli on perkeleen hyvä soundi ja mainiot riffit, mutta Joutsenniemen sieluton ja mauton karjunta pilaa kokonaisuuden.

Harmittaa todella, ettei esim. National Napalm Syndicatea tai Faff-Beytä arvosteta tarpeeksi. Tai Maple Crossia.

Olen kyllä erimieltä. Kyllähän se laulu on Stonen heikoin lenkki, mutta ei se nyt niin huonoa ole. Ehkä olen vaan tottunut siihen, koska noita levyjä tullu kuunneltua niin paljon tässä n.19v aikana. Mun mielestä Stone on just tuollaisena aivan täydellinen bändi.
Ben_D
19.05.2008 18:38:00

Faff-Bey on meikäläisen suomalainen suosikkiorkesteri heti Stonen jälkeen.
http://evincemetal.com/
Räkkipeli
19.05.2008 20:09:23
Hyvä on haastis.

No tosta vokalisoinnista voi olla tietenkin montaa mieltä. musta se on ihan jees. Mutta enemmän munaa saisi mielestäni ehkä rummuissa olla. Varsinkin ekalla lätyllä suht munattomat IMO.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Sälski
19.05.2008 20:16:59

Hyvä on haastis.

No tosta vokalisoinnista voi olla tietenkin montaa mieltä. musta se on ihan jees. Mutta enemmän munaa saisi mielestäni ehkä rummuissa olla. Varsinkin ekalla lätyllä suht munattomat IMO.

Jaa munsta Ei Puudutuksella on hyvät rumpusoundit. Ja kitarasoundit on 2 ekalla levyllä hunajaisen mahtavat parhaudet. Ja laulu soundi on jotenki mukavan kotoisa ja pientä hilpeyttä herättäviä :) en vaihtaisi mihinkään.
Ai että saunaan aikaa 18 päivää :)) Sitten tämä pojankloppi näkee stonen ensinmäistä kertaa.
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
-Lassi-
19.05.2008 23:01:07
Mä en kyllä vaihtais Joutsenen laulua yhtää mihinkä muuhun.. se on jotenki niin...

...Stone
S.i.r.
20.05.2008 07:35:57
Laulut on mitä on, mutta voihan sitä tietenkin miettiä, että sopisiko tuohon musaan geneerinen kiljukaulahevivokalisointi tai sellainen germaanithrashmurina?

Ei.

Suomispedemetalliin kuuluu tollanen kailottaminen ja mölinä. Stone, Airdash, Prestige, Dethrone jne. jne. jne. Ne pohjoisen thrashpartiot sitten erikseen. Hyviä ryhmiä siinäkin joukossa, mutta periaattessa puhutaan kuitekin jo eri genrestä muutenkin kuin vokaalien puolesta.
Ben_D
20.05.2008 09:31:19

Jos ei tykkää niin ei ole pakko kuunnella vaan siksi, että "Isot pojat ovat sanoneet, että Stone on kovaa kamaa". Voi ihan reilusti olla omaa mieltä musiikin hyvyydestä tai huonoudesta.
http://evincemetal.com/
Deranged
20.05.2008 17:26:51 (muokattu 20.05.2008 17:27:20)
Jos ei tykkää niin ei ole pakko kuunnella

Pakkohan Stonea on säännöllisesti kuunnella, ei siitä mihinkään pääse.

Omia suosikkeja joissa Joutsenniemen karjunta ei niin ärsytä löytyy mm. Colours-albumilta. Erityisesti White Worms ja Spring kolahtavat.
Pegardo
21.05.2008 18:48:25
Anttiloissa on nyt taas menossa "Kaksi CD:tä 15 eurolla" -kampanja, ja ainakin Seinäjoen hyllyistä löytyi kaikki Stonen pitkäsoitot, kokoelmaa luukuunottamatta. Nämä siis näitä 2003 vuoden versioita. Itselle tarttui puuttuvat kolme levyä kainaloon.
mungiisi
21.05.2008 19:31:06
Tuohon Jannen vokalisointiin on pakko sanoa sen verran, että itseäni se häiritsi paljon silloin kun bändiin tutustuin. Ostin kaksi levyä, Freen ja Emotional Playgroundin, mutta myin ne koska laulu oli mielestäni niin huonoa ja en siksi tutustunu bändiin pintaa syvemmin. Myöhemmin kuuntelin yksittäisiä kappaleita, bändi aukesi paremmin ja nyt mielestäni Stonessa ei mikään muu toimisikaan kuin Jannen laulutyyli. Se on osa Stonen persoonaa.
Destroy Erase Improve
Sälski
21.05.2008 19:46:35

Myöhemmin kuuntelin yksittäisiä kappaleita, bändi aukesi paremmin ja nyt mielestäni Stonessa ei mikään muu toimisikaan kuin Jannen laulutyyli. Se on osa Stonen persoonaa.

Niin, vähän kuin luomi Lemmyn naamassa. Ehkä ruma, mutta osa persoonallisuutta.
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
-Lassi-
21.05.2008 20:20:05
Itelläni toi laulanta herätti alkuun hilpeyttä ensimmäisellä. Anaesthesialla ne on ehkä kovimmat koko tuotannossa. colorssilta eteenpäin tuntu laulu hirmu epäenergiseltä mutta siihen tottu ja nykyään diggailen kybällä.
Lauri0
26.05.2008 18:52:42 (muokattu 26.05.2008 18:53:36)

Kun tuota Stone Agea on levysoittimessa monesti tullu pyöritettyä, niin meinaisin kirjastosta lainaamisen sijasta ostaa pari levyä ihan omaksi. Päädyin Emotional Playgroundiin ja debyyttiin. Ja kun tuo kokoelma ei kata kokonaisia levyjä, niin haluaisin kuulla vähän mielipiteitä. Olenko tehnyt täysin väärät valinnat? Kannattaisiko hankkia No Anaesthesia ja Colours? Vai jättää kaikki kaupan hyllylle?

(PS. ainostaan 2 levyä siksi, että ostaisin samalla myös tuon DVDn)
Hei
thrashmetallisti
26.05.2008 19:18:39

Kun tuota Stone Agea on levysoittimessa monesti tullu pyöritettyä, niin meinaisin kirjastosta lainaamisen sijasta ostaa pari levyä ihan omaksi. Päädyin Emotional Playgroundiin ja debyyttiin. Ja kun tuo kokoelma ei kata kokonaisia levyjä, niin haluaisin kuulla vähän mielipiteitä. Olenko tehnyt täysin väärät valinnat? Kannattaisiko hankkia No Anaesthesia ja Colours? Vai jättää kaikki kaupan hyllylle?

Kyllä kannattaa hankkia ne molemmat. Erityisesti Anaesthesia, mut ite tykkään kovasti myös colourssista.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
suolintu
26.05.2008 19:19:14

No anaesthesia kannattaa ehdottomasti hankkia. Se on mun mielestä Stonen paras levy ja yksi parhaista suomessa koskaan tehdyistä levyistä. Ei tuossa rahat mene hukkaan vaikka ostaisit jonkun noista muista levyistä..
suolintu
26.05.2008 19:21:33
Onko kellään tabulatuureja biisiin meat mincing machine? Joskus löysin sen netistä, mutta hukkasin :(

Ei muuten löydy tuolta stonen.tk sivultakaan, jos jollain on se koneella niin lähettäkää vaikka sinne. Sieltähän jotain tabulatuureja jo löytyy..
-Lassi-
26.05.2008 21:00:34
meat mincing machine

mä oon soitellu tota ihan korvakuulolta. En viitti lähtee tekemään tabia, koska siel on pari juttua, joita en oo saanu plokattua.

enkä tiedä mistä se vois löytyä.
Jii
26.05.2008 22:08:18
mä oon soitellu tota ihan korvakuulolta. En viitti lähtee tekemään tabia, koska siel on pari juttua, joita en oo saanu plokattua.

enkä tiedä mistä se vois löytyä.

Tehtiin tuo bändikaverin kanssa melkein loppuun asti. Olisiko vika soolo puuttunut. Hölmöä sanoa tämä, koska oma tietokone sanoi itsensä irti. Ei löydy enää.
Birth, copulation and death. Is this your life?
Marshallga
27.05.2008 15:32:35 (muokattu 27.05.2008 15:34:10)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)