Aihe: Ozzy - Randy Rhoads Tribute
1 2 3 4
Kampuzzjeah!
21.06.2005 23:44:46
uusimmassa saundissa on jotain juttua Ozzy osbournesta.
samassa on jotain pientä myös rhoadsista.
Sanoi että Rhoads on kuin Van halen,paitsi n.1000 kertaa parempi.

itse en kyllä osaa sanoa että kump nyt ois parempi,Zakk vai randy.
Metallitotuuden puolesta aina taistellen...
Fadead
22.06.2005 00:19:15
itse en kyllä osaa sanoa että kump nyt ois parempi,Zakk vai randy.

Onko sillä nyt mitään väliä. ?

Mut kova on toi lätty. Kyllä kannattee hommata.
Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja.
Kampuzzjeah!
22.06.2005 00:35:26
Onko sillä nyt mitään väliä. ?

eiq qeiq meinasin ottaa osaa tohon viime sivun tappelunalkuun! =)
Metallitotuuden puolesta aina taistellen...
Nikke
22.06.2005 09:08:12 (muokattu 22.06.2005 09:09:51)
Hmm... Justice täällä kertoo kuinka biisi menee väärästä sävellajista, mutta mitäs tuolla Kitarat: Soittaminen palstalla on tuo Skaalaa Hevisooloon topic?
No voihan peijoona ja perin erinomasta, niinpä onkin
Hohhoijaa
22.06.2005 09:56:54
On, jos osaa.

Jep, jotkut vaan osaa.
"Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono."
- Järvihirviö
J_Mikkonen
22.06.2005 13:01:33 (muokattu 22.06.2005 13:01:49)
Ihmettelen vaan miksi Ozzy on laulanut biisit studiossa uudestaan vuonna 1987? Ne jotka ei usko niin hommatkaa Cleveland bootleg 11.5.1981..

Jep, omistan tuon bootlegin ja näin todellakin on.
Käynks mä täällä usein?
JTR
22.06.2005 13:15:59
Enempi mua ärsyttää tolla Tributella LP:versiosta löytyvä intro (Carmina Burana) jota ei ainakaan mun remasteroidulta cd:ltä löydy!! Olin/olen aivan sika pettynyt siihen... Lähtee vaan suoraan I don´t known alusta!

Samoja havaintoja muilla???
J_Mikkonen
22.06.2005 13:29:36
Enempi mua ärsyttää tolla Tributella LP:versiosta löytyvä intro (Carmina Burana) jota ei ainakaan mun remasteroidulta cd:ltä löydy!! Olin/olen aivan sika pettynyt siihen... Lähtee vaan suoraan I don´t known alusta!

Samoja havaintoja muilla???

Tämä on pois tuosta vanhemmasta remasterista muistaakseni. En oo varma. Pitäs tarkistaa.
Käynks mä täällä usein?
Zakk
22.06.2005 14:07:52 (muokattu 22.06.2005 14:16:01)
Jos rahatilanne sallii niin ostan:

Ozzy - Tribute To Randy Rhoads

Ozzy - Blizzard Of Ozz

Ozzy - Diary Of A Madman

Tulis yhteensä maksamaan n. 25 eunukkia.

Jos ei rahatilanne salli, niin suosittelen blizzardin jättämistä pois, on noi live versiot parempia ainakin omasta mielestäni, biisithän on kuitenkin samat. Diarylla taas on sentään biisejä mitä Tributelle ei ole eksynyt.
sirdickyj
22.06.2005 14:16:10
Sanoi että Rhoads on kuin Van halen,paitsi n.1000 kertaa parempi.

Sitähän voi sanoa kaikennäköistä, kyllähän siitä RR:stäkin tuli kuolemansa jälkeen kovempi nimi kuin eläessään. Mikäs, kova kitaristihan tuo oli.

Mutta jokainen, jolla on korvat päässä ja mitään kitaransoitosta ymmärtää, hiffannee, että Bark at the moon ja The ultimate sin- levyillä ne oikeasti pahat kitarajipot piilee, jääpä järjestään kaikilta tribuuttibändeiltäkin soittamatta ne jutut. Herra Jake E. Lee on musikaalisuutensa ja monipuolisuutensa puolesta aivan eri luokkaa kuin nuo kaksi muuta soittajaa. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä, onko yhtä mieleenpainuvaa jne. Mutta niiin vaan oli herra tästäkin keskustelusta unohdettu. Syyttä.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Ben_D
22.06.2005 14:23:05

Jakson Randi Roads on hiano kitara.
J_Mikkonen
22.06.2005 14:23:19
Mutta jokainen, jolla on korvat päässä ja mitään kitaransoitosta ymmärtää, hiffannee, että Bark at the moon ja The ultimate sin- levyillä ne oikeasti pahat kitarajipot piilee, jääpä järjestään kaikilta tribuuttibändeiltäkin soittamatta ne jutut. Herra Jake E. Lee on musikaalisuutensa ja monipuolisuutensa puolesta aivan eri luokkaa kuin nuo kaksi muuta soittajaa. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä, onko yhtä mieleenpainuvaa jne. Mutta niiin vaan oli herra tästäkin keskustelusta unohdettu. Syyttä.

Jep, Jake E. Lee soittaa kyllä huomattavasti mielenkiintoisempaa stuffia kuin Wylde, ja ehkä jopa parempaa kuin Randy.
Ei se kyllä yhtä mielenpainuvaa ole kuin näillä kahdella herralla(imo), mutta loistavia oivalluksia.
Ja tässä myönnettäköön että ei se Randy varmastikkaan olisi niin mielenkiintoinen herra jos eläisi. Ja Jake E. Lee seisoisi korkeammalla pallilla minun arvoasteikossani jos taas olisi kuollut.
Käynks mä täällä usein?
Risto Mustalisä
22.06.2005 15:03:33
Sitähän voi sanoa kaikennäköistä, kyllähän siitä RR:stäkin tuli kuolemansa jälkeen kovempi nimi kuin eläessään. Mikäs, kova kitaristihan tuo oli.

Näin on.

Mutta jokainen, jolla on korvat päässä ja mitään kitaransoitosta ymmärtää, hiffannee, että Bark at the moon ja The ultimate sin- levyillä ne oikeasti pahat kitarajipot piilee

Kovia juttuja noillakin levyillä.Bark at the moon-biisi muistuu nyt eritoten mieleen - se riffin komppaus on pirun kulkeva IMO.Ozzylla on kyllä ollut onni saada rinnalleen kovan tason soittajia (eritoten kitaristeja).Varsin persoonallisia kitaristeja kaikki kolme (no onhan siellä Brad Gilliskin - kova soittaja muttei kovin omaperäinen) IMO.

Ja Bark at the moon ostoskoriin myös.Hieno levy!
Born to be wild - paitsi kotona
Silvio Dante
23.06.2005 18:48:55 (muokattu 23.06.2005 18:49:13)
Todennäköisesti suuri maailma ei tietäisi nimistä Randy Rhoads, Jake E. Lee ja Zakk Wylde juuri yhtään mitään ellei Ozzy olisi heitä ottanut bändiinsä soittamaan.
Aijai!
PoLFus
23.06.2005 18:56:16

Todennäköisesti suuri maailma ei tietäisi nimistä Randy Rhoads, Jake E. Lee ja Zakk Wylde juuri yhtään mitään ellei Ozzy olisi heitä ottanut bändiinsä soittamaan.

Hmm. Ei ni :D
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
sirdickyj
23.06.2005 21:55:41

Mä taas uskon, että kovat jätkät pääsee aina esiin. Noista kukaan ei kumminkaan ole kakantaputtelija, mutta ehkä heistä tietävä joukko ei tosiaan ilman Ozzyä olisi aivan niin mittava.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
J_Mikkonen
23.06.2005 22:02:27
Mä taas uskon, että kovat jätkät pääsee aina esiin. Noista kukaan ei kumminkaan ole kakantaputtelija, mutta ...

No ootko nä kuullu nimen Janne Mikkonen? Et, eli en oo kova jätkä.

Tämä viesti pistetään juhannushumalan piikkiin.

Juhannussima
Käynks mä täällä usein?
terone
24.06.2005 07:49:11
Mahtava levy! Ihmettelen vaan miksi Ozzy on laulanut biisit studiossa uudestaan vuonna 1987? Ne jotka ei usko niin hommatkaa Cleveland bootleg 11.5.1981... kuitenkin eräs kovimmista live-levyistä ikinä!
perkele pitääkö kaikki illuusiot hyvistä levyistä pilata kertomalla tuollaista? en usko koko juttua joten voin jatkaa levyn diggailua.
live at budokan on kova, mutta siitäkin väitetään näitä samoja asioita, eihän tässä tiedä mitä uskoa.
a dj, a dj, let´s get out of here!!
Henkka Hevimies
24.06.2005 12:11:29
perkele pitääkö kaikki illuusiot hyvistä levyistä pilata kertomalla tuollaista? en usko koko juttua joten voin jatkaa levyn diggailua.
live at budokan on kova, mutta siitäkin väitetään näitä samoja asioita, eihän tässä tiedä mitä uskoa.

Live At Budokan DVD...aaaaahhhhhh
"Bang your head, kill your soul Let your fucking head explode Cut your veins, rip your brain You'll go insane"
Speak Of The Devil
24.06.2005 14:59:48
Eikös kaikki Ozzyn livealbumit ole laulettu studiossa uusiks? Livenä (erityisesti 80-luvulla?) ääni oli vähän mitä oli ja eikä sanojakaan muistanut, pahimmat mokat kai Believerissä, Over The Mountainissa ja Steal Awayssa..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)