Aihe: Dream Theater
1 2 3 4 521 22 23 24 25196 197 198 199 200
rakula
22.10.2011 14:23:41
Vois olla perse hellänä petruccin jäljiltä

http://www.youtube.com/watch?featur … _detailpage&v=s9HAfJDtx6E#t=85s
Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa.
dipshit
22.10.2011 14:29:35
Sakmongkol: Myungilla on kauneimmat hiukset joten Myung.

Valinta bändin kauneimmista hiuksista on kyllä vaikea Myungin ja LaBrien välillä.
http://images2.wikia.nocookie.net/_ … ia/images/2/24/Jameslabriephoto.jpg
Pessimist won't never be disapointed
Stiiq
22.10.2011 16:01:39
Dipsetcityboy: Ketä Dream Theaterin jäsentä panisitte, jos yksi pitäisi valita? Itse vastaisin John Petrucci hänen massiivisten lihastensa takia.

Kevin Moorea. Jos sitä ei lasketa niin Petrucci näyttää olevan suosittu.
Talk of Heaven! ye disgrace Earth.
John Titor
22.10.2011 16:58:20 (muokattu 22.10.2011 17:01:25)

Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Guitar_Miller
22.10.2011 17:00:06
Kampela77
22.10.2011 17:14:10
Nyt on kyllä keskustelu saanut jo sen verran huumoria, että on aika siirtyä jälleen keskustelemaan järkevistä asioista. Petrucci tekee virheen ajassa 1:53.

http://www.youtube.com/watch?v=RdEpDIAfmC4&feature=related
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Meadow
22.10.2011 17:18:44
Kampela77: Nyt on kyllä keskustelu saanut jo sen verran huumoria, että on aika siirtyä jälleen keskustelemaan järkevistä asioista. Petrucci tekee virheen ajassa 1:53.

http://www.youtube.com/watch?v=RdEpDIAfmC4&feature=related

Ei tuota pysty katsomaan, Myungin roiskivat liikeradat vituttaa liikaa.
Kampela77
22.10.2011 17:48:31
Nuo molemmat Petruccin virheet, jotka tänne linkitin ovat olleet slidejä kaulalla ylöspäin ja menneet yhden nauhavälin pitkäksi. Pitäisiköhän Petruccin ottaa erikoistreeniin nuo slidet?

Alla olevalla videolla kuulemme myös kuinka Manginin lyönnit eivät ole voimakkuudeltaan aivan tasaisi suurissa nopeuksissa. 1:22 - 1:24 on aikamoista röytämistä.

http://www.youtube.com/watch?v=w8Gxut0odyc
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
SnowCrow
22.10.2011 22:54:59
Mun mielestä ehdottomasti paras biisi uuelta levyltä on Bridges in the Sky. Se vaan on kaikinpuolin toimiva paketti.
Myös monien ylistämä Breaking All Illusions toimii, vaikka kokonaisuus onkin vähän rönsyilevä. Vähän jotenkin harkitsemattomalta kuulostaa sen biisin rakenne?
Muut biisit sitten on vähän niin ja näin, aika neutraalia tavaraa, paitsi Far From Heaven ja Beneath the Surface ovat hyviä balladeja!

Mutta tosiaan vähän mua häiritsee Manginin soitto. Se on sellasta hirmu tasapaksua ja ehkä vähän yllätyksetöntä. Kyllä mä Portnoyn soittoa kuuntelen paljon mieluummin, paljon eloisampaa sen jätkän soitto.
Toki Mangini vetää todella taitavasti, mut ainakin kun mä kuuntelen tota uutta, niin sen soitosta tulee vaan sellanen "hmmjuu"-fiilis, mut kun heti perään kuuntelee vaikka As I Amin, niin heti rullaa paremmin rummut mun mielestä. :D
Mä en kyllä käsitä, miks Portnoyta dissataan niin paljon, mun mielestä se on yks maailman kovimmista rumpaleista, ja ainakin mä arvostan sen soittoa ihan täysillä.
Tuomoo
22.10.2011 23:01:00 (muokattu 22.10.2011 23:02:05)
Toivon, että arvoisat Moderaattorit voisiva taas vähän lukaista tämän ketjun viimeisimpiä sivuja. Röllipeikot taisivat löytää tänne taas, olisi kiva, jos keskustelu pysyisi vastedeskin asiallisena. 20 sivuahan se kestikin.

e: painoin itselleni varoitusta.
"IntriguingMan: Siittimen läpsyttelyn todistajamieeeesss"
Kampela77
23.10.2011 00:09:46
Tuomoo: Toivon, että arvoisat Moderaattorit voisiva taas vähän lukaista tämän ketjun viimeisimpiä sivuja. Röllipeikot taisivat löytää tänne taas, olisi kiva, jos keskustelu pysyisi vastedeskin asiallisena. 20 sivuahan se kestikin.

e: painoin itselleni varoitusta.

Jos minun viesteihini viittaat ja niistä poikineeseen "keskusteluun", niin vähän huumoria matkaan.
Ronttimus
23.10.2011 10:21:41
Kampela77: Jos minun viesteihini viittaat ja niistä poikineeseen "keskusteluun", niin vähän huumoria matkaan.

Dream Theater ei ole huumorin asia. Sitä tulee käsitellä, kuten petrutsi käsittelee kitaraansa, vakavasti ja virheettömästi.
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
Guitar_Miller
23.10.2011 13:38:59
Kampela77: Jos minun viesteihini viittaat ja niistä poikineeseen "keskusteluun", niin vähän huumoria matkaan.

Niin Huumoria!!! http://www.youtube.com/watch?v=67FIBJYVHmU
Guitar_Miller
24.10.2011 01:26:07
Vestu: Eräs ulkomusiikillinen seikka Dream Theaterista. John Petruccin viime vuosien suunnaton lihasmassan lisääminen on tullut siihen pisteeseen, että nallekarhumaisuus alkaa olla liian kovalla tasolla ja kitara näyttää jo lelulta massiivisten käsien käsittelyssä.

Varmaan yks osa syy miks Peturccille tuli se sillon se Music Man BFR F1 malli, koska onhan se paljon isompi mitä se 2000-luvun alun tavallinen JP6.
Kurkkuviipale
24.10.2011 09:49:00

BFR Vieläpä joku20 % isompi, vaikkei se kyllä soittaessa tunnu sen isommalta. Bfr 7 tuntuu vähän isommalta mutta sekin aika vähän.Saas nähä mimmonen tosta tulevasta "Stallionista" tulee (tai jpxII). Stallion petrutsin mukaan dramaattisesti erilainen body. Vähän vaan epäselvää että onko tuosta tulossa petruccin yhteistyönä tehty musarin uus lanseeraus vai sitte ihan uudenlainen petrucci. Vois luulla että olis game changer ainakin mukana, kun sitä on hehkutettu hirveesti ja vasta yks kitara sellasella markkinoilla (ja sekin joku aivan hirveä reflex.).

Guitar_Miller: Varmaan yks osa syy miks Peturccille tuli se sillon se Music Man BFR F1 malli, koska onhan se paljon isompi mitä se 2000-luvun alun tavallinen JP6.
Se oli tonnin seteli... ... ...tonnin seteli... ..
tommijk
24.10.2011 10:47:35
Guitar_Miller: Varmaan yks osa syy miks Peturccille tuli se sillon se Music Man BFR F1 malli, koska onhan se paljon isompi mitä se 2000-luvun alun tavallinen JP6.

Ostakaas te petruccia hintelämmät kaverit joku multa tuommonen JP6 pois. Ilmoitus löytyy profiilista. Paras kitara jolla olen ikinä soittanut, mutta ei sovellu täysin omiin tämänhetkisiin poppiprojekteihin.
Drakomorphos
24.10.2011 17:29:44
Olen kuunnellut tässä muutamaan kertaan DT:n Images & Words sekä Awake-levyjä ja koittanut päästä sisään tähän musiikkiin. Eipä siinä, ekaksi mainittua levyä kuunteli ihan mielellään uudestaan useampaankin kertaan mutta Awakella rupesi kyllä ärsyttämään tuo laulaja niin vitusti että ei kyllä tule enää varmaan pahemmin kuunneltua..
Hyvällä rumpusetillä soittaminen on turhan päällikköä hommaa.
Sergei Fallinen
24.10.2011 18:44:10
Drakomorphos: Olen kuunnellut tässä muutamaan kertaan DT:n Images & Words sekä Awake-levyjä ja koittanut päästä sisään tähän musiikkiin. Eipä siinä, ekaksi mainittua levyä kuunteli ihan mielellään uudestaan useampaankin kertaan mutta Awakella rupesi kyllä ärsyttämään tuo laulaja niin vitusti että ei kyllä tule enää varmaan pahemmin kuunneltua..

Kuuntelepa huvikses uusin levy, saatat yllättyä. Se on paluuta just siihen ekan levyn loistavuuteen. Mangini groovaa kuin Portnoy pienenä
ruikku20
24.10.2011 18:58:35
Drakomorphos: Olen kuunnellut tässä muutamaan kertaan DT:n Images & Words sekä Awake-levyjä ja koittanut päästä sisään tähän musiikkiin. Eipä siinä, ekaksi mainittua levyä kuunteli ihan mielellään uudestaan useampaankin kertaan mutta Awakella rupesi kyllä ärsyttämään tuo laulaja niin vitusti että ei kyllä tule enää varmaan pahemmin kuunneltua..

No ei kait siinä,jos ehkä parhaan levyn jälkeen kuuntelee lähes huonointa levyä niin en yhtään ihemttele,että alko ärsyttään ja tää siis vaan mun mielipide levyjen huonoudesta ja hyvyydestä.Kyllä Awakella jotain hyviä kohtia on,mutta eipä tuolta yleensä jaksa mitään kuunnella.
Guitar playing is my life.
Stiiq
24.10.2011 19:26:53 (muokattu 24.10.2011 19:27:21)
ruikku20: No ei kait siinä,jos ehkä parhaan levyn jälkeen kuuntelee lähes huonointa levyä niin en yhtään ihemttele,että alko ärsyttään ja tää siis vaan mun mielipide levyjen huonoudesta ja hyvyydestä.Kyllä Awakella jotain hyviä kohtia on,mutta eipä tuolta yleensä jaksa mitään kuunnella.

Mun mielestä taas Awake on Dream Theateria parhaimmillaan. Parempi ku Images&Words tai SFAM. Kokonaisuus on vähän heikko mut biisit, varsinki kolme viimeistä, on sellaista hienoutta että säväyttää aina. LaBrie ei jaksa levyillä ärsyttää, livenä joo. Metropolis 2000 ja Score on siedettäviä, ensiksimainitulla laulaa mielestäni aivan loistavasti vältellen pahimpia korkeuksia.
Talk of Heaven! ye disgrace Earth.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)