Ojankaivaja 25.09.2018 20:46:13 | |
---|
Tuomoo: Maidenin keikalla taisi olla edessä myös joku spesiaaliaitio, johon liput maksoivat enemmän. Tuolla pääsi normilipulla kuitenkin likimain eturiviin ihan vaan kävelemällä, toki sinne aitauksen sisään ei päässyt, mutta ihan lähelle kuitenkin, ja hyvin näki ja kuuli. Oliko siellä juurikin tämä Golden Circle käytössä? GUns'N'Rosesilla ainakin oli. Kuinka paljon aikaisemmin tuonne pitää mennä että pääsee edes tuon sikaluokka-aidan eteen? "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
xlat 26.09.2018 00:41:21 (muokattu 26.09.2018 00:42:47) | |
---|
Ojankaivaja: Oliko siellä juurikin tämä Golden Circle käytössä? GUns'N'Rosesilla ainakin oli. Kuinka paljon aikaisemmin tuonne pitää mennä että pääsee edes tuon sikaluokka-aidan eteen? Maidenilla tosiaan oli ilmainen ja menin ajoissa niin olin sit keikan siellä. En oikein tiedä kumpi on parempi, ilmainen vai eri maksusta. Ehkä maksullisuus on parempi niin ei tarvitse olla niin aikaisin paikalla jonottamassa. |
StaggerLee 26.09.2018 09:05:52 (muokattu 26.09.2018 09:20:07) | |
---|
{"status":"failed","message":"Missing parameters"} Tuommoista vain antaa kun koittaa SAS kautta lippuja ostaa :) edit. alkoi toimimaan mutta sitten ei onnistunut koodin varmennus. edit 2. koitin kännykällä niin kaikki toimi hyvin ja nyt on 3kpl GC lippuja. Kiitos. |
mrk 26.09.2018 09:43:50 | |
---|
SAS presalesta saisi vieläkin Golden Circle lippuja. Muutaman kerran piti painella "hae paikkoja" nappia ennen kuin onnistui. "Short On Long Term Goals" |
Sawez 26.09.2018 12:47:01 | |
---|
Ei taida enää olla SAS preasale käynnissä? Vai miten sinne pääsee... "Ei sillä ole väliä onko kova puoltahtia edessä tai takana, kunhan vaan on kova."
-slipoilfan- |
mrk 26.09.2018 13:32:48 | |
---|
Sawez: Ei taida enää olla SAS preasale käynnissä? Vai miten sinne pääsee... On käynnissä vielä. Liity SAS EuroBonus jäseneksi jos et ole jo. Sen jälkeen http://sasmembersonly.fi - Valitse Hämeenlinnan keikka - Kirjaudu SAS tunnuksilla - Saat salasanan jonka syötät ticketmaster sivuille. "Short On Long Term Goals" |
Arkka 26.09.2018 13:51:46 | |
---|
Burn: Tuo alku on jotenkin sekavan kuuloinen, kun Lars hakkaa haikkaa taukojen välissä. Itse en ole oikeastaan ikinä pohtinut missä tahtilajissa se alku menee. Ne kohdat ikäänkuin vain "tulevat" sieltä. Joo, melko mindfuck. Oon kans aina kuullut ton alkavan pääiskulla |
StaggerLee 26.09.2018 14:51:39 | |
---|
Arkka: Joo, melko mindfuck. Oon kans aina kuullut ton alkavan pääiskulla Nykyään eivät edes soita koko introa enää livenä :) Ei taida taipua :D |
Pantse 26.09.2018 16:03:25 | |
---|
Liput Golden Circleen plakkarissa. Pitäähän se kerran elämässä Metallica nähdä, sen verran tärkeä bändi ollut aikoinaan. Tuolla hintaerolla Golden Circle on melkoinen no-brainer, olosuhteet peruslippulaisilla on kuuleman mukaan niin paljon paskemmat, etten 90 euroa sellaiseen tuhlaisi. Hyvä näin. |
Burn 28.09.2018 09:09:35 | |
---|
Arkka: Joo, melko mindfuck. Oon kans aina kuullut ton alkavan pääiskulla https://www.youtube.com/watch?v=HzS73w1DdNM Tuossa tuo alku avautuu aika selvästi. Ei jumalauta, niin sitä vaan tämmöiset asiat selviää vuosikymmenten viiveellä. Vähän kuin Don't Tread On Men shufflealku. varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
-Spade- 28.09.2018 10:30:59 | |
---|
Normiliput hommattu. Golden circle -liput oli loppu siinä 10.05, kun pääsin läpi tekemään varausta. En sitten tiedä paljonko niitä edes jää tuohon tavallisten kuolevaisten lipunmyyntiin. Ohan se varma. |
Jeszse 28.09.2018 16:18:33 | |
---|
Juuh peruslippuja tännekin tuli. |
Ojankaivaja 28.09.2018 16:21:07 (muokattu 28.09.2018 16:21:51) | |
---|
PIentä researchia tehtyäni, tuo golden circle tulee olemaan about 50% tyhjillään kummaltakin reunalta. Ilmeisesti samaa paskaa kuin hartwallillakin eli puoli lattiaa tyhjänä, kun "tilaa ei saa täyttää" suomen sääntöjen mukaan tjsp. GnR keikan videoita kun katsoo niin Golden Circle aivan tyhjä reunoilta, eli yleisössä on 15m tyhjää tilaa GC:n reunalle, jonka jälkeen ihmismassa jatkuu "peruslippulaisilla". Eihän tuossa ole mitään järkeä. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
Jeszse 28.09.2018 16:51:02 | |
---|
Kyllä minä ymmärrän sen että maksetaan ekstraa siitä että mahtuu oikeesti hengittämään ja kenties vähän rapsuttelemaan omia palleja. |
Funkånaut 28.09.2018 20:02:28 | |
---|
Jeszse: Kyllä minä ymmärrän sen että maksetaan ekstraa siitä että mahtuu oikeesti hengittämään ja kenties vähän rapsuttelemaan omia palleja. Nimenomaan. Rahvas tukehtukoon sikakarsinassa viereisen hikoilevan sedän kakan hajuun, paremmat ihmiset voivat keskittyä konsertista nauttimiseen paremmilla paikoilla. "Ei kannata ryhtyä matkimaan Don Quijotea. Parasta on vain tyytyä jäätelön syöntiin." |
Flash 28.09.2018 20:23:49 | |
---|
Ojankaivaja: GnR keikan videoita kun katsoo niin Golden Circle aivan tyhjä reunoilta, eli yleisössä on 15m tyhjää tilaa GC:n reunalle, jonka jälkeen ihmismassa jatkuu "peruslippulaisilla". Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ei niin. Se tila siinä välissä on hyvä fiiliksentappaja. Mutta sitä suurempi syy pyrkiä Golden Showeriin, missä on hyvät oltavat. Live Music Is Better! |
varpio 28.09.2018 20:28:12 | |
---|
Metallica on homo. |
mrk 28.09.2018 20:45:40 | |
---|
GNR keikalla golden circle oli tyhjä lähinnä toiselta reunalta kun jengi jäi hengaamaan sille puolen mistä tulltiin sisälle. Toisella puolen oli mukavan väljää. Siinä oli mukava pötkötellä rauhassa bändiä odotellessa. Tallinnassa tänä kesänä oli hieman enemmän porukkaa mutta ei liikaa. Jos väljyys vituttaa niin aina voi mennä ensimmäiseen kaljajoonoon seisomaan. Siellä riittää tunkua. "Short On Long Term Goals" |
haunted 29.09.2018 07:47:55 | |
---|
Ostin (tai vaihdon nipun kulttuuriseteleitä) metallikan keikalle lipun. Ilmeisesti asiasta tulee tehdä ilmoitus tässä ketjussa? Viitsi vitsi. Noita justicen piisejä olisi kiva kuulla, vaikka eipä Hartwallin tokan keikan setlistissä vikaa ollut kovasti (huomatkaa, olin myös tällä keikalla). Toivon kovasti, että kantola järjestelyineen yllättää minut positiivisesti! Kaljahommat oli gunnareissa vähän tyhmästi tehty. Jonotin sisään 20min ja heti ulos noin 10min. Päätin poistua välittömästi karsinasta, koska en tungokselta nähnyt mikä on jono kaljatiskille, tai missäpäin näitä edes on :D Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Ojankaivaja 29.09.2018 10:07:26 | |
---|
Täytyy salakuljettaa kengissä nippu pikkujekkuja mukaan alueelle, niin ei tarvi jonotella niin kauheesti. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |