Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5231 232 233 234 235
Regalis Apertura
17.08.2025 19:11:46 (muokattu 17.08.2025 19:13:00)
mpekkanen: No se kyllä selittäisi asiaa hieman. Mitä Kirk sairastaa?

Itse olen käsittänyt jostakin yhteydestä että Kirkillä olisi reumaa käsissään. Joten joutunee pelaamaan enemmän ranteella kuin sormilla (näin ainakin joku täällä selitti)... Joku vuosi sitten vähän ihmeteltiin kun Kirk oli niin vakavana haastiksissa. Ilmeisesti sai diagnoosin vähän aiemmin?
Henri Henri Olavi
17.08.2025 19:13:50
Regalis Apertura: Itse olen käsittänyt jostakin yhteydestä että Kirkillä olisi reumaa käsissään. Joten joutunee pelaamaan enemmän ranteella kuin sormilla (näin ainakin joku täällä selitti)... Joku vuosi sitten vähän ihmeteltiin kun Kirk oli niin vakavana haastiksissa. Ilmeisesti sai diagnoosin vähän aiemmin?

Tuon reumajutun tosiaan itsekin jostain luin. En kuitenkaan ole löytänyt siihen mitään faktaa tueksi.
Never mind artificial intelligence, natural stupidity is always the winner.
dajackal
17.08.2025 21:42:09
Arkka: En tiedä onko tää tyhmä listaamisketjukysymys, mutta tuli tästä mieleen, että kun itellä viimeinen levy, jolle annoin ihan oikean mahdollisuuden oli The World Needs a Hero, joka oli pettymys aikanaan sekin (Dread ja Disconnect oli ok), niin mitkä teistä sitä uudemmilta levyiltä on kovia ralleja?

Oon toki kuunnellut kaikki levyt kertaalleen, ehkä kahteenkin, mutta samalla tiedän että Megadeth ei aina ekalla sadalla kertaa aukene.

System has failed on mahtava levy ja The Scorpion on Megadethin paras 2000-luvulla julkaistu biisi.
"Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol "Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä
Arkka
17.08.2025 22:25:10 (muokattu 18.08.2025 10:47:42)

E: Äh, olin ehkä liian kriittinen :)
bedlam
17.08.2025 22:49:28 (muokattu 17.08.2025 22:52:45)

En ole kyseistä levyä kuunnellut 20 vuoteen joten piti tarkistaa ja olipa tosiaan kova biisi! Kertsi lässähtää, mutta verse on minusta tunnelmaltaan ihan samaa sarjaa intron kanssa ja kumpikin toimii loistavasti. Toi versehän on just se joka tästä biisistä jää päähän soimaan.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
Heiskanen
18.08.2025 07:10:20
Uusiltä levyiltä on itselle jäänyt mieleen Endgamen 44 minutes ja Head Crusher biisit.
Negative thinking always works!
Welho-77
18.08.2025 08:16:47
dajackal: System has failed on mahtava levy ja The Scorpion on Megadethin paras 2000-luvulla julkaistu biisi.

Samalta levyltä Die Dead Enough on mielestäni hittipotentiaali omaava. "Uusista" ralleista tykkään kovin myös Public Enemy nro 1 TH1RT3EN-albumilta.
Long live the King of Mercy.
Ruutukunkku
18.08.2025 09:02:28 (muokattu 18.08.2025 09:05:42)
Ladellaas tähän myös omia suosikkeja katalogin syvemmästä päästä.
Cryptic Writings on pirun kova, ja voisin kehaista jopa yhtä hyväksi kuin Youthanasia.
Nämä kaksi levyä julkaistiin justiin siihen saumaan, kun olin itse sen ikäinen, että musiikki todella meni alitajuntaan ja syvälle. Vieläkin muistan kesäiset nuoruuden päivät, kun pelasin kotona Pentiumilla ja kuuntelin CW ripiitillä.. Oijoi.

The System has failed on myös pirun kova. En ole hetkeen pyöräyttänyt, mutta levyn karkeasti eka puolikas on aivan timanttista kamaa. Die Dead Enough on hyvinkin samanmakuista hittikamaa, kuin esim Angry Again yms.. The Scorpion onkin jo mainittu.

United Abominationsia tuli aikanaan kuunneltua myös helkkarin paljon. Aivan pätevä lätty, joskaan mitään maagisen timanttista yksittäistä biisiä ei taida levyltä nousta. Sen jälkeinen matksu on jäänyt verraten paljon vähemmälle kuuntelulle.

Edit: Niin se offtopic osio vielä.. Load on helvetin hyvä! Parempi kuin Black.
You are number six
Tympee Huttunen
18.08.2025 09:43:51
Ruutukunkku:
United Abominationsia tuli aikanaan kuunneltua myös helkkarin paljon. Aivan pätevä lätty, joskaan mitään maagisen timanttista yksittäistä biisiä ei taida levyltä nousta.

Musta varsin pätevä levy ja esim. Washington is Next on timanttinen biisi tarttuvine kertosäkeineen ja kitaratulitteluineen.
Shredator
18.08.2025 13:12:33

Itsellä TOP 5 on selvä:
1. Rust in Peace
2. Peace Sells
3. Countdown
4. Killing is my business
5. So far, so good...

Sen jälkeen tulee Youthanasiat, Dystopiat, System has failedit, Endgamet jne. Varsin kelpo biisejä muutamia. Huonoimmat levyt on taasen tietenkin Risk ja Super Collider. Nämä ovat aivan uskomatonta kuraa.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Regalis Apertura
23.08.2025 10:24:56 (muokattu 23.08.2025 10:27:28)
Ellefson haluaisi mukaan jäähyväiskiertueelle:

https://blabbermouth.net/news/david … ell-tour-im-a-founding-member-of-it

Hieman epäilen että Dave antaisi periksi tässäkään vaiheessa kun loppusuora jo häämöttää? Sen verran "ikävää julkisuutta" Ellefson aiheuttikin bändille aikanaan...
Tympee Huttunen
23.08.2025 10:59:14
Regalis Apertura: Ellefson haluaisi mukaan jäähyväiskiertueelle:

https://blabbermouth.net/news/david … ell-tour-im-a-founding-member-of-it

Hieman epäilen että Dave antaisi periksi tässäkään vaiheessa kun loppusuora jo häämöttää? Sen verran "ikävää julkisuutta" Ellefson aiheuttikin bändille aikanaan...

Ellefson lopuksi Megadethiin ja Mustaine vielä Metallicaan. Siitä leviäisi mielenrauha koko maailmaan.
mrk
23.08.2025 22:57:00
Regalis Apertura: Ellefson haluaisi mukaan jäähyväiskiertueelle

Näin pätkän herran soolomateriaalia. Ei oikein lähtenyt homma lentoon (tai miten sen nyt ottaa...)
"Short On Long Term Goals"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5231 232 233 234 235
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)