Dirtyh 06.11.2015 23:32:03 (muokattu 06.11.2015 23:34:20) | |
---|
Ianuarius: Laulustemmojen epävireisyydet vähän surettaa, kun ne on levyllä niin upean kuuloset. :/ Muuten kyllä ehkäpä meikän suosikkibiisi bändiltä. E: Olihan ne laulut ihan hyvät suurimmaksi osaksi kyllä tuossakin. Siis kaikki stemmathan tulee kovalevyltä ja voisin ihan huoletta veikata että ovat ihan samat kuin levylläkin kuullaan. Se että ne on tuossa vähän eri balanssissa kuin levyllä on eri asia. E: olen tosin mietiskellyt että tuleekohan noilla liidilaulutkin nauhoilta... |
Angra Mainyu 07.11.2015 03:55:54 | |
---|
never heard bändi mulle. pistäkääs pari youtube hitti biisiä niin katon diggaanko |
Regalis Apertura 07.11.2015 11:27:36 (muokattu 07.11.2015 11:29:14) | |
---|
Liian vaikeaa mennä juutuupiin ja hakea "ghost"-sanalla;)? Melkein heti pärähtää Melioran linkki (3. ylhäältä) joten siitä vaan... Ja sen alapuolelta löytyy lisää Ghostia jos kiinnostaapi. |
Informaatiokameli 07.11.2015 11:49:22 | |
---|
Regalis Apertura: Liian vaikeaa mennä juutuupiin ja hakea "ghost"-sanalla;)? Melkein heti pärähtää Melioran linkki (3. ylhäältä) joten siitä vaan... Ja sen alapuolelta löytyy lisää Ghostia jos kiinnostaapi. Kiitti linkistä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Ianuarius 07.11.2015 11:57:16 (muokattu 07.11.2015 11:59:49) | |
---|
The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Dirtyh 07.11.2015 23:11:02 | |
---|
Tää oli mullekkin never heard ennen Ciriceä joka sekään ei auennut ykkösellä. Se kuitenkin sisälsi jotain miks sitten kuuntelin sen uudelleen ja kun sitten kuulin He Is:n niin pää halkesi. Muut biisit aukeni myöhemmin ja He Is taas on kokenut inflaatiota. From pinnacle to the pit on aivan ässäbiisi. Voi perhana kun kivestää ettei ole lippuja keikalle. Mitä nyt noita keikkavideoita enemmänkin katsonut niin pitkään aikaan ei ole mikään bändi kiinnostanut näin kovasti. |
pexi 08.11.2015 11:00:11 | |
---|
Laitetaas nyt tännekin: Lippu jäi aikanaan hommaamatta ja nyt korpee. Eli jos jostain löytyy ylimääräinen niin tarjotkaa. PDF tai nouto Kehä III:n sisäpuolelta. |
TheMurno 09.11.2015 16:10:28 | |
---|
Aiai, ei tarvi pitkään enää ootella. Vielä, kun keksisi kyydin Stadiin tai lähinnä takasin sieltä. :D Fake and gay |
Skebameizi 10.11.2015 12:55:06 | |
---|
No olihan se törkeän kova. Ainoina miinuksina soundit jotka olivat melkoista puuroa keikan ensimmäisen kolmanneksen ajan, ja se että ekalta levyltä tuli vaan 2 biisiä. Noh, Ilosaaressa vetivät 7 joten ei voi valittaa. Meliora tuli tosiaan kokonaan Deus in Absentiaa lukuunottamatta. Mummy Dust lähti todella hyvin livenä! |
TheMurno 10.11.2015 13:17:19 | |
---|
Skebameizi: No olihan se törkeän kova. Ainoina miinuksina soundit jotka olivat melkoista puuroa keikan ensimmäisen kolmanneksen ajan, ja se että ekalta levyltä tuli vaan 2 biisiä. Noh, Ilosaaressa vetivät 7 joten ei voi valittaa. Meliora tuli tosiaan kokonaan Deus in Absentiaa lukuunottamatta. Mummy Dust lähti todella hyvin livenä! Joo, Mummy Dust oli tajuttoman äree veto. Ens kerralla toivottavasti vähän parempi keikkapaikka. Fake and gay |
JohnJ 10.11.2015 14:04:50 (muokattu 10.11.2015 14:05:38) | |
---|
Skebameizi: Ainoina miinuksina soundit jotka olivat melkoista puuroa keikan ensimmäisen kolmanneksen ajan Oli ne puuroa kyllä koko keikan, korva tosin jonkin verran tottui siihen skeidaan. Circus on saatanasta. Mutta hyvä keikka siitä huolimatta. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Vessajono 10.11.2015 14:16:36 | |
---|
Mulla ei ainakaan soundeista mitään valittamista. Olin etupään takana tulpat korvissa ja hyvin jytisi. Ainoa miinus tulee lähinnä siitä viereeni parkkeeranneesta kaverista, joka luuli osaavansa laulaa. Oli vissiin katottu myös internetiä ennen keikkaa, kun ne akkarimeiningit alko niin tyyppi totes suurella asiantuntemuksella kaverilleen että "nyt tulee tiskolo häär mekediktio", minkä jälkeen lauloi koko biisin urhoollisesti n. pienen noonin verran pielessä. Vähän sylettää myös se että nykyään joutuu melkein keikasta kuin keikasta puolet vahtaamaan jonkun muun iPhonen läpi. Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. |
JohnJ 10.11.2015 14:21:46 | |
---|
Vessajono: Mulla ei ainakaan soundeista mitään valittamista. Olin etupään takana tulpat korvissa ja hyvin jytisi. Tuopa se, kun kyseisessä paikassa on niin pirun herkkää missä kohtaa salia sattuu olemaan. Jossain voi olla ok, jossain muualla taas miltei kuuntelukelvotonta. Enkä nyt puhu mistään röökikopista, narikasta tai vessasta. Metal meets the bone!
A.O.K. 10.11.2015 14:26:13 | |
---|
Vessajono: Mulla ei ainakaan soundeista mitään valittamista. Olin etupään takana tulpat korvissa ja hyvin jytisi. Ainoa miinus tulee lähinnä siitä viereeni parkkeeranneesta kaverista, joka luuli osaavansa laulaa. Oli vissiin katottu myös internetiä ennen keikkaa, kun ne akkarimeiningit alko niin tyyppi totes suurella asiantuntemuksella kaverilleen että "nyt tulee tiskolo häär mekediktio", minkä jälkeen lauloi koko biisin urhoollisesti n. pienen noonin verran pielessä. Vähän sylettää myös se että nykyään joutuu melkein keikasta kuin keikasta puolet vahtaamaan jonkun muun iPhonen läpi. No se jytinähän siinä oli just huonointa. Ekat kolme biisiä oli pelkkää alapäähuminaa joka särkikin vielä. Jossain vaiheessa miksaaja löysi master-eq:sta alapään säädöt ja pikkuisen tasottui mutta karmeat soundit tuolla kyllä oli. Spirit kun alkoi niin lähdin edestä pois kun kuulosti niin surkealle, ja vähän aikaa mietin että kävelenkö suoraan koko paikasta ulos kun vitutti niin. Menin tupakkakoppiin, ja koko koppi tuntui resonoivan sen alapään mukana. Kiertelin sitten ympäriinsä sen minkä pystyin eikä missään kuulostanut kyllä hyvälle. Paljon olen kuullut haukkuja Circuksen bassohuminoista mutta en itse siellä näkemilläni aiemmilla keikoilla ollut noin surkeaa kuullut. Devin Townsend 3 vuotta sitten oli toisena päivänä melkein ok kun oli aika edessä vasemmalla puolella. Sen parvekkeen alla humisee varmasti aina. Liidilaulutkin taisi tulla aika monessa biisissä kovalevyltä, ei siis pelkät taustalaulut. Mummy Dustin kertsi oli melkein pelkkää kovalevyä. Häiritsevän paljon jengi muuten tuolla kuvasi puhelimillaan, ei ole tuossa määrin mua keikoilla ennen haitannut. Well by seventy-six we'll be A.O.K. |
JohnJ 10.11.2015 14:44:27 (muokattu 10.11.2015 14:51:28) | |
---|
A.O.K.: No se jytinähän siinä oli just huonointa. Tämä. Kitaroissa sen sijaan oli treblet täysillä eikä alempia taajuuksia sitten yhtään, minkä takia ne kuulosti aika viiltäviltä ja munattomilta mun mielestä. Kokonaisvaikutelma oli tästä syystä vähän samanlainen kuin 90-luvun teini-Corollassa, jossa on isketty 15 tuuman subbari takaluukkuun ja yläpäinä auton alkuperäiskaiuttimet. Myönnettäköön, ite olin just siellä parvekkeen alla, vähän miksauskopista taaksepäin mutta suht keskellä kuitenkin. Ei viittiny edes lähtee ettimään parempaa soundia kun oli kuitenkin suht väljä paikka mistä näki vielä lavallekin. Kyllä silti hyvällä venuella pitäisi varmistaa se että soundi on kohtuullinen kaikkialla mistä maksava yleisö voi keikkaa katsella. Metal meets the bone!
Vessajono 10.11.2015 15:02:16 (muokattu 10.11.2015 15:02:50) | |
---|
A.O.K.: Liidilaulutkin taisi tulla aika monessa biisissä kovalevyltä, ei siis pelkät taustalaulut. Mummy Dustin kertsi oli melkein pelkkää kovalevyä. Olihan siellä sitä lajia kyllä riittämiin. Toisaalta, mua ei oikeastaan häirinnyt kun en edelleenkään oikein osaa sanoa, onko Ghostin keikat niinkään paljoa rock-konsertteja kuin ne ovat teatteriesityksiä tai uskonnollisia rituaaleja. Häiritsevän paljon jengi muuten tuolla kuvasi puhelimillaan, ei ole tuossa määrin mua keikoilla ennen haitannut. Tuntui haitanneen muitakin. Narikkajonossa valuessa joku muija mun takana valitti kaverilleen että jos hän saisi päättää niin puhelimet pitäis jättää keikoilla narikkaan. Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. |
Dr.El 10.11.2015 15:19:14 | |
---|
Vessajono: Olihan siellä sitä lajia kyllä riittämiin. Toisaalta, mua ei oikeastaan häirinnyt kun en edelleenkään oikein osaa sanoa, onko Ghostin keikat niinkään paljoa rock-konsertteja kuin ne ovat teatteriesityksiä tai uskonnollisia rituaaleja.
Tuntui haitanneen muitakin. Narikkajonossa valuessa joku muija mun takana valitti kaverilleen että jos hän saisi päättää niin puhelimet pitäis jättää keikoilla narikkaan. Todellaki jätettäs jos menee tuollaseksi pelleilyksi mitä tuollaki oli. Nykyään osata nauttia keikastakaan keikkana. Mukava katella keikkaa jonku luurin kautta. Still alive suckers! |
Dropped C 10.11.2015 15:38:37 (muokattu 10.11.2015 15:46:42) | |
---|
Tulin sinne mestoille just 21:10 ja tilasin bishen siitä oikeanpuoleiselta baaritiskiltä. Jäin siihen kun näytti olevan mestat tukkeessa. Soitto alkoi ja VMP, kuului pelkkä basarin jytke ja basson kumina. Menin vittuuspäissäni röökikoppiin vetämään röökin, jonka jälkeen onneksi tajusin että sieltä takabaarista pääseekin näppärästi sinne "kenttäalueen" vasemmalle laidalle. Siellä saundit olikin jo ihan sellaiset kun kuuluukin olla ja hyvä keikka oli. Basso tuli kyllä kovaa, mutta pasisti tykkäs. |
Dropped C 10.11.2015 15:44:19 | |
---|
JohnJ: Tämä. Kitaroissa sen sijaan oli treblet täysillä eikä alempia taajuuksia sitten yhtään, minkä takia ne kuulosti aika viiltäviltä ja munattomilta mun mielestä. Kokonaisvaikutelma oli tästä syystä vähän samanlainen kuin 90-luvun teini-Corollassa, jossa on isketty 15 tuuman subbari takaluukkuun ja yläpäinä auton alkuperäiskaiuttimet. Myönnettäköön, ite olin just siellä parvekkeen alla, vähän miksauskopista taaksepäin mutta suht keskellä kuitenkin. Ei viittiny edes lähtee ettimään parempaa soundia kun oli kuitenkin suht väljä paikka mistä näki vielä lavallekin. Kyllä silti hyvällä venuella pitäisi varmistaa se että soundi on kohtuullinen kaikkialla mistä maksava yleisö voi keikkaa katsella. Jos tohon alapäätukkeeseen olis yrittänyt vielä tunkea skeboista lisää botnea, niin sitten olisi koko systeemi ollut vielä enemmän viturallaan.... |
Dropped C 10.11.2015 15:52:19 (muokattu 10.11.2015 15:56:36) | |
---|
Pinnacle ja Ritual tuli todistettua sillä pelkällä huminalla ja ja jytkeellä. Ritualin jälkeen alkokin jo ottaan hieman kuuppaan, niin oli pakko lähteä etsimään parempaa kuuntelumestaa. Tosin se saundi kyllä tuntu paranevan muutenkin kummasti viimeistään keikan puolivälissä viimeistään. Äänimies nyt taisi edes jotain yrittää. Kaikkia Sirkuksessa todistettuja keikkoja on kyllä vaivanneet samat ongelmat. Ei voi olla pelkälteen bändien tai miksaajan vika. |