hullu_ukko 02.12.2014 00:18:31 | |
---|
Halun, tarpeen ja tämän epätoivon keskeltä Löydät minut aikapommina Tämän historian viimeisenä suurena vastavoimana Kun kaikki tiet on jo kuljettu Kun kaikki on tullut katkerimpaan mahdolliseen loppuunsa... Tänä päivänä minä sulan ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 04.12.2014 01:34:03 | |
---|
hullu_ukko: Halun, tarpeen ja tämän epätoivon keskeltä Löydät minut aikapommina Tämän historian viimeisenä suurena vastavoimana Kun kaikki tiet on jo kuljettu Kun kaikki on tullut katkerimpaan mahdolliseen loppuunsa... Tänä päivänä minä sulan Oisko mahdollisesti Convergen Thaw? |
hullu_ukko 04.12.2014 22:52:36 | |
---|
hiekkavalas: Oisko mahdollisesti Convergen Thaw? Sepä juuri. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
hiekkavalas 05.12.2014 11:34:50 | |
---|
"Kääntyneenä kohti taivaankantta Taivaan tuoksu Vauhdikas kasvu Upeiden auringonsäteiden sisällä Sekamuotoinen lilja Dramaattinen siunattu kasvu Puhtaimpaan valkoiseen ja punaiseen verhottu Katselee kohti tähtiä" On sellainen käsitys, ettei kyse ole kovinkaan tunnetusta yhtyeestä, joten pari vinkkiä: Amerikkalainen yhdenmiehen hippifuusiobläkkis projekti. Tänä vuonna ilmestynyt uusin levy on ollut muistaakseni useammankin nettilehden "Vuoden parhaat levyt" -listoilla. |
hiekkavalas 06.12.2014 09:57:12 | |
---|
Kitaraa ei ole, vaan sen virkaa ajaa vasaroitu dulcimer. |
hiekkavalas 08.12.2014 10:03:00 | |
---|
Taisi mennä hankalaksi. Kyseessä on Stargazer Botanistilta. Levy VI: Flora on huippu. Suosittelen. Pistäkääs joku uutta. |
Metall1n JuudaS 23.12.2014 22:48:42 (muokattu 23.12.2014 22:54:39) | |
---|
Tässä tämänkaltainen; ''Etkö näe kuka oon, olen näkymätön Kuin hallitsematon voima Se on avain avamaan kohtaloni Rikkoutumaton Etkö kuule mitä sanon Se on ihme Nyt pelkäät et menetät kaiken Mut tämä voima on syvällä sisälläs Näkymätön'' Ja arvauksia. Heavy Metal Will Never Die. |
hiekkavalas 29.12.2014 02:26:06 | |
---|
Onko sellaisen tissimetallibändin, kun Amaranthe, kappale Invincible? Pitäisi kai olla "olen voittamaton" eikä "olen näkymätön" :P |
Metall1n JuudaS 29.12.2014 23:51:22 | |
---|
hiekkavalas: Onko sellaisen tissimetallibändin, kun Amaranthe, kappale Invincible? Pitäisi kai olla "olen voittamaton" eikä "olen näkymätön" :P Kyllä se oli Invisible. Oikein arvauttu. Eteenpäin vain. Heavy Metal Will Never Die. |
heviäijä 04.01.2015 22:57:19 | |
---|
Tää on suht helppo Veli tappaa veljen Vuodattaa verta pitkin maata Tappaminen uskonnon vuoksi Jotain mitä en ymmärrä |
TTV 05.01.2015 07:28:59 | |
---|
heviäijä: Tää on suht helppo Veli tappaa veljen Vuodattaa verta pitkin maata Tappaminen uskonnon vuoksi Jotain mitä en ymmärrä Megadeth - Holy Wars... ? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
heviäijä 05.01.2015 07:58:47 | |
---|
TTV: Megadeth - Holy Wars... ? Hyvä oikein oli |
TTV 05.01.2015 08:16:37 | |
---|
heviäijä: Hyvä oikein oli OK, kokeillaas tällaista: " Kävelen pitkin paskaisia katuja, viha mielessäin, tunnen maailman halveksunnan, en noudata sääntöjä " "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
TTV 05.01.2015 20:31:34 | |
---|
TTV: OK, kokeillaas tällaista: " Kävelen pitkin paskaisia katuja, viha mielessäin, tunnen maailman halveksunnan, en noudata sääntöjä " En tiedä onko tässä topikissa tapana antaa vinkkejä oikean vastauksen löytämiseksi, mutta annampas silti sellaisen, että tuota säkeistöä kannattaa etsiä vuoden 1989 thrash-klassikosta :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
hullu_ukko 06.01.2015 01:00:53 | |
---|
Näyttää Max Cavaleran aikaansaannokselta, elikkäs olisko Sepulturan Inner Self? ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
TTV 06.01.2015 01:11:43 | |
---|
hullu_ukko: Näyttää Max Cavaleran aikaansaannokselta, elikkäs olisko Sepulturan Inner Self? Oikein meni, uutta arvuutusta kehiin :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
hullu_ukko 10.01.2015 12:55:32 | |
---|
Et johda minua enää Minä hallitsen omaa mieltäni En luovuta itseäni käsiisi enää uudelleen Heikkous on tuskaa Sinun voimasi vääristää minua En ole koskaan tuntenut itseäni näin yksinäiseksi ja avuttomaksi Olen epäonnistunut! Olen niin vitun epäonnistunut! Ei paikkaa johon paeta Kipu lisääntyy, tunnen sen Ja minä rukoilen, toivoen ettei ole vielä myöhäistä On vaikea uskoa, että yksi mies voisi menettää näin paljon Kaiken menettämäni määrää ei voi kukaan koskaan ymmärtää Olen epäonnistunut! Olen niin vitun epäonnistunut! ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |
heviäijä 10.01.2015 20:28:16 | |
---|
hullu_ukko: Et johda minua enää Minä hallitsen omaa mieltäni En luovuta itseäni käsiisi enää uudelleen Heikkous on tuskaa Sinun voimasi vääristää minua En ole koskaan tuntenut itseäni näin yksinäiseksi ja avuttomaksi Olen epäonnistunut! Olen niin vitun epäonnistunut! Ei paikkaa johon paeta Kipu lisääntyy, tunnen sen Ja minä rukoilen, toivoen ettei ole vielä myöhäistä On vaikea uskoa, että yksi mies voisi menettää näin paljon Kaiken menettämäni määrää ei voi kukaan koskaan ymmärtää Olen epäonnistunut! Olen niin vitun epäonnistunut! Grungee vai mitä genree |
hiekkavalas 13.01.2015 16:13:04 | |
---|
hullu_ukko: Olen epäonnistunut! Olen niin vitun epäonnistunut! Liejumetalliyhtyeen Rautakanki kappaleelta I have failed kuulostais? |
hullu_ukko 13.01.2015 16:35:57 | |
---|
hiekkavalas: Liejumetalliyhtyeen Rautakanki kappaleelta I have failed kuulostais? Vaiko sittenkin Sorkkarauta? Mutta joo, maku sama ja oikeinhan se meni. ✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡ |