Sope 10.02.2009 11:27:30 | |
---|
Saattanas ku alkoi suivaannuttamaan töissä. Pitkän aikaa on jo suominut tuon yhden lähellä istuvan äijän tapa jättää radionsa auki lähtiessään töistä. Muutamana päivänä olen sitten tehnyt pidempää päivää ja vitutus on ollut melkoinen, kun joutuu kuuntelemaan haluamattaan "ihania tuoreimpia uutuuksia ja klassikoita" vai mitä paskaa se nyt onkaan. Tänään alkoi sitten sen verta ottamaan päähän, että latasin mediaplayeriin Motörizerin, Infernon ja Kiss of Deathin. No, eipä ehtinyt kuunnella kuin pari biisiä, niin tämä "laatumusiikin" ystävä tulee valittamaan "ei viitsisi kuunnella tuollaista raskasta musiikkia". Sanoin sille, että mulla on sama homma tuon Radio Novan kanssa. Sitten tulee joku ihme marttyyriuskohtaus: "Joo. No laitetaan sitten kiinni. Ei vain tuollainen raskas musiikki sovi." Perkele. Pitää ostaa kunnon luurit, niin ei sitten vituta. Nytkin alkoi joku äijä kuunnella toimiston toisessa päässä jotain Esa Pakarisen aikaista musiikkia. Sen huudattaminen on ilmeisesti ihan ok, kun se on "aikuisten" musiikkia. On muuten mainio tuo uus levy. |
Räkkipeli 10.02.2009 13:50:55 | |
---|
Tiiän tarkalleen mistä puhut, Sope. :D Se on vitun huvittavaa ja vitun ärsyttävää kun "kunnollisen musiikin" ihmiset alkaa paasata tai valittamaan poikkeavuuksista. Entisen työpaikan kolleega monta kertaa oli vällä olla nyrkin tiellä kun hiillosti tarpeeksi allekirjoittanutta. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Mika Kangas 12.09.2009 18:19:17 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 214 päivää vanhaan ketjuun! Herätellääs kuolleista vanhaa ketjua.Ei kahta ilman kolmatta eli joulukuussa taas Helsingin jäähallissa.Liput myyntiin ensi tiistaina 15.9. |
Sam Hotman 12.09.2009 20:19:41 | |
---|
Mika Kangas: Herätellääs kuolleista vanhaa ketjua.Ei kahta ilman kolmatta eli joulukuussa taas Helsingin jäähallissa.Liput myyntiin ensi tiistaina 15.9. Lähde?? Pakko päästä. ''rockilla saa pillua ja hevillä karvasia äijiä moshaamaan lavan eteen''- hibernance |
Mika Kangas 12.09.2009 20:24:36 | |
---|
|
St. Bass 12.09.2009 22:27:44 | |
---|
Antaisiko joku hiukan hyviä levyvinkkejä kyseiseltä bändiltä? Rupesi bändi kiinnostamaan, mitä nyt Youtuben kautta olen kuunnellut. Fernandes |
Trendkeel 12.09.2009 22:57:55 | |
---|
St. Bass: Antaisiko joku hiukan hyviä levyvinkkejä kyseiseltä bändiltä? Rupesi bändi kiinnostamaan, mitä nyt Youtuben kautta olen kuunnellut. Overkill, Ace Of Spades, Bomber, Iron Fist jne. Uudemmista ainakin Inferno ihan ässä. |
Jokapaikanapina 12.09.2009 23:06:38 (muokattu 13.09.2009 18:39:41) | |
---|
St. Bass: Antaisiko joku hiukan hyviä levyvinkkejä kyseiseltä bändiltä? Rupesi bändi kiinnostamaan, mitä nyt Youtuben kautta olen kuunnellut. Ittelleni iski Hammered ja 1916 vaikkei ne taida mitään Motörhead-klassikoita ollakaa |
Perro Stupido 13.09.2009 18:35:21 | |
---|
St. Bass: Antaisiko joku hiukan hyviä levyvinkkejä kyseiseltä bändiltä? Rupesi bändi kiinnostamaan, mitä nyt Youtuben kautta olen kuunnellut. Suosittelen uusinta eli Motörizeria. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
meanbone 13.09.2009 20:46:11 | |
---|
St. Bass: Antaisiko joku hiukan hyviä levyvinkkejä kyseiseltä bändiltä? Rupesi bändi kiinnostamaan, mitä nyt Youtuben kautta olen kuunnellut. Itselleni koviten bändin tuotannosta on kolahtanut Bastards ja Sacrifice, mutta kuten jo edellisistä kommenteista on voitu havaita, löytyy bändin tuotannosta todella runsaasti hyviä albumikokonaisuuksia. |
Påskägg 14.09.2009 00:40:24 | |
---|
Hohhoh, ja eikun keikalle taas sitten..jos mikkelistä on lähdössä porukkaa niin voisi katsella kimppakyydin mahdollisuutta! RETRIBUTION! |
Sam Hotman 14.09.2009 17:46:20 | |
---|
Ymmärsinkö oikein, että vain Tiketistä saa kenttälippuja? ''rockilla saa pillua ja hevillä karvasia äijiä moshaamaan lavan eteen''- hibernance |
Piinakiivi 14.09.2009 21:35:19 | |
---|
Sam Hotman: Ymmärsinkö oikein, että vain Tiketistä saa kenttälippuja? Ymmärsit. Tiketti myy seisomapaikkoja. Istumapaikat Lippupisteestä. A sphincter says what? |
Herba 15.09.2009 10:10:57 | |
---|
Kenttäliput hommattu jee, ekaa kertaa livenä kuuntelemaan. Arvasin ettei teidän kanssa saa taaskaan järkevää keskustelua aikaiseksi. -heikkijarvinen |
Tohtori Tonus 15.09.2009 14:18:26 (muokattu 15.09.2009 14:18:44) | |
---|
Herba: Kenttäliput hommattu jee, ekaa kertaa livenä kuuntelemaan. Sama ja sama. "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D |
Ron McGovney 15.09.2009 14:38:23 | |
---|
Herba: Kenttäliput hommattu jee, ekaa kertaa livenä kuuntelemaan. Kuten myös, JES! Olipahan vaihteeks miellyttävän hintaset liput, toivottavasti menevät kaupaks! |
St. Bass 15.09.2009 16:55:19 | |
---|
Herba: Kenttäliput hommattu jee, ekaa kertaa livenä kuuntelemaan. Näin on näppylät! Odotan innolla. Fernandes |
Mika Kangas 18.09.2009 19:38:42 | |
---|
Kumman hitaasti päivitellään noita kotisivuja kun Helsingin keikasta ei edelleenkään ole mainintaa.Näköjään ovat matkalla Pietariin ja Moskovaan tätä kautta. Anyway,huomenna sitten lunastamaan perinteistä kenttälippua Tiketistä. |
Drumjamo 19.09.2009 12:36:10 | |
---|
Pakkohan se tänäkin vuonna on lähteä katsomaan, toista kertaa nyt. Kentälle tottakai, 5 lippua hallussa. Röh röh. Ja laukauksia. |
Mad-Mike 02.10.2009 22:34:14 | |
---|
St. Bass: Antaisiko joku hiukan hyviä levyvinkkejä kyseiseltä bändiltä? Rupesi bändi kiinnostamaan, mitä nyt Youtuben kautta olen kuunnellut. Tähän "kysymykseen" vedoten: Itselleni kolahtivat ENITEN levyt: Ace Of Spades, Inferno, Motörizer,Hammered,Bastards, Kiss Of Death ja Overnight Sensation. -Ei se nopeus vaan se taito- |