Super-Jari 13.02.2005 15:49:07 | |
---|
Joo no antaa mennä vaan jos se oloa helpottaa... En mä tota deathmetallia nyt ihan noin mustavalkosesti nää, piti vaan joku esimerkki antaa selventääkseni minkätyylistä deathia nyt nimenomaan tällä kertaa tarkotin, kun rääkymiseen viittasin. Aegis keksi tuolle Ensiferum/Bodom/Norther/Imperanon-tyylille erittäin heinon nimen. Rääkytilu. Paholainen on keppihevonen |
Ragorn 13.02.2005 16:44:57 (muokattu 13.02.2005 16:45:36) | |
---|
Aegis keksi tuolle Ensiferum/Bodom/Norther/Imperanon-tyylille erittäin heinon nimen. Rääkytilu. Mitä Ensiferum tekee tuossa?? Edit: Eiku perkele, tasin tajuta. Mutta ei Ensiferum ole tilua, eihän? Mikä vitun pastilli? |
Super-Jari 13.02.2005 16:59:03 | |
---|
Mitä Ensiferum tekee tuossa?? Edit: Eiku perkele, tasin tajuta. Mutta ei Ensiferum ole tilua, eihän? Siinä on minua nopeampia soittajia joten se on tilua. Paholainen on keppihevonen |
routa 13.02.2005 17:03:37 | |
---|
CC - George fisherillä on kai joku ennätyskin sub-örinöissä ?? o.O "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
Super-Jari 13.02.2005 17:04:20 | |
---|
CC - George fisherillä on kai joku ennätyskin sub-örinöissä ?? o.O Miten siinä voi olla ennätys ja mitä on sub-örinä? Paholainen on keppihevonen |
routa 13.02.2005 17:08:19 | |
---|
Miten siinä voi olla ennätys ja mitä on sub-örinä? Jotain tyyliin ,että pääsee matalimmalle tai jotain ja kyllähän tos sub-nimikkeestä pitäisi jo tajuta JA en mie väitä mitään näin olen kuullut ja kenenkään ei tarvitse ruveta kasvattamaan virtuaali-pippeliään pädettämällä tästä enää. Näin olen vain jostain kuullut , siis miulla EI ole tästäminkään asteen virallista tietoa. "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
Super-Jari 13.02.2005 17:15:23 (muokattu 13.02.2005 17:18:41) | |
---|
Jotain tyyliin ,että pääsee matalimmalle tai jotain ja kyllähän tos sub-nimikkeestä pitäisi jo tajuta JA en mie väitä mitään näin olen kuullut ja kenenkään ei tarvitse ruveta kasvattamaan virtuaali-pippeliään pädettämällä tästä enää. Näin olen vain jostain kuullut , siis miulla EI ole tästäminkään asteen virallista tietoa. Ei vaan oikeasti, miten määritellään sub-örinä? e. muistelen että cfe olisi joskus asiasta jotain puhunut. Paholainen on keppihevonen |
routa 13.02.2005 17:24:38 | |
---|
As far as i know..Sub-örinähän on hyvin hyvin matalaa murinaa. "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
cfe 13.02.2005 18:09:37 (muokattu 13.02.2005 18:10:00) | |
---|
Sub-örinän malliesimerkki on CC:n tomb of the mutilated , eli todella matalaa ja ei-niin-vahvaa örinää vastakohtana karjumis-örinälle joka ei-ole-niin-matalaa, minusta corpsegrinder on mestari nimenomaan tässä karjumisörinässä. heheheh! Örinällekin omat ala(sub)genret... pst. xysman yeahilla on kanssa sub-örinää... http://www.causeforeffect.org |
KTR 13.02.2005 18:20:49 | |
---|
Sub-örinän malliesimerkki on CC:n tomb of the mutilated Onkos toi Sub-örinä sitten ihan semmonen käytössä oleva termi? Uusi sana mulle ainakin. Semmoista kuvittelisin Demilichin örinöiden sitten olevan ainakin. Oma huono teoriani örinän synnystä: 80-luvulla hevibändien vähemmän taitavat laulajat eivät oikein melodista laulua hallineet, joten tyytyivät kähisemään sanat. Tästä sitten alettiin kehittämään hiljalleen omaa taiteenlajiaan erilaisine variaatioineen. Oisko mitään? |
leather rebel 13.02.2005 19:40:23 | |
---|
80-luvulla hevibändien vähemmän taitavat laulajat eivät oikein melodista laulua hallineet, joten tyytyivät kähisemään sanat. Tästä sitten alettiin kehittämään hiljalleen omaa taiteenlajiaan erilaisine variaatioineen. Oisko mitään? Karjuminen/örinä/rääkyminen taisi tulla enemmänkin punkin puolelta, josta se sitten plokattiin thrashiin ja sitä kautta deathiin. Lemmy taisi olla metallipuolen ekoja örähtelijöitä. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
routa 13.02.2005 20:03:23 | |
---|
Mie olen kuullut urbaanin legendan mogolian-kurkku-kuoroista :P "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
cfe 13.02.2005 21:18:35 | |
---|
Karjuminen/örinä/rääkyminen taisi tulla enemmänkin punkin puolelta, josta se sitten plokattiin thrashiin ja sitä kautta deathiin. Lemmy taisi olla metallipuolen ekoja örähtelijöitä. Jep, hardcore punkin kautta tuli tuo rääkyminen ja grindcoresta sitten se öriseminen jotka imaistiin nopeasti metallipuolelle... http://www.causeforeffect.org |
leather rebel 14.02.2005 13:10:23 | |
---|
Mie olen kuullut urbaanin legendan mogolian-kurkku-kuoroista :P Mä olen kuullut mongolialaista kurkkulaulua. Se on aika veikeän kuuloista. "I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
kikkomän 14.02.2005 16:09:30 | |
---|
Nile kaikki levyt |
Super-Jari 14.02.2005 17:34:16 | |
---|
Nile kaikki levyt Aijaha. Paholainen on keppihevonen |
routa 14.02.2005 17:38:43 | |
---|
Aijaha. Mitä tälläisillä kommeinteilla tekee ? "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
Kampuzzjeah! 14.02.2005 17:42:52 | |
---|
Demented are go - funnel of love tässä biisissä on kyllä niin karhea ääni laulajalla ku olla ja voi. "Kyllä mua nykymeno hirvittää. Esimerkiksi Suomi hip hopissa käytetty kieli ja Moon TV-puhetapa, siis yleensä tällainen kaupunkilainen hip hop -slangi tekee tällä hetkellä suomen kielelle ihan samaa mitä matkustajakoneet pilvenpiirtäjille."K.Viikate |
Ragorn 14.02.2005 17:46:32 | |
---|
Siinä on minua nopeampia soittajia joten se on tilua. Heh... Mikä vitun pastilli? |
Super-Jari 14.02.2005 21:09:01 | |
---|
Mitä tälläisillä kommeinteilla tekee ? Samaa kuin omallasi. Paholainen on keppihevonen |