![]() 18.08.2010 16:38:41 | |
---|---|
Rijkardo: Rumpalista ei ole mitään hajua, mutta jäsenet itse käyttävät "vuokra" rumpalia studiossa ja kiertueilla näin ilmaisivat joskus asian kun sitä kysyttiin. Onko studiossa ja keikoilla eri rumpalit sitä en tiedä ja voi olla että sinnekkin jossain vaiheessa pysyvä rumpali vielä tulee... Tjodalv? olisko mitään? Sessiomuusikko oikeampi sana? | |
![]() 18.08.2010 17:19:24 | |
Ihminen?: Sessiomuusikko oikeampi sana? Kiitos korjauksestasi! Olen tarkempi ensi kerralla sanavalinnoissani. Ihminen? Tosiaankin... Räyh! | |
![]() 18.08.2010 17:40:48 | |
Kukas säveltää ja miettii rumpukuviot ja kannuttelee treeneissä, jos studiossa ja livenä on sessiorumpali? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) | |
![]() 18.08.2010 19:50:48 | |
TTV: Kukas säveltää ja miettii rumpukuviot ja kannuttelee treeneissä, jos studiossa ja livenä on sessiorumpali? Niinpä! Niin kuin sanoin, että herrat S ja S sanoivat joskus jossain haastattelussa, että he ajattelivat tulevaisuudessa käyttävän sessiosoittajia studiossa ja livenä, mutta eihän tämä tarkoita sitä, että näin olisi käynyt tai tulee tapahtumaan. Shagrathan soitti for all tidilla rumpuja. Soittaakohan tälläkin lätyllä? =) Demotuksethan nyt rumpujen osalta voi tehdä koneella ym. Näin esim. King Diamondin "the eye" levyllä. Tosin suurin osa tuon levyn rummuista on koneen tuotantoa, vaikka levyllä mainitaan rummuissa olevan Snowy Shaw. En mä tiedä mitä ne siel Dimmus tekee... Toivottavasti hyvän levyn, muulla ei ole mulle väliä. Räyh! | |
![]() 18.08.2010 19:54:58 | |
Rijkardo: Niinpä! Niin kuin sanoin, että herrat S ja S sanoivat joskus jossain haastattelussa, että he ajattelivat tulevaisuudessa käyttävän sessiosoittajia studiossa ja livenä, mutta eihän tämä tarkoita sitä, että näin olisi käynyt tai tulee tapahtumaan. Shagrathan soitti for all tidilla rumpuja. Soittaakohan tälläkin lätyllä? =) Demotuksethan nyt rumpujen osalta voi tehdä koneella ym. Näin esim. King Diamondin "the eye" levyllä. Tosin suurin osa tuon levyn rummuista on koneen tuotantoa, vaikka levyllä mainitaan rummuissa olevan Snowy Shaw. En mä tiedä mitä ne siel Dimmus tekee... Toivottavasti hyvän levyn, muulla ei ole mulle väliä. Juu ei mullekkaan ole soittajan henkilöydellä väliä, pääasia että musa toimii. Just laitoin X:stä sen "HokkusPokkuksen" kirjaversion tilaukseen. Sais jo kyllä vuotaa nettiin, että pääsis fiilistelemään. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) | |
![]() 19.08.2010 11:13:08 | |
Rijkardo: Niinpä! Niin kuin sanoin, että herrat S ja S sanoivat joskus jossain haastattelussa, että he ajattelivat tulevaisuudessa käyttävän sessiosoittajia studiossa ja livenä, mutta eihän tämä tarkoita sitä, että näin olisi käynyt tai tulee tapahtumaan. Shagrathan soitti for all tidilla rumpuja. Soittaakohan tälläkin lätyllä? =) Demotuksethan nyt rumpujen osalta voi tehdä koneella ym. Näin esim. King Diamondin "the eye" levyllä. Tosin suurin osa tuon levyn rummuista on koneen tuotantoa, vaikka levyllä mainitaan rummuissa olevan Snowy Shaw. En mä tiedä mitä ne siel Dimmus tekee... Toivottavasti hyvän levyn, muulla ei ole mulle väliä. Silloin kun Barkerin potkivat pois, niin sanoivat tosiaan käyttävänsä sessiorumpaleita keikoilla ja levyllä. Näin bändissä oli sitten Reno Killrechia, Tony Laureanoa, Hellhammeria. Sitten levyt ne teki Hellhammerin kanssa. Kun taas HH sai sen käsivammansa, siellä oli taas sessiokavereita kehissä... taisi olla Laureano ja samalla värväsivät sitten tuon Darayn rumpuihin ja jostain olin kuulevinani että kiinnittivät jätkän pysyvästi. Kun tuollaisesta bändistä tulee iso nimi, niin on helpompi käyttää tietyillä paikoilla noita sessiomiehiä ja maksella vain kuukausiliksaa, näin biisin tekijät ja sovittajat saavat sitten levy- ja merch.myynneistä tulevat hillot itselleen. Järkevää. Sitä en taas usko että Tjodalv tulee koskaan bändiin takaisin, ensinnä se ei pysty veivaamaan noita uudempia borgireita kovinkaan helposti, vaan se vaatisi aikamoisen treenikuurin kaverille. Taas bändillä ei sellaiseen ole aikaa, eikä tarvikkaan koska kykeneviä heeboja löytyy varmasti pienelläkin aikataululla. Eikä muuten Shagratistakaan ole soittajaksi tulevalle levylle, mikäli bändin musiikillinen linja yhtään pysyy sama tuossa. Mitä taas Snowy Shawiin tulee, niin äijähän on ollut King Diamondin ja Mercyful Faten levyissä ja kansissa vaikka kuinka monessa, mutta vain yhdessä soittanut oikeasti rummut ja se on MF:n Time levy. Snowyhan oli huhuissa liitetty myös tuota Vortexia korvaamaan basson ja laulujen osalta, mutta ilmeisesti se oli vain huhu. | |
![]() 19.08.2010 19:07:09 | |
Musiikki kuulostaa muuten tosi hyvältä, mut musavideot vois olla jotai muuta, kaikki mitä ite löytäny jotai keskiaikasta taistelua. Mitä ideaa? | |
![]() 19.08.2010 19:59:45 | |
Ihminen?: Musiikki kuulostaa muuten tosi hyvältä, mut musavideot vois olla jotai muuta, kaikki mitä ite löytäny jotai keskiaikasta taistelua. Mitä ideaa? Siis, In Sorte Diabolin musiikkivideothan olivat levyn konseptin mukaisesti keskiaikateemaisia. Vanhemmat liikkuivat muissa teemoissa, kuten esim. Progenies of the Great Apocalypsen video nojaa DCA:n industrial- ja maailmanloppumeininkiin. Sorgens Kammer II havitteli taas jotain perinteisempiä bm-maisemia. "Today's music isn't appreciated properly until 20 years later. Although 95% of it has been forgotten in such time." - D. Townsend
"Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia." - Moderaattori | |
![]() 19.08.2010 20:26:04 | |
No ei minun mielestä nuissa musa videoissa ole vikaa, onko monellakin bandilla sitten kauhean paljon parempia ja vaihtelevampia? eikä niitä keskiaikasia videoita olekun pari ja niissäkään ei pelkästään taistella. | |
![]() 19.08.2010 21:50:09 (muokattu 19.08.2010 21:51:12) | |
JanneO: Silloin kun Barkerin potkivat pois, niin sanoivat tosiaan käyttävänsä sessiorumpaleita keikoilla ja levyllä. Näin bändissä oli sitten Reno Killrechia, Tony Laureanoa, Hellhammeria. Sitten levyt ne teki Hellhammerin kanssa. Kun taas HH sai sen käsivammansa, siellä oli taas sessiokavereita kehissä... taisi olla Laureano ja samalla värväsivät sitten tuon Darayn rumpuihin ja jostain olin kuulevinani että kiinnittivät jätkän pysyvästi. Kun tuollaisesta bändistä tulee iso nimi, niin on helpompi käyttää tietyillä paikoilla noita sessiomiehiä ja maksella vain kuukausiliksaa, näin biisin tekijät ja sovittajat saavat sitten levy- ja merch.myynneistä tulevat hillot itselleen. Järkevää. Sitä en taas usko että Tjodalv tulee koskaan bändiin takaisin, ensinnä se ei pysty veivaamaan noita uudempia borgireita kovinkaan helposti, vaan se vaatisi aikamoisen treenikuurin kaverille. Taas bändillä ei sellaiseen ole aikaa, eikä tarvikkaan koska kykeneviä heeboja löytyy varmasti pienelläkin aikataululla. Eikä muuten Shagratistakaan ole soittajaksi tulevalle levylle, mikäli bändin musiikillinen linja yhtään pysyy sama tuossa. Mitä taas Snowy Shawiin tulee, niin äijähän on ollut King Diamondin ja Mercyful Faten levyissä ja kansissa vaikka kuinka monessa, mutta vain yhdessä soittanut oikeasti rummut ja se on MF:n Time levy. Snowyhan oli huhuissa liitetty myös tuota Vortexia korvaamaan basson ja laulujen osalta, mutta ilmeisesti se oli vain huhu. Juuri tuon tapaista mitä sanoit nuista sessiorumpuleista ja jne. niin olin jostain lukenutkin. Ja jossain vaiheessa mäkin kuulin, että olisivat Darayn pysyvästi kiinnittäneet. Mutta sitten jossain sanoivat vain, että sessio ja studiosoittajia käyttäisivät... tiedä häntä mitä siellä nyt sitten tapahtuu... kuunnellaan ja katsellaan. no ehän mä ny tosissan ollut nuitten Shagrathin ja Tjodalvin suhteen... Shagrathin rummuttelu ny oli mitä oli männä vuosina. Joten heitin sen nyt vitsinä kuten hymiöstä saatoit huomata. Tjodalv... no se nyt oli lähinnä heitto vaan ja mahdollinen toive, jos vaan sais äijän kuntoon. Aika mätisäkki on meinaan mies nykyään. Livenä joskus kuullut sen soittoa ja noh, siitä nyt voi olla montaa mieltä. Ja juu huhuhan tuo Snowy on ollut, mutta ei sitä missään ole vielä tyrmättäy eikä vahvistettu, joten huhuna pysyy edelleen kunnes lyödään faktaa pöytään. Räyh! | |
![]() 19.08.2010 21:59:15 | |
Ja juu huhuhan tuo Snowy on ollut, mutta ei sitä missään ole vielä tyrmättäy eikä vahvistettu, joten huhuna pysyy edelleen kunnes lyödään faktaa pöytään. No onhan se aika monellakin sivustolla tyrmätty... | |
![]() 19.08.2010 22:19:19 (muokattu 19.08.2010 22:20:35) | |
Nefegoth: Ja juu huhuhan tuo Snowy on ollut, mutta ei sitä missään ole vielä tyrmättäy eikä vahvistettu, joten huhuna pysyy edelleen kunnes lyödään faktaa pöytään. No onhan se aika monellakin sivustolla tyrmätty... lähinnä tarkoitin, että onko sitä bändin jäseniltä kysytty? mitä ne ovat sanoneet? ovatko vahvistaneet että Snowy Shawlla ei ole mitään tekemistä uuden levyn ja tulevaisuudessa keikkojen kanssa mitään tekemistä. En mä ole kuullut ainakaan heidän kommentoineen asiasta mitään. Niin kauan tämä on huhua, kunnes bändin jäsenet tai itse Snowy Shaw asiasta jotain kertovat... eikö? Räyh! | |
![]() 19.08.2010 22:40:56 | |
Rijkardo: No onhan se aika monellakin sivustolla tyrmätty... lähinnä tarkoitin, että onko sitä bändin jäseniltä kysytty? mitä ne ovat sanoneet? ovatko vahvistaneet että Snowy Shawlla ei ole mitään tekemistä uuden levyn ja tulevaisuudessa keikkojen kanssa mitään tekemistä. En mä ole kuullut ainakaan heidän kommentoineen asiasta mitään. Niin kauan tämä on huhua, kunnes bändin jäsenet tai itse Snowy Shaw asiasta jotain kertovat... eikö? Joo olinkin itseasias käsittänyt väärin, tarkistin asian nyt uudelleen ja ei sitä olekkaan niin tyrmätty kuin olin nopeesti lukassut. Mutta jotenkin vaikea uskoa silti. | |
![]() 19.08.2010 23:00:51 | |
Joo olinkin itseasias käsittänyt väärin, tarkistin asian nyt uudelleen ja ei sitä olekkaan niin tyrmätty kuin olin nopeesti lukassut. Mutta jotenkin vaikea uskoa silti. Juu, juu no hätä! :D Olen itekkin samaa mieltä, että jotenkin on vaan vaikea sitä uskoa, mutta toisaalta... taas... hmm... se pystyy kaiketi jotenkin laulamaan (en tiedä kun en pahemmin ole seuraillut sen touhuja), soittamaan montaakin instrumenttia. Toivotaan, että jotain puhtaita lauluja olisi Dimmun uudella levyllä... koska mun mielestä ne sopi Dimmuun todella hyvin. Tosin parhaiten ne sopi Spiritual Black Dimension levyllä... se on ihan mahtavuutta se lätty! Räyh! | |
![]() 19.08.2010 23:06:01 (muokattu 19.08.2010 23:09:57) | |
Oliskohan mahdoton ajatus, että tuo King ov Hell soittaisi livenä bassoa? kun ihan ajatuksella ajattelee... että Sahgin uusi levy ilmestyy täs kuussa ja Sahg on mukana Dimmun kanssa samalla kiertueella (ainakin joillain keikoilla). King ov Hell soittaa meinaan bassoansa Ov Hellissä ja Sahgissa ja ties missä muissa proggiksissa. Shagrathin ja King ov Hellin proggishan tuo Ov Hell on. Mut jälkeenpäin kun ajattelee niin tuskin King ov Hell paikkaisi ainakaan kokonaan Vortexia... mutta tarviiko sen Basistin myös osata laulaa? voihan sitä joku muukin hoitaa ne Vortexin osat. Vai soiteteaanko niitä kappaleita enään livenä? onko uudella lätyllä yhtään kipaletta mis olis puhtaita vokaali osuuksia? vai voisiko ne kokeilla naislaulajaa... hmm.... Tämä oli vain heitto, en kuitenkaan siihen usko, mutta spekulointi on kivaa! Räyh! | |
![]() 20.08.2010 00:26:54 (muokattu 20.08.2010 00:27:11) | |
Joku suomalaine dimmuun basso ja cleanit hahah siinä vasta olisikin. | |
![]() 20.08.2010 07:58:12 | |
Lemmy ois kova vaihtoehto laulavaksi basistiksi Vortexin tilalle, eiks vaan? | |
![]() 20.08.2010 09:47:14 | |
tender.insanity: Lemmy ois kova vaihtoehto laulavaksi basistiksi Vortexin tilalle, eiks vaan? Joo hei! Lemmy veteleen pikku kurkku raspilla Kings of the Carnival Creationia tai Reptileä hmm... aika eksoottisen kuuloista, mutta niin hullu idea että todellakin haluaisin kuulla. Joku Suomalainen... kelatkaa ny Marco Hietala Dimmu Borgiriin... toive ajattelua ja 110% varmuudella ei ähtisi edes mukaan... no ei, ei! oishan toi nyt aika massiivista jos Hietala siellä kävis jodlaamassa... ai että. Räyh! | |
![]() 20.08.2010 09:57:19 (muokattu 20.08.2010 09:59:28) | |
Ei helvetti en ikinä uskonut että olisin maksanut jostain netti sinkku kappaleesta. Siis jonka voi ostaa ja ladata koneelle... mihin tämä maailma on menossa. No nyt maikkarin sivuilta sitten ostin ja lataan tuota Dimmun sinkkubiisiä "Gateways" Räyh! | |
![]() 20.08.2010 10:01:57 (muokattu 20.08.2010 10:15:44) | |
Joku nainen täällä laulaa... tai ainakin naiselta kuulostaa... edittiä... tää on loistavaa matskua... enempää en kerro! kuoro laulua ja joku lead hoilaava nais laulaja... liian aikaista sanoa, mutta vaikuttaa siltä että tämä tulee ainakin pieksemään In Sorte Diabolin... ainakin alku lupaa paljon. kappale alkaa Dimmu maisella melodialla... Räyh! | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)