Aihe: Within Temptation
1 2 3 4 5 6
ava
25.12.2004 02:56:37
Hmm, nojoo, Enter oli ihan jees örinöineen sun muineen mutta ei nää muut levyt oo oikein mun tajuntaan iskeytyneet millään lailla. Kyllähän sillä naisella todella kaunis ääni on, sitä ei käy kieltäminen, muttamutta.. ehkä turhan "kevyttä" mun makuuni.
Thank God For The Suffering.
marsescos
25.12.2004 19:56:06
Aivan nätti ääni sillä laulajalla, paljon soivampi ko Evanescense tytölä.
I.S.W.:M'I.i.Y.H.
sunless
25.12.2004 22:59:15
Aivan nätti ääni sillä laulajalla, paljon soivampi ko Evanescense tytölä.

pari kertaa ton bändin livenä nähneenä voin sanoa, että laulaja on ehdottomasti bändin heikoin lenkki livenä. En tiedä oliko flunssassa kummallakin kerralla tai jotain, mutta sen ääni ei kestänyt ollenkaan.
"Antakaa mulle infrapunaviiniä"
Jormaz
25.12.2004 23:21:29
Kommentoin nyt vaan kitarasoundia koska bändistä en muutenkaan pidä. Mutta, kitarasoundi aivan kamala treblemössö, jotenkin konemaisen kuuloinen. Samaa havaittavissa uudessa Nightwishissä. Helvata sentään, nyt alko riepomaan niin että pakko pistää Megakulemaa soimaan.
Andrey Bolshakov - Master of Shred
Latnemitnes
26.12.2004 22:32:03 (muokattu 26.12.2004 22:32:53)
no, yleisesti ottaen on vähän hämärä kuva yhtyeestä.. aluksi örinäheviä, joka ei iske, ja sitten mennään hitusen liikaa kevyeksi, joka ei sekään ihan iske.

siitä laulajasta se, että amy lee (evanescencen laulaja siis) on jotenkin parempi. vahvempi, tummempi ääni. kumpi sitten toimii livenä, en tiiä, lee ei kyllä erityisen hyvin siinä onnistu.

edit. tarja nyt on ihan oma lukunsa. hemmetin hyvä, harjoitellu paljon (liikaakin).
SSilver
27.12.2004 01:25:31
Eih, joudun kuulemaan WT:tä yhden keikan, ja vielä eturivissä! Ei saatana, siitä tulee hirvejätä.
LNA
27.12.2004 08:49:52

Karmeaa! Olen joutunut pakosta kuuntelemaan tätä bändiä, kun yksi pöljä kaverini kuuntelee aina vaan näitä tällaisia tammapumppuja, joiden pääasiallinen tarkoitus on vain (sille jätkälle), että siinä on joku mustissa goottivaatteissa pelehtivä nakku. Tuollaisia jätkiä muuten löytyy iso kasa tästäkin maasta. Enpä ole tähän turhamaiseen venyttelyyn yhtään kiinnostunut. Nyt on näköjään joku ihme boomi medialla työntää tätä saastaa joka nurkasta esiin hinnalla millä hyvänsä (lehdet, radio).

Ja sehän passaa meille vallan... www.tacere.net
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
Axu
27.12.2004 14:15:12

Kyllä ihmettelin, kun ko. bändi "syöksyi otsikoihin"... Tolkuton media-hype. Ovat kuitenkin tehneet musiikkia jo jonkin aikaa. Ja tuo tyylinvaihdoskin yllätti pahasti!

En olisi (jostain syystä..?) Enter:in ja The Dancen omistajana uskonut kuulevani tuon kuuloista Within Temptationia jonain päivänä...
Noh, jokainen tekee mitä haluaa.
Death is certain Life is not
hirvijo
28.12.2004 10:32:09
Kyllähän tuon uuden levyn ensivaikutelma oli se että nightwishiltä ollaan kopioitu sinfikset ja kuorot. jotenki samanoloiset sovitukset osiltaa ku nightwishin uudella (tosin vähän simppelimmät). No ei se niin haitannut kun ne kerran oli (mun mielestä) hyvällä maulla tehty. Mutta muuten se soundi esim kitarat....ne oli niiiiin nunu-metallia, että hirvitti tuntu että siellä oli kaikki linkin parkin ja evanescencen tuottajat ruuvamassa niita nuppeja ja nippeleitä. Mutta olihan ne kitarat muutenki eri roolissa tuossa kun vaikka jollain bodomilla tai maidenilla, ja vaatihan se asennoitumista että nyt on kitaraa arvomaailmassa alennettu basson tasolle (no niin nyt joku valittamaan mun tästä lauseesta heti!). :)

summa summarum levystä tykkäsin.
Umpihullu
28.12.2004 17:24:29 (muokattu 28.12.2004 17:25:50)
Ja sehän passaa meille vallan... www.tacere.net

Hyi kauhia! Maailmasta ei näköjään tuo iljettävä tyyli lähde kulumallakaan pois. (Ensin käydään vaatekaupassa, sitten aletaan katsoa miltä näytetään ja mietitään että soitettaisko vaikka tämmöstä)
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
LNA
31.12.2004 09:48:53

Hyi kauhia! Maailmasta ei näköjään tuo iljettävä tyyli lähde kulumallakaan pois. (Ensin käydään vaatekaupassa, sitten aletaan katsoa miltä näytetään ja mietitään että soitettaisko vaikka tämmöstä)

;)

Miksi luulet, että asia on niin?

Säveltäjän musiikkia on syntynyt jo vuosia. Vaatteet ovat lähinnä kirpputorilta, kun ei ole varaa ostaa joka viikko uutta bändipaitaa, kuten varmasti monilla muilla. (*Vähänks mä haluaisin pitää pelkkii bändipaitoi! Kun ne on niin naisellisii ja kaikkee!*) Ja kavereiden ulkonäköä nyt harvoin voi valita.. Tai voisihan niitä yrittää muuttaa silleen nätisti pyytämällä, mutta.. hmm.. aika vaikeeta. Uskon, että tuo tyylittömyys on tullut ihan luonnostaan.

Musiikki.. oletko kovin samanlaista kuullut paljon ennenkin vai? Epäilen vahvasti..

Mutta se, että media ja markkinat ovat nyt suotuisat "tällaiselle iljettävälle tyylille", on helvetin hyvä tilaisuus monille saada vihdoin jotain vastaanotto elontyölleen ja omistautuneisuudelleen. Ja tietenkin rahaa. Ja koska rahaa tarvitaan elämiseen, ja musiikin tekeminen vaatii aikaa, niin olisihan tuo nyt mahtavaa yhdistää nuo kaksi. Hyvä hetki niin sanotusti. Ellet sinä pidä siitä, se on voi voi, sillä niin valtavan moni muu sitä ostaa, kuuntelee, mainostaa ja kopioi kavereilleen.. Ja vielä pitää siitä.

Olen muuten varma, että ensi vuosikymmenellä naisvokaalimetalli katoaa ja räkäinen kasari palaa kovempana kuin koskaan, niin että antakaa nyt meidänkin hetki nauttia ja yrittää parhaamme, jookos kookos. Kyllä te sitten saatte räkäpaskanne lentoon, kunhan sopiva hetki koittaa. Onnea vaan.
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
att0r
31.12.2004 13:01:39
aika outoa että hevipalstalla moitittiin withintemptationia sen takia koska kuulostaa samalta miltä jokin toinen pumppu :P
Guitarist in the Night
01.01.2005 01:52:00
aika outoa että hevipalstalla moitittiin withintemptationia sen takia koska kuulostaa samalta miltä jokin toinen pumppu :P

Tällä palstalla kaikki on mahdollista.
Hevi on ihan hyvää.
jorma_r
06.01.2005 01:09:44 (muokattu 06.01.2005 01:10:00)
Eikö tän pitäisi olla tuolla poppi-palstalla. En löydä Within Temptationista metallia millään.

Muutaman biisin kuulleena pohdin samaa. Nähdäkseni Within Temptation on poppia hevimausteilla. Heviä siinä on ehkä bändin historia, kitarasoundit ja imago. Ei sillä että tuossa olisi mitään väärää. Kummallista vain.

Lieneekö hevihtävä imago sitten myyvämpi kuin rokihtava...
Lerxst77
10.01.2005 19:04:57

joo eipä muuta kuin että kuulostaa liikaa monilta muilta bändeiltä tällä uutukaisellaan esim. jostain kumman syystä tuosta stand my.. -biisistä tuli jotenki semmonen olo että siinä kuulostetaan evanescenceltä ja linkkiparkilta joka on sitten = ei hyvä.
"Räjähdysainekerroin kun kyseessä on aniitti? -yks vai kaks?"
stratocaster
10.01.2005 21:16:26
Mother Earth on loistobiisi. En oo kuullu sen lisäks ku yhen. se toinen ei ollu niin hyvä. Eka kerran ku Mother Earthin kuulin nii huhhuh että tuli kylmiä väreitä. Kertsi on kerrassaan loistava. Eilen tosiaan kuulin kyseisen biisin, enkä sitä ennen ollu kuullu ikinä koko bändiä. Enkä edes tiennyt että kyseessä oli within temptation, ku biisi sattu olemaan poltetulla kokoelmalla jota mä en ollu tehny.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Peoplez
11.01.2005 02:06:33
Musiikki hirveetä kuraa kuten muutkin tuommoiset bändit mutta nätti laulaja.
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Vestu
11.01.2005 19:40:40 (muokattu 11.01.2005 19:40:51)
Outoja tosiaan nämä Evanescence-apinoinnista syyttelevät postaukset. Hienosti osasivat matkia bändiä joka perustettiin 2 vuotta WT:tä myöhemmin? Ja sitten tämä "ihan hirveetä poppispaskaa." nimim. oon niinq kuullu sen yhen radiobiisin. Totta kai menestykseen tarvitaan myös se helppo ja kiva radiokipale.

Evanescenen peruskoulun musiikkiluokalla muovatulta kuulostavat, väkinäiset, kireät ja paksut vokaalit eivät ole edes verrattavissa den Adelin herkkään tulkintaan. Kuunnelkaas vaikka sellainen biisi kuin Mother Earth.
Like father like scum
Mijau
11.01.2005 20:16:21
No kyllähän tota ny kuuntelee ,mut vituttaa tommonen kopiointi.

nyt te voitte vastata tähän mun omaan ,et (tiiäkkö kuule et se on ollu jo 38v pitempään pystys ku evanesens) eikö?

*vihainen*mau*
*kurnau*
Vestu
12.01.2005 19:51:32
tiiäkkö kuule et se on ollu jo 38v pitempään pystys ku evanesens
Like father like scum
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)