Aihe: Stone!
1 2 3 4 520 21 22 23 2456 57 58 59 60
Jööhannes
22.02.2007 19:09:59
Ei edes ylellä voi olla noin tumpeloa porukkaa että vahingossa olisi tuollaisia typottaneet.

"Edes" Ylellä? :) Minusta juuri Yle on ainut missä asioihin perehdyttäisiin kunnolla ennen haastattelua/mikä lie onkaan. Ylen kanavat ovat myös ainoita siedettäviä kanavia Suomen tv-tarjonnassa.
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Jii
22.02.2007 19:11:22
Eiköhän liene pojat itse päässeet vääristelemään biisien nimet. Ei edes ylellä voi olla noin tumpeloa porukkaa että vahingossa olisi tuollaisia typottaneet.

Joo, kyllähän nuo nimet taitavat olla juuri sitä mainiota Stone-meininkiä.

Hieno dvd.
Birth, copulation and death. Is this your life?
DethBanger
22.02.2007 19:16:41
On hiton kova pakkaus kaikin puolin. Odotin vaan hieman isompaa stone merkkiä mutta ihan sama, on toiki jees.
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
Sutela
24.02.2007 11:44:43
Mitä mieltä ootte ollut DVDstä?
pahala
24.02.2007 12:14:13
Mitä mieltä ootte ollut DVDstä?

Ei menneet rahat hukkaan. Hyvä paketti. Kaikki hyvä vaan loppuu liian aikaisin. Livematskua olisin enemmän kaivannut. Vaan semmoista kai turha kaivata jota ei ole olemassa, kuten oletettavasti Stonesta ei kauheasti ole. Kuitenkin, kunpa varsinkin tuoreempaa, Nirrin aikaista settiä olisi ollut enemmän kuin ne pari irtobiisiä. Ja myös muitten kuin Jannen ja Roopen nykyajatuksia olisi ollut kiva kuulla siinä tuoreessa haastattelussa.
89 Tallinnan keikka on mahtavaa settiä. Rockstop haastattelusta puhumattakaan. "Me todellaki osataan pukeutua!"
Kitarahihnaankohan tuon kangasmerkin laittaisi...
8)
KTR
24.02.2007 14:16:32

89 Tallinnan keikka on mahtavaa settiä.

Jätkät oli "viiden promillen humalassa" tuolla keikalla. Meni kuulemma pari ekaa biisiä ihmetellessä, että missä ollaan mut hienosti näyttää soitto kulkevan. Ilmeisesti pojat luuli että keikka olis vasta illalla ja ottivat sitten lökömenttiä sen mukaan, mutta 45 minuuttia ennen keikan alkua päiväsaikaan tultiin herättelemään ja että "kohta lavalle". Näkeehän sen naamoistakin, notta ne on vähän turvoksissa. Niiku vissiin näin se meni.
Jannipaali
24.02.2007 14:41:10
DVD oli varsin loistava paketti, vaikkakin vähän myöhässä tuli (penteleen posti). Hihamerkki oli kyllä vähän pienempi mitä odotin, mutta kyllä tuonkin voi farkkutakkiin lätkästä.

Jos teillä tekee mieli t-paitaa, niin tässä olis:

http://www.verkkopaita.com/mod.php?mod=kauppapaikka&kat_id=90

Omani on jo tilauksessa.
M.A.C.H.O. # 6 "You're a one ugly motherfucker!"
"We're either gonna die, or we're gonna fly" - Jamie Hyneman
pahala
24.02.2007 14:45:13
Oi vitalis, aika komee. Pakkohan tuo on tilata vaikka 3 stone-logo paitaa kaapissa jo onkin. :p
8)
DethBanger
24.02.2007 14:53:33
Jos teillä tekee mieli t-paitaa, niin tässä olis

Kiitos tiedosta, pakko-ostos. Itellä vaan kämänen itse teetetty stonepaita.
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
Ben_D
24.02.2007 15:09:16

Onpas ruma Stone logo...kavevrin firma tuo Verkkopaita..täytyypä mainita asiasta :)
http://www.fiercemetal.org
Juhah3
24.02.2007 15:33:13

DVD oli varsin loistava paketti, vaikkakin vähän myöhässä tuli (penteleen posti). Hihamerkki oli kyllä vähän pienempi mitä odotin, mutta kyllä tuonkin voi farkkutakkiin lätkästä.

Jos teillä tekee mieli t-paitaa, niin tässä olis:

http://www.verkkopaita.com/mod.php?mod=kauppapaikka&kat_id=90

Omani on jo tilauksessa.

Hieno paita, tilaukseen lähti!
MarkoA
24.02.2007 17:21:06
Kuten tuolla jo kirjoitin, ei DVD ollut mua varten ja ehdin jo myydä sen pois. Mutta siitä huolimatta, piti käydä kaivamassa näkyville ja kuuluville Stonea. Ja kylläpä vain Colours ja Emotional Playground levyt iskee vieläkin. Varsinkin EP on ideoiltaan ja soundeiltaan jo aikamoinen klassikko IMO. Mulle tuossa DVD:llä mielenkiintoisimmat palat oli varmaan nuo tuoreet Roope/Janne haastattelut.

Edelleen: Stone oli bändi jolle oli aikanaan tilausta ja oma paikkansa Suomen heavy kuvioissa.
May Your Will Be Done Dear Lord
S.i.r.
24.02.2007 20:02:19
Onpas ruma Stone logo...kavevrin firma tuo Verkkopaita..täytyypä mainita asiasta :)

No ei nyt ehkä ruma, mutta jokin tuossa tökkii myös mun mielestäni. No, se ostaa, joka haluaa ostaa.
Juhah3
24.02.2007 22:43:15

No ei nyt ehkä ruma, mutta jokin tuossa tökkii myös mun mielestäni. No, se ostaa, joka haluaa ostaa.

Mikäs valittajien kerho tästä ketjusta on syntynyt :P No joo mielipiteensä kullakin, mutta edelleen: kyllä mulle kelpaa!
Jaffe
24.02.2007 23:28:59
Mikäs valittajien kerho tästä ketjusta on syntynyt :P No joo mielipiteensä kullakin, mutta edelleen: kyllä mulle kelpaa!

sama, parempi tuokin ku olla ilman!
"Laiho paskanteli vielä vaippoihin kun Latvala oli jo Suomen kovin kitaristi ikinä."
Ben_D
25.02.2007 01:44:24

Ei mikään. Se vaan on mielestäni hienompi tuo vanha virttynyt perus valkoisilla reunuksilla oleva stonelogo t-paitani.
http://www.fiercemetal.org
-Cale
25.02.2007 15:43:21 (muokattu 25.02.2007 15:44:14)
Tuo Final Cuntdown on todella ala-arvoista huumoria.

Edit: Tai ei sillä, kyllähän se kuvastaa bändin tasoa noin niinkuin muutenkin.
lord of this world
25.02.2007 15:53:30

Tallinnan keikan ja haastattelut kattoneena, sanon että helevetin kovaa settiä!
Yllätyin kuvanlaadun hyvyydestä aika totaalisesti, mahtava fdiilis kattoessa.
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!!
Bonesaw
25.02.2007 17:04:14 (muokattu 25.02.2007 17:06:48)
Tuo Final Cuntdown on todella ala-arvoista huumoria.

Edit: Tai ei sillä, kyllähän se kuvastaa bändin tasoa noin niinkuin muutenkin.

Höh,mitä siinä sitten oli? Tarkotatko sitä levyn vetoa,vai onko tossa DVD:llä joku Final Countdown veto?

Lasipalatsin Free Record Shopissa ne tota DVD:tä pyöritti telkussa,ilman ääniä tosin. En ostanut vielä,mutta jos vaikkaa jossain vaiheessa kävisi sen tosta paikallisesta kaupasta hakemassa.
Joo'o
-Cale
25.02.2007 17:12:30
Höh,mitä siinä sitten oli? Tarkotatko sitä levyn vetoa,vai onko tossa DVD:llä joku Final Countdown veto?

Sitä levyn vetoa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)