Ze Kink 15.04.2007 23:37:18 | |
---|
Juu tiesinkin ton, mutta meinasinkin lähinnä, että kuulosti mm. Catch 33sella paljon paremmalta ja saan ittekkin kyseisestä ohjelmasta paremman basarisoundin. Ziltoidin alussa se on a) aivan liian kovalla ja b) kuulostaa liian konemaiselta/triggeröidyltä :) Kuulemma tuossa on käytetty tavallista DFH:ta, ei DFH Superioria. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Ostan Ebow plussan, myy! |
Majesty 16.04.2007 02:04:30 | |
---|
Meinasin avautua enemmänkin, mutta sanotaan nyt vain tämä: Sex & Religionilla, Ocean Machinella ja Infinityllä Devyn ääni oli hienoimmillaan. Näiden jälkeen tuntuu kuin ääni olisi levy levyltä vähän "tummunut". Mahtava soundi edelleenkin, kuitenkin olisi hieno kuulla samanlaista äänenkäyttöä kuin 90-luvulla. Saanko kompin taikka aamenen ?
Ai niin, toistetaan nyt vielä: Ocean Machine on maailman paras levy, ja kaikki te muut ootte väärässä. *wink* *wink* En juo vettä koska kalat naivat siinä. |
mungiisi 16.04.2007 07:16:36 | |
---|
Taitaapi olla tietokonerummut levyllä. Ja pahasti kuullostavat vielä Drum Kit From Helliltä. Minkävuoksi levyllä ei ole oikeaa rumpalia? |
Torniojaws 16.04.2007 08:04:23 (muokattu 16.04.2007 08:08:45) | |
---|
Minkävuoksi levyllä ei ole oikeaa rumpalia? Raha. Ja Devin teki muutenkin kaiken itse tuolla levyllä, eli vähän kuten minä :P Koko levy omassa kotipajassa alusta loppuun julkaisuun asti. Ocean Machine sentään tehtiin oikeassa studiossa, jolloin Devin sai myös oikeat rummut nauhoitettua. |
PekkaM 16.04.2007 08:04:37 (muokattu 16.04.2007 08:05:01) | |
---|
Minkävuoksi levyllä ei ole oikeaa rumpalia? Jos genre on avaruushuumorimetalli, niin onko sillä väliä? ;) Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa. |
LexaR 16.04.2007 12:42:24 | |
---|
Jos genre on avaruushuumorimetalli, niin onko sillä väliä? ;) No siis senverran voin sanoa vielä ettei tässä mihinkää autenttisuuteen ole pyritty noissa rummuissa ainakaan teknisyyden puolesta, Ziltoidia Attaxxissa on parit sellaset basarirollit jota joku Infernokaan ei sais aikasiks. "Ei tarvita syvällistä ymmärtämystä sen käsittämiseen, että opintomenestyksestä (ja auringonpaisteesta) johtuva tarve palkita itsensä oluella ratkaisee ongelmia tutkittaessa organisaation sisäisiä ratkaisumalleja."-Puppulausegeneraattori |
KTR 16.04.2007 12:53:52 | |
---|
Sex & Religionilla, Ocean Machinella ja Infinityllä Devyn ääni oli hienoimmillaan. Näiden jälkeen tuntuu kuin ääni olisi levy levyltä vähän "tummunut". Mahtava soundi edelleenkin, kuitenkin olisi hieno kuulla samanlaista äänenkäyttöä kuin 90-luvulla. Saanko kompin taikka aamenen ? Komp. Tosin jos mies rääkkää ääntään hirveästi, niin voi olla ettei jossain vaiheessa kuulla enään minkäänlaista äänenkäyttöä. Devinin lauluääni on kyllä ajan myötä kypsynyt ja muuttunut sävykkäämmäksi, mutta semmonen nuoruuden kirkkaus ja.. joku on vähentynyt. |
pehko 16.04.2007 14:31:16 | |
---|
Komp. Tosin jos mies rääkkää ääntään hirveästi, niin voi olla ettei jossain vaiheessa kuulla enään minkäänlaista äänenkäyttöä. Devinin lauluääni on kyllä ajan myötä kypsynyt ja muuttunut sävykkäämmäksi, mutta semmonen nuoruuden kirkkaus ja.. joku on vähentynyt. Alienilla on minusta kyllä aivan loistavaa äänenkäyttöä. Niin, ja todellakin tuolla Sex & Religionilla myöskin. HEAVY...FUCKING...METAL! |
PekkaM 16.04.2007 15:47:54 | |
---|
Juuri kuuntelen muistin virkistykseksi Ocean Machinea ja hyvähän tämäkin on. Osta Ibanez Jem7BSB! Ilmoitus profiilissa. |
Ali 16.04.2007 20:10:55 | |
---|
Juuri kuuntelen muistin virkistykseksi Ocean Machinea ja hyvähän tämäkin on. Oh earth, what changes has thus seen... Mahtava se alkuriffi. Ei tarvitse kauheasti mielikuvitusta tunteakseen valtameren aaltojen huuhtovan itsensä päälle, kun rummut ja basso tulevat mukaan siinä alussa. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
mungiisi 16.04.2007 21:28:37 | |
---|
Raha. Ja Devin teki muutenkin kaiken itse tuolla levyllä, eli vähän kuten minä :P Koko levy omassa kotipajassa alusta loppuun julkaisuun asti. Ocean Machine sentään tehtiin oikeassa studiossa, jolloin Devin sai myös oikeat rummut nauhoitettua. Eikös muillakin levyillä ole soittanut ihan yhtye? |
jigsore 16.04.2007 21:30:54 | |
---|
Ocean Machine sentään tehtiin oikeassa studiossa, jolloin Devin sai myös oikeat rummut nauhoitettua. Ai soittiko se neki ite? |
Torniojaws 16.04.2007 21:57:10 (muokattu 16.04.2007 21:59:46) | |
---|
Ai soittiko se neki ite? Mm, nyt muistin kyllä väärin. OM:lla rummut ja bassot soitti Marty Chapman. Jokin levy Devyllä kyllä oli, jossa soitti kaikki itse. Eikös muillakin levyillä ole soittanut ihan yhtye? Juu, mutta lähinnä vain verraten siihen, että pääosin OM ja Ziltoid olivat Devinin soololevyjä. Muut levyt olivat sitten puhtaita bändilevyjä, jossa mukana kokonainen bändi. |
bedlam 16.04.2007 22:18:01 (muokattu 16.04.2007 22:26:57) | |
---|
Mm, nyt muistin kyllä väärin. OM:lla rummut ja bassot soitti Marty Chapman. Bassoa tuolla levyllä soittaa John Harder. pääosin OM ja Ziltoid olivat Devinin soololevyjä. Muut levyt olivat sitten puhtaita bändilevyjä, jossa mukana kokonainen bändi. Minulla taas on aina ollut sellainen fiilis, että OM on enemmän bändilevy kuin Infinity. Ocean Machinehan oli itse asiassa juurikin bändin nimi ja Biomech levyn nimi. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Torniojaws 16.04.2007 22:35:10 (muokattu 16.04.2007 22:35:30) | |
---|
Bassoa tuolla levyllä soittaa John Harder. (...) Ocean Machinehan oli itse asiassa juurikin bändin nimi ja Biomech levyn nimi. Ainakin levyn kansivihkossa on listattuna bändikrediitteinä ainoastaan: Devin Townsend - Sell out Marty Chapman - Drums - Bass ja sitten vierailijoina: Chris Valago (Zimmers Hole) - Extra B/G vocals John Morgan (Unit: 187) - Additional keys -n- stuff |
mungiisi 16.04.2007 22:39:37 | |
---|
Mm, nyt muistin kyllä väärin. OM:lla rummut ja bassot soitti Marty Chapman. Jokin levy Devyllä kyllä oli, jossa soitti kaikki itse.
Juu, mutta lähinnä vain verraten siihen, että pääosin OM ja Ziltoid olivat Devinin soololevyjä. Muut levyt olivat sitten puhtaita bändilevyjä, jossa mukana kokonainen bändi. Aivan aivan. Minulle kyllä menee soololevy ihan sellaisenaankin mikä Synchestra on. |
bedlam 16.04.2007 23:29:01 (muokattu 17.04.2007 00:09:16) | |
---|
Ainakin levyn kansivihkossa on listattuna bändikrediitteinä ainoastaan: Mun levyn kansivihkossa on listattuna John Harder bassoon ja miehestä on kuvakin siinä vieressä Chapmanin kuvan ohessa. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Majesty 16.04.2007 23:57:50 | |
---|
Taitaa olla Bedlam oikeassa. Mun vihkossa on kyllä molempien äijien kuva, mutta lukee, että Marty Chapman -Drums ja sitten toi -Bass on tyhjänä heti ton Drumsin alapuolella. (en saa sitä tähän sovitettua oikein) Eli painovirheen takia on varmaan jäänyt koko nimi pois tuosta kohtaa, joten on helppo mieltää se bassokin Chapmaniksi. En juo vettä koska kalat naivat siinä. |
lethus1 17.04.2007 13:00:43 | |
---|
Sori. Wammanen hehkutus... Hämärää kamaa. HYVÄ! Rumpusoundit vähän ehkä nyppii, mutta melko nopeasti näytin pääsevän yli. Vasta kaksi kunnollista kuuntelua takana ja paljon yksittäisiä biisejä kuunneltuna. En minä voi sille mitään, mutta tämä rules ihan helvetisti. Meikälle tulee hullut Star Control II fibat. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
voima 17.04.2007 13:55:29 | |
---|
Jep, 4 kertaa ensimmäisenä päivänä kuunneltu läpi, mielestäni paljon parempi kuin synchestra. Ja TOSI hauska! Mahtava tarina. Moi oon protuisti. |