PurpleCandle 26.05.2008 13:23:52 | |
---|
Jaas pientä provoa ilmassa :P no kirves lopettaa vittuilun. Itteä kyllä harmittaa aivan simona, kun ei tajunnu ajoissa hommata lippua. Ei huvita maksaa huuto.nettiinkään 160 euroa :(.. melkeen joutuu tekeen niin että nostaa 100 e ja menee portille passiin jos joku tahtos myyä lipun. Radiorock ja Siwa arpoo lippuja. ..järven jäällä kirves soi.. |
Quru 04.06.2008 14:28:21 | |
---|
Pärkkele, tänään tuli aikataulut. Mokoma sitten perjantaina aloittelee, tiukille menee kerkeänkö sitä katsomaan. Daern! Perjantaille osuupi myös Stam1na, KYPCK ja viimeisenä Dimmu, kyllä tulee niskoille paha aloitus viikonloppuun :/ Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät |
Emplate 04.06.2008 15:16:10 (muokattu 04.06.2008 15:21:02) | |
---|
Pärkkele, tänään tuli aikataulut. Mokoma sitten perjantaina aloittelee, tiukille menee kerkeänkö sitä katsomaan. Daern! Perjantaille osuupi myös Stam1na, KYPCK ja viimeisenä Dimmu, kyllä tulee niskoille paha aloitus viikonloppuun :/ Niin, julmaa on tämä elämä! Kyllä minäkin toivoisin mieluummin, että Tuskassa soittaisivat vain Mamba ja Suurlähettiläät, ettei tarvitsisi koko ajan juosta hyvien bändien perässä ;) E: Tosin myönnetäköön, että perjantai näyttää aika pahalta Carcass-Entombed-Dimmu Borgir-juoksuillaan. Tosin ehkä tuosta selvitään logiikalla: Carcass ehdoton nähtävä, Entombed nähty jo, eli voi missaa vähän alusta, vaikka kova onkin ja sitten on vielä Dimmu, joka ei ole meikäläistä livenä kauheammin vakuuttanut, joten ei välttämätön nähdä kokonaan. Mutta Nile ja Slayerkin ihan peräkkäin sunnuntaina, äh! |
Eddie 04.06.2008 15:17:05 | |
---|
Sotajumala ja Kiuas päällekkäin. Perkele. Ostetaan soittotaito. |
lxi 04.06.2008 16:44:11 | |
---|
Sotajumala ja Kiuas päällekkäin. Perkele. Tyr ja Nile päällekkäin. Perkele. |
J.Newkid 04.06.2008 19:01:12 | |
---|
Tyr ja Nile päällekkäin. Perkele. No äläpä! siihen ku sitten Sleijeri kaupanpäälle, voi olla maanantaina paikat hellänä Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Bugi 04.06.2008 19:27:14 | |
---|
No äläpä! siihen ku sitten Sleijeri kaupanpäälle, voi olla maanantaina paikat hellänä Tuntemattoman miehen ratkaisu: Älä mene pittiin...älä varsinkaan jos omistat silmälasit (näin siis eräs heppu sanoi minulle tuolla Lohkare,Naildown,Norther keikalla Nosturissa). |
DethBanger 04.06.2008 20:41:44 | |
---|
Yäh! Majoitusongelmien takia pitää myydä pe ja la-liput vekee. Ostajia vissiin löytyy ihan helposti onneks. Ketuttaa niin suunnattomasti. Carcass, Morbid Angel ja Kreator samoilla festareilla ja minä olen silloin muualla. http://www.mikseri.net/artists/?id=63373 |
Snowblind 04.06.2008 20:50:00 | |
---|
Tyr ja Nile päällekkäin. Perkele. Fields of the Nephilim noin aikaisin. Perkele, siellähän paistaa vielä aurinko ihan täysiä tohon aikaan. |
Quru 05.06.2008 08:20:04 | |
---|
Eheh, näin unta jossa olin juuri ja juuri kerennyt Tuskaan perjantaina ennen kuin Mokoma aloittaa. Sitten tajusin, että kaikki PA tuuppaa minua päin eikä minulla ole korvatulppia mukana. Se oli painajainen. Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät |
Perro Stupido 05.06.2008 09:40:21 | |
---|
Saatanan saatana! Carcass jo noin aikasin. Tulee kiire jos meinaa töiden jälkeen tulla Tampereelta Kaupunkiin, käydä hotellilla, vetää kännit ja eksyä vielä alueelle ennen Carcassia. Tänään otetaan kaljaa, viskotaan dartsia kaikkea tätä säestää tietenkin täysiä pauhaava enter sandman.
-heikkijarvinen |
Terrorwrist300 05.06.2008 13:27:37 | |
---|
Muahtavaa, ei mee sunnuntainakaan mitkään hyvyydet päällekkäin! |
Väinämöinen 05.06.2008 18:46:31 | |
---|
Jees, tulossa ollaan. Sunnuntaiksi roudaamaan, pe-la yleisöksi. Ainakin näkee varmuudella Carcassin, Morbid Angel tulisi katsastettua sitten kolmannen kerran. Ainoastaan yksi jää ilmeisesti näkemättä, Judas Priest -tribuuttibändi Vicars of Hell Tavastialla sunnuntaina. |
WinterMad 06.06.2008 08:38:15 | |
---|
Nytten on 3pv lippu, hotellit ja junat hallussa. Mikään ei voi enää estää minua! muhahahhaaa!!!! "luulette olevanne hienoja kun kuuntelette paljon eri tyylejä mutta oikeasti paljon kovempi saavutus on jos kuuntelee vaan kokoajan gorgorothia tai eisiidiisiitä" - sub zero |
Räkkipeli 08.06.2008 18:18:19 | |
---|
Eipä tuossa mene mitään pahasti päällekkäin meikäläisen suosikeista. Helvetti että lupailee.. Vielä jatkoliput hommaamaan ja sitten odottelemaan. fuuuck.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Thehen Nu 11.06.2008 19:37:31 | |
---|
Eipä tuossa nyt kovin runsaasti ole päällekäisyyksiä kun ottaa huomioon miten paljon niitäki vois olla. Nile ja Tyr mut niissäki valinta on helppo. |
Ze Kink 12.06.2008 03:43:16 | |
---|
Sain kuin sainkin lipun, jeah. Ainoa vaan, että se on sellainen Tiketin pdf -lippu, joten siinä on eri nimi. Tuleeko tuosta jotain ongelmaa? "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Emirien 13.06.2008 09:45:16 (muokattu 13.06.2008 09:45:33) | |
---|
3pvää tuskaa tiedossa o/ http://www.myspace.com/immortalangelica |
lapio 13.06.2008 13:28:39 (muokattu 13.06.2008 13:29:22) | |
---|
Sain kuin sainkin lipun, jeah. Ainoa vaan, että se on sellainen Tiketin pdf -lippu, joten siinä on eri nimi. Tuleeko tuosta jotain ongelmaa? Jeah. Tumut ja heviä. Onko sulla ihan monen päivän lipuke? Saadaan perinteinen m.net tuskamiitinki. Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
Veco 13.06.2008 13:39:23 | |
---|
Asuntoautolla rastilaan kaveriporukalla, majoitus on onneks tänä vuonna varattu jo etukäteen, ettei tarvi säätää niinkuin muina vuosina. :D Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |