Henri Henri Olavi 04.09.2024 19:02:39 | |
---|
keppi2: Snare ainakin on viimeisen päälle hiottu! Sitä se kyllä on. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
Oan 04.09.2024 19:54:30 | |
---|
Tarpeeksi kun hioo niin lopputulos on tyhjä käsi ja kasa purua. Tämmönen siitä nyt sitten tuli! Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
Pegardo 05.09.2024 01:40:02 | |
---|
Kyllä sillä lailla puurokorvana yhdyn edellisiin, että kotona Adameilla kuunneltuna tosiaankin on sotkuinen, mutta esim. Valcon luureilla toimii nätimmin. Enkä mä tästä ekoina päivinä saanut mitään irti, olin jopa pettynyt, mutta se heitti ne tarvittavat koukut, että jaksoi kuunnella uudestaan. Ja yllättäen, se alkoi aukeamaan, se koko maailma. Onhan se kontrasti ihan valtava, kun kuuntelet jotaki oikeasti hengittävää siinä välissä, mutta kyllä mä olen oppinut tätä nyt n. viikossa kuuntelemaan. Välillä niitä "dynaamisempia" versioita, jos sattuu koneella istuessa olla aikaa. Karvat nousee pystyyn hopeisten lehtien aikana, ja se kai on kaiken luovan asian merkitys. |
lumppaaja 05.09.2024 07:52:21 | |
---|
Jos tämä olikin kuulokkeilla kuunneltava versio ja viiden vuoden päästä tulee kaiutin versio. |
kupteri 05.09.2024 09:40:45 | |
---|
lumppaaja: Jos tämä olikin kuulokkeilla kuunneltava versio ja viiden vuoden päästä tulee kaiutin versio. Time 2.6 LOUDspeaker EPIC version |
elsewhere 05.09.2024 09:49:52 | |
---|
Ja yllättäen, se alkoi aukeamaan, se koko maailma. Onhan se kontrasti ihan valtava, kun kuuntelet jotaki oikeasti hengittävää siinä välissä, mutta kyllä mä olen oppinut tätä nyt n. viikossa kuuntelemaan. Siitä tietää, että musiikki on true vision-kamaa true faneille, että sitä pitää erikseen opetella kuuntelemaan. Voiskohan tästä järjestää vaikkapa kesämökin rahoitukseksi jonkun kohtuuhintaisen verkkokurssin, jossa eka harjoitellaan kuuntelemaan sitä levyä ja sit lopulta voi tehdä oman miksauksen. Siellä kesämökillä voi sit artisti tehdä seuraavan levyn. |
Shredator 05.09.2024 12:39:08 | |
---|
Sain viimein fyysisen levyn ja huvittaa nämä creditsit. Jarin tietokone ja kotistudio on mainittu moneen kertaan. Ehtaa DIY-tavaraa ilman suuria korporaatioita ja mänitsmenttejä, pakko arvostaa. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
rakula 05.09.2024 13:00:26 (muokattu 05.09.2024 13:39:09) | |
---|
Shredator: Sain viimein fyysisen levyn ja huvittaa nämä creditsit. Jarin tietokone ja kotistudio on mainittu moneen kertaan. Ehtaa DIY-tavaraa ilman suuria korporaatioita ja mänitsmenttejä, pakko arvostaa. Macbook ja Jari, rakkaustarina vailla vertaa. Oliko macbookissa käytetty prosessori myös mainittuna ? Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
trih 05.09.2024 13:59:33 | |
---|
rakula: Macbook ja Jari, rakkaustarina vailla vertaa. Oliko macbookissa käytetty prosessori myös mainittuna ? Voisin kuvitella että Mäenpää nauraa tälle jos näkee :D libera te tutemet ex inferis |
Marshallga 05.09.2024 23:52:55 | |
---|
kupteri: Time 2.6 LOUDspeaker EPIC version Vaiko sittenkin HD True Vision versio? "Support music, not rumors." |
Decadetroll 06.09.2024 07:52:00 | |
---|
Marshallga: Vaiko sittenkin HD True Vision versio? Hindsight 20/20 true vision edition. |
M4ss3 m/ 08.09.2024 00:31:15 | |
---|
jou |
RäikeäSammakko 08.09.2024 13:10:17 | |
---|
Kuulostaako kenenkään muun mielestä rummut huonommilta kuin Forest Seasons albumilla? Mua rupesi oikeasti mietityttämään miksi rummut kuulostaa niin pahvisilta esim. One With the Shadows-biisissä, ja otin vertailuksi Forest Seasonsin, koska se sai paljon rapaa feikki rumpuäänistään. Yllätyksekseni voin vaan todeta, että Forest Seasonsin rummut kuulostaa mun korvaan paljon paremmalta kuin Time 2:n rummut. Osaako joku enemmän asioista tietävä sanoa että miksi? Vai onko syynä vaan koska kyseessä on 2006 nauhoitetut ääniraidat? Kuuntelin myös vertailuksi Dark Tranquillityn uusimman levyn, ja heti ekassa biisissä kävi ilmi, että siinäkin rummut on vitusti paremman kuuloiset. |
Jeszse 08.09.2024 16:15:47 | |
---|
Vitu awesome että plugarirummut kuulostaa paremmalta ku Kai Hahdon soittamat... Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Henri Henri Olavi 08.09.2024 16:23:04 | |
---|
RäikeäSammakko: Vai onko syynä vaan koska kyseessä on 2006 nauhoitetut ääniraidat? Ei ole. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
pehko 08.09.2024 17:50:17 | |
---|
Ehkä true vision loppujenlopuksi kuulostaa hyvältä ainoastaan Jartsan mielestä? |
Drummer-K 08.09.2024 17:51:15 | |
---|
Joo, ei varmaan Sonic Pumpilla äänitetyt rummut oo ollu v. 2006 sen huonommat mitä ne nykyäänkään olis :D Kuuntelin tänään levyn läpi ja ekan biisin nopeassa blastissa en aluksi rekisteröinyt tätä virvelisoundia, mistä täällä on puhuttu. Ekassa hitaammassa kohdassa aloin sitten oikeasti miettimään, että jumalauta se oikeasti kuulostaa siltä, että märkää pahvilaatikkoa hakattais mattopiiskalla ja kaiken lisäksi virvelistä tuntuu unohtuneen matto pois päältä. Mutta ihan ok levy tämä on ollu, ei omasta mielestä eroa mitenkään dramaattisesti Time I:n laadusta. Ehkä se hype-hittibiisi (Sons of...) puuttui tältä levyltä? The way she goes, buddy. |
Jaketsu 08.09.2024 18:21:39 (muokattu 08.09.2024 18:22:08) | |
---|
Myönnettävä, ettei ollut tullut koskaan kuunneltua Wintersunia (!) ennenkuin päätin iskeä tän Time II:n tulille. Aiemmin ketjussa käytetty pizzavertaus summasi täydellisesti omatkin ajatukset. Ei lähtenyt ei niin millään. Kaikkea liikaa niin miksaksessa kuin itse biisien sovituksissakin. Ei jatkoon. Noh sitten huvikseen 2004 debyytti soimaan ja voi veljet miten kovaa kakkaa! Miten kummassa tän on voinut missata 20 vuoden ajan?! :D |
Fantasmic 09.09.2024 17:59:31 (muokattu 09.09.2024 18:18:03) | |
---|
Ei tuo nyt missään nimessä huono ole mutta jotenkin tuntuu vaan siltä että kaikki tuo kuultiin jo ykkösellä, ja siitä jäi jotain päähänkin. Ei varmaan tartu yksikään biisi soittolistoille. Soittotaitoa kyllä Wintersunista löytyy vaikka muille jakaa. Mutta studiotyöskentelyn ja biisimateriaalin osalta ei voi kuin ihmetellä mitä sellaista neroutta tuossa on jota ei olisi voinut työntää ulos jo vuonna 2007. Sen tosin ymmärrän miksei Aikaa julkaistu yhtenä levynä. |
Jeszse 09.09.2024 18:29:31 | |
---|
Kuuntelin vähän time ykköstä tänään ja totesin että kyllähän ne blastit siinäkin kuulostaa ihan paskalta. Sit kuuntelin debyytin ja totesin että eipä wintersunilta näköjään muuta kannata kuunnella. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |