marke- 02.08.2004 21:18:00 | |
---|
Luetaanpa noi arvostelut.. plussa napsahti. No chiefs, all indians. |
mega 04.08.2004 08:41:22 | |
---|
Spiritual Healing (1990) -> http://www.sonosmetallicos.net/arvostelut.php?action=show&id=561 "Kitaristi Rick Rozz lähti pois ja tilalle asteli James Murphy, joka oli aiemmin tunnettu esimerkiksi Hallows Evesta ja Agent Steelesta." Paitsi että minun tietojeni mukaani herra Murphy ei koskaan ole noissa kahdessa orkesterissa soittanut. Muutenhan arvostelu on ihan asiallisia, tekstiä paljon ja asiaakin löytyy seasta. "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
Akiman 04.08.2004 10:31:50 | |
---|
Paitsi että minun tietojeni mukaani herra Murphy ei koskaan ole noissa kahdessa orkesterissa soittanut. Deathia ja kaikkia kuvioita sen ympärillä on tullut tutkittua vuosia eri juttujen ja internetinkin ansiosta, mutta tietenkin muisti pettää joskus ja joihinkin paikkoihin saattaa tulla vääriä nimiä. Niinpä reagoin tuohon sinun kommenttiisi tarkistamalla faktoja Deathin virallisilta sivuilta. "Before the album is released in 1990 Rick Rozz already is replaced by James Murphy (former Agent Steel and Hallows Eve)." © http://www.emptywords.org/BAND.htm Uutisvuodon toisessa osiossa käsittelemme kysymystä: Onko tämä väite faktaa vai fiktiota? SONOS METALLICOS :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. :: HTTP://WWW.SONOSMETALLICOS.NET :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET |
Weke 04.08.2004 16:07:42 | |
---|
Uutisvuodon toisessa osiossa käsittelemme kysymystä: Onko tämä väite faktaa vai fiktiota? http://www.metal-archives.com/ Tommosenkin sivuston info sanois et Murphy ois tosiaan soittanu noissa orkestereissa. Toiminu vissiin lähinnä livekitaristina. musta pentagrammi! |
Benizakura 23.10.2004 06:09:15 | |
---|
Piti nyt kirjottaa kännipäissään kun etin tämän lähes ainoan Death-topikin täältä.... Death on sikäli loistava bändi että jokainen levy on loistava omallla tavallaan: chukin ääni menee kokoajan tavallaan kimakammaksi ja musiikki teknistyy myös. Mutta mielestani Deathin rankin ja samalla teknisin levy on Individual Thought Patterns! Nää uuemmat on kovvii mut vähän ohuemmalla saundilla varustettuja.... no mut mitä mä oon lukenu näitä foorumeita jonkun aikaa, tuntuu että pilkunnussinta on muotia! Tappakaa mut vastakommenteilla!" |
Viceroy 23.10.2004 11:38:00 | |
---|
Mutta mielestani Deathin rankin ja samalla teknisin levy on Individual Thought Patterns! Nää uuemmat on kovvii mut vähän ohuemmalla saundilla varustettuja.... no mut mitä mä oon lukenu näitä foorumeita jonkun aikaa, tuntuu että pilkunnussinta on muotia! Tappakaa mut vastakommenteilla!" Makuasioitahan nää on. Itse tykkään eniten Symbolicista. Mitä ohueen soundiin tulee, niin Individual ei kyllä varsinaisesti häikäise verrattuna sen jälkeen ilmestyneisiin ;) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Akiman 23.10.2004 12:44:08 | |
---|
Teknisen Deathin kipakat soundit ovat juuri sitä, mitä kyseinen tyyli vaatii. Toki pieniä hiomisia kaipaa aina välillä, kuten basson kuulumista vielä paremmin DiGiorgion albumeilla, mutta se taas söisi välttämättä jotakin muuta. Nykymittapuulla huippuraskaat soundit saattaisivat kurata tuollaisia levyjä aivan miten sattuu, joten monien Death-levyjen suhteen en kyllä lähden, enkä lähtenyt, valittamaan tuollaisista asioista, kun musiikki on juuri noilla soundeilla niinkin ikimuistoista. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Eddie 23.10.2004 13:02:53 | |
---|
Makuasioitahan nää on. Itse tykkään eniten Symbolicista. Mitä ohueen soundiin tulee, niin Individual ei kyllä varsinaisesti häikäise verrattuna sen jälkeen ilmestyneisiin ;) Mun mielestä Individual on taas Deathin paras levy. Toisalta Symbolic vaan paranee joka kuuntelukerralta. Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
Benizakura 23.10.2004 16:36:08 | |
---|
Joo nyt taas krapulapäissäni ilmoitan että kyllähän noi joka levy on ultimaatumeita klassikkopläjäyksiä! |
Eddie 24.10.2004 19:54:46 | |
---|
Joo nyt taas krapulapäissäni ilmoitan että kyllähän noi joka levy on ultimaatumeita klassikkopläjäyksiä! Tuohon voi yhtyä. Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
Oan 13.12.2004 16:12:37 | |
---|
Nostetaanpa tämä nyt ylemmäs, kun muistopäivä kerran on. Täällä ainakin soi Death/Control Denied jatkuvalla syötöllä, illemmalla syttyy kynttilä ja nousee tuoppi Chuckin kunniaksi; yksi kaikkien aikojen hienoimmista muusikoista oli hän! Vuosi vuodelta levyt vain paranee vaikka kuinka kuuntelisi (tai ehkä juuri siksi)... "When you taste the truth you will see like others before me, to you I am past, a story to tell... Tell it." Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
http://www.stevedigiorgio.com |
Incarnation 13.12.2004 16:29:04 | |
---|
Nostetaanpa tämä nyt ylemmäs, kun muistopäivä kerran on. Täällä ainakin soi Death/Control Denied jatkuvalla syötöllä, illemmalla syttyy kynttilä ja nousee tuoppi Chuckin kunniaksi; yksi kaikkien aikojen hienoimmista muusikoista oli hän! Vuosi vuodelta levyt vain paranee vaikka kuinka kuuntelisi (tai ehkä juuri siksi)... "When you taste the truth you will see like others before me, to you I am past, a story to tell... Tell it." Ai niin! Olin aivan unohtaa. Pistänkin tästä Control Deniediä pyörimään. Dimebag Darrell R.I.P. |
Eddie 14.12.2004 10:29:04 | |
---|
Ai niin! Olin aivan unohtaa. Pistänkin tästä Control Deniediä pyörimään. Perskule, en ole ostanut bämdin levyä vieläkään. Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
Incarnation 03.01.2005 16:16:02 | |
---|
Tänään saapui postista Live in L.A. (Death & Raw) DVD. Settilista oli mahtava, joskin jonkin viimeisen levyn biiseistä olisi voinut jättää setin loppupuolelle. Soundit olivat aika realistiset ja ihan kohtalaiset. Joskin rummut pomppivat silmille aika usein ja kitarat jäivät esim. Zombie Ritualissa aika pahasti peittoon. Silti ihan w*tun hyvä! Rest in peace Dime |
jusaman 04.01.2005 12:14:38 | |
---|
täytyy vissiiin lainata se sulta kun niin kehut sitä... klapilla takaraivoon ja naru kaulaan ja auton perään ... |
kiva 05.01.2005 00:16:33 | |
---|
Pukki toi Live in L.A DVD:n, pakko ostos jokaiselle Death-fanille, sen voin sanoa. Ainut joka jäi vähän hämäämään oli keikalla ollut yleisö, omasta mielestä aika laimeaa yleisöä. |
Julmettu 24.02.2005 21:17:31 | |
---|
Nostan; todettakoon että Death on parhautta. (Kuuntelin juuri Leprosyn kaks kertaa putkeen läpi. Open Casket on pahuksen kova kappale.) |
Akiman 24.02.2005 21:21:51 | |
---|
Niinhän se menee, että vaikka kuinka hokisi ja toistaisi, niin tämä kuolemaksi kutsuttu bändi ei kuole koskaan. Itsellänikin oli tässä pari yötä sitten sessiot, jossa kuuntelin seitsemän studioalbumia ja liven ihan samanlaisin sydämentykytyksin kuin aikoinaan ensimmäisillä kerroilla. Ruostumatonta terästä. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Julmettu 24.02.2005 21:25:21 | |
---|
Niinhän se menee, että vaikka kuinka hokisi ja toistaisi, niin tämä kuolemaksi kutsuttu bändi ei kuole koskaan. Itsellänikin oli tässä pari yötä sitten sessiot, jossa kuuntelin seitsemän studioalbumia ja liven ihan samanlaisin sydämentykytyksin kuin aikoinaan ensimmäisillä kerroilla. Ruostumatonta terästä. Kyllä. Tässä nyt on ollut lievä Death- buumi päällä, joka lähestyy huippuaan. On muuten Spiritual Healing yksi minun lempi levyistäni sanoitusten osalta. Siinä mallia kaikille örisijöille! |
jigsore 24.02.2005 21:41:40 | |
---|
Nostan; todettakoon että Death on parhautta. (Kuuntelin juuri Leprosyn kaks kertaa putkeen läpi. Open Casket on pahuksen kova kappale.) Pitäisi varmaan tutustua noihin vanhempiinkin julkaisuihin. Mutta Humanista eteenpäin on aika tuttua settiä. Täältä löyty bändi nimeltään Voodoocult, missä soitti mm. Dave Lombardo ja Chuck Schuldiner: http://www.humandeath.de/Projects.htmOnkohan hyvä? "The cherry pie is a miracle!" IHKK #8 |