Aihe: Testament
1 2 3 4 520 21 22 23 2458 59 60 61 62
tommijk
26.07.2007 22:30:46
Anttilasta sai vähän aikaa sitten first strikeä 2,90e hintaan. Kannattaa käydä tarkistamassa, jos olis vielä tavaraa jäljellä.
Beware of the fish people, they are the true enemy. - Frank Zappa
Tohtori Tonus
26.07.2007 22:37:03 (muokattu 26.07.2007 22:37:51)
Anttilasta sai vähän aikaa sitten first strikeä 2,90e hintaan. Kannattaa käydä tarkistamassa, jos olis vielä tavaraa jäljellä.

Mitä, mitä?!! Mistä?!!

E: Jaa, ilmeisesti Turusta... :/
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14
DaKiller
26.07.2007 23:52:55

Tämä on väärä mielipide :)

Kokoelma on pirun hyvä. Mutta pirun hyviä ovat ne alkuperäisetkin; kaikkia kannattaa ehdottomasti hankkiutua kuulemaan jonnekin, ellei omaan hyllyynsä viitsi niitä ottaa.

Nimenomaan. Alkuperäiset on TIETYSTI mahtavia... Itse yllätyin positiivisesti silloin kun tämä lätty uudistetuilla versioilla ilmestyi.

Harmittaa kun aikoinaan meikäläiseltä pöllittiin autostereoiden mukana yks testament-kokoelma. Punakantinen, jossa oli jotain vuoria? Tuo best of pesi kyllä sen myöhemmin ilmestyneen vihreä tai mustakantisen mennen tullen.

Levyistä koviten iskee ehkä kuitenkin Low. Siinä on jotakin ihmeellistä energiaa, jota ei löydy kovinkaan monelta lätyltä nykypäivänä. Rummutus on tietty infernaalisen kovaa tuolla levyllä. Demonicilta löytyy muutama hyvä skipale mutta suurin osa piiseistä on paskaa. Harmi, että gathering jatkoi tuota paskuutta. Sitä kiekkoa ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella surkean piisimateriaalin vuoksi.
Tohtori Tonus
27.07.2007 00:11:51 (muokattu 28.07.2007 00:07:36)
Harmi, että gathering jatkoi tuota paskuutta. Sitä kiekkoa ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella surkean piisimateriaalin vuoksi.

Nyt sorruit sinäkin väärän mielipiteen esittämiseen :) No okei, on siinä pari täytebiisiä (Careful What You Wish for, Allegiance, hiinä ja hiinä ehkä Down for Life), mutta pääasiassa todella hyvä minusta. D.N.R. ja Fall of Sipledome ovat ihan käsittämättömän kovia ralleja, eikä muutkaan mitään tusinakamaa todellakaan ole, päinvastoin. Ja rummutushan on tietty infernaalisen kovaa juuri tällä levyllä, nimim. Lombardo-fanboy ;)

Gatheringin lisäksi omistankin sitten vasta vain Low'n, joka on myös todella kova, mutta oudolta vaikuttaa sanoa sitä kaikkein parhaaksi ja Gatheringia kaikkein huonoimmaksi...

E: Pitäisikö päin vastoin muuten kirjoittaa yhteen?

E2: Korjattu :)
"Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14
Torniojaws
27.07.2007 08:40:28 (muokattu 27.07.2007 08:40:52)

E: Pitäisikö päin vastoin muuten kirjoittaa yhteen?

Juu.

Ja kyllä ainakin itselle tuo The Gathering edustaa Testamentin parhaimpia tuotoksia, siinä on vain niin helkutin tiukka tekemisen meininki. First Strike Still Deadly on myös kätevä, kun noilla vanhemmilla levyillä on harmittavan paljon myös täytemateriaalia niiden timanttibiisien joukossa.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Ben_D
27.07.2007 08:40:30

Harmi, että gathering jatkoi tuota paskuutta. Sitä kiekkoa ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella surkean piisimateriaalin vuoksi.

Meinas lähteä paikat hampaista kun luin tän kommentin...ehkä olen jäävi kommentoimaan ehkä Suomen kovimpana Testament fanina, mutta onhan ny Gathering 90-luvun kovin metalliäänite aina ja ikuisesti kuten Stone Suomen kovin metallibändi ;) Ehdottomat mielipiteet kunniaan :)
http://www.myspace.com/fiercemetal
bedlam
27.07.2007 11:11:18 (muokattu 27.07.2007 11:13:35)

Pari kertaa tuon lätyn kuuntelin läpi, saman totesin ja möin pois. Toivoisin hieman enemmän panostusta biisimateriaaliin seuraavalta levyltä.

Joskus olen näitä hehkutuksia luettuani koettanut ottaa uusintakuunteluun, mutta en ole jaksanut ekaa biisiä pidemmälle. Jotenkin turhanpäiväisen kuulosta rymistelyä, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Cocktus
27.07.2007 12:30:48

Pari kertaa tuon lätyn kuuntelin läpi, saman totesin ja möin pois. Toivoisin hieman enemmän panostusta biisimateriaaliin seuraavalta levyltä.

Joskus olen näitä hehkutuksia luettuani koettanut ottaa uusintakuunteluun, mutta en ole jaksanut ekaa biisiä pidemmälle. Jotenkin turhanpäiväisen kuulosta rymistelyä, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mun mielestä se on taas parhain levy ikinä mikä on tullut vastaan. Taistelee tiukasti ..And Justice for Allin kanssa ykköspaikasta. Ihmiset on erilaisia, mutta minä olen oikeassa =D
Oh, you ironic pop-rock fuck, don't you fuck with metal!
DaKiller
27.07.2007 13:02:17 (muokattu 27.07.2007 13:03:04)

Olen liian monesti pakkokuunnellut tuon alusta loppuun hampaat irvessä toivoen, että jospa se kohta aukeasi... Ei aukea.

E: Niin ja tämä on totuus. Minä tiedän. Ei ole muita totuuksia.
Ben_D
27.07.2007 18:18:19

En edes tiennyt, että maailmassa on joku metallimusiikista pitävä, joka ei diggaa Gatheringia. Ei se voi olla mahdollista. DNR, Down For Life, 3 Days In Darkness, Legions Of The Death, Riding The Snake, Sewn Shut Eyes, Fall Of Sipledome...näitähän piisaa. Sounditkin levyllä ihan täyttä murhaa.
bedlam
27.07.2007 18:51:37

Tässä levyn kolme ekaa biisiä taas pyöritin kuulokkeista ja ei nää tee mulle yhtään mitään. Riffit, koukut ja raskaus puuttuu. Biisit kyllä kuulostaa sellaselle, että tän "pitäisi" olla raskasta, mutta ei tämä laita päätä eikä jalkaa heilumaan. Ja mitä soundeihin tulee, minusta niissä on juurikin suuri syy siihen, ettei tää potki.
DaKiller
27.07.2007 19:32:44 (muokattu 27.07.2007 19:33:21)

Ite oon taas ihmetelly, kun täältä on lukenu noita positiivisia kokemuksia tuosta levystä. Kukaan ei aiemmin koskaan ole kehunut sitä hyväksi minulle.
Ben_D
27.07.2007 20:06:57

Tässä levyn kolme ekaa biisiä taas pyöritin kuulokkeista ja ei nää tee mulle yhtään mitään. Riffit, koukut ja raskaus puuttuu. Biisit kyllä kuulostaa sellaselle, että tän "pitäisi" olla raskasta, mutta ei tämä laita päätä eikä jalkaa heilumaan. Ja mitä soundeihin tulee, minusta niissä on juurikin suuri syy siihen, ettei tää potki.

Ei hiffaa..DNR ja Down For Life pistää sukat pyörimään. Entäs 3 Days In Darkness....ei ole raskas?
Morhange
12.08.2007 22:19:44

Ketkäs on tulossa Ouluun kattoon Testamentia? Mää oon menossa.. On kyllä huippu nähä yks lempi bändeistä!
Meillä on PA, meillä on bussi, niitä ei meiltä kukaan vie! Jalometalli 2007 Perjantai!
Jööhannes
12.08.2007 23:52:24
Ketkäs on tulossa Ouluun kattoon Testamentia? Mää oon menossa.. On kyllä huippu nähä yks lempi bändeistä!

Minun PITI olla... Ikinä ei ole ennen ottanut oma keikka aivoon mutta nyt kyllä syö pahemman kerran. Eikä sitä viitsi lähteä perumaan kun itse olen aina natsina kyttäämässä että keikat onnistuu muiden osalta ;) Sääli, Testamentin lisäksi olisi ollut vaikka kuinka paljon muitakin mitkä olisin ehdottomasti halunnut nähdä.
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Ben_D
13.08.2007 03:34:44

Mä olen tulossa...vaimo osti lipun 5 vuotis hääpäivälahjaksi. Pitäis käydä moikkaan Testamentin ukkoja.
Mohla
13.08.2007 10:42:54

Ei hiffaa..DNR ja Down For Life pistää sukat pyörimään. Entäs 3 Days In Darkness....ei ole raskas?

Ne on nää nykyajan nuoret kato. Kitaran pitää olla Ö:ssä ja laulu pelkkää huutoa tai korkealta ja kovaa, ei se muuten ole 'raskasta'.

Eiku joo, en siis ymmärrä minäkään, mutta eipähän se taas ole multakaan pois. Harmittaa ettei Oulun reissu onnistu.
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty

Housut.
Torniojaws
13.08.2007 11:21:23

Ne on nää nykyajan nuoret kato. Kitaran pitää olla Ö:ssä

No, The Gatheringhän menee pääosin C#-vireessä :)

Ouluun on tarkoitus suunnata, mutta saa nähdä miten yöpaikkajärjestelyt menevät. Jos ei muuta niin pakko se on melkein körötellä syyspimeässä hirvien lomasta takaisin :)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
Ben_D
13.08.2007 11:25:37 (muokattu 13.08.2007 11:32:11)

No, The Gatheringhän menee pääosin C#-vireessä :)

C#-vire rulettaa.

Ouluun on tarkoitus suunnata, mutta saa nähdä miten yöpaikkajärjestelyt menevät. Jos ei muuta niin pakko se on melkein körötellä syyspimeässä hirvien lomasta takaisin :)

Onhan Oulussa hotelleja...eikait sitä nyt autolla, koska ilo ilman viinaa on teeskentelyä :)
bedlam
13.08.2007 12:54:37 (muokattu 13.08.2007 13:00:01)

Ne on nää nykyajan nuoret kato. Kitaran pitää olla Ö:ssä ja laulu pelkkää huutoa tai korkealta ja kovaa, ei se muuten ole 'raskasta'.

Ei kun päinvastoin, jätän ne teille nuoremmille. Semmosta huutoa ja päätöntä alavireistä ryskettähän se Gathering on;) Vanhemmat Testamentit kyllä ovat melkein kaikki makuuni.

Keikkaa odottelen innolla. J olipas supermukava uutinen se, että päälava sijaitseekin ulkona. Saa vähän oikeamman festarimeiningin. Sijaitseekohan tämä ulkolava siellä sisäänpääsyn/parkkialueen puolella vaiko tossa Limingantien varressa vai misä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)