MetalMil 10.01.2007 20:32:13 | |
---|
Ok, autetaan.. Bändi tulee Iso-Britannniasta,on Ranskalaisella levy-yhtiöllä ja esittämänsä musiikki on erittäin painostavaa kaikin puolin. Bändin kyllä keksin mutta miksi en vittu keksi biisiä :| ...ei kehtaa googleakaan käyttää. |
Daemon 10.01.2007 22:09:40 | |
---|
Käyttäisikö sitten googlea,vaiko ei...?? Bändin nimi on toki vain "harvoille ja valituille suunnattu" ja levynkin nimi on väärällään "alitajuista hajoamista jatkumoon", mutta mutta.... Kappaleen nimikin muistuttaa jotensakin syöpäpotilaille tarjottavaa lääkettä ja tuota noin... Kaikki päätyy tritonukseen. |
MetalMil 11.01.2007 01:33:18 | |
---|
Darklyricsin auttamana: Esoteric - Morphia Aika kusettaja olo kun en tuota uutta levyä itse edes juuri tunne kyllä :| |
Daemon 11.01.2007 10:51:12 (muokattu 11.01.2007 10:51:43) | |
---|
Kyllähän se sieltä tulee, kun vähän potkii..Oikea vastaus.Hyvä levy se on tietynlaiseen mielentilaan. Kaikki päätyy tritonukseen. |
MetalMil 11.01.2007 12:36:05 | |
---|
Kyllähän se sieltä tulee, kun vähän potkii..Oikea vastaus.Hyvä levy se on tietynlaiseen mielentilaan. Jees mutta onhan tuo dlyrics nyt vähän nolo tapa voittaa. Noh jatketaan nyt sitten samalla nololla linjalla :) Kuollutaamunkoitteessa, kuollutaamunkoitteessa, , kuollutaamunkoitteessa, kuollut. aamun. koitteessa. Kuollutaamunkoitteessa, kuollutaamunkoitteessa, , kuollutaamunkoitteessa, kuollut. aamun. koitteessa. Kuollutaamunkoitteessa, kuollutaamunkoitteessa, , kuollutaamunkoitteessa, kuollut. aamun. koitteessa. Kuollutaamunkoitteessa, kuollutaamunkoitteessa, , kuollutaamunkoitteessa, kuollut. aamun. koitteessa. Myyn kyllä rumpuni ja katkaisen kyseisen levyn jos tätä ei tiedetä. |
Oan 11.01.2007 12:49:34 | |
---|
Kuollutaamunkoitteessa, kuollutaamunkoitteessa, , kuollutaamunkoitteessa, kuollut. aamun. koitteessa. Kuollutaamunkoitteessa, kuollutaamunkoitteessa, , kuollutaamunkoitteessa, kuollut. aamun. koitteessa. Kuollutaamunkoitteessa, kuollutaamunkoitteessa, , kuollutaamunkoitteessa, kuollut. aamun. koitteessa. Kuollutaamunkoitteessa, kuollutaamunkoitteessa, , kuollutaamunkoitteessa, kuollut. aamun. koitteessa. Olisko vaikka, näin villinä veikkauksena, Deicide - Dead By Dawn..? "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
MetalMil 11.01.2007 12:51:23 | |
---|
Olisko vaikka, näin villinä veikkauksena, Deicide - Dead By Dawn..? Villiksi mentiin mutta sehän se |
Oan 11.01.2007 17:30:48 | |
---|
Lyhyt on heidän elämänsä kuin ohikulkeva aamunkoi päivän koittaessa taistelu oli hävitty ja toivo oli kuollut aurinko laski kauas meren tuolle puolen synkkä oli se hetki mutta vielä nousee päivä (...) Puhdistakaa haavani huuhdelkaa pelot pois olkoon rohkeus minussa kukaan ei kuule itkuani Ei ole laulua, ei tarinaa joka vangitsisi kaiken surun mutta kunnia teoille ja tappiolle uhratuille "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
lord of this world 13.01.2007 14:17:41 | |
---|
Vinkkiä kaipaamaan jäin =) Mä tuun munakennottaan sua! |
DethBanger 13.01.2007 15:18:35 | |
---|
Vinkkiä kaipaamaan jäin =) Kuin myäs :) kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte! |
Blodapelsin 14.01.2007 10:43:31 | |
---|
Minäpä en, koska biisi taitaa olla Blind Guardianin A Dark Passage "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
Oan 14.01.2007 17:51:32 | |
---|
Minäpä en, koska biisi taitaa olla Blind Guardianin A Dark Passage Tiedolla mennään, vinkit on luusereille! Eli lava on teidän. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Blodapelsin 14.01.2007 21:40:23 | |
---|
Okey... Pistetääs.. Mielenkiinnolla oottelen tajuaako kukaan. Luulen että tämä saattaa olla se päivä Me näemme kaiken vajoavan alas Ilveilijät otetaan haltuun Kuninkaat erotetaan kruunuistaan Ja jos tuo on se tapaus Minä liityn ahdinkoon, johdan paraatia Katso nyt 9 vuotta taaksepäin ja näe vaurio jonka olemme tehneet Niille jotka ovat puolellani, se ei tule olemaan huomaamatonta Niille jotka ovat minua vastaan, nimenne vaivaavat "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
Daemon 15.01.2007 16:48:42 | |
---|
Amoral : Decrowning Kaikki päätyy tritonukseen. |
Blodapelsin 15.01.2007 17:00:11 | |
---|
Amoral : Decrowning Niin napakymppi kuin vaan olla voi! "Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx |
Daemon 15.01.2007 17:35:44 | |
---|
No niin.Tämän laulelman esittäjä oli aiemmin kovinkin metallia, nyt vain sekavaa.Onkos tuttu juttu? Soita poliisi Radio paranoia Kaikki on ohi Taivaiden alla Mikään ei toimi Luojan tähden Voitko auttaa minua? Olemme yksin Ohi ja pois hallinnasta Kuolleet ruumiit Maailma valkoinen Keskeyttää Totuus on sairaala Ole kärsivällinen Pysy linjalla Kaikki päätyy tritonukseen. |
Minä! 15.01.2007 18:00:34 (muokattu 15.01.2007 18:02:54) | |
---|
Ulverin Your call Edit: Eihän se olekkaan Your call vaan Operator |
Daemon 15.01.2007 19:11:23 | |
---|
Kyllä näin on. Pulveriulverihan se. Operator Kaikki päätyy tritonukseen. |
Minä! 15.01.2007 19:17:01 | |
---|
Lucifer, nosta lyhtysi johdata minut pimeyteen Belial, tee minusta vahva pahuudella Leviathan, loistava navigaattori meren ja lännen prinssi Saatana, loistava Saatana tulesta ja etelästä hän nousee |
LexaR 15.01.2007 19:21:40 (muokattu 15.01.2007 19:36:50) | |
---|
Lucifer, nosta lyhtysi johdata minut pimeyteen Belial, tee minusta vahva pahuudella Leviathan, loistava navigaattori meren ja lännen prinssi Saatana, loistava Saatana tulesta ja etelästä hän nousee rööööö, tr00! tutulta kuulostaa: Dark Funeral - Open the Gates E: eipäs ookkaan. Tää on Barathrumin Legions of Perkeleeltä, oisko nimibiisi itse kyseessä? Winnipeg is fucking over. |