Sensonic 02.09.2008 23:21:05 | |
---|
Yep No sen enempää googlettamatta luulen kyllä että Screaming For Vengeance on myynyt paremmin kuin Turbo.......... Ja tuo Memphis `82 live on kyllä äärimmäisen tiukka...... mennen tullen hakkaa muut livet, varsinkin Halfordin karisma jyllää......Metal Godsin monsterkävely ja Victim Of Changes:n mielipuoliset ilmeet..... kylmät väreet ja kyyneleet tulee helposti, kun edes muistelee asiaa....ja settilistahan on pelkkää juhlaa...... Tuo löytyy Metalogy 4cd + 1dvd boxista dvd-versiona Stapani Löytyy myös nykyään erillisenä DVD:nä. Ostin aikanaan tuosta tuon VHS:n ja pari vuotta sitten tuon DVD:n, kun sen vihdoinkin sai ostettua erillisenä, eikä siis ollut tuon boksin "kytkynä". Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
Sensonic 02.09.2008 23:30:29 | |
---|
Kyllä, Screaming for Vengeance on bändin parhaiten myynyt levy, myi päälle 2 miljoonaa jenkeissä oikeuttaen tupla-platinaan. Turbo kävi kaupaksi vain puoliksi niin hyvin. Niinpäs olikin. Unohdin sen tyystin. Pahus, itsekin pidän sitä Turboa parempana. Jossain levyarvostelussa sanottiin, että jos ei ole koskaan aikaisemmin kuullut Judas Priestia ja ei halua/pysty ostamaan kokoelma-albumia, niin kannattaa ehdottomasti ostaa Screaming For Vengeance, sillä se on tavallaan "best of Judas Priest". OK, mun mielestä sen "Fever" -biisin olisi kylläkin voinut jättää siltä pois ja laittaa vaikka "Heart Of Lion" -biisin sen tilalle. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
Daelos 02.09.2008 23:59:22 | |
---|
Painkiller on selvästi paras, mutta se ei Priestin tapauksessa todellakaan tarkoita että muut olisivat huonoja! Sad Wings,Defenders ja Hell Bent for Leather ovat myös aivan tajuttoman kovia levyjä. Jos pitäisi laittaa yksi bändi kuvastamaan metallia, ei ole vaikea arvata minkä minä pistäisi, sillä Judas Priest on heviä parhaimillaan, elävä legenda jonka kaltaista ei ole eikä tule koskaan olemaankaan! Jee tekipäs avautuminen hyvää. FREEWHEEL BUURNIING! |
Pelsi 03.09.2008 01:31:32 | |
---|
|
Sensonic 03.09.2008 09:43:05 | |
---|
Painkiller on selvästi paras, mutta se ei Priestin tapauksessa todellakaan tarkoita että muut olisivat huonoja! Tuo Priestin levyjen "parhaus" on pitkälti kiinni siitä, minkä genren musaa kuuntelee ja/tai minkä Priestin levyn on kuullut ekaksi. Jos kuuntelee speed/thrash -tyylistä musaa, niin sitten tietty pitää Painkilleria parhaimpana levynä. Itse aloitin Priestin kuuntelun levyistä Screaming... & Defenders... & Turbo, joten ne levyt ovat aina lähellä sydäntä. Kuten myös Ram It Down (eka Priest, josta aikanaan hommasin tabla-/nuottikirjan) ja Painkiller, jolloin ekan kerran näin Priestin livenä. Mulla on vieläkin vaatekaapissa se Painkillerin kiertuepaita ;-) Vuonna 1991 pääsi sentään vielä kohtuuhinnalla katsomaan hyviä bändejä. Priestin keikalla oli esiintymisjärjestyksessä: - Pantera - Annihilator - Priest. Koko "paketti" vain 160 vanhalla Suomen markalla. Yksi parhaimmista keikoista, mitä olen nähnyt. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
Sensonic 03.09.2008 09:51:28 | |
---|
En ihan varma ole että onko jo tullut esille, mutta tuossa olisi bootlegiä Priestin Helsingin keikalta: http://judas-priest.com/nostradamus … Helsinki_Finland_June_2008_mp3.html Aika hirveätä kuultavaa, kuten myös Dokkenin uusimmat bootlegit. Halfordin ääni (ylärekisteri) on mennyt noin seitsemässä vuodessa (ja niin on Dokkeninkin). Mulla on Chilen TV:stä 2001 tullut Halfordin soolokeikka DVD:llä, ja siinä äijä luukuttaa vielä täysillä. Sitten mulla on Bulgarian TV:stä 2004 ja Chile TV:stä 2005 tulleet Priestin livet ja ylärekisteri on tosiaan hävinnyt lähes tyystin. Kaikkea se vanhuus teettää... Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
Nick Lazy 07.09.2008 23:46:25 | |
---|
Minulla on VHS:nä tuo vuoden 1982 keikka ja onhan se aivan uskomaton livetallenne. Settilista silkkaa asiaa ja bändi niin tulessa että ihan hirvittää. Sama homma!! Oli niin kova juttu että aloitin kitaran soiton sen innoittamana ja halusin kasvattaa samanlaisen takatukan kuin K.K:llä :-) Noh, ekan kitaran ainoa osto peruste oli että se on V mallinen. Aah, hyviä aikoja sen VHS:ssän edessä oli paljon... |
Sensonic 08.09.2008 06:55:51 | |
---|
Sama homma!! Oli niin kova juttu että aloitin kitaran soiton sen innoittamana ja halusin kasvattaa samanlaisen takatukan kuin K.K:llä :-) Noh, ekan kitaran ainoa osto peruste oli että se on V mallinen. Aah, hyviä aikoja sen VHS:ssän edessä oli paljon... Jotenkin tuntuu, että niistä päivistä nykypäivään Glenn Tiptonin osuus bändissä on kasvanut niin, että se soittaa nykyään melkein kaikki soolot ja K.K. vain komppaa. Ei hyvä. Tuo 1982 live on just yksi parhaimmista osoituksista Iron Maidenin 1985 Live After Deathin kanssa siitä, miten kaksi-kitaristisen bändin pitäisi soittaa. Niin, ja sitten on tietysti lukemattomat Thin Lizzy -taltioinnit, jotka ovat myös todellista tuplakitaroinnin juhlaa. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
DVD-SOITIN 08.09.2008 08:41:55 | |
---|
Kannattaa muuten tsekata myös 2005 nauhoitettu dvd RISING IN THE EAST. Kys. taltiointi todistaa että vanhassa on tosiaan parempi vara! Papoilta lähtee hevi vielä saatanan mallikkaasti ja Halford esittelee tyylikkäästi ikääntynyttä (ja madaltunutta) rekisteriään. Settilistakin dvd:llä on silkkaa loistoa, mukana mm Hellrider, A Touch of Evil, Exciter ym.. |
Flash 08.09.2008 09:42:58 | |
---|
Kannattaa muuten tsekata myös 2005 nauhoitettu dvd RISING IN THE EAST. Mun mielestä tuo on aika huono taltiointi, sekä bändin esityksenä, että nauhoituksena. Jotenkin tuolle DVD:lle ei ole tuota keikkaa saatu taltioitua kunnolla ja bändikään ei ole oikein parhaassa mahdollisessa iskussa. Ko. kiertueen Oulun keikka oli kyllä mahtava. Live Music Is Better! |
Sensonic 08.09.2008 12:56:18 | |
---|
Mun mielestä tuo on aika huono taltiointi, sekä bändin esityksenä, että nauhoituksena. Jotenkin tuolle DVD:lle ei ole tuota keikkaa saatu taltioitua kunnolla ja bändikään ei ole oikein parhaassa mahdollisessa iskussa. Ko. kiertueen Oulun keikka oli kyllä mahtava. Samaa mieltä. Olen tosi pettynyt Halfordin suoritukseen. Esim. Chilen TV:stä tullut keikka (kulkee bootleg -nimellä "Devil In Chile 2005") on mielestäni parempi veto kuin Rising In The East, vaikkakin ylärekisteri on Halfordilta edelleen kadoksissa. On se ihme juttu, kuinka ääni voi mennä noin 7 vuodessa, mutta onhan se 7 vuottakin pitkä aika. Mulla nimittäin on myös Chilen TV:stä 2001 tullut Halfordin live-DVD, jossa äijä vetää korkealta ja kovaa. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
-septimisti- 08.09.2008 22:59:08 | |
---|
Judas Priest on vieraana ihan just kohta nyt välittömästi pian alkavassa Jimmy Kimmelissa. Ei mitään hajua millaista settiä tulossa. Siitä juttua siis myöhemmin. Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki. |
yellow 09.09.2008 00:30:14 | |
---|
On se ihme juttu, kuinka ääni voi mennä noin 7 vuodessa, mutta onhan se 7 vuottakin pitkä aika. Mulla nimittäin on myös Chilen TV:stä 2001 tullut Halfordin live-DVD, jossa äijä vetää korkealta ja kovaa. Kaipa se rääkyi äänensä pois Resurrection/Live Insurrection-aikoina. Oli se mahtavaa vokalisointia silloin. Parasta Robia ikinä.
|
Krice 09.09.2008 00:59:05 | |
---|
Judas Priest on vieraana ihan just kohta nyt välittömästi pian alkavassa Jimmy Kimmelissa. Aika pähee viitta oli Halfordilla. Ei ollut muuten hassumpi Downingin KxK-kitarakaan, siinähän on koverrettu otelautakin. |
Marshallga 09.09.2008 04:07:27 (muokattu 09.09.2008 04:07:52) | |
---|
Judas Priest on vieraana ihan just kohta nyt välittömästi pian alkavassa Jimmy Kimmelissa. Ei mitään hajua millaista settiä tulossa. Siitä juttua siis myöhemmin. Vaadin kuvamateriaalia, jos sellaista joltain löytyy! "Support music, not rumors." |
Peoplez 09.09.2008 07:16:57 | |
---|
|
Peoplez 09.09.2008 07:19:15 | |
---|
Mikähän siinä on että tuo prophecy ei putoa kyllä yhtään mutta se on levyn avausbiisi ja näköjään soittavat sitä myös. IMO tosi väsynyt kappale. Kitarasoolo ja harmoniakohta on hyviä mutta muuten blääh. |
Flash 09.09.2008 08:46:30 | |
---|
Jotenkin tuntuu, että niistä päivistä nykypäivään Glenn Tiptonin osuus bändissä on kasvanut niin, että se soittaa nykyään melkein kaikki soolot ja K.K. vain komppaa. Ei hyvä. No ei ole hyvä, vaikka Tiptonista diggailenkin. Mutta tuohan on nähtävillä jo siinä -86 rundin livevideolla. Ei ole siinäkään K.K.:lla montaa sooloa. Live Music Is Better! |
Icy-Sun 09.09.2008 18:31:48 | |
---|
On se ihme juttu, kuinka ääni voi mennä noin 7 vuodessa, mutta onhan se 7 vuottakin pitkä aika. Mulla nimittäin on myös Chilen TV:stä 2001 tullut Halfordin live-DVD, jossa äijä vetää korkealta ja kovaa. Kyllä siinä on tainnut lyhempikin aika mennä. Tuubista näin Halfordin soolokeikalta Painkiller-esityksen 2001 vuodelta ja Rob kirkui oikein tyylikkäästi, mutta muutaman vuoden päästä... Sama homma Ozzyn kanssa. 90-luvun lopulla livenä menivät vielä Killing yourself to livet ym. kiekumissapattibiisit, mutta 2000-luvulle päästäessä lähti loputkin äänestä. Ozzyn kohdalla tosin on hyvin satunnaista se laulun laadukkuus. Kyllä se nykyäänkin laulaa silloin tällöin Road to nowheren hienosti ja toisena päivänä ei mene mikään biisi, mutta takaisin Priestiin... There ain´t noway out tonight |
J_Mantyla 10.09.2008 13:58:45 | |
---|
Ikä ja jokunen ilta mikin varressa tekevät vääjäämättä tehtävänsä, kummankin kohdalla ... Ellei tänään niin sitten huomenna |