DaKiller 29.04.2006 08:19:53 | |
---|
Saahan sitä toki mielipiteensä sanoa, mutta miten sen ilmaisee on eri asia. Tuo tyylisi, että kannessa ei kerrottu, että siinä on paskoja haastatteluja jne. Tyyli tuli lähinnä sen vuoksi, koska siihen alkuperäiseen viestiin ja sen mielipiteen ilmaisuun puututtiin. Selvennykseksi, toisin sanoen. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos ostan elokuvan, kansissa lukee hyvin todennäköisesti "sisältää elokuvan", joten jos elokuvasta ei pidä täytyisi vain todeta "Noh, kansissa sanottiin, että sisältää elokuvan. Ei sitä voi siis paskaksi haukkua." Mutta antaapa olla. Turha tässä on hyvää threadia pilata. |
Ozzman 29.04.2006 12:12:08 | |
---|
Tyyli tuli lähinnä sen vuoksi, koska siihen alkuperäiseen viestiin ja sen mielipiteen ilmaisuun puututtiin. Selvennykseksi, toisin sanoen. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos ostan elokuvan, kansissa lukee hyvin todennäköisesti "sisältää elokuvan", joten jos elokuvasta ei pidä täytyisi vain todeta "Noh, kansissa sanottiin, että sisältää elokuvan. Ei sitä voi siis paskaksi haukkua." Mutta antaapa olla. Turha tässä on hyvää threadia pilata. Joo, ei sillä, että se minua olisi sen erikoisemmin haitannut. :) Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
toxic 14.05.2006 10:25:38 | |
---|
|
orjake 18.07.2006 05:28:03 (muokattu 18.07.2006 05:30:35) | |
---|
Nosto: July 17th: Dave Mustaine reveals details leading up to Megadeth's new album for Roadrunner, titled United Abominations, in this interview posted by MTV News this morning: "The album will contain 11 songs, including the title track, "Washington's Next" and "Gears of War" an additional track will be included with the Japanese release." www.megadeth.com Mielestäni TSHF oli kertakaikkiaan loistava heavyplätty joten odottelen tästä vähintään yhtä hyvää. Voi kylläkin olla, että pettymys iskee. :) Keskustelua kiitos. "Ruotsalaiskitara: Maksaa vitusti ja on yksinkertainen." -pehmo |
Moimies 18.07.2006 10:51:00 | |
---|
Myös tällainen mielestäni äärettömän mielenkiintoinen lausahdus löytyi tuolta Megadeth.comin foorumin Announcements palstalta, tämä siis Mustainen suusta: "If I was to say what time this record would have came out, I would have said some time before 1990's Rust in Peace or sometime after 1992's Countdown to Extinction, Mustaine said. "The critics called The System Has Failed a return to form, but this is even more so." Paskan möivät. |
Jormaz 18.07.2006 11:17:44 | |
---|
Systemin soundit ei kolahtaneet, kitarat oli jotenkin liian surisevat. Saisivat kaivaa jostain Countdownin tai Youthanasian vermeet. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Moimies 18.07.2006 12:34:33 | |
---|
Myös tällaista löytyi: The record is being co-produced by Mustaine and Jeff Balding, who has worked on three other Megadeth discs. But while Balding has an arsenal of contemporary gizmos at his disposal, the album is being created with the kinds of equipment and techniques the band used in the late '80s â?? before the advent of ProTools and digital editing. "I wanted to go back to the way the stuff was done in the beginning," said Mustaine. "I think Megadeth boils down to its bare minimum. When you break it down, Megadeth is guitar, bass, drums and guitar solos. And when it starts going in directions where there's a little bit too much stuff going on that can't be done onstage, it loses heaviness because that stuff probably shouldn't be there anyway." Paskan möivät. |
kid ego 18.07.2006 12:57:20 | |
---|
Myös tällaista löytyi: Ihan helvetin hieno juttu! Dave on kova jätkä paitsi tekemään biisejä, myös näyttämään keskisormea. Tuttuun tapaan kyytiä saanee kotimaansa ulkopolitiikka, mutta tällä kertaa myös ylihinkatut soundit. Nykyään musaa tehdään niin hienoilla vehkeillä ja säädetään niin kivasti, ettei kitara kuulosta enää kitaralta. Ja onhan Megadeth se bändi, joka sai mut innostumaan metallimusiikista. "Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006. |
Kasperi Tervonen 18.07.2006 18:38:56 | |
---|
Ihan helvetin hieno juttu! Dave on kova jätkä paitsi tekemään biisejä, myös näyttämään keskisormea. Tuttuun tapaan kyytiä saanee kotimaansa ulkopolitiikka, mutta tällä kertaa myös ylihinkatut soundit. Nykyään musaa tehdään niin hienoilla vehkeillä ja säädetään niin kivasti, ettei kitara kuulosta enää kitaralta. Jotenkin vähän ristiriitaista että Mustaine on myös remasteroinut kaikki Megadeth-albumit world needs a herosta taaksepäin. Mutta mielenkiinnolla kyllä odottelen miltä tuo uusi lätty tulee soundaamaan. "Mä haluisin joululahjaksi ittelleni oman kitaran jossa on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa." -Pekka Poro |
Berserkki 19.07.2006 14:14:53 | |
---|
Ihan helvetin hieno juttu! Dave on kova jätkä paitsi tekemään biisejä, myös näyttämään keskisormea. Tuttuun tapaan kyytiä saanee kotimaansa ulkopolitiikka, mutta tällä kertaa myös ylihinkatut soundit. Nykyään musaa tehdään niin hienoilla vehkeillä ja säädetään niin kivasti, ettei kitara kuulosta enää kitaralta. Jepa. Toivotaan että tulee taas timanttilätty. "joo, totta kai uskon Jumalaan. Kenen te luulette kaljan keksineen?" Zakk |
Disposable 19.07.2006 17:18:16 | |
---|
Systemin soundit ei kolahtaneet, kitarat oli jotenkin liian surisevat. Saisivat kaivaa jostain Youthanasian vermeet. Tähän komppia. On kyllä niin puhtaan täydellisen tasapainosen ja hienon kuulosta näin niinkuin miksauksen ja äänimaailman puolesta tuo Youthanasia. Kitarat, rummut ja bassoKIN erottuu edukseen. Hieno kansilehtiki. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
DaKiller 19.07.2006 18:29:14 | |
---|
Tähän komppia. On kyllä niin puhtaan täydellisen tasapainosen ja hienon kuulosta näin niinkuin miksauksen ja äänimaailman puolesta tuo Youthanasia. Kitarat, rummut ja bassoKIN erottuu edukseen. Hieno kansilehtiki. Näin on. Ja kun piisit ovat vielä täyttä terästä niin Youthanasiaa voi hyvällä syyllä kutsua loistavaksi levyksi. Yksi parhaista. |
Benizakura 03.08.2006 12:32:25 | |
---|
|
Deathrace King 03.08.2006 13:23:11 | |
---|
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
Seppo_Howitzer 03.08.2006 15:36:23 | |
---|
Jostain syystä en usko, että gigantour tulisi Suomeen, mutta olisihan se todella hienoa nähdä uudestaan Megadeth ja sitten Overkill. |
DVD-SOITIN 03.08.2006 17:26:51 | |
---|
Jostain syystä en usko, että gigantour tulisi Suomeen, mutta olisihan se todella hienoa nähdä uudestaan Megadeth ja sitten Overkill. Megadeth vanhana suosikkina olisi toki mahtavaa nähdä uudestaan loistavan Sauna 05-keikan jälkeen, mutta pahoin pelkään että jos Gigantour tulee Suomeen, ovat lippujen hinnat joissain niin järkyttävissä lukemissa, että tavallisen tallaajan mielenkiinto loppuu siihen. Varsinkin tuon paketin sisältäessä ´dethia lukuunottamatta bändejä, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa. Paketit pois ja perus-keikkoja yhdellä lämppärillä varustettuna! Nimim. Tämän takia jää Unholy Alliance väliin. SUPPORT MUSIC, NOT RUMORS |
Benizakura 03.08.2006 19:54:15 (muokattu 03.08.2006 19:54:31) | |
---|
|
Stalkah 04.08.2006 22:24:54 | |
---|
Megadeth vanhana suosikkina olisi toki mahtavaa nähdä uudestaan loistavan Sauna 05-keikan jälkeen, mutta pahoin pelkään että jos Gigantour tulee Suomeen, ovat lippujen hinnat joissain niin järkyttävissä lukemissa, että tavallisen tallaajan mielenkiinto loppuu siihen. Varsinkin tuon paketin sisältäessä ´dethia lukuunottamatta bändejä, jotka eivät voisi vähempää kiinnostaa. Paketit pois ja perus-keikkoja yhdellä lämppärillä varustettuna! Nimim. Tämän takia jää Unholy Alliance väliin. asiaa. mutta ruoskaa lainatakseni 'huutomme hukkuu hiljaisuuteen'. Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana! |
Tunttone 07.08.2006 01:03:09 | |
---|
Millonkas se uus levy ilmestyy? tissit |
kid ego 07.08.2006 10:06:27 | |
---|
Millonkas se uus levy ilmestyy? Parahin Tunttone, Megadeth.comin etusivu tietää kertoa että 'MEGADETH - New Album in October and A Festival To Look Forward To' Dave Mustaine, the mastermind behind Megadeth, has picked October 31 as the release date for his new project..' "Minä tiedän missä olen, ja minne olen menossa. Ei tämä laiva merillä ole, enkä minä ole merimies" - erään deekun aatteita 14.7.2006. |