Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 520 21 22 23 24122 123 124 125 126
petrutsi
06.02.2006 16:00:14
Ilmeisesti kuitenkin monelle bodom-polkkatukalle on kova paikka kun joku arvostelee hieman neutraalimmin lasein ko. touhua. No hard feelings thou!

Saattaa olla, en tiedä kun ei päde minnuun tuo vertaus. Ja mitä tulee noihin neuraaleihin laseihin niin siitä voi olla montaa mieltä.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
McNulty
06.02.2006 16:09:46 (muokattu 06.02.2006 16:10:45)
Neutraalisti?!?! HOHO itelles.. Jätkän/miehen viha kosketinsoittajia kohtaan näkyy/haisee tänne asti (Lahti). Onko joku kiipparisti musakaupassa tiluttanut sut suohon vai mistä moinen vitutus? Jos ei syna kiinnosta niin älä kuuntele.

No huh... arvostelin VAIN ja AINOASTAAN Children Of Bodomin musiikissa koskettimien käyttöä. Mistä te valopäät revitte noita globaaleja yleistyksiä?

Kyllä minusta esim. Emperorissa toimii hienosti syntikat... tai Hammondit Deep Purplessa ja Uriah Heepissä.

Huvittavia olette kyllä yleistyksienne kera. Tai no... säälittäviä ja huvittavia!
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
petrutsi
06.02.2006 16:17:59 (muokattu 06.02.2006 16:18:19)
No huh... arvostelin VAIN ja AINOASTAAN Children Of Bodomin musiikissa koskettimien käyttöä. Mistä te valopäät revitte noita globaaleja yleistyksiä?

Kyllä minusta esim. Emperorissa toimii hienosti syntikat... tai Hammondit Deep Purplessa ja Uriah Heepissä.

Huvittavia olette kyllä yleistyksienne kera. Tai no... säälittäviä ja huvittavia!

Siitä vaan. Mutta kerran tämä bändi on sinusta paskaa niin aika useasti tullu näilläkin foorumeilla esille että vittuako tulla sitten päätä aukomaan. Varsinkin kun bodomkin tuntuu olevan niin monelle punainen vaate.

Melkein näitä "Al3xi on sal33n nopein!!11"-urpoja enemmän vihaan "BODOM ON 13wee MARKO ja 11wee JENNI IHQ MUSAA"-urpoja. Tuo sinun keikka-arvostelusikin oli ihan pätevä ja otin siihen kantaa tyylillä, joka ilmeisesti sinua provosoi ja sitten veit pohjan niiltä omilta aikaisemmilta jutuiltasikin kommenteilla kuten Eli skeidaa? Ne muovisen kuuloiset pimputukset nimenomaan pilaavat sen musiikin.

Jotenkin tästä bändistä puhuttaessa menee aina tappeluksi, joten lopetan tähän. Kiitos ja anteeksi.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
aivokuolio
06.02.2006 16:20:58
Myös meikäläistä häirittee tuo kiipparit Bodareissa aika paljon. Sinänsä pätevä bändi, mutta kun kosketinsoundi on NIIN kauhea ja tiluttelukin melkosta nintendoa niin eihän tuo oikein innosta. Monista biiseistä tulee sellainen fiilis, että niissä täytyy olla sitä kosketinmattoa sen takia koska bändissä nyt sattuu olemaan kosketinsoittaja. Kitarasoolotkin on vähän niin ja näin, mutta onneksi Laiholla on sen verran tyylitajua että käyttää tilutusta sopivasti eikä täysin ylettömästi.

Sanoituksia pystyy tuskin kukaan yli 16-vuotias ottamaan tosissaan...
mustan huoneen testi.
McNulty
06.02.2006 16:30:03
Myös meikäläistä häirittee tuo kiipparit Bodareissa aika paljon. Sinänsä pätevä bändi, mutta kun kosketinsoundi on NIIN kauhea ja tiluttelukin melkosta nintendoa niin eihän tuo oikein innosta. Monista biiseistä tulee sellainen fiilis, että niissä täytyy olla sitä kosketinmattoa sen takia koska bändissä nyt sattuu olemaan kosketinsoittaja. Kitarasoolotkin on vähän niin ja näin, mutta onneksi Laiholla on sen verran tyylitajua että käyttää tilutusta sopivasti eikä täysin ylettömästi.

Juurikin näin... moni vain ei näytä ymmärtävän tällaista mielipidettä vaan kaikista nilkutuksista on PAKKO tykätä. Omituista menoa sanon mä.
pahala
06.02.2006 16:33:57
Heh, melkoista vääntöä. Itsekään en erityisemmin tuota kiipparipuolta fanita, mutta kyllähän ne joihinkin biiseihin sopivat. Esim juuri tuohon mainittuun Downfalliin aivan loistavasti. Biisi olisi paljon köyhempi ilman niitä synasoundeja siellä taustalla.
Toki ne varsinaiset soolotilutukset korneilla soundeilla lähinnä häiritsevät.
8)
VeeKoo
06.02.2006 16:36:44

Axeli gallengallelan sanotuksethan on just niin kuuma juttu :D i don t give a fuckfuckfuck if you hate mee fuck matofako fak.
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
McNulty
06.02.2006 16:37:27 (muokattu 06.02.2006 16:38:36)
Siitä vaan. Mutta kerran tämä bändi on sinusta paskaa niin aika useasti tullu näilläkin foorumeilla esille että vittuako tulla sitten päätä aukomaan.

En minä ole tietääkseni sanonut että bändi on 100% huono. Siinä on vain elementtejä joista en pidä. Ja etenkin eilen näytettyä keikkaa olen nyt arvostellut. Minä jopa diggailen tietyiltä osilta tuota Bodomin uusinta lättyä, vaikkakin siellä on paljon "kopioitua" ja Laihon laulutyöskentely on tylsän monotonista.

Melkein näitä "Al3xi on sal33n nopein!!11"-urpoja enemmän vihaan "BODOM ON 13wee MARKO ja 11wee JENNI IHQ MUSAA"-urpoja.

Siinähän vihaat, ei se minua haittaa kun en ole kuitenkaan kaikkien kaveri.

Tuo sinun keikka-arvostelusikin oli ihan pätevä ja otin siihen kantaa tyylillä, joka ilmeisesti sinua provosoi ja sitten veit pohjan niiltä omilta aikaisemmilta jutuiltasikin

Enpä sano tällaisiin yrityksiin "näyttää fiksulta" yhtään mitään. Totuus on se ettei minun tarvitse selitellä omia mielipiteitäni sen tarkemmin kenellekään. Eli en minä rupea pyörtämään sanojani koska kyse ei ole nyt mistään faktoista joissa olisin väärässä. Sen sijaan on absurdia väittää että minä olisin provosoitunut sinun palautteestasi. Eiköhän tässä nyt kuitenkin käynyt niin että aika moni provosoitui minun "keikka-arviosta".

Jotenkin tästä bändistä puhuttaessa menee aina tappeluksi, joten lopetan tähän. Kiitos ja anteeksi.

Lähinnä johtuu siitä että CoB-fanit eivät kykene käsittämään sitä että joku ei välttämättä pidä jostain aspektista ko. yhtyeessä. Sitten siitä seuraa näitä "vihaaksä kaikkia kiipparisteja, häh mitä häh?" tai että "turpakii ny jo... se on paras bändi!".

PS. minusta tuon Living Dead Beatin introon ne hieman industrial-vivahteiset kiipparit sopivat varsin hyvin.
luopio
06.02.2006 17:41:59
En minä ole tietääkseni sanonut että bändi on 100% huono. Siinä on vain elementtejä joista en pidä. Ja etenkin eilen näytettyä keikkaa olen nyt arvostellut.

Mutta huolimatta siitä tykkäätkö sä perskohtasesti niistä synista niin ne on kyllä aika olennainen osa ton bändin musiikkia. Eikä varmasti sen takia että se ois vaan jollekki teineille helpommin omaksuttavaa. Joo no ehkä ett sitä ihan suoranaisesti tarkottanukkaa, mut aika huono kommentti oli eli ei ihmekkään ett pojat villiinty.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
McNulty
06.02.2006 17:43:00
mut aika huono kommentti oli eli ei ihmekkään ett pojat villiinty.

Shhh... ehkä sen oli tarkoituskin olla? :)
luopio
06.02.2006 17:43:49

=D ois pitäny...
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Mercilon 666
06.02.2006 17:55:59 (muokattu 06.02.2006 17:57:02)
p.s. children of bodomin kosketinsoittaja on parempi kuin yksikään teistä.
Olen samaa mieltä että synämiehet eivät kuulu rock-bändiin, mutta so what?
Onx pakko kuunnella jos ei diggaa? Maailmassa on tuhansia bändejä joissa ei ole synämiehiä, tiedän ainakin yhden bändin joka on parempi kuin CoB jossa ei ole synää: Annihilator

Hömppäättexte että synämies kuuluu tuommoseen doom/death tjsp. bändiin, esim. Dimmu Borgir?
John Titor
06.02.2006 18:02:31

Hei, jos täällä on kerran näitä synaleadien vihaajia, niin käytän tilaisuuden hyväkseni ja kysyn, että onko olemassa mitään bändiä, jonka synaleadsaundista diggaatte? Olen nimittäin pitkään miettinyt että minkälainen olisi sellainen synalead joka ei kuulostaisi ihmisten mielestä kornilta ja muoviselta.

Synista vielä sen verran Bodomin kohdalta, että kyllä niitä mattoja on aika usein vain sen takia, että synisti on bändissä. Ei kai sitä nyt koko ajan soittamattakaan viitsi olla. Ei mun mielestä kuitenkaan trashia tarvitse soittaa ilman synia. Slayer ja Metallicakin kuulostavat hetkittäin yllättävän paljon kiinnostavilta kun syna on mukana. Tsekkaa vaikka DT:n vetoja Metallican biiseistä. Usein paskaa, välillä kiinnostavaa. Eikä Bodomi ole niitä lisännyt sinne Nightwishin takia, eivätköhän Ynkkä ja Stratovarius saa sen kunnian cembaloineen.

Mutta kuten eilinenkin keikka todisti, ei Wirmania tunnu homma kamalasti kiinnostavan, soittelee preset-saundeilla eikä varmastikaan jaksa juuri vääntää, joten kamalia saundeja sillä on hetkittäin käytössä.
Curry
06.02.2006 18:10:44

Warmanin kiipparit on perseestä, Alexi on paska kitaristi, paska sanoittaja ja vielä paskempi kitaristi. Ja offtopiccia, Ulrich ei osaa soittaa eikä se Hammetkaan mikään erikoinen oo.

Ylihuomenna pääsen Teatriaan katsomaan monivuotista suosikkibändiäni, nauttimaan loistavasta musiikista parhaiden kavereideni kanssa ja viettämään tosi hauskan illan. Aivan sama onko ne kiipparit paskankuuloisia vai ei ja monestikko Alexi huutaa jaujauta.

Eilisen keikan alussa olleessa haastattelussa Roope sanoi Helsingin olevan vaikkapa Tokioon verrattuna erilainen paikka soittaa, yleisössä kun on niin niin paljon enemmän virheitä kyttääviä rokkipoliiseja kuin keikasta ja keikkatunnelmasta nauttivia musiikinystäviä. Naulan kantaan...
Rockbändi haussa
Mimi
06.02.2006 18:12:35
Kaipa se on ihan makuasia pitääkö niistä koskettimista tahi ei. Mun mielestä ne on osa bodomia siinä missä Laihon kitarointi ja murina. Ei se olis sama jos ne otettas poijes. Suurimpaan osaan biiseistä ne kosketinosuudet käy kuin muna perseeseen, ei sille vaan voi yhtään mitään. Mitä eilen nähtyyn Nosturin liveen tulee, niin siinä ne kosketinsoundit oli kyllä paikoitellen aivan hanurista, esim Needled melodioissa kosketimet peitti kaiken alleen, mutta tuo taustasointuilu taas oli juuri sopivalla tasolla.
Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari."
Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari."
Mercilon 666
06.02.2006 18:14:42
En ole ikinä ymmärtänyt rokkipoliiseja, ovatko he kateellisia? luulevatko ne olevansa parempi soittajia/ihmisiä kun saavat päteä? ovatko he hoppareita ja provoilevat täällä rock-palstalla?
VeeKoo
06.02.2006 18:41:52

Warmanin kiipparit on perseestä, Alexi on paska kitaristi, paska sanoittaja ja vielä paskempi kitaristi. Ja offtopiccia, Ulrich ei osaa soittaa eikä se Hammetkaan mikään erikoinen oo.

Ylihuomenna pääsen Teatriaan katsomaan monivuotista suosikkibändiäni, nauttimaan loistavasta musiikista parhaiden kavereideni kanssa ja viettämään tosi hauskan illan. Aivan sama onko ne kiipparit paskankuuloisia vai ei ja monestikko Alexi huutaa jaujauta.

Eilisen keikan alussa olleessa haastattelussa Roope sanoi Helsingin olevan vaikkapa Tokioon verrattuna erilainen paikka soittaa, yleisössä kun on niin niin paljon enemmän virheitä kyttääviä rokkipoliiseja kuin keikasta ja keikkatunnelmasta nauttivia musiikinystäviä. Naulan kantaan...

+ viesti.

Silent night bodom nightin alkuliidin vetotyyli on aina yhtä tyylikäs kitaroilla (kattokaa piruittain jos ette valmiiksi tiiä miten ne vetelee) :D
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
McNulty
06.02.2006 18:59:27 (muokattu 06.02.2006 19:01:11)
p.s. children of bodomin kosketinsoittaja on parempi kuin yksikään teistä.

Missä asiassa? Ok, kosketinsoittajana hän on parempi kuin minä mutta muista hänen ominaisuuksistaan minulla ei ole tietoa jotta voisin ko. väittämän allekirjoittaa.

Olen samaa mieltä että synämiehet eivät kuulu rock-bändiin, mutta so what?

Rock on ihan eri hommaa kuin metal. Käy kysäsemässä vaikka joltain Rolling Stones-fanilta.

Onx pakko kuunnella jos ei diggaa?

Entä jos diggaa paikoitellen?
"onx hianoo kirjottaa q jogu teinix?"

Maailmassa on tuhansia bändejä joissa ei ole synämiehiä, tiedän ainakin yhden bändin joka on parempi kuin CoB jossa ei ole synää: Annihilator

Tiedän montakin bändiä... ei kyse olekaan nyt siitä mikä bändi olisi parempi kuin CoB, vaan miten Bodomista saataisiin vielä parempi :)

Hömppäättexte että synämies kuuluu tuommoseen doom/death tjsp. bändiin, esim. Dimmu Borgir?

Dimmu Borgir ei edusta kumpaakaan noista luettelemistasi musiikkityyleistä. Synat saa minun puolestani olla osa vaikka Amazonin sademetsä-heimon bongo-sessiota jos saavat siitä hyvän kuuloista. Mielestäni vain Bodomissa on paikoitellen ihan liikaa nintendoa ja siitä katoaa sellainen tietty "munakkuus". Tulee aina sellainen reaktio että: "Jahas, taas on hyvä biisi menty pilaamaan nippelisoundeilla ja turhilla orchestral-hit tyyppisillä efekteillä".

Kyllä kuule Japanissa niitä virheitä vasta kytätäänkin. Siellä nimittäin wannabe-Laihot treenaa 24/7 jotain sooloa jotta se menee kuten levyllä ja kenties vielä vähän paremmin. Ne harjoittelevat todella sinnikkäästi ja varmasti huomioivat nuo virheet live-soitossa. Se on sitten eri juttu jollei heidän kulttuurissaan sellaisia nosteta esiin samalla tavalla kuin meillä täällä pohjolassa.
pahala
06.02.2006 19:11:55
Silent night bodom nightin alkuliidin vetotyyli on aina yhtä tyylikäs kitaroilla (kattokaa piruittain jos ette valmiiksi tiiä miten ne vetelee) :D

Heh, niin meinaatko tuota Michael Angelo tyyliä? Tai kenen keksimä showtemppu lieneekään. :)
8)
Teemu K.
06.02.2006 19:36:09

Kaikki ny suuttu bonecrusherille kun vähän ravisteli bodomia? hoho...
Kunpa Jumala olisi elossa ja näkisi tämän kaiken. -Homer Simpson
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)