Osmo 07.02.2012 22:06:14 | |
---|
Toivotaan että menee syksylle, kun itelle ainakin menee kesällä helposti ohi tunnelmallisemmat levyt. Syksyllä/talvella tämmösiä pitää kuunnella! Pixies. |
Lebowski 28.05.2012 22:02:12 | |
---|
http://katatonia.com/2012/05/album- … -listartworkrelease-dates-revealed/ Dead End Kings. Tykkään kyllä levyn nimestä. Mielenkiinnolla odotellessa mitä sieltä tullee. Tokkopa mitään kovin yllättävää. Samaa laatua varmasti kuin ennenkin. Jonakselta ehkä odottaa vielä aikaisempaakin rohkeampaa vokalisointia. Mies kun on nyt elämänsä vedossa. Travis Smithin kansi ei nyt ainakaan heti paljoa hetkauttanut. Mut joo, eipä tuo paskempi ole kun hetken tuijjottaapi. "Is this darkness in you too" -TM |
Milkop 29.05.2012 11:49:45 | |
---|
Lebowski: Travis Smithin kansi ei nyt ainakaan heti paljoa hetkauttanut. Perus photaripökäle mitä mieheltä aina on tullut. No, eipä tuolla kannella niin väliä kunhan sisältö on vähintään edeltäjänsä tasolla. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Vainaja 29.05.2012 13:32:00 | |
---|
Mulle tuli tosta kannesta mieleen In Flamesin uusin. Nimi ei enää yllättäny. Sen kun oli jo moni ehtiny arvata. Mun mielestä ihan mielenkiintosia pointteja Renkseltä tuolla facebookissa. Ihan kyllä oottelee tätä levyä. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Meadow 29.05.2012 15:19:59 | |
---|
Kyllähän uusi Katatonia kelpaa. Kunpa nyt oltaisiin siirrytty loitommalle siitä TGCD-linjasta ja kokeiltu jotain muuta. |
Lebowski 29.05.2012 18:47:40 | |
---|
Vainaja: Mulle tuli tosta kannesta mieleen In Flamesin uusin. Nimi ei enää yllättäny. Sen kun oli jo moni ehtiny arvata. Mun mielestä ihan mielenkiintosia pointteja Renkseltä tuolla facebookissa. Ihan kyllä oottelee tätä levyä. Mitäs se Renkse siellä tarinoi? Itsehän en facebookia käytä. Juu, vois ottaa täsä taas session, eka levystä viimoseen. Ja vinyyliltä, lukuunottamati Brave Murder Daytä. :P "Is this darkness in you too" -TM |
Vainaja 29.05.2012 21:47:45 | |
---|
Lebowski: Mitäs se Renkse siellä tarinoi? Itsehän en facebookia käytä. Juu, vois ottaa täsä taas session, eka levystä viimoseen. Ja vinyyliltä, lukuunottamati Brave Murder Daytä. :P https://www.facebook.com/notes/kata … se-dates-revealed/10150927479917384 Tosta linkistä. Näkyy kirjautumattakin sisään. Linkistä löytyy myös biisilistaa, ei tosin lopullisessa järjestyksessä. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
loituma 20.06.2012 18:19:06 | |
---|
http://maihinnousu.net/a/1885 |
Vainaja 20.06.2012 21:40:05 | |
---|
Kyllähän tuo tutulta kuulosti. Ihan nostattaa jopa vähän odotuksia. Lyriikat oli vähän..no..vois lukee ajatuksella eka. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Ziggy Bubba 20.06.2012 22:12:51 | |
---|
Aika paljon oli koukkuja ja käännöksiä biisissä, positiivinen fiilis jäi yhestä testistä. Aikas raskas riffi oli tuossa noin "C-osan" paikkeilla. |
obiwan 13.07.2012 15:01:55 | |
---|
|
Anti-Social 13.07.2012 15:49:41 | |
---|
Ei saatana, nyt kyllä tekis mieli. Eikä vähiten sen Alcestin takia. Yläpuolella oleva kirjoitus kuulostaa aika homolta. |
jigsore 13.07.2012 15:55:38 | |
---|
Pah, saisivat joskus tulla Ouluunkin. |
Herrah 13.07.2012 15:59:30 | |
---|
Kova juttu että vaivautuvat Joensuuhun, oon 200 % varmuudella paikalla. |
obiwan 13.07.2012 16:07:40 | |
---|
Anti-Social: Ei saatana, nyt kyllä tekis mieli. Eikä vähiten sen Alcestin takia. Tämäpä. Pääsee paikkaamaan senkin, ettei käynyt tuskassa kattoo. Paljonkohan liput tulee olee? |
Emplate 13.07.2012 16:12:59 | |
---|
|
slowdive 13.07.2012 18:23:58 | |
---|
jigsore: Pah, saisivat joskus tulla Ouluunkin. Joo. Täällä ei vissiin olla Teatrialla yms. hereillä kun joka kiertueella pyörii Katatonialla keikkakalenterissa nuo Jyväskylät yms. joten helppohan se ois samalla reissulla tännekkin tulla. "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
Lebowski 17.07.2012 13:56:35 (muokattu 17.07.2012 14:03:17) | |
---|
Houkuttelis kovasti tilailla tuo Deluxe edition, kalliiksi vaan tulee. http://www.bandstores.co.uk/shop/ka … php?prod=Omerch_katatonia_dekDELUXE Burning Shedista n. 10 puntaa edullisemmin kuin bändin verkkokaupasta. Hintavammassa, 200 kappaleen rajattussa painoksessa, tosin käsin kirjoitetut lyriikat. 45 puntaa + postimaksut n. 18 puntaa, eli jotain 80€ kai tuosta kärsisi. Hittolaine. Mutta meneehän sitä tosin cd + vinyylisettiinkin se viitisenkymppiä, molemmat kun on kokoelmaan joka tapauksessa saatava. Vielä ei näemmä tuon hand written lyric painoksen tilaaminen oo ees mahollista.. Sitten oisi VIP-keikkapaketti, johon kuului paitaa, 7" vinyyliä, bänditapaamista - hinta 111,56€ :) Katatonian poijjaat taitaa hinnoittelun. "Is this darkness in you too" -TM |
arsu 17.07.2012 14:08:07 | |
---|
Lebowski: Houkuttelis kovasti tilailla tuo Deluxe edition, kalliiksi vaan tulee. http://www.bandstores.co.uk/shop/ka … php?prod=Omerch_katatonia_dekDELUXE Burning Shedista n. 10 puntaa edullisemmin kuin bändin verkkokaupasta. Hintavammassa, 200 kappaleen rajattussa painoksessa, tosin käsin kirjoitetut lyriikat. 45 puntaa + postimaksut n. 18 puntaa, eli jotain 80€ kai tuosta kärsisi. Hittolaine. Mutta meneehän sitä tosin cd + vinyylisettiinkin se viitisenkymppiä, molemmat kun on kokoelmaan joka tapauksessa saatava. Vielä ei näemmä tuon hand written lyric painoksen tilaaminen oo ees mahollista.. Sitten oisi VIP-keikkapaketti, johon kuului paitaa, 7" vinyyliä, bänditapaamista - hinta 111,56€ :) Katatonian poijjaat taitaa hinnoittelun. No mitäs helvettiä? Mut se heitti suoraan bändin sivujen ostolinkistä burning shediin. Joku 6 kybää tuli maksamaan kirjahässäkkä. Ohan toi nyt prameempi ku cd ja vinyyli erikseen, kai siitä kympin kärsii enemmän? "Hope you don't mind our new gay disco direction" |
Lebowski 17.07.2012 14:28:51 (muokattu 17.07.2012 14:35:25) | |
---|
arsu: No mitäs helvettiä? Mut se heitti suoraan bändin sivujen ostolinkistä burning shediin. Joku 6 kybää tuli maksamaan kirjahässäkkä. Ohan toi nyt prameempi ku cd ja vinyyli erikseen, kai siitä kympin kärsii enemmän? Juu, "In Stock soon" sannoopi. Pitääpä tarkkailla tilannetta. E: Juu kattoin facebookin keskustelua aiheesta, niin joku siellä tuohtuneena oli että vidu minkä jätkät teki, kun ensin laittovat myyniin tuon perus deluxen, moni ehti tilata sen, ja sitten vasta ilmotti että tulee käsikirjotettu vieläkin rajoitetumpi -versio. Saapuneekohan tuo vielä ilmestymispäivänä perille? Arsullahan on enemmänkin kokemusta burningshedistä ;) "Is this darkness in you too" -TM |