elbowski 30.05.2005 21:34:30 | |
---|
Iceman on minusta ainakin paljon hienompi, kuin tuo gibsonin batman. Ei se hienompi ole, mutta jotenkin se erotti Malakianin kaikista muista. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
cerulean 30.05.2005 22:13:50 | |
---|
Ei se hienompi ole, mutta jotenkin se erotti Malakianin kaikista muista. Kyllä Michel Angelon kaksikaulainenkin erottaa hänet muista, mutta on se silti ruma kuin mikä... Usko pois, Iceman nyt vaan on ihan saatanan hirveä. After Ruth left me, i´ve been ruthless. |
elbowski 30.05.2005 22:15:42 | |
---|
Kyllä Michel Angelon kaksikaulainenkin erottaa hänet muista, mutta on se silti ruma kuin mikä... Usko pois, Iceman nyt vaan on ihan saatanan hirveä. Makuasia, sanoi kissa kun muniaan nuoli. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
cerulean 30.05.2005 22:18:37 | |
---|
Makuasia, sanoi kissa kun muniaan nuoli. siispä turha kiistellä ;) After Ruth left me, i´ve been ruthless. |
Piisamirotta 30.05.2005 22:23:26 | |
---|
Ainoa biisi, jonka olen SOAD:lta kuullut on BYOB joten minulla ei kovin laajaa käsitystä ole, mutta sen verran voin sanoa, että ainakin toi biisi on helkkarin paras. Parasta bandissä on se, että he ovat armenialaisia ja tekevät erittäin omalaatuista musaa. ps. BYOBin paras kohta on "LALALALALLLAALLAALAA" "ei anna periksi ja huumoria yllä ja lisää paskaa housuun"
Krunssila. |
Toveri 04.06.2005 20:15:16 | |
---|
Jumankekka, että "Question!" potkii hyvin, väittäisin rohkeasti jopa SOAD:in parhaaksi biisiksi. Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
miscage 04.06.2005 20:24:50 | |
---|
Hemmetin hyvä levy kyllä. Täytyy käydä ostamassa. |
ten 04.06.2005 22:18:27 | |
---|
Parasta bandissä on se, että he ovat armenialaisia ja tekevät erittäin omalaatuista musaa. Anteeksi, että menee hieman off-topiciksi ja saivarteluks tjsp, mutta miten armenialaisuus liittyy nyt tähän? :) Kait se olisi ihan yhtä parasta vaikka olisivat mistä kotoisin! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
petrutsi 04.06.2005 22:53:21 | |
---|
Makuasia, sanoi kissa kun muniaan nuoli. No kyllä mäkin nuolisin jos yltäsin. Ei sillä kerrassaan upea yhtye! Oli tänään koulussa Mezmerize-tarroja hirveä läjä ilmotustaululle. Otin todistuksen kaveriksi semmosen. If we can go to the moon, then why are umbrellas still umbrellas? |
saturnzreturn 04.06.2005 23:13:09 | |
---|
eilen sain ton, ja on kyllä näin ummikon silmin perkeleen hyvä levy. olin jotenkin kuuntelematta ja ilman mitään käsitystä yhdistänyt system of a downin jotenkin skeittipunkin ja perusmätön välimaastoon. uuden levyn ilmestyttyä heitin sen koneeseen ja olin yksinkertaisesti myyty: "ai tämmöstäkö tää jumankekka onkin,no p-prkl" tämän keskustelun perusteella kyseisen bändin useita faneja vaivaa virka nimeltään rokkipoliisi. sinällään en osaa tarttua asiaan kauheen tarkkaan sillä bändin aikaisempia levyjä en ole kuullut, mutta tommosella rokkipoliisiasenteella on turha odottaakaan että se lempparibändi tekisi ikinä hyviä levyjä. tämä on semmonen yksinkertaisesti "hyvä levy" my wallet's fat and so is my head |
meekz 06.06.2005 10:07:08 | |
---|
ostettu on. kuunneltu on. ei tartte yhtaan biisia skipata. eli koulu arvosana 9 tai A- woot woot in
Gold
Oil
Drugs
i dont trust |
Julmettu 06.06.2005 11:53:40 | |
---|
Tilasinpa Mezmerisen. |
Defrayer 06.06.2005 12:53:24 (muokattu 06.06.2005 15:27:59) | |
---|
Hyvä levy, todellakin. Aluksi (yhden kuuntelun jälkeen) en pitänyt kappaleista Sad Statue ja Lost in Hollywood, mutta nyt useampien kertojen jälkeen olen sitä mieltä, ettei yhtään biisiä tarvitse skipata. Levyn ehdottomasti hauskimmat biisit ovat lyriikoidensa puolesta Cigaro ja laulusuoritustensa puolesta This cocaine makes me feel like I'm on this song. "If other bands play and Manowar kills, then why Manowar ain't in prison?" - Eräs ystäväni Pastilli? IMIK #15, IHKK #16. |
kouranka 06.06.2005 13:17:36 | |
---|
This Cocainissa... Tankianin sekoilu on aivan loistavaa. Mezmerize on ehkä kovin levy koskaan SOAD:lta, ainut biisi mikä ei kolahda on Revenga, se kertsi ei vaan iske vaikka yritän, vaan se rupeaa ärsyttämään. Mezmerize -10. Kun Mustanaamiolla on darra muut pitää turpansa kiinni. |
elbowski 06.06.2005 13:21:50 | |
---|
This Cocainissa... Tankianin sekoilu on aivan loistavaa. Mezmerize on ehkä kovin levy koskaan SOAD:lta, ainut biisi mikä ei kolahda on Revenga, se kertsi ei vaan iske vaikka yritän, vaan se rupeaa ärsyttämään. Mezmerize -10. No et kyllä kovin hyviä pisteitä antanut. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
rockitsb 06.06.2005 13:45:59 | |
---|
No et kyllä kovin hyviä pisteitä antanut. No hei, pitää olla kriittinen musiikin kuuntelija. Itelläkin on aina musiikkia arvosteltaessa asteikkona -20 - -10 Bella Italia #5 |
ydinaukio 06.06.2005 14:49:58 | |
---|
siispä turha kiistellä ;) makuasioista nimenomaan kannattaa kiistellä. faktoista kun on vähän turha kiistellä. |
Dr.El 06.06.2005 15:18:54 | |
---|
Onhan tuo niin saatanan kova levy että ei voi muutako....KUUNNELLA. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
aleksi 06.06.2005 18:39:31 | |
---|
En tiedä, enkä jaksa ruveta nyt tarkistamaankaan, onko täällä jo puhuttu siitä mahdollisuudesta, että System Of A Down olisi mahdollisesti tulossa Suomeen Hypnotizen julkaisun jälkeisellä kiertueella. Kiertue kuulemma keskittyy sellaisiin maihin, jossa SOAD ei vielä ole vieraillut. Ainakin pitäisi siis olla paremmat tsanssit saada bändi Suomeen kuin aikaisemmin. Toivotaan parasta, niin levyn kuin kiertueen suhteen. "open hands to the wind" |
saturnzreturn 06.06.2005 18:44:20 (muokattu 06.06.2005 18:44:38) | |
---|
En tiedä, enkä jaksa ruveta nyt tarkistamaankaan, onko täällä jo puhuttu siitä mahdollisuudesta, että System Of A Down olisi mahdollisesti tulossa Suomeen Hypnotizen julkaisun jälkeisellä kiertueella. Kiertue kuulemma keskittyy sellaisiin maihin, jossa SOAD ei vielä ole vieraillut. Ainakin pitäisi siis olla paremmat tsanssit saada bändi Suomeen kuin aikaisemmin. Toivotaan parasta, niin levyn kuin kiertueen suhteen. kyllähän poijaat olivat vähän sitä mieltä, että kun eivät ole suomessa käyneet, niin nyt tulevalla kiertueella ehkä voisivat tullakkin..lopputulos varmaan riippuu sitten aika monesta muustakin asiasta. my wallet's fat and so is my head |