Kerpele 08.11.2008 23:37:03 (muokattu 09.11.2008 15:38:25) | |
---|
Olis kans sitten kiva kuulla kokemuksia tuolta Tampereen keikalta, oliko samat biisit jne. No riippuu siitä mitä Helsingissä soitettiin? En ole suuri Slipknot fani, joten kaikki biisit eivät olleet oikein tuttuja, mutta taisi olla melko samanlainen settilista kun Helsingissä. Ihan hyvä keikka oli, ja mielenkiintoinen se "Jump da fuck up!" homma :D Machine Head taas oli vitun hyvä. Ei tainnut ihan niin iso circle pitti olla kuin Black Crusadessa, mutta kyllähän se ihan mukavan kokoinen oli. E: Ei tainnut M4ss3 m/ riehua keikalla tarpeeksi, kun Corey kehui Tamperetta paremmaksi kuin Helsinkiä. Sanoi myös että "best crowd - ever", vaikka ainahan sitä sanotaan niin. Kyllä ne tytötkin sanoo että "oot sie ihan kiva" vaikka paskaa puhuvat. Jooh rölötakkikomodo---> |
M4ss3 m/ 08.11.2008 23:38:15 (muokattu 08.11.2008 23:40:03) | |
---|
Niin, mutta Slipknot ei käytä mitään surkeeta marsua, Rivera ja Orange sen olla pitää. No jos totta puhutaan niin olen pari kuvaa alkuajoilta nähnyt missä oli livenä ihan helposti nähtävissä marsun halfstack per kitaristi. Unohdin muuten kysyä miten muka voi saada niin raskaat soundit jostain Orangesta? Ei mahda mikään Tubescreamer siinä kohtaa auttaa kun on noi Oranget sen verran cleanejä vahvistimia. Slipknot! |
Räkkipeli 09.11.2008 00:49:03 | |
---|
Masse vois käyttää ton kaiken innon asioiden opiskeluun sen sijaan ku tänne rölöttämiseen. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Lancelot 09.11.2008 11:27:28 | |
---|
Unohdin muuten kysyä miten muka voi saada niin raskaat soundit jostain Orangesta? Ei mahda mikään Tubescreamer siinä kohtaa auttaa kun on noi Oranget sen verran cleanejä vahvistimia. http://www.youtube.com/watch?v=slEboEJGllsSiinä on aika hyvä pätkä Orange Rockerverbistä ilman pedaaleja, tietääkseni Jim Root käyttää samaa myllyä(100w). Tollasen pinon ku M4SSE hommaat ni eiköhän ala sunkin tele laulaa.. |
M4ss3 m/ 09.11.2008 11:35:41 (muokattu 09.11.2008 12:51:17) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=slEboEJGlls Siinä on aika hyvä pätkä Orange Rockerverbistä ilman pedaaleja, tietääkseni Jim Root käyttää samaa myllyä(100w). Tollasen pinon ku M4SSE hommaat ni eiköhän ala sunkin tele laulaa.. Tommonen olisi tarkoitus ensi kesänä hankkia. Ei näyttäny kovin kalliskaan olevan. Edit:Ei nyt sittenkään. Sitten kun tosta ei lähdekkään sitä säröä niin mitäs sitten. Uusi vahvistin tulee joka tapauksessa taloon ensi kesänä,piste. Säröä pitäisi olla, mut ei Mesaa ku eiks niitä olla haukuttu sen löysän särön takia? Edit:Suositelkaas hyvää säröputkinuppia. 1200e hintarajana, ku siihen joku halpa kaappi vielä. Slipknot! |
Niklodeus 09.11.2008 13:05:16 (muokattu 09.11.2008 13:10:31) | |
---|
Wanna-be tr0lli. |
Kukkis 77 09.11.2008 13:09:00 | |
---|
Edit:Suositelkaas hyvää säröputkinuppia. 1200e hintarajana, ku siihen joku halpa kaappi vielä. Halvemmalla pääsee kun menee Slipknotin keikalle ja pyytää niiltä ne skittakamat. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
M4ss3 m/ 09.11.2008 13:16:18 (muokattu 09.11.2008 13:18:11) | |
---|
Halvemmalla pääsee kun menee Slipknotin keikalle ja pyytää niiltä ne skittakamat. Meni jo. Täytesana Edit: Mutta ne soittaa Orangella ja Orangessa on ihan surkeet säröt. Slipknot! |
Lancelot 09.11.2008 13:16:21 (muokattu 09.11.2008 13:16:51) | |
---|
Sitten kun tosta ei lähdekkään sitä säröä niin mitäs sitten? Tuossa pelossa unohtaisin vahvistin-kaupat kokonaan Uusi vahvistin tulee joka tapauksessa taloon ensi kesänä,piste. Säröä pitäisi olla, mut ei Mesaa ku eiks niitä olla haukuttu sen löysän särön takia? Hehe.. |
Harris 09.11.2008 13:48:46 | |
---|
Meni jo. Täytesana Edit: Mutta ne soittaa Orangella ja Orangessa on ihan surkeet säröt. Siis häh? Aika rouheet säröthän noista lähtee. Katoppa toi klippi, siinä näyttäis olevan kohtuullisen paljon vinkkiä mitä kamoja Jim käyttää. http://www.youtube.com/watch?v=NjrVl1Yle0c Eikös Mickillä ole joku Riveran signature nuppi markkinoilla? Jos Orange ei riitä, veikkaan että Riveralla sitten, ja loppupeleissähän se saundi lähtee näpeistä... |
M4ss3 m/ 09.11.2008 14:09:06 (muokattu 09.11.2008 14:09:44) | |
---|
No olenhan mä ton videon kattonu jo aikoja sitten monta kertaa, mutta siltä miten h'levetissä se saa semmoset säröt jostain Orangesta? Siis kyllähän Orangesta saa aika välttävät metallisäröt, mutta aika tunkkaiset. Kyllähän tolla oli tossa joku Eq-pedaali kai ku tarkasti katto, mutta ei se varmaan paljoa auta ja eipä auta tässäkään muu kuin lähteä parin viikon päästä Musamaailmaan testaamaan tuota. Edit: Ja ei niitä Riveroita ole melkeen koko Euroopassa ja muutenkin varmaan ihan hirveen kalliita Slipknot! |
Kasperi Tervonen 09.11.2008 14:37:36 | |
---|
Säröä pitäisi olla, mut ei Mesaa ku eiks niitä olla haukuttu sen löysän särön takia? Jos mulla olisi 1200 euron budjetti putkinuppiin, niin menisin kyllä ihan itse testailemaan että mikä miellyttää korvaa ja mikä ei. Mutta toki jos siltä tuntuu, niin voit tietty sulkea vaihtoehtoja pois sen perusteella, että "eiks noit oo haukuttu?" :) "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
M4ss3 m/ 09.11.2008 14:57:45 (muokattu 09.11.2008 15:00:33) | |
---|
Yritän nyt vaan sitä sanoa, että en halua sitten pettyä kun on tuommoise summat jo pelissä. Meen varmaan en ens vaan sitä seuraavana vkl:na Musamaailmaan testaamaan noita Orangeja. Luuletteko, onko siellä tämmönen "ei rahaa, ei testausta" meininki vai sitten päinvastoin? Edit: Suomessa muutenkin ihan surkeet vahvistinmarkkinat:( Slipknot! |
Askorbiinihappo 09.11.2008 15:22:23 | |
---|
Yritän nyt vaan sitä sanoa, että en halua sitten pettyä kun on tuommoise summat jo pelissä. Meen varmaan en ens vaan sitä seuraavana vkl:na Musamaailmaan testaamaan noita Orangeja. Luuletteko, onko siellä tämmönen "ei rahaa, ei testausta" meininki vai sitten päinvastoin? Edit: Suomessa muutenkin ihan surkeet vahvistinmarkkinat:( Siis voi helvetti, käy nyt hyvä ihminen itse noissa kaupoissa! Totta munassa niitä saa testata vaikka maailman tappiin asti, eikä taatusti maksa senttiäkään. Suomessa huonot markkinat? Et ole tainnut pahemmin käydä testailemassa yleensäkään mitään. Jos joku automaattisesti sanoo jotain vahvaria huonoks, ni sä vaan suljet sen pois niinku et "Aha, huono on"? Et halua pettyä, olet käyttämässä 1200 e vahvariin ja kyselet täältä, että minkä ostan? Tulee tosiaan tarpeeseen tuo testaus kaupassa. "There are some beautiful fucking people in Sweden! Unfortunately, none of them are here tonight." |
M4ss3 m/ 09.11.2008 15:36:22 (muokattu 09.11.2008 15:40:16) | |
---|
No on todellakin huonot. Ei yhtäkään testaamisen arvoista vahvistinta löydy Suomesta ja jos löytyiskin niin ne olisi liian kalliita. Edit: Ja en ole pääsemässä pariin viikkoon kauppaan joten aion sen ajan olla täällä haukkumassa Suomen huonoja musiikkikauppoja ja valittamassa miten Oranget on niin p'skoja vahvistimia. Edit2: Enkä oikeasti edes ole ikinä testannut yhtään vahvistinta. Slipknot! |
Kerpele 09.11.2008 15:40:15 (muokattu 09.11.2008 15:55:38) | |
---|
Ei yhtäkään testaamisen arvoista vahvistinta löydy Suomesta Ahaa.. No, mikäs siinä sitten, älä osta suomesta. Mun kaverit sano että kitaransoitto on tyhmää joten se kannattaa lopettaa kokonaan. Kannattaisko masse siirtä keskustelu tuonne kitarat ja kitarakamat alueelle? |
Kasperi Tervonen 09.11.2008 15:42:31 (muokattu 09.11.2008 15:51:53) | |
---|
Et halua pettyä, olet käyttämässä 1200 e vahvariin ja kyselet täältä, että minkä ostan? Tulee tosiaan tarpeeseen tuo testaus kaupassa. Jep. Kyllä jos on tuommosen summan pistämässä likoon, niin kyllä mun mielestä pitäisi jo suurinpiirtein tietää että millasta soundia on hakemassa. Jos/kun tämä taas on tiedossa, niin senkun marssii musaliikkeisiin kokeilemaan eri vermeitä läpi, ja hankkii sen vahvarin mikä miellyttää korvia eniten (ja kyllä, niitä saa testata ilmaiseksi :D). e: No on todellakin huonot. Ei yhtäkään testaamisen arvoista vahvistinta löydy Suomesta ja jos löytyiskin niin ne olisi liian kalliita. Jaahas... Siks koska oranget on tunkkasia paskoja ja riveraa ei löydy Suomesta? :D "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Ziggy Bubba 09.11.2008 15:46:31 (muokattu 09.11.2008 15:47:22) | |
---|
No on todellakin huonot. Ei yhtäkään testaamisen arvoista vahvistinta löydy Suomesta ja jos löytyiskin niin ne olisi liian kalliita. Tarkoitatko että Slipknotin (tai joidenkin muiden esikuviesi) kitaristien vahvistimia ei löydy tai ne ovat liian kalliita? Kannattaisiko avata vähän horisontteja ja mennä kauppaan testaamaan ne sun hintaluokkaan sopivat pöntöt? Vaikkeivät juuri kyseiset rock-tähdet soittaisi vaikkapa Bugeralla, Englillä, Marshallilla, Peaveyllä tai Framuksella, niin ne voivat silti tehdä juuri niitä unelmavahvareita mitä just sä kaipaat. |
kyseinen 09.11.2008 15:52:42 | |
---|
Tää massehan on aivan legenda kaveri. Miten mä oon missannut aiemmin? "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
Kasperi Tervonen 09.11.2008 15:58:58 | |
---|
Tää massehan on aivan legenda kaveri. Miten mä oon missannut aiemmin? Ei ehkä aivan vedä vertoja Ushimirille, mutta aika hyvää settiä siitä huolimatta. :-D "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |