Aihe: SYL - Alien, Making of.. osa 1/7
1 2 3
Torniojaws
21.03.2005 17:52:54

Älkää nyt alkako riehumaan, mutta mikä on leak?

Vuoto, kirjaimellisesti ja merkityksellisesti. Eli kun levy "leakataan", se on laitettu nettiin saataville jo huomattavasti ennen levyn virallista julkaisua. Usein leakit on masteroimattomia, tai muuten viimeistelemättömiä. Surullisenkuuluisimpia on lienee Dark Tranquillityn Character, joka oli netissä jo yli 3 kk ennen julkaisua. Muitakin levyjä on usein ollut netissä 3 kk ennen julkaisua, muutamia vieläkin aiemmin. Fear Factoryn Archetype tuli mieleen, muistaakseni juuri tuon 4 kk ennen julkaisua oli.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Majesty
22.03.2005 00:07:51
Mitä voi sanoa muuta, kuin että aivan vitun hyvä levy. Omani hain heti ilmestymispäivänä pois. Jotenkin olen Shitstormiin jäänyt totaalisesti koukkuun, vittu mitä menoa. Silti en halua enkä osaa lähteä vertailemaan tätä edellisiin tuotoksiin, jokainen levy kun on mielestäni ainutlaatuinen omalla tavallaan, vaikka sitä perus sträppärisettiä tämäkin levy on.

Täydellisesti en oo vaan päässyt levyyn syventymään kun tuli samana päivänä tehtyä sadan egen levyostoksia niin on ollut aika paljon sulateltavaa, kun tuli samana päivänä ostettua uudet Extolit, Soilworkit ja Vait pois + muita levyjä. Ylivoimaisesti eniten on kuitenkin Alien soittimessa viihtynyt.

PUT IT IN GEAR MOTHERFUCKEEEEEER !!!
En juo vettä koska kalat naivat siinä.
la m quina
22.03.2005 00:17:58 (muokattu 22.03.2005 00:18:13)
Usein leakit on masteroimattomia, tai muuten viimeistelemättömiä.

VÄÄRÄÄ TIETOA

Täältä voit tarkkailla tilanteita:
http://www.mp3shitter.com
Torniojaws
22.03.2005 07:49:29

VÄÄRÄÄ TIETOA

Täältä voit tarkkailla tilanteita:
http://www.mp3shitter.com

Ei tuolla lue missään kommentteja laadusta, pelkkä julkaisulista.
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
jigsore
22.03.2005 22:36:31 (muokattu 22.03.2005 22:46:23)

Ostin tänään Alienin ja hyvältä vaikuttaa näin parin kuuntelun jälkeen. Huomenna tietää paremmin.
"The cherry pie is a miracle!" IHKK #8
Majesty
22.03.2005 22:51:05
Jeps, juuri tilasin Limited Editionin, jossa mukana bonus-DVD. Ilmestymispäivä oli tosin 21.3.

Hmmm. Kyl mä omani ostin 16. päivä ja siinä oli DVD, mut se ei oo kyl digipäkki, et onko toi sitten ?
En juo vettä koska kalat naivat siinä.
Ali
23.03.2005 09:13:58

Hmmm. Kyl mä omani ostin 16. päivä ja siinä oli DVD, mut se ei oo kyl digipäkki, et onko toi sitten ?

Oman käsityksen mukaan ei tästä mitään digipackkia ole, eikä tule.
Torniojaws
23.03.2005 11:29:28

Juuh, normaali-2CD-paketti se on. Eilen tuli CDonista, Läpinäkyvä muoviläpyskä ja 8 cm mini-DVD mukana.
KTR
27.03.2005 00:26:47
Tänään oon kuunnellut Alienin läpi ties kuinka monta kertaa. Käsittämätöntä. Tämä levy on TAPPAVAN kova!!
Pistän myöhemmin vähän järkevämpää kommentointia, nyt keskityn vain musasta nauttimiseen.
marke-
27.03.2005 14:41:09
Olin skeptinen. En juuri pidä devinistä. Se on ihan ok, mutta ei niin mieltäylentävä kuin monet antavat ymmärtää. Noh.. jokatapauksessa kun Imperial pärähti soimaan, niin olin ns. myytyä miestä.

Tähän mennessä kovin 2005 vuoden julkaisu.
Haen bändiä. Soitan kitaraa. Voin myös huutaa.
_Petri_
27.03.2005 15:20:49

Tähän mennessä kovin 2005 vuoden julkaisu.

Jep! Aivan käsittämättömän hullu levy. Iskee ns. ihan täysiä. Aluksi levystä ei saanut oikein mitään otetta, mutta se oli pakko pistää heti uudestaan soimaan. Ja taas. Ja taas. -- Tokihan SYLiltä osaa odottaa kovaa materiaalia, mutta Alien yllätti silti. Täyttä turpaanvetoa koko kiekko. Oon rakastunut.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
Akiman
27.03.2005 17:35:50

:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Torniojaws
27.03.2005 18:12:01 (muokattu 27.03.2005 18:12:20)

Osui ja upposi.

http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=1005

Nusnus, City ilmestyi vuonna 1997 ja Alienillä soitti koskettimia myös Dave Young Devin Townsend Bandistä.
lapio
04.04.2005 16:12:46

Jep! Aivan käsittämättömän hullu levy. Iskee ns. ihan täysiä. Aluksi levystä ei saanut oikein mitään otetta, mutta se oli pakko pistää heti uudestaan soimaan. Ja taas. Ja taas. -- Tokihan SYLiltä osaa odottaa kovaa materiaalia, mutta Alien yllätti silti. Täyttä turpaanvetoa koko kiekko. Oon rakastunut.

Levy on perhanan kova. Mielestäni pieksee SYL:in sekä debyytin. Vaikkei cityn tasolle päästäkkään, niin helvetti kun jytisee hienosti.
"I refuse to play your Chinese food mind games!" . Pasin seikkailut.
Milkop
09.04.2005 18:08:55

Tuli tossa ostettua itsekin levymessuilta tuo spesuversio 17eurolla ja kyllä on hullua menoa. Voisin veikata, että tässä on vuoden kovin levy. Tuo 8" DVD:kin on ihan mukava bonus.
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
Torniojaws
09.04.2005 18:43:36

Tuo 8" DVD:kin on ihan mukava bonus.

Ei kai sentään 8 tuuman ;)
Milkop
09.04.2005 18:50:16 (muokattu 09.04.2005 18:53:44)

Ei kai sentään 8 tuuman ;)

No minusta kyllä. Tuommoinen puolet normaalia levyä pienempi se on, että kai se sitten 8 tuumainen on? Ainakin kannessa jotain niin mainostettin.

EDIT:Paitsi että tajusin äsken, että puhun täyttä paskaa. 8-tuumainen, joopa joo. Sorry ;-)
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)