Tuomoo 12.01.2024 22:50:54 | |
---|
Vessajono: Eihän Jari edes voinut saunoa atooppisen ihon takia. Kenelleköhän sitä saunaa muuten sit enää edes tarvitaan ku bändissä ei oo muita jäseniä? Se kaivinkonekuski asuu siellä saunassa. 19.2.2021 never forget |
darkus 12.01.2024 22:56:47 | |
---|
Pari tapaa miten Jarimm pääsee vielä julkaisusta irti jos jännäkakka iskee - Time 2 on valmis, mutta fanit ei ole valmiita sen kuulemiseen. Julkaisu siirtyy kunnes fanit on enemmän valmiina ja hyped - Miksaus pitää vielä kerran kuunnella 80C saunassa jossa on Genelec dolby atmos järjestelmä. Crowdfundingilla rahoitetun tontin kaavoitus Nuuksiossa meni nurin kun löytyi liito-oravan kakkaa, uutta tonttia saunalliseen studioon etsitään Etelä-Pohjanmaalta - Kain soittamissa blastbeateissa on vielä editoinninkin jälkeen aavistuksen verran liikaa groovea, joten kaikki rummut pitää korvata Superior Drummerilla, tarvitaan lisää RAMia tietokoneeseen jotta uusin SD3 pyörii samanaikaisesti muiden VST3 kanssa |
Otustelija 13.01.2024 06:53:15 | |
---|
Miksi Jartsa suostuu nöyrtymään vst3:een? Odottaisi suoraan vst4, jotta kuulostaisi paremmalta. Ai niin, silloin varmaan taas tarttisi lisää tehoja. No ei muuta kuin uutta rahoitusta kehiin. |
pehko 13.01.2024 11:06:22 | |
---|
Onkohan Jarilla ikinä ollut tyttöystävää... |
trih 13.01.2024 11:13:54 | |
---|
pehko: Onkohan Jarilla ikinä ollut tyttöystävää... Nyt meni mielenkiintoiseksi. Luulisi, että on ollut. Ehkä ne miksaukset on viivästyneetkin juuri hellasärön vuoksi. |
Tympee Huttunen 13.01.2024 11:21:30 | |
---|
Odotan kyllä suurella mielenkiinnolla levyä. Ja turha tätä on nyt päivitellä, meistä varmaan moni on koittanut levyjä tehdä, joita ei koskaan ole saanut valmiiksi. |
trih 13.01.2024 11:41:25 | |
---|
Tympee Huttunen: Odotan kyllä suurella mielenkiinnolla levyä. Ja turha tätä on nyt päivitellä, meistä varmaan moni on koittanut levyjä tehdä, joita ei koskaan ole saanut valmiiksi. Tuskinpa maailmassa on kovin montaa metallimusaa tekevää, jotka haluavat tehdä kaiken itse. Demoja voi tehdä yksin, mutta jos haluaa ihan jotain erikoisteoslevyä vääntää, niin on siinä aikamoinen homma se kokonaisuudessaan yksin tehdä. |
Henri Henri Olavi 13.01.2024 12:18:28 | |
---|
trih: Tuskinpa maailmassa on kovin montaa metallimusaa tekevää, jotka haluavat tehdä kaiken itse. Demoja voi tehdä yksin, mutta jos haluaa ihan jotain erikoisteoslevyä vääntää, niin on siinä aikamoinen homma se kokonaisuudessaan yksin tehdä. Eiks Ynkka duunaa itse? Ja onhan noita muitakin yhden tyypin orjestereja vaikka kuinka, mutta ne on ehkä enempi noissa bläggis-touhuissa. Metallia kuitenkin. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
p130 13.01.2024 13:10:35 | |
---|
Henri Henri Olavi: Eiks Ynkka duunaa itse? Ja onhan noita muitakin yhden tyypin orjestereja vaikka kuinka, mutta ne on ehkä enempi noissa bläggis-touhuissa. Metallia kuitenkin. Entä, jos bändi koostuu sivupersoonista, lasketaanko itse duunaamiseksi? Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
trih 13.01.2024 13:31:36 | |
---|
p130: Entä, jos bändi koostuu sivupersoonista, lasketaanko itse duunaamiseksi? Varmasti, jos ne kaikki on oman pään sisällä. Bändin nimi voisi olla Split. |
trih 13.01.2024 13:31:36 (muokattu 13.01.2024 13:32:04) | |
---|
E: Tupla |
rakula 13.01.2024 13:47:42 | |
---|
pehko: Onkohan Jarilla ikinä ollut tyttöystävää... Muistan Jartsan kehuskelleen taannoin Ensiferumin keika jälkeen, että nyt tulee pilluva. Ehkä se on piilevä panomies. Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
Vessajono 13.01.2024 13:50:43 | |
---|
Henri Henri Olavi: Eiks Ynkka duunaa itse? Ja onhan noita muitakin yhden tyypin orjestereja vaikka kuinka, mutta ne on ehkä enempi noissa bläggis-touhuissa. Metallia kuitenkin. Ynkälläkin taitaa olla jotain tekniikkahahmoja kuitenkin jeesailemassa, mutta muistaakseni soittaa ite kaiken muun paitsi rummut. Devin Townsend tekee vissiin kans koko lailla omatoimisesti. Once is a mistake, twice is a jazz |
texan 13.01.2024 13:56:09 (muokattu 13.01.2024 13:58:49) | |
---|
Onko Jarilla vielä sama levy-yhtiö, jos on niin luulisi että sieltäkin on tullut tiedusteluja aika ajoin, että missä mennään levynteon suhteen. |
Tympee Huttunen 13.01.2024 14:01:39 | |
---|
Vessajono: Ynkälläkin taitaa olla jotain tekniikkahahmoja kuitenkin jeesailemassa, mutta muistaakseni soittaa ite kaiken muun paitsi rummut. Devin Townsend tekee vissiin kans koko lailla omatoimisesti. Ynkän uudemmat onkin sellaista puuroa, että olisi hyvä olla edes yksi jossain määrin kuuleva puikoissa. Ja rummuissa. Mutta siis itse viittasin enemmän kollektiivisesti "meihin", jotka asiasta ilkkuvat. Onhan toi Time II loppuunsaattaminen ollut varmasti henkisesti vaativa urakka. Ehkä jatkossa on helpompaa. |
janezki_ 13.01.2024 15:16:49 | |
---|
texan: Onko Jarilla vielä sama levy-yhtiö, jos on niin luulisi että sieltäkin on tullut tiedusteluja aika ajoin, että missä mennään levynteon suhteen. Eiköhän Nuclear Blast ole kysellyt "liikaa", kun viimeiseen 15 vuoteen mahtuu aika paljon julkista vääntöä, miksi on levy-yhtiön(kin) vika ettei Time valmistu. Montakohan levyä se Jarska joutuu Nuclear Blastin kautta vielä puskemaan ulos? Tai sittenhän sopparissa joku pykälä, että 2024 meni umpeen joku pykälä ja siksi Time onkin yhtäkkiä valmis. Veikkaan, että tulee joukkorahoituksella ulos. Saa laittaa muistiin. |
Collapsed 13.01.2024 15:20:14 | |
---|
Mahtavaa, että valmista tuli lopulta, eikä saunastudiota edes tarvittu. Hyvä Jari! Päästään vihdoinkin kuulemaan The Way of the Firen studioversio. :) |
Hamsteri Kukkonen 13.01.2024 15:20:57 | |
---|
"You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Kyllä on typerää polttaa tupakkaa näillä kaljan hinnoilla." -Vaihtovirta // goo.gl/v9KRXz |
rakula 13.01.2024 15:22:02 | |
---|
Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
trih 13.01.2024 15:30:58 (muokattu 13.01.2024 16:51:22) | |
---|
|