janezki_ 04.07.2012 20:16:59 | |
---|
Mie oon vaan basisti... |
Fantasmic 04.07.2012 20:47:26 | |
---|
No ainakin vähän eroa siihen normaaliin studiosekoiluun. Oli tuo nyt kevyesti omalaatuisin studiotraileri mitä olen nähnyt. Stillikuva, kiertuepäivät ja hymyilevä nörtti. Levy menee tilaukseen! |
Decadetroll 04.07.2012 22:32:06 | |
---|
Fantasmic: No ainakin vähän eroa siihen normaaliin studiosekoiluun. Oli tuo nyt kevyesti omalaatuisin studiotraileri mitä olen nähnyt. Stillikuva, kiertuepäivät ja hymyilevä nörtti. Levy menee tilaukseen! Stillkuva, kiertuepäivät, hymyilevä nörtti ja VANHA BIISI. Ei nyt kyllä oikein tiedä itkiskö vaiko naurais. Olisko tämän pitäny herättää suuria himoja Timeä kohtaan? Jos olis, niin ois varmaan kannattanu soittaa oikeasti jotain uutta tuon vanhan tilalla. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
we're gonna kick you, kick you! |
Remove 05.07.2012 01:04:24 | |
---|
Kitinää, kitinää. |
Saappineste 05.07.2012 13:52:30 | |
---|
Decadetroll: Stillkuva, kiertuepäivät, hymyilevä nörtti ja VANHA BIISI. Ei nyt kyllä oikein tiedä itkiskö vaiko naurais. Olisko tämän pitäny herättää suuria himoja Timeä kohtaan? Jos olis, niin ois varmaan kannattanu soittaa oikeasti jotain uutta tuon vanhan tilalla. Itse olen sitä mieltä ettei mitään maistiaisia. Levy kauppaan ja ne ostaa jolla se oikeasti kiinnostaa. Voi jopa yllättyä, kun voi kerrankin kuunnella levyn alusta loppuun ilman minkäänlaista kosketusta entuudesta. |
Decadetroll 05.07.2012 14:41:39 (muokattu 05.07.2012 14:44:23) | |
---|
Saappineste: Itse olen sitä mieltä ettei mitään maistiaisia. Levy kauppaan ja ne ostaa jolla se oikeasti kiinnostaa. Voi jopa yllättyä, kun voi kerrankin kuunnella levyn alusta loppuun ilman minkäänlaista kosketusta entuudesta. Mikäs siinä. Itse olen sitä mieltä, etten osta noita uusia levyjä ennen kuin olen saanut testata ovatko ostamisen arvoisia. Jos ovat niin kauppaan mars ja levy kainalossa kotio luukuttamaan, mutta jos ei nappaa niin saa jäädä levy kaupan hyllylle ja bändi unohtua ainaki seuraavaan levyyn asti. Paras esimerkki testaamisen mahdollistamisesta ennen ostoa on mielestäni tämä Serj Tankianin uutuuslätty harakiri. Ukko julkaisi jokaisesta biisistä koostuvan medley-pätkän jonka pystyi youtubesta kuuntelemaan ja melkeen heti tuli sähköpostiin linkki, jonka kautta pääsi kuulemaan koko levyn alusta loppuun hyvällä laadulla. Levy menee ostoon 100% varmuudella, eikä tarvinu mistään piraattisatamasta etsiä rippauksia. Saati jäädä arpomaan tuleeko paskaa korvan täydeltä. Mulla on muutakin käyttöä sille ~15 eurolle (ja timen tapauksessa x2) kuin ostaa huonoja levyjä, jotka saavat jäädä levyhyllyn perälle häpeämään itseään. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
janezki_ 05.07.2012 19:06:10 | |
---|
Nyt se on sitten VIRALLISTA "Time I" julkaisupäivä 19.10. eli Suomessa varmaan 17. tai 24. päivä lokakuuta, koska julkaisupäivät tuntuvat aina olevan keskiviikkona. Nyt ehkä voisi uskoa että se ensimmäinen osa ainakin tulee. Mie oon vaan basisti... |
Kenraalisieni 05.07.2012 19:49:16 | |
---|
janezki_: Nyt se on sitten VIRALLISTA "Time I" julkaisupäivä 19.10. eli Suomessa varmaan 17. tai 24. päivä lokakuuta, koska julkaisupäivät tuntuvat aina olevan keskiviikkona. Nyt ehkä voisi uskoa että se ensimmäinen osa ainakin tulee. Eikös se julkasta kaikkialla tuolloin 19. päivä? Näin mä sen oon ainakin ymmärtäny. They Took Our Jobs! |
UltimateGreedo 05.07.2012 23:10:29 (muokattu 05.07.2012 23:10:55) | |
---|
Suomessa levyjen julkaisupäivämäärä on lähes poikkeuksetta keskiviikko, koska virallinen lista alkaa silloin alusta. Eli veikkaampa, että julkaisupäivä Suomessa on tuo 17. päivä. |
Costii 07.07.2012 13:22:39 | |
---|
UltimateGreedo: Suomessa levyjen julkaisupäivämäärä on lähes poikkeuksetta keskiviikko, koska virallinen lista alkaa silloin alusta. Eli veikkaampa, että julkaisupäivä Suomessa on tuo 17. päivä. Eikös levyjen virallinen julkaisupäivä vaihtunut juurikin tällä viikolla perjantaihin? Ainakin Kuopion Äx:n facebookissa näin kerrottiin. Toisaalta, valhe ja petos ovat kaksi eri asiaa. Ifpin sivuilta löytyi kuitenkin hieman ristiriitaista tietoa: http://www.ifpi.fi/uutiset/arkisto/suomen-virallinen-lista-uudistuu Aiheesta sen verran, että kyllähän Time I on pakkohankinta. May all your nuclear weapons rust in peace |
janezki_ 07.07.2012 14:04:12 | |
---|
Costii: Ifpin sivuilta löytyi kuitenkin hieman ristiriitaista tietoa: http://www.ifpi.fi/uutiset/arkisto/suomen-virallinen-lista-uudistuu Eli jos ymmärsin oikein, niin Suomessa se yleisin levyjen julkaisupäivä keskiviikko muuttuu torstaiksi...? Jos Time julkaistaan sitten 18. päivä. Tämä julkaisujärjestelmä on niin perseestä... Mutta joo, Timeä odotellaan innostuneena nyt kun se varma julkaisupäivä on tiedossa (suurinpiirtein). Mie oon vaan basisti... |
dcln 08.07.2012 03:57:16 | |
---|
Henkeä poijjaat, henkeä. Sieltä tulee DM-maailman uudelleen mullistava teos. Tämä on ainoastaan allekirjoittaneen henk.koht hullutusten tulos ja tähän ei voi luottaa... |
Metal Jewel 08.07.2012 15:02:23 | |
---|
Eiköhän sieltä tule ihan koko metallimusiikin mullistava teos. Mutta traileri oli kyllä kieltämättä kälynen. ;P Timo Tolkki: "Mä en riko kieliä, mä rikon kitaroita." |
Fantasmic 08.07.2012 21:58:09 (muokattu 08.07.2012 21:59:28) | |
---|
Metal Jewel: Eiköhän sieltä tule ihan koko metallimusiikin mullistava teos. Mutta traileri oli kyllä kieltämättä kälynen. ;P Ja kahden viikon päästä kuullaan miten tuon trailerin tekoon upposi niin paljon aikaa, rahaa, mojoa, manaa ja bittejä että levyn julkaisu siirtyy vuodella kun levy-yhtiö vaatii tekemään kiertueen ennen kuin saadaan lisää fyrkkaa. ;) Kiertuepäivät tullaan julkaisemaan piakkoin youtube-videolla jossa kuullaan uusimmalta levyltä paljon odotettu 3,5sekunnin maistiainen. No ei.. Hienoa jos tuo nyt jo ulos saadaan pukattua. Ei sieltä varmasti huonoa levyä tule. :) |
Remove 11.07.2012 11:35:07 | |
---|
|
Decadetroll 11.07.2012 11:54:18 | |
---|
Remove: Toinen traileripätkä. ANKARAAKIN ankarampaa riffiä. Ei meinaa perässä pysyä. http://www.youtube.com/watch?v=rnUxQrw0ToM No oli tuossa sentään monta sekuntia enemmän uutta materiaalia kuin edellisessä pätkässä. Saatiin kuulla myöskin Jarin Jumalaista Mahtimetronomia(tm). Ostan tuon metronomin klikutuksen perusteella kaheksan kertaa kummanki levyn ja säilön ne kassakaappiin ynpäri maailmaa. don't look so surprised,
happy birthday...fucker!
Blow that candle out,
Eddie 11.07.2012 12:32:18 | |
---|
Remove: Toinen traileripätkä. ANKARAAKIN ankarampaa riffiä. Ei meinaa perässä pysyä. http://www.youtube.com/watch?v=rnUxQrw0ToM Ai saatana! Tätä riffiä Jari on selkeästi säveltänyt monta vuotta! Iha tajutonta settiä! Ostetaan soittotaito. |
Burn 11.07.2012 14:04:15 | |
---|
Kitinääm, kitinääm. |
Jeszse 11.07.2012 18:57:05 | |
---|
No mitä nyt |
Remove 12.07.2012 12:01:13 | |
---|
Burn: Kitinääm, kitinääm. Nyt on liikaa ämmiä tuossa!! |