tender.insanity 13.07.2011 07:38:29 | |
---|
Aihe: Iron Maiden, Vol II Koskas täällä on viimeksi Iron Maidenista ollut puhe? |
Tuomoo 13.07.2011 19:51:19 | |
---|
Perustakaa oma Ynkkä-huone tai vastaavaa. Jumankauta, aina hyvät aiheet rölötetään lukkoon. Oliko muuten jäsen Quru keikalla? Kun siinä mun lähistöllä oli yhdessä vaiheessa juuri saman näköinen henkilö miltä sinä näytät profiilin kuvassa. "Sillee et dippaat sun lihapullas tohon naminamiin ja sit ratsastat komodolla kohti pihevinlaskua" -Mr.Sit.com |
CountX 13.07.2011 20:11:26 | |
---|
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Germaniac 13.07.2011 20:21:17 | |
---|
Tuomoo: Perustakaa oma Ynkkä-huone tai vastaavaa. Jumankauta, aina hyvät aiheet rölötetään lukkoon. Oliko muuten jäsen Quru keikalla? Kun siinä mun lähistöllä oli yhdessä vaiheessa juuri saman näköinen henkilö miltä sinä näytät profiilin kuvassa. Mä olin Ynkän keikalla Helsingissä Kulttuuritalolla 2006! Hyvä keikka oli, ja kitarasankari veti tunteella. |
Sakmongkol 14.07.2011 03:02:37 | |
---|
Tajusin justiin että esim. Gates of Tomorrow on helvetin hyvä piisi mutta aivan väärässä paikassa levyllä. |
Jury 14.07.2011 08:34:03 | |
---|
Pain is inevitable but suffering is optional |
Flash 14.07.2011 11:29:30 | |
---|
Live Music Is Better! |
StJerky 14.07.2011 15:09:00 | |
---|
Flash: Minä olen se erilainen nuori, joka on pukeutunut Alice Cooper paitaan. Minulla oli Beatles paita. |
Jokapaikanapina 14.07.2011 16:22:57 (muokattu 14.07.2011 16:25:42) | |
---|
|
Flash 14.07.2011 16:31:47 (muokattu 14.07.2011 16:31:54) | |
---|
Jokapaikanapina: EDIT2: En tajunnukkaan kuinka paljon kokonaisia Maiden-keikkoja löytyykään Youtubesta. Pistää vaan hakuun Iron Maiden Full Concert Jep. Katsoin tuon Ruotsin '86 keikan kokonaan, kun oli sen verran hyvä ääni ja kuva. Suosittelen. Live Music Is Better! |
MegaMan 14.07.2011 20:39:23 | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=vyfAUrz03MI Kylläpä tuo Blazen laulanta se osaa yllättää aina uudestaan. Ihan hirveetä! Mä oikeesti diggailen ihan Blazen saundista ja X-Factor on ihan sika hyvä levy, mutta ei vittu miten pahasti menee epävireessä lähes koko ajan. Mitähän vittua on Harris oikein kelannu ku on tähän jätkään Brucen jälkeen päädytty? Ja mitähän biisejä siellä koesoitossa on oikein vedetty? Blaze ei pysty laulaa yhtään vanhaa Maiden-biisiä livenä kunnolla. Ei edes Di'annon aikasia. Minä juon kossua!!! |
Tuomoo 14.07.2011 21:05:00 | |
---|
MegaMan: Kylläpä tuo Blazen laulanta se osaa yllättää aina uudestaan. Ihan hirveetä! Mä oikeesti diggailen ihan Blazen saundista ja X-Factor on ihan sika hyvä levy, mutta ei vittu miten pahasti menee epävireessä lähes koko ajan. Mitähän vittua on Harris oikein kelannu ku on tähän jätkään Brucen jälkeen päädytty? Ja mitähän biisejä siellä koesoitossa on oikein vedetty? Blaze ei pysty laulaa yhtään vanhaa Maiden-biisiä livenä kunnolla. Ei edes Di'annon aikasia. No tämä. Mutta karu totuus on se, että ainakin mun makuun Bayleyn aikaiset levyt on siinä mielessä poikkeuksellisia, että ne eivät sisällä ainoatakaan huonoa biisiä. Ja se Blazen ääni sopii niihin biiseihin. Livenä mies oli aivan karmiva. En tiedä miks, mutta mä vaan tykkään X-Factorista ja Virtual XI:stä tosi paljon. "Sillee et dippaat sun lihapullas tohon naminamiin ja sit ratsastat komodolla kohti pihevinlaskua" -Mr.Sit.com |
JIRPPI 14.07.2011 21:36:32 | |
---|
Tuomoo: No tämä. Mutta karu totuus on se, että ainakin mun makuun Bayleyn aikaiset levyt on siinä mielessä poikkeuksellisia, että ne eivät sisällä ainoatakaan huonoa biisiä. Koko Maidenin 80-luvun tuotannossa ei ole yhtään varsinaisesti huonoa biisiä. http://www.youtube.com/watch?v=qj0SrqGpa6Y |
Scrobble 14.07.2011 21:48:29 | |
---|
JIRPPI: Koko Maidenin 80-luvun tuotannossa ei ole yhtään varsinaisesti huonoa biisiä. Ja vain yksi varsinaisesti hyvä biisi. Soitan runpuja kenkät jalassa. |
Meadow 14.07.2011 21:49:13 (muokattu 14.07.2011 21:49:55) | |
---|
Noilla Blaze-levyillähän on pelkästään huonoja biisejä. The Angel and the Gambler on niin huono, että se aiheuttaa fyysistä kipua. |
Germaniac 14.07.2011 22:04:06 | |
---|
Tuomoo: mä vaan tykkään X-Factorista ja Virtual XI:stä tosi paljon. Et ole yksin, Blaze aikakausi rules! The X Factor on toisiks paras Maiden levy Somewhere In Timen jälkeen. Mainittava on myös tuolta ajalta sinkkujen B-puolibiisit "Judgement Day", "Justice Of The Peace", "I Live My Way" ja tietysti Best Of The Beast ekslusiivi "Virus"! |
Sakmongkol 14.07.2011 22:28:04 | |
---|
Tuomoo: No tämä. Mutta karu totuus on se, että ainakin mun makuun Bayleyn aikaiset levyt on siinä mielessä poikkeuksellisia, että ne eivät sisällä ainoatakaan huonoa biisiä. Ja se Blazen ääni sopii niihin biiseihin. Livenä mies oli aivan karmiva. En tiedä miks, mutta mä vaan tykkään X-Factorista ja Virtual XI:stä tosi paljon. X-Factorin kohdalla voin olla täysin samaa mieltä, mutta Virtual XI:llä on huonompiakin piisejä vähän liikaa. Toisaalta on myös pari helvetin hyvää piisiä että ei sekään aivan turha ole. |
CountX 14.07.2011 22:44:00 | |
---|
Meadow: The Angel and the Gambler on niin huono, että se aiheuttaa fyysistä kipua. Miusta se on Virtual XI:n paras raita. Ennen en suostunut kuuntelemaan siltä kun tuon kyseisen kappaleen, mutta sittemmin olen oppinut pitämään koko levystä. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Meadow 14.07.2011 23:17:25 | |
---|
CountX: Miusta se on Virtual XI:n paras raita. Ennen en suostunut kuuntelemaan siltä kun tuon kyseisen kappaleen, mutta sittemmin olen oppinut pitämään koko levystä. Olet huono ihminen. |
CountX 14.07.2011 23:21:37 | |
---|
Meadow: Olet huono ihminen. Niinpä. Virhe! "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |