janezki_ 28.08.2011 13:48:07 | |
---|
UltimateGreedo: Uudessa Soundissa oli sellasta juttua, että uuden levyn laulukielenä on englanti ja suomi. Mitä perkelettä! Nyt alkoi pelottaa et homma kusee pahasti jos englantia työntävät sekaan. WHY???!!!! Mie oon vaan basisti... |
allupatukka 28.08.2011 13:54:13 | |
---|
janezki_: Mitä perkelettä! Nyt alkoi pelottaa et homma kusee pahasti jos englantia työntävät sekaan. WHY???!!!! Ehkä englanti auttaa herättämään kiinnostusta ulkomaillakin? Minusta ihan hieno kokeilu, etenkin jos samalle nokkeluuden tasolle ylletään englanniksikin. "sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
Disposable 28.08.2011 14:31:27 | |
---|
allupatukka: Ehkä englanti auttaa herättämään kiinnostusta ulkomaillakin? Minusta ihan hieno kokeilu, etenkin jos samalle nokkeluuden tasolle ylletään englanniksikin. No sehän nyt ei ole mahdollista alkuunkaan. Ei englannissa yksinkertaisesti vain ole niin paljon homonyymejä ja muita kielellisiä monimuotoisuuksia. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
AnonHero 28.08.2011 14:37:31 | |
---|
Hyvä vaan jos koittavat englantia (Meet Your Fatea ei lasketa), ties vaikka saisivat ulkomaillakin huomiota. Sen ansaitsevat. |
janezki_ 28.08.2011 16:11:39 | |
---|
Vetäisivät sitte koko levyn englanniksi jos siipiä ulkomailla haluuvat kokeilla ja jos homma menee perseelleen niin palaavat sitten suomeen takas seuraavalle lätylle. Tuo kahden kielen sekotus samalle levylle sekottaa mun mielestä pakkaa liikaa... Mie oon vaan basisti... |
hullu_ukko 28.08.2011 16:50:18 | |
---|
janezki_: Tuo kahden kielen sekotus samalle levylle sekottaa mun mielestä pakkaa liikaa... Ehkä jos noin puolet kappaleista lauletaan englanniksi ja puolet suomeksi, mutta kun todennäköisin vaihtoehto on, että englanninkielisiä kohtia esiintyy parissa muuten suomenkielisessä kappaleessa tai sitten siellä on joku raita vedetty kokonaan englanniksi. Olishan se sinällään kova veto tässä vaiheessa ottaa riski ja vaihtaa laulukieli pääasiassa englanniksi, mutta tuskin tapahtuu mitään niin radikaalia. |
dixi19 28.08.2011 22:18:41 | |
---|
UltimateGreedo: Uudessa Soundissa oli sellasta juttua, että uuden levyn laulukielenä on englanti ja suomi. Ei ainakaan miun numerossa iha noin lue :) Suora lainaus lehdestä: Aivan koko levyä ei myöskään lauleta suomeksi. Kaiken huipennukseksi yritän ujuttaa mukaan myös Lemin kieltä. Että ihan iisisti nyt vaan. anomus.com |
Blitz 28.08.2011 22:43:40 | |
---|
Disposable: No sehän nyt ei ole mahdollista alkuunkaan. Ei englannissa yksinkertaisesti vain ole niin paljon homonyymejä ja muita kielellisiä monimuotoisuuksia. Olikohan tää sarkasmia? "haake doesn't have a brain - machines don't need to think" |
llarppp 29.08.2011 15:19:07 | |
---|
Ties vaikka olisi ruotsia englannin sijaan. "Every man dies, not every man really lives." |
UltimateGreedo 30.08.2011 16:54:23 | |
---|
dixi19: Ei ainakaan miun numerossa iha noin lue :) Suora lainaus lehdestä: Että ihan iisisti nyt vaan. Heh, noihan se menikin. Toisaalta tulkitsin tuon niin, että se toinen kieli olisi se englanti... |
dixi19 30.08.2011 19:52:00 | |
---|
UltimateGreedo: Heh, noihan se menikin. Toisaalta tulkitsin tuon niin, että se toinen kieli olisi se englanti... Niin siis selvennyksenä vielä, itse tulkitsin sen vain Hyrden läppänä, että tämä toinen "kieli" on Lemin perinnemurre. anomus.com |
Juzzu 01.09.2011 12:28:19 | |
---|
Veikkaan: Esperanto. |
something 04.09.2011 13:22:57 | |
---|
Miehet kansainvälistyy. Vetäisivät kokonaisen biisin morsettamalla. Sanoja ei tarvita. Vain ultimaattista progeilua.. I don't care what mama don't allow I'll play my guitar anyhow. |
kid ego 05.09.2011 10:25:03 | |
---|
something: Miehet kansainvälistyy. Vetäisivät kokonaisen biisin morsettamalla. Sanoja ei tarvita. Vain ultimaattista progeilua.. Tai sormettamalla. Paljon hauskempaa! |
something 05.09.2011 21:07:00 | |
---|
kid ego: Tai sormettamalla. Paljon hauskempaa! Se on jo sitten aivan eri rojekti se! Vai olisiko... Toimisiko se todella... Hmmm... I don't care what mama don't allow I'll play my guitar anyhow. |
Myslipatukka 08.09.2011 14:44:48 | |
---|
Jos joku ei ole vielä huomannut ja kiinnostaa niin Stamppojen nettisivulla on pientä raportaasia uuden levyn syntymisestä. Itteä ainaskin kiinnostaa lukea kuulumisia. http://www.stam1na.com/index2.php?p=tekstit&s=30 Siinä on pari osaa jo tullut. |
janezki_ 10.10.2011 11:57:34 | |
---|
Mie oon vaan basisti... |
Räkkipeli 11.10.2011 01:17:46 | |
---|
Saas nähdä millainen myrsky sieltä on tulossa. :) If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
kkaarre 11.10.2011 08:42:51 | |
---|
Räkkipeli: Saas nähdä millainen myrsky sieltä on tulossa. :) Aika hyvin, mitä Olkkonen sanoi kun kuunteli raakamiksausta. "Parasta mitä olen ikinä kuullut", tms :) Odotukset on aika korkealla juuh... Ressi se on pienikin ressi |
janezki_ 29.11.2011 15:59:17 | |
---|
Mie oon vaan basisti... |