Blitz 08.10.2015 22:15:56 | |
---|
Kyllä aika lujasti vituttelee ku en lippua älynny ostaa Circukseen. Myykää joku! :) ISTO = DALLAS |
SaukHo 09.10.2015 00:10:20 | |
---|
Blitz: Kyllä aika lujasti vituttelee ku en lippua älynny ostaa Circukseen. Myykää joku! :) Jos viäl ei oo mainittu, ni EMP:llä on "kilpailu", missä pottina kaks lippua kyseiselle keikalle. https://secure.emp.fi/com_2877_participate/ |
Epävirtuoosi 10.10.2015 19:38:58 | |
---|
|
Topiello 10.10.2015 21:24:24 (muokattu 10.10.2015 21:26:38) | |
---|
Youtube-basismisisti. |
J.Nikkanen 11.10.2015 00:30:12 | |
---|
Blitz: Kyllä aika lujasti vituttelee ku en lippua älynny ostaa Circukseen. Myykää joku! :) Mä voisin myydä naapurin mummon, ei sillä Circukseen pääse, mutta mä pääsisin ehkä eroon siitä. Ostat? "Istuin kylpyammeessa, kun se alkoi. Siinä syntyi jättitsunami ja sain vettä suuhuni." |
bedlam 11.10.2015 13:55:57 | |
---|
Topiello: Kyllä jäsenet on melkolailla tiedossa. Eiköhän kunnioiteta sitä anonyymiutta Niinku wat?? http://www.petrilampela.net |
Vessajono 11.10.2015 14:18:32 | |
---|
bedlam: Niinku wat?? No hei, pitää kai sitä nyt vähä boustailla. Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. |
Topiello 11.10.2015 21:34:23 | |
---|
Vessajono: No hei, pitää kai sitä nyt vähä boustailla. Hahaa! Totta kai! ;) Asia selviää kyllä jos sen haluaa selvittää. Moni ei edes halua tietää ketkä on kyseessä. Youtube-basismisisti. |
bedlam 12.10.2015 22:12:23 | |
---|
Tuo peräkkäisten lausekkeiden paradoksaalisuus lähinnä kummastutti, ei se että jäsenten identiteetit on jollain tiedossa. http://www.petrilampela.net |
Terry Pantheras 13.10.2015 12:49:52 | |
---|
SATANIC JAZZ BAND |
Tympee Huttunen 13.10.2015 13:49:23 | |
---|
|
Regalis Apertura 13.10.2015 15:29:51 | |
---|
Who cares vaikka itse belsebuubi tai jumala + enkelit olisi Ghostissa;)... Musa se ratkaisee (no ainakin mun mielestä). Vähän sama juttu kuin Lordinkin kanssa. |
Dinesh 20.10.2015 08:13:47 (muokattu 20.10.2015 08:14:01) | |
---|
Mikäli joltakulta löytyy ylimääräinen lippu Circuksen keikalle tai muuten joutuu luopumaan omastansa, tänne päin viestiä! Ei napannut EMPin kisastakaan. |
benny 20.10.2015 08:47:22 | |
---|
Dinesh: Mikäli joltakulta löytyy ylimääräinen lippu Circuksen keikalle tai muuten joutuu luopumaan omastansa, tänne päin viestiä! Ei napannut EMPin kisastakaan. Kyl nyt vähän haiskahtaa siltä, että joudutaan nuolee näppejä eikä nähdä nunnia hieromassa muumiopölyä itseeensä. shitfuck inc. |
Basil79 20.10.2015 13:19:36 | |
---|
Jos jotain kritiikkiä uudesta levystä, niin sen aukeamisen jälkeen ei ainakaan omalta osalta ole hirveästi kestänyt kuuntelua. Alkoi siis kyllästyttämään aika nopeaa, eikä kuukauden kuuntelutauko hirveästi auttanut. Ehkä nyt ois hyvä tutustua niihin edellisiin, ne kun eivät tämän uuden rinnalla juuri napostelleet. Eli kun olin julistamassa tätä vuoden kovimmaksi albumiksi, niin ei ehkä kuitenkaan. |
Ruutukunkku 20.10.2015 13:23:24 | |
---|
Basil79: Jos jotain kritiikkiä uudesta levystä, niin sen aukeamisen jälkeen ei ainakaan omalta osalta ole hirveästi kestänyt kuuntelua. Alkoi siis kyllästyttämään aika nopeaa, eikä kuukauden kuuntelutauko hirveästi auttanut. Ehkä nyt ois hyvä tutustua niihin edellisiin, ne kun eivät tämän uuden rinnalla juuri napostelleet. Eli kun olin julistamassa tätä vuoden kovimmaksi albumiksi, niin ei ehkä kuitenkaan. Mitä nopeammin joku biisi tai levy kolahtaa, sitä vähemmän se kestää kuuntelua. Niin se vaan on. Nimettäköön tämä ilmiö vaikkapa Zappan vakioksi. You are number six |
Vessajono 20.10.2015 15:47:28 | |
---|
Basil79: Jos jotain kritiikkiä uudesta levystä, niin sen aukeamisen jälkeen ei ainakaan omalta osalta ole hirveästi kestänyt kuuntelua. Alkoi siis kyllästyttämään aika nopeaa, eikä kuukauden kuuntelutauko hirveästi auttanut. Ehkä nyt ois hyvä tutustua niihin edellisiin, ne kun eivät tämän uuden rinnalla juuri napostelleet. Eli kun olin julistamassa tätä vuoden kovimmaksi albumiksi, niin ei ehkä kuitenkaan. Vähän sama, mutta toisaalta se on kyllä kymmeneen vuoteen ensimmäinen levy jota on tullut kuunneltua kolme viikkoa putkeen. Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. |
Dinesh 21.10.2015 11:54:25 | |
---|
benny: Kyl nyt vähän haiskahtaa siltä, että joudutaan nuolee näppejä eikä nähdä nunnia hieromassa muumiopölyä itseeensä. Äkkiseltään joo, mutta yrittänyttä ei laiteta. Nimenomaan nuo nunnathan se tärkein tässä oliskin :D Itselläkin alkaa kyllä vähän ilmetä kuunteluväsymystä uuden levyn tiimoilta. Aika tiheään se onkin soinut. Ensimmäinen levy on jäänyt vähimmälle kuuntelulle, niin pitääpä tutustua siihen paremmin. Infestissumamin tapauksessa ärsyttää kyllä suunnattomasti levyn tuotannollinen laatu, ilmeisesti vinyylillä asia paremmin hoidossa. |
Borlag 21.10.2015 13:20:10 | |
---|
Dinesh: Mikäli joltakulta löytyy ylimääräinen lippu Circuksen keikalle tai muuten joutuu luopumaan omastansa, tänne päin viestiä! Ei napannut EMPin kisastakaan. Saattaa olla että joudun luopumaan omastani, mutta yritän viimeiseen saakka kyllä sinnitellä että pääsisin paikalle. |
jtpennane 27.10.2015 12:16:25 | |
---|
Meitsille Meliora on helposti vuoden levy. Aivan täydellistä euroviisuheviä ja kokonaisuus toimii. Juuh elikkäs |