Aihe: Dimebag figuuri
1 2 3 4 5
Twist
13.04.2005 17:52:53
Uutisia (ikäviä sellaisia?) Dimebag-aiheesta:

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=35408

No voe prkl =/ jätkä on aiemminkin käyny härnäämässä, kumma kun sitä ei siellä huomattu paremmin.
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004
cerulean
13.04.2005 18:49:03
Ei kai sitä helposti tule ajatelleeksi, että sama hyypiö tulee lavalle vielä joskus myöhemmin ja tällä kertaa vähän eri aikeissa. Kyllä aika sairaalta kaverilta vaikutti...
After Ruth left me, i´ve been ruthless.
moottorisaha
13.04.2005 20:06:50

Olisivat järjestäjät kyllä saaneet ilmoitella muiden keikkapaikkojen tyypeille että on nähty joku epäilyttävä hörhö joka koittaa väkisin lavalle, eikä lähde kuin väkivalloin sieltä pois.

The band never missed a beat.
"They just kept playing while they watched," Caron said.

Tuo oli kyllä jostain syystä hauska kohta.
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
cerulean
14.04.2005 08:35:40
Olisivat järjestäjät kyllä saaneet ilmoitella muiden keikkapaikkojen tyypeille että on nähty joku epäilyttävä hörhö joka koittaa väkisin lavalle, eikä lähde kuin väkivalloin sieltä pois.

The band never missed a beat.
"They just kept playing while they watched," Caron said.

Tuo oli kyllä jostain syystä hauska kohta.

Vaikea se kai silti oli arvata, että sillä kaverilla oli pahempiakin ongelmia... Toi että äijät jatkoivat vaan soittamista kertoo kieltämättä jotain heidän mentaliteetista ja asenteestaan... (loistavaa!)
Axis86
14.04.2005 13:00:14
Former acquaintances said Gale told them that PANTERA had stolen songs from him.

Heh, tää oli hassu kohta. Pretty delusional!
Rakkaus on henkistä itsetyydytystä.
Lord of the strings
14.04.2005 14:58:20 (muokattu 14.04.2005 14:59:59)
Heh, tää oli hassu kohta. Pretty delusional!

Hesarissahan oli sillon juttua tosta. Sehän väitti et Pantera oli varastanu sen identiteetin etc.

Meni siinäkin sitten yksi suurista idoleistani sen takia että tollasia sekopäitä on oikeasti olemassa.
En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Saher-leivokset IHKK #14| Pastilli?
cerulean
15.04.2005 12:28:20
Hesarissahan oli sillon juttua tosta. Sehän väitti et Pantera oli varastanu sen identiteetin etc.

Meni siinäkin sitten yksi suurista idoleistani sen takia että tollasia sekopäitä on oikeasti olemassa.

Musta tuntuu, että Damageplan olis voinut vielä lyödä läpi paremminkin... Se bändi ei ehtinyt sanomaan kaikkea. Paras olisi ollut vielä edessä. No, sitten on nämä sekopäät ja...
Dr.El
15.04.2005 18:35:48
Musta tuntuu, että Damageplan olis voinut vielä lyödä läpi paremminkin... Se bändi ei ehtinyt sanomaan kaikkea. Paras olisi ollut vielä edessä. No, sitten on nämä sekopäät ja...

Ei tosiaankaan ehtiny.
Mun mielestä tuo damagen eka levy on vähä "kokeilullinen"
Eli eivät ole vielä löytäneet siinä täysin sitä uutta linjaa mutta loistava levy silti.
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
moottorisaha
15.04.2005 18:50:33

Ei tosiaankaan ehtiny.
Mun mielestä tuo damagen eka levy on vähä "kokeilullinen"
Eli eivät ole vielä löytäneet siinä täysin sitä uutta linjaa mutta loistava levy silti.

Niin no Dime itse viimeisissä haastatteluissaan sanoi että eka levy "covers the whole spectrum", eli siinä on vähän kaikenlaista tavaraa kokeiltu ja tehty, mutta tokasta levystä olisi (/on) tulossa brutaalimpi ja oldskoolimpi.
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
cerulean
16.04.2005 14:20:03
Mitenköhän pitkälle noi uudet biisit mahtaa olla valmiina. Enpä usko, että Dime olisi nauhoittanut jo soolot ja kaikki, mutta mene ja tiedä...
moottorisaha
16.04.2005 14:52:39

Mitenköhän pitkälle noi uudet biisit mahtaa olla valmiina. Enpä usko, että Dime olisi nauhoittanut jo soolot ja kaikki, mutta mene ja tiedä...

Käsitin että Vinnie Paul on sanonut että nimenomaan 4 biisiä on täysin valmiina, miksauksia myöten, ja sen lisäksi raaempia versioita jonkin verran.
Twist
16.04.2005 14:52:55

Eikös niitä neljä ole valmiina? Tiedä sitten että miten valmiita ne on mutta kuitenkin.
cerulean
16.04.2005 15:00:42
Käsitin että Vinnie Paul on sanonut että nimenomaan 4 biisiä on täysin valmiina, miksauksia myöten, ja sen lisäksi raaempia versioita jonkin verran.

Aika yllättävää, että biisejä on jo valmiina. Nämä biisit ovat varmaankin uusia eikä ylijääneitä biisejä New Found Powerin äänityksistä? Hyvähän se vain on jos olis uusia valmiita biisejä. Mitäköhän noiden muiden biisien kanssa tehdään. Oon aatellu, että esim. Zakk Wylde vois hyvin tulla vetämään muutaman soolonpätkän tai miksei laulaja Pat Lachmankin...
Dr.El
16.04.2005 22:36:38 (muokattu 16.04.2005 22:37:00)
Aika yllättävää, että biisejä on jo valmiina. Nämä biisit ovat varmaankin uusia eikä ylijääneitä biisejä New Found Powerin äänityksistä? Hyvähän se vain on jos olis uusia valmiita biisejä. Mitäköhän noiden muiden biisien kanssa tehdään. Oon aatellu, että esim. Zakk Wylde vois hyvin tulla vetämään muutaman soolonpätkän tai miksei laulaja Pat Lachmankin...

Ite oon haaveillu siitä että ne vois vielä joskus sopia asiat Vinnie ja Anselmo ja Pantera pistettäs live kuntoon vielä ja skitassa ois Wylde. Maksasin mitä vaan että näkisin ne edes siinä kokoonpanossa. Ja kyllä Wylde on ainoa mies joka voi edes jotenki yrittää paikata Dimeä...(huom.jotenki)
Twist
17.04.2005 12:56:26
Ite oon haaveillu siitä että ne vois vielä joskus sopia asiat Vinnie ja Anselmo ja Pantera pistettäs live kuntoon vielä ja skitassa ois Wylde. Maksasin mitä vaan että näkisin ne edes siinä kokoonpanossa. Ja kyllä Wylde on ainoa mies joka voi edes jotenki yrittää paikata Dimeä...(huom.jotenki)

Olishan se aika kova jos perustais uudestaan Panteran ja laiddais Zakkin soittamaan.
Lord of the strings
17.04.2005 12:59:50
Kyllä minä olen sitä mieltä ettei Dimen saappaisiin voi kukaan astua, ainakaan jos Pantera pistettäisiin pystyyn.
En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Saher-leivokset IHKK #14| Pastilli?
Dr.El
17.04.2005 13:07:54
Kyllä minä olen sitä mieltä ettei Dimen saappaisiin voi kukaan astua, ainakaan jos Pantera pistettäisiin pystyyn.

Tarkotin että live kuntoon pistäsivät vähäksi aikaa.
elbowski
17.04.2005 13:26:42

Niin mutta sanotaanko että liikkeelle lähtis joku tribuuttikiertue (Pantera & Damageplan), niin eiköhän tuo Zakk niitä skitaraisia hoitelisi. Kerry Kingkin olisi hyvä vaihtoehto.
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
McNulty
17.04.2005 14:58:07

Pantera on haudassa pysyvästi, mikäli Philiä on uskominen. Ei sitä kannata enää repiä edes livekuntoon kun oleellisin on poissa. Mielestäni Pantera "tuhoutui" niin kuin sen pitikin... extreme-bändiltä extreme-ratkaisu.

Damageplan sen sijaan ei kerennyt edes aloittaa ristiretkeään... harmittaa perkeleellisesti kun kaikki itselle tärkeät kitaristit ovat nyt kuolleet. Ei pysty aina käsittään... terveisiä vaan G.W:lle ja kiitoksia aselakiuudistuksista. Niitä se jenkkilä todella kaipaa.

Itse ehdin Panteran näkemään livenä kerran ja enpä tuota koskaan unohda... Vaikka Anselmo vähän sanoissa sekoilikin... erittäin loistava meininki. Pitää vaan toivoa että uusi Damageplan potkii kulkusille riittävästi ja kaikki muukin ennen julkaisematon sälä kokee päivänvalon. Sitä kautta Dime elää vielä pitkään... ainakin itselleni tuo DD-11 säristin tuossa lattialla muistuttaa kyseisestä kaverista aina kun kitaraan kosken...

Vielä kun Abbottit ja Phil sopivat riitansa niin kaikki on hyvin... ja toivottavasti Phil änkee itsensä esiin jossain vaiheessa tekemään vielä kovemman Superjoint-albumin kuin tähän mennessä.

PS. Missähän Rex Brown vaikuttaa nykyään???
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Super-Jari
17.04.2005 15:34:50
Kerry Kingkin olisi hyvä vaihtoehto.

Erikoinen ajatus.
Dad tell me, will I be dead very long?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)