Boltsa 15.01.2013 21:02:12 | |
---|
Boltsa |
zeus_II 15.01.2013 22:03:52 (muokattu 15.01.2013 22:05:06) | |
---|
Boltsa: http://www.bravewords.com/news/197077 toinen uusi biisi tulevalta. Varovainen littipeukku. Vaikka kaikista syntetisaattoriefekteistä en pitänytkään, niin etenkin kertosäe on suorastaan loistava. |
-HP- 15.01.2013 22:08:47 | |
---|
Boltsa: http://www.bravewords.com/news/197077 toinen uusi biisi tulevalta. Ite oisin melkein kaivannu samanlaista kokeellisuutta myös kertsiin kuin on muukin biisi. Jos suunta on tämä niin mielenkiintosin levy tulossa mitä vähään aikaan oon seurannu. Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin? |
janezki_ 15.01.2013 22:16:31 | |
---|
Tulee näköjään poppilevy Strato-tyyliin. Kertsissä oli vähän ideaa, mutta muuten aika laiska biisi. Mie oon vaan basisti... |
Thunder 15.01.2013 22:29:57 | |
---|
Kyllä näistä kahdesta kuullusta biisistä Unbreakable toimi huomattavasti paremmin. Karsean kuuloisia synajutuja tässä jälkimmäisesssä. Toinen mikä pistää korvaan, on Kotipellon englannin lausuminen, joka on joskus ollut huomattavasti paremmallakin tasolla. Ei ole Tolkki sanomassa studiossa, että vedäppä uusiksi. |
Räkkipeli 15.01.2013 22:35:07 | |
---|
Thunder: Ei ole Tolkki sanomassa studiossa, että vedäppä uusiksi. Voin kertoa, että Matias on varmasti tiukempi tuottaja kuin Tolkki. |
Regalis Apertura 16.01.2013 11:16:43 | |
---|
Voi olla tiukempi tuottaja mutta ei varmaan mahtanut tuolle rallienklantin ääntämykselle (vieläkään) mitään... |
Burn 16.01.2013 12:11:25 | |
---|
Regalis Apertura: Voi olla tiukempi tuottaja mutta ei varmaan mahtanut tuolle rallienklantin ääntämykselle (vieläkään) mitään... Tämä nyt vaan on semmonen seikka, mitä tuotettava ei itse kuule, niin vaikea sitä on lähteä kitkemään. Hirveäähän se on vuodesta toiseen ja Kotipellolla homma on varmaankin iskostunut sen verran lujasti takaraivoon, että vaikea sitä on näin monen vuoden jälkeen lähteä korjaamaan. Eikä tuo ääntäminen ole läheskään niin puistattavaa kuin esim. Tony Kakolla. |
Räkkipeli 16.01.2013 21:02:48 | |
---|
Mun mielestä sillä ei ole oikeasti mitään väliä meneekö joku A-R-T-I-K-U-L-O-I-N-T-I täysin kohdalleen vai ei. Pääasia että kuulostaa hyvältä, ja siltä se kuulostaakin. Maailmassa on monta helvetin kovaa laulajaa, jotka kaikilla on oma tyyli lausua. Se olisi itseasiassa aika vammasenkin kuulosta jos Kotipelto vetäisi täydellisesti artikuloiden. :D |
Kontiak 16.01.2013 22:08:38 | |
---|
Räkkipeli: Pääasia että kuulostaa hyvältä, ja siltä se kuulostaakin. Eipäs kuulosta, vaan kuulostaa siltä, että Kotipelto esittää laulajaa. Tony Kakon kohdalla näin ei ole eli se siitä rallienglannista. Näissä kahdessa uudessa biisissä huomasin Kupiaisen omintakeisen kitarasaundin. En ainakaan muista kuulleeni vastaavaa. http://www.truthinshredding.com |
joku muu sikko 16.01.2013 22:16:03 | |
---|
Burn: Tämä nyt vaan on semmonen seikka, mitä tuotettava ei itse kuule, niin vaikea sitä on lähteä kitkemään. Hirveäähän se on vuodesta toiseen ja Kotipellolla homma on varmaankin iskostunut sen verran lujasti takaraivoon, että vaikea sitä on näin monen vuoden jälkeen lähteä korjaamaan. Eikä tuo ääntäminen ole läheskään niin puistattavaa kuin esim. Tony Kakolla. Ihan karmeita. Molemmat samaa sarjaa. Helppoa se ääntäminen joillakin on ollut. Miettii vaikka Pasi Rantasen tai Heikki Pöyhiän ääntämistä, joita molempia pidän Suomen harvoina Oikeasti kansainväliset mitat täyttävinä hevikurkkuina niin ei niitä kyllä erottanut jostain jenkkivokalisteita mitenkään. There is no school like "old school". |
Räkkipeli 16.01.2013 22:22:08 | |
---|
Kontiak: Eipäs kuulosta Kuulostaapas. |
Kontiak 17.01.2013 10:32:32 (muokattu 17.01.2013 11:21:13) | |
---|
juueimitn http://www.truthinshredding.com |
Astral Dog 17.01.2013 12:51:04 | |
---|
joku muu sikko: Ihan karmeita. Molemmat samaa sarjaa. Helppoa se ääntäminen joillakin on ollut. Miettii vaikka Pasi Rantasen tai Heikki Pöyhiän ääntämistä, joita molempia pidän Suomen harvoina Oikeasti kansainväliset mitat täyttävinä hevikurkkuina niin ei niitä kyllä erottanut jostain jenkkivokalisteita mitenkään. Eli jenkkiaksentti on ainoa oikea tapa lausua englantia, ja ainoa "kansainväliset" kriteerit täyttävä tapa laulaa? :D |
J.Newkid 17.01.2013 13:17:40 | |
---|
joku muu sikko: Ihan karmeita. Molemmat samaa sarjaa. Helppoa se ääntäminen joillakin on ollut. Miettii vaikka Pasi Rantasen tai Heikki Pöyhiän ääntämistä, joita molempia pidän Suomen harvoina Oikeasti kansainväliset mitat täyttävinä hevikurkkuina niin ei niitä kyllä erottanut jostain jenkkivokalisteita mitenkään. Pasi Rantanen ei muuten itse osaa puhua sanaakaan englantia, et siihen nähden vetää ihan hyvin. Fists pumping everywhere, Guitars are crancking!! |
tender.insanity 17.01.2013 13:22:51 | |
---|
J.Newkid: Pasi Rantanen ei muuten itse osaa puhua sanaakaan englantia, et siihen nähden vetää ihan hyvin. Eli hevarit on oikeasti ihan saatanan tyhmiä :D |
joku muu sikko 17.01.2013 13:33:16 (muokattu 17.01.2013 13:39:43) | |
---|
Astral Dog: Eli jenkkiaksentti on ainoa oikea tapa lausua englantia, ja ainoa "kansainväliset" kriteerit täyttävä tapa laulaa? :D Oliko tämä sun vitsi vai pyritkö laittamaan tuota minun sanomaksi? Ei se ole ainoa tapa, mutta kuten on nähty niin tämä tankero enklanti uppoaa lähinnä Kreikassa ja Saksassa. Että onhan sekin "kansainvälistä" jos se sitten kerran bändille riittää. Mutta en minä ole mikään sanomaan, ite en ole yhtään keikkaa ulkomalilla ikinä vetänyt. :) There is no school like "old school". |
Räkkipeli 17.01.2013 13:48:09 | |
---|
joku muu sikko: Oliko tämä sun vitsi vai pyritkö laittamaan tuota minun sanomaksi? Ei se ole ainoa tapa, mutta kuten on nähty niin tämä tankero enklanti uppoaa lähinnä Kreikassa ja Saksassa. Että onhan sekin "kansainvälistä" jos se sitten kerran bändille riittää. Mutta en minä ole mikään sanomaan, ite en ole yhtään keikkaa ulkomalilla ikinä vetänyt. :) Olin juuri sanomassa, että kuulostaa tosi vitun asiantuntevalta tekstiltä, mutta onneeksi vedit kelkkaa takaisin päin. Strato taitaa kuitenkin kiertää muuallakin kuin "Kreikassa ja Saksassa". |
joku muu sikko 17.01.2013 13:54:08 | |
---|
Räkkipeli: Olin juuri sanomassa, että kuulostaa tosi vitun asiantuntevalta tekstiltä, mutta onneeksi vedit kelkkaa takaisin päin. Strato taitaa kuitenkin kiertää muuallakin kuin "Kreikassa ja Saksassa". Pointtini oli kai siinä että eivät myy isoja mestoja täyteen natiivi-englanninkieli maissa. Joka MINUN mielestä pitkälle johtuu siitä että laulettu englanti kuulostaa joltakin viro-venäjä aksentilta. Sama homma Sonatalla. Voi olla että taas ärsytän porukoita mutta eipä tuo olisi eka kerta. Soittohan näillä molemmilla pändeillä kestää vertailu mihin tahansa maailmaa kiertävään poppooseen. There is no school like "old school". |
Krice 17.01.2013 14:06:14 | |
---|
joku muu sikko: Pointtini oli kai siinä että eivät myy isoja mestoja täyteen natiivi-englanninkieli maissa. USAlaiset kuuntelee ehkä enemmänkin toisentyyppistä musiikkia. Sitä paitsi jos ajattelee powermetallia lajityyppinä niin eihän se ole koskaan ollutkaan kovin ison yleisön musiikkia. |